Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hipíci natankují ze zásuvky a nebudou muset řídit. VW vymýšlí nový bus

Budoucnost je elektrická, oznámil loni na podzim Volkswagen, když představil svůj koncept na baterky a k němu celou vizi mobility budoucnosti. Na autosalonu v Detroitu prezentuje další lákadlo - koncept I.D. Buzz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41a80r11e56k 23K50l44u12f54a 3438634434726

U zfetované posádky autopilota vítám. ;-)R^

0/0
15.1.2017 18:38

J15a11n 89H67r55u90z36a 8234488279297

Jeden skromný dotaz. Jak dlouho se dá v zimě v zácpě na dálnici udržet interiér na řekněme +5 st, když je venku -15? A umožní po takovém pětihodinovém čekání autu i odjet nebo se musí zavolat odtahovka s motorem na naftu?;-D

+1/0
15.1.2017 15:48

M44a52r58t96i45n 19K88a63r45á13s83e34k 9448503528248

No na hodne komfortni teplo v aute vam staci cca 2kW topenho vykonu. Coz v pripade primotopu znamena za 5 hodin stani cca 10 kWh z baterky (pricemz auto pro bezne pouziti musim mit aspon 50), s tepelnym cerpadlem i v takovem mrazu cca polovinu. Pri optimalizaci topeni na minimalni spotrebu (tj treba na 5- 10 stupnu) to bude jeste podstatne mene

0/0
16.1.2017 10:30

J10o88s53e66f 66Š24o50l13t74e54s 8174648100833

U auta podobné velikosti se 100 kWh baterií byste vydržel v zácpě na dálnici zhruba 5 dní v kuse při teplotě 20 °C. Tedy asi podstatně déle než ve spalováku. Ono totiž moderní vozidla mají tepelné čerpadlo.

0/0
16.1.2017 16:34

K73a91r63e80l 21H70o91r46á65k 2448549103973

Hip hip hurá.

0/0
15.1.2017 11:37

J76a54n 27G13o76t36z 4345937

Hippík bude napřed muset vybudovat nadnárodní korporaci, nebo alespoň úspěšný start up, aby si to mohl dovolit. Pak to ele nebude pravý hippík, tak možná hipster, ale ten bude chtít jiný typ auta. Pro opravdové hippíky dneška tak starý ford transit nebo fiat ducato. PEACE!V

+3/−1
14.1.2017 23:45

P61e29t11r 54M31a89r12e34č62e60k 1393911709628

Ekohipíci placení ze státních dotací možná ..

+2/−1
14.1.2017 23:31

J38a81n 32S62i32n18n22r66e26i80c81h 6973105880611

Aby to vsechno pekne fungovalo, tak budou muset vynalezavi inzenyri VW vymyslet jak obejit zakon o zachovani energie v uzavrene soustave. Hlavne pri testovani.

+5/−2
14.1.2017 22:38

P33a57v48e96l 13S29o91b68o46t24k75a 5420294

Opravdoví hipíci na to mít nebudou.

+10/−1
14.1.2017 22:37
Foto

P46e46t39r 38P16r90o87c30h53á72z12k85a 3472936132304

V té době nejspíš už ani nikdo nebude vědět kdo to byl hipík..... :-)

0/0
16.1.2017 5:53

J71o33s88e22f 72G39o13s89t93í66k 5431466220848

Budoucnost je 100% elektrická, ale WV zastihla v ten nejhorší čas, kdy řeší problémy dieselgate, a do toho musí investovat do elektromobility. Oni diesel prodavat moc nebudou, a na elektřinu nejsou připravený. Podle mě je jejich strategie stejná jako vždy. Napínat zdržovat ukazovat co jednou bude, a by protáhly čas potřebnej na přestavění fabrik.Ty auta na trh přijdou, ale nebudou k mání, protože pro plánovaný objem výroby nemají fabriku na baterky která by musela být min 3x větší než má tesla. Než tohle postaví, už budou min v pořádnym průšvihu. Čína a amerika na ně čekat nebude.

0/−2
14.1.2017 22:09

P48a56v74e91l 30S79o50b52o91t19k11a 5400784

Vrtačka na baterky je super, ale auto je nesmysl.

Budoucnost opravdu v elektřině je, ale s tím skončí individuální doprava a budeme jezdit trolejbusy a vlaky a tramvajemi.

+3/−5
14.1.2017 22:39

J84a46n 21K65a34r87e48l 74N90o85v30a56k 5176434498446

;-D;-D to je ...

