Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: 40 let hnil v lese, teď má hodnotu 10 milionů

Zrezavělý, zničený, rozpadlý. I tak se prodejní cena vraku modelu DB4 v aukci odhaduje až na 475 tisíc dolarů. Vůz celou dobu patřil jen jednomu majiteli a od 70. let minulého století stál zaparkovaný v lese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M23a49r91t84i48n 78S30k18á27l71a 2158121944325

Silnicni kola to ma :). Rovnou hned ctyri ze.. Bravo

0/0
8.1.2017 20:30

M32a14r54t46i48n 14K70u66ř67í75t86k15a 6657516568485

Restaurují se i větší vraky a dokonce u autobusy, třeba tato Tatra 85/91.

http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=13007

+4/0
8.1.2017 19:37

M69a77r80t96i41n 17S37k32á88l33a 2468961184325

jj, je v lux. stavu.

0/0
8.1.2017 22:09

K37a96r80e27l 31B62a13r26t26á56č36e56k 9812259962435

tomu ríkam zlate ceske rucícky....

0/0
11.1.2017 13:38

J22i78ř60í 77L11i37b30e97r 6898240760322

Tenhle článek tu už byl před třemi týdny, nebo se pletu? :-(

0/0
8.1.2017 18:04

R57o25m66a72n 57C44e48r89n34y 5483297930441

super story !!!

0/0
8.1.2017 16:57

M52a61r34t69i84n 34F21r34a55n20t67i46š40e31k 7105750823375

Nádherný auto, příšerný vrak. Majitel by zasloužil přes ruce, ne deset milionů.

+5/−1
8.1.2017 16:45

J17a85k80u68b 10S88ú62k98e47n76í17k 1198730599

No jo, asi nevěděl, co to bude mít za hodnotu. Počkejte, až vám budou vnuci spílat, až zjistí, že jste kdysi vyhodil Nokii 3310;-D

0/0
8.1.2017 18:48

M66a42r57t75i95n 37F14r88a65n97t12i14š97e36k 7275230473245

I 6210 :-)

0/0
8.1.2017 19:27

M51a20r22t17i63n 83F60r45a16n85t86i43š26e45k 7455180793965

Jinak ten Aston byl vzácný i v době výroby. V jednotlivých sériích bylo kolem 300 kousků.

0/0
8.1.2017 19:29

J72a34r79m54i32l27a 30P82í65c95h90o36v80á 5342387924673

Jak to, že to neobjevili ochránci přírody? V Čechách by to vydrželo v lese tak týden, pak by to "někdo" dal do šrotu.

+5/0
8.1.2017 14:24

R63o47m58a77n 72P24o60l30á28č12e31k 5806659685

Tak jsme se zasmáli...

Sám vím o několika vracích, které přežívají;-)

+2/0
8.1.2017 20:50

F89r56a29n49t23i44š95e86k 93P86á80p27a64y 2532799147627

Ono nie je les ako les. Tento bol asi súkromný...

0/0
11.1.2017 13:43

J15a33n 77D81l69o31u29h98ý 7194299330149

Tohle je naprosty vrak, ktery by nerestaural ani wayne, ani gas monkey natoz misfits garage. Cili z pohledu usa trhu je to neprodejne. Zachranit se nedaj ani kola. Auto je rezave i zevnitr, cili integrita karoserie je v haji. Stale me fascinuje ze amici nejsou schopni investovat par dolaru za postaveni dreveneho zastreseni pro takovy vuz. Jiz za 10000kc se da auto schovat pod strechu na vlastnim pozemku!

0/−7
8.1.2017 13:57

J24a97k12u98b 36Š10a78f61a83n25d58a 7705757521701

Restaurují se mnohem větší vraky. Tohle mi přijde ještě v celkem dobrém stavu.

+8/0
8.1.2017 15:09

J96i55ř59í 16Z50ý23k49a 9269563871850

bla bla bla ... když máte prachy, tak si koupíte i nové šasi karoserie - viz http://www.rikkicann.com/restoration/db-4-5-6/

Nicméně ani oprava starého šasi mi nepřijde nemožná. Pár trubek, spousta rovných plechů s několika málo prolisy - tohle kvalitní karosář zvládne vyklepat na koleni.

https://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2014/05/Astonskeleton_03_2500.jpg

Pro vaši představu - i tohle http://barnfinds.com/wp-content/uploads/2015/07/Sunk-Samba.jpg po osazení jiného motoru a převodovky normálně jezdí.

+1/0
8.1.2017 16:42

V30l34a10d50i13m24í72r 82H78r87u78b27ý 1374531107522

Tak ta ponorka je stylová :-)

0/0
8.1.2017 19:22

J78a89n 74K17o15p27ř59i31v53a 7580238828895

Hm, vyrobit kopii vyjde levnějš :P

0/0
8.1.2017 13:15

M74a81r54t21i50n 79F54r61a43n21t43i96š92e72k 7815280373325

A originálních dílů tam bude skoro stejně. Ale ten pocit...

+3/0
8.1.2017 16:48

T61o49m70á70š 35K80u80c79h12a74ř 3777951538111

Ještě že to není u nás, to by mu po automatickém vyřazení z registru přišla pokuta 20 000 za to, že nedodal doklad o ekologické likvidaci. :-P No a kdyby se pokusil těmi fotkami z lesa dokázat, že auto stále existuje, tak to by se teprve prohnul.

