Diskuze

Při balení auta na hory myslete. Za špatně uchycené lyže hrozí pokuta

Zimní dovolená klade na auto výrazně větší prostorové nároky než letní koupačka u moře. Vezete s sebou větší kufry plné rozměrnějšího zimního oblečení, lyže, lyžáky, helmy nebo sáňky. Ale jakmile dostanete na zledovatělé silnici smyk, vytváří podobný náklad nebezpečí, které často podceňujeme.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Termoska vyvržená nárazem má pořád stejnou hmotnost, stejně tak všechny ostatní předměty. Relativistické efekty můžeme zcela jistě zanedbat.

0 0
možnosti

Myslím si, že se to z valné většiny týká lyžování v zahraničí, zejména při cestách do Rakouska. Tam jsem dostal pokutu 100 € za neupoutaný náklad ve skříňové dodávce. Bez diskuze a oprávněně. A od toho okamžiku si na to dávám pozor i v osobáku

0 0
možnosti

Vezměme si příklad, naložím si věci do auta a zajistím dle mého uvážení dostatečně a jedu, zastaví mě hlídka a ta shledá, že to dostatečně není, já nebudu s jejím rozhodnutím souhlasit, na což mám právo, co tedy bude následovat?Kontrola soudním znalcem z oboru kinetických sil a pevností popruhů?Jak asi dlouho může trvat provézt dostatečně průkazné testy nebo zkoušky, zda je to uchyceno dostatečně, kdo bude tou osobou, institucí, která bude garantovat ten posudek? Jistě uznáte, že policista nevzdělán v tomto oboru a bez dalšího technického vybavení není určitě tou osobou. Nebo prostě když bude přes to nějaký popruh, tak se to prostě bude brát jako zajištěné i když ten popruh tam bude více méně na parádu?

3 0
možnosti

Proč stahujete kalhoty, když brod je ještě daleko.

Být policií - pořídím fotodokumentaci, podívám se na označení popruhů, kterými je náklad zajištěn a pokud to bude velmi slabé, zakázal bych dál jízdu a nebo do nejbližšího místa, kde je možné závadu opravit. Popruhy jsou u každé čerpací stanice (lepší).

Jinak není se moc vzrušovat - při malé znalosti se pevnost popruhů nechá poznat podle jejich barvy a šíře. A do dohadování půjde policista, co to bude znát, aby neměl problémy, kdyby neměl pravdu.

Pokud jde jaké popruhu - tak ty, které jsou schváleny pro silniční provoz - jako cokoliv co je na auta používáno

0 0
možnosti

Základní popruh stojí cca 80kč. Gumicuky jsou pouze samotný základ. Většinou mám přepážku za zadními sedadly, pokud vozím něco nad úrovní sedaček. U vozů Škoda a VW se dá sklápět i zadní sedák. Pro zajištění je dost možností, aby posádku předměty nezranily. Dělám to pro svou rodinu pořád. Kdo není líný a blbý, neměl by mít problém.

0 0
možnosti

To je ovšem v pořádku, ale v pořádku nejsou pokuty.

2 0
možnosti

Ja nevim ale studovali tihle autori nekdy aspon zakladni skolu? To je nesmysl na nesmyslu. Kineticka energie je v nejzakladnejsim podani zavisla na hmotnosti a rychlosti. V realnem svete plati zakon zachovani hmotnosti, takze pokud ma bota 2kg, tak ma 2kg i kdyz se postavime na hlavu...mame maximalne moznost novou hmotu "vytvorit" premenenim energie (stare zname E=mc2), ale aby bota vazila 26kg tak je zapotrebi tolik energie kolik vyrobi Temelin na maximalni vykon za cca 40let.

Pokud uz operujeme s pojmy jako je "vaha" (coz se uz proste nepouziva), tak vaha se da chapat jako hmotnost...pak se jeji hodnota opravdu nemeni, pokud ten termin chapeme jako tiha, resp nejaka setrvacni sila, pak se neuvadi v kg, ale v Newtonech a ani to vlastne nic nerika. Ono kdyz na vas spadne kvetinac z jednoho centimetru a z 10. patra je docela rozdil a to ma hmotnost stejnou a gravitacni zrychleni take stejne.

Jedine co muzeme porovnat je, ze 2kg bota letici 100km/h ma zhruba stejnou energii jako 80kilovy napr radiator padajici z jednoho metru...je to poradna slupka, ale hmotnost se proste nemeni...

10 0
možnosti

Víš, co si můžeš? Svoje chytrý řeči někam strčit. Tohle je idnes, ne učebnice fyziky. Každému je jasné, co se tím myslí.

2 9
možnosti

J11a32k90u46b 75K86o42s

4. 2. 2017 12:55

Tak určitě. Všechno rovnou prišroubuju :-/

0 0
možnosti
Foto

J47a31n 37H59i40n12k

4. 2. 2017 12:32

Když se mi nevejde zavazadlo do kufru, vždycky ho mám na prázdném zadním sedadle. Nikdy tomu nebude jinak.

1 0
možnosti

Zadní sedadla mají bezpečnostní pás = ten proto používám na toto zavazadlo.

Myslím, že tak je to v POHODĚ. ;-)

1 0
možnosti

Další fáze bude, že ten popruh, kterým zavazadlo přichytíte bude muset být homologovaný a bude mít svou expirační dobu používání a pak ho budete muset vyhodit a koupit zase nový a tak se stále zajišťuje ekonomický růst a všichni hýkají radostí jak děláme vše pro bezpečnost, je to něco jako s tou lékárničkou, kdy je jasně dokázáno, že ji 99% lidí neumí použít a v případě nehody ani nepoužije, ale všichni jsme je museli vyměnit za nové a 2 měsíce na to vyšlo stanovisko záchranářů, že její obsah je ještě horší, než u té předchozí. Tak pokud tohle není buzerace, tak je to lobbing někoho, kdo se zavedením daného předpisu napakuje.

16 1
možnosti
Foto

I62v86a44n 83K70o67p32t41a

4. 2. 2017 12:30

To že náklad musíte zajistit platí odjakživa, minimálně po dobu co mám řidičák. Tj. minimálně 22 let. A to že takřka všechno co na autě používáte by mělo mít certifikaci je snad samozřejmé.

1 7
možnosti

"letí při čelní srážce v padesátikilometrové rychlosti kupředu a je to rána, jako by měla metrák. Desetikilový kufr narazí do sedadla hmotností krávy"

Šéf Besipu by si měl zopakovat fyziku.

3 0
možnosti

Jak se bude policie tvářit na to, že mám lyže na střeše, v obalu přichycené gumicukem?

Logicky je to bezpečnější, než je jen hodit do střešního boxu.

0 0
možnosti

Záleží na inteligenci policie a potom na síle nárazu. A kolikrát gumacuky ovážete.

Pokud je uvážete špatně - při silném nárazu budou jako oštěp letící vstříc předmětu do kterého narazíte, či on narazí do vás.

0 0
možnosti