0/0
14.1.2017 23:08

A48l56e51š 17J68a34n54á20č54e73k 3333784286413

Hmm a co když budoucnost aut nepatří elektřině?

+3/−1
14.1.2017 20:51

J79a21r41o59s27l53a81v 11L19e57b73e20d56a 3706549457220

Co mě opravdu zaujalo, je zmínka o indukčním nabíjení.

0/0
14.1.2017 19:20

T46o11m17á52š 61L58i32s20k60a 6900119214594

Ano čím větší hovadina tím více zaujme každého pravověrného metafyzika

+1/−2
14.1.2017 20:21

J64a68r55o58s15l18a24v 57L25e95b62e47d47a 3926439587760

;-D Taktak. Představil jsem si jen desetinový příkon, tj. 15 kW indukcí, a mé inovátorské srdce zaplesalo.

+1/0
15.1.2017 8:32

J83o64s19e60f 86Š77o20l87t27e61s 8194498660613

Vtipné je, že se to na dnešní elektromobily už běžně prodává, účinnost asi 90 %.

0/0
16.1.2017 16:36

M79a89r58t92i15n 63K97a64r45á30s64e30k 9158543158248

Nic proti, ale platforma MLB orpavdu neni platforma pro elektromobily, ale platforma pro velka koncernova auta (Audi A6, Q5, A8, porsche macan apod).

Pro elektroauta slouzi platforma MEB coz je modifikace paltformy MQB na ktere stoji vetsina produkce koncernu....

+4/0
14.1.2017 12:42

P64a87v60e82l 17V45i12z97i 8779906445696

A ve výbavě bude i vodnice?;-)

Nebo si ji budu muset koupit???:-(

+3/0
14.1.2017 10:54

K86a55r15e17l 58B43a81r56t87a10k 9386931785286

Takže s takovým autem budu muct jezdit pěkně sjetej a zlitej jak Alík?

+2/−1
14.1.2017 10:39

M28i87r95e65k 72K65o82n13e96č30n87ý 6827545445874

Když budu optimistický, tak spotřeba dle údajů vychází na ekvivalent 4,5l nafty na 100km. Takže to sice trochu přibarvili, ale aspoň to není o řád. A protože dva motory 150 kW dají, bez dalšího vysvětlení, 275kW celkový výkon, tak chápu, že článek je takový hipísácky uvolněný.

0/−1
14.1.2017 10:20

M59i24r24e29k 37G76a88j25e56r 5711706719570

Ty dva motory dohromady nemůžou dát větší výkon než kolik odpovídá proudu, jaký lze ždímat z baterií. Proto jen 275kW. Nesmíte si jen myslet, že jste jen nejchytřejší.

+3/0
14.1.2017 14:18

J36o64s59e66f 14Š87o27l23t12e21s 8274788860833

Sorry, ale ekvivalent 1 litru nafty je skoro 10 kWh energie. Takže, abyste se dostal na ekvivalent 4,5 l nafty, muselo by to žrát 45 kWh/100 km. A to asi nebude, že...

0/0
16.1.2017 16:39

P58e83t29r 75R88i47h68a37k 7841248748506

a kde jak ti ultra cool free zeleni in hipisaci vezmou tu skareou, zlou, spinavou elektrinu? :)

+7/−1
14.1.2017 9:59

V50í38t 72O48ž93a11n92a 1348758425704

Ze solárů.

0/0
14.1.2017 16:54

P30e77t66r 27R73i57h12a95k 7491498928406

Tp bylo mysleno vazne nebo ironie? :P pac to neni poznat.

0/0
14.1.2017 18:18

D40e37n94i81s 34H88u97m78l 4452915635466

a kvuli jednomu autu se pokaci jeden hektar lesa;-D

+5/0
14.1.2017 19:06

J87a49r63o27s26l84a62v 18K26a23d98l96e31c 5301939792821

Největší problém nové techniky bude sladění s právním prostředím aby nešlo za jízdy otevřít ani okno ani dveře aby z automobilu nemohly lítat na ulici prázdné lahve od chlastu:-P

0/0
14.1.2017 9:04

T27o34m11á57š 97K41u20c97h28a67ř 3457761628341

Pak nemají mít drahá auta, když z toho platí vymýšlení takových blbin. :-P

0/0
14.1.2017 1:33

J38i24ř29í 39Z34ý92k84a 9789643851840

hipík si nenechá kecat od nějakého počítače kam pojede. Obzvláště když bude chtít vyjet mimo silnici