+14/−1
8.1.2017 12:54

J89i91ř14í 16E33r16b86e73n 1553894446777

Hahaha, tak jsme se zasmáli...

Nevím o nikom, kdo by dostal pokutu po loňském automatickém vyřazení (odhlášeného a léta neexistujícího) vozidla z registru. Navíc stále platí jen to, že auto bez registrace nesmí zaclánět na veřejné komunikaci. Na zahradě jich můžete mít, kolik chcete.

0/0
9.1.2017 10:26

V41á19c22l53a77v 13P26a36v60e42l 9280145551729

A co na to spodní vody?;-)

0/0
9.1.2017 15:17

L40u69k76á78š 82U46r66x 3412167103689

Kolik to zere a kolik je to novych Fabii? Mam Oktavku TDI a je nejlepsi. A mam najeto milion, takze tomu rozumim nejvic 

+3/−6
8.1.2017 12:54

J75i93ř30í 45S86c92h79w35a57c49h 8708674588966

a hlavně ....plodíš hňupoviny....

+8/−2
8.1.2017 15:41

L74a79d27i50s56l73a98v 59H59a74š27k96a 4763176971210

kolik je to půllitrů piva a viceroyek?

0/0
8.1.2017 16:32

J10i12ř22í 84K11r18u94t90i73l 2490474780978

Myslím že životní družku ''zaparkuji'' do lesa a počkám.

0/0
8.1.2017 12:15

I33v68a11n 28M81i17n66á49ř 7902584357681

Je neuvěřitelné, jaká musela být např. tehdejší kvalita chromovaného okruží předního reflektoru - viz detail. Po 40 letech .. v lese ?!

+7/0
8.1.2017 11:57

K43a54r27e89l 26V72a36c45h49u67t 9553722949663

Stejně, zachraňovat po těch letech takto prohnilý vrak = to je obdivuhodné, že se do toho těm machrům vúbec chce. ;-) R^ Ale jo, asi to jde udělat. Jen stejně nevím, zda se pak s tím dá i normálně jezdit. Leda udělat všechny nosné a kostrukční prvky skoro nově, odpružení nevyjímaje..

0/0
8.1.2017 11:51

I83v35a75n 17M35i30n60á36ř 7152254777931

Jen samotný výčet všech jednotlivých dílů určených k rekonstrukci (či novému zhotovení?) a postup práce - by určitě byl tématem .. na samostatnou knihu !!

+1/0
8.1.2017 12:07

J98i40ř71í 18Z52ý85k25a 9849733491720

zachraňují se i horší a mnohem levnější veteráni, které někdo po 40 letech někdo vytáhl z lesa, nebo dokonce jezera.

+3/0
8.1.2017 12:56

J82a33n 73D51l62o83u11h55ý 7544869500819

Zachranuje se v podtate vse co nema poruseniu integritu karoserie. Tohle napovida o naprostem opaku.

0/−4
8.1.2017 13:59

T23o24m51á98š 48D64v17o48ř12á21k 8315722946730

Ještěže je karoserie z hliníku, jinak by to byla jen hromada rzi.

0/0
8.1.2017 11:26

P40e24t68r 56A20s91c44h61e92n82b61r77e97n52n14e69r 6335173572581

Jaká by byla cena podobně zaparkovaného Trabantu?

+1/0
8.1.2017 10:02

J57a93n 11K85o76p30ř65i10v70a 7700118108555

7,50 :P

0/0
8.1.2017 10:36

J87i52ř85í 85Z96ý76k58a 9479603301680

pokud jsou k tomu přepsatelné papíry, tak 6-10t Kč, pokud ne a stálo to roky v lese, tak bych počítal tak s 2000 Kč.

+2/0
8.1.2017 10:55

T47o70m65á64š 44V42r87á24b25e46l 8250464233824

Přesně to mě také napadlo, ale můžete ho opravit a v Berlíně s tím vozit turisty:-)

Nicméně cena toho vozu určitě poroste, neprodával bych ho

+1/0
8.1.2017 17:42

P79a88v35o43l 90K31r81u60p31k19a 9983271828355

Predpokladám, že starý pán umrel a na auto sa zabudlo, čo je divné, lebo takých áut nie je veľa. Keby sa bola stará pani spamätala skôr, bolo by to lepšie. Alebo chcela od záujemcov viac peňazí...

+1/0
8.1.2017 10:02

P39e98t20r 96M72i42c47h16a63l 2110654381812

Sakra, a já jsem stodvacítku před lety prodal. :-)

+6/0
8.1.2017 9:30

J85o84s19e71f 15Z72d13r26á86h32a14l 2690980851868

Ta nehrála v Bondovi...a hlavně-nevyrobil ji AM.

0/0
8.1.2017 10:28

P48e55t64r 26M58i62c84h25a36l 2280734801442

Na konci byl smajlík. ;-)

+1/0
8.1.2017 14:35

J73a35r34e77k 62W48o94l74f 5220479920

No a kdyby auto zaparkoval a nechal stát alespoň ve stodole v suchu a pod střechou mohl ho teď prodávat za trojnasobek...

+9/0
8.1.2017 7:45
Foto

T54o78m18á52š 76D16v36o73ř55á60k 3665173456486

To je kára...

"sedmnáctipalcový volant volant"

+3/0
8.1.2017 7:25

P78e29t11r 69S81o53v41a 9906678526609

to ten clanek nikdo nekontroluje, nez se objevi pro cteni?

0/−2
8.1.2017 6:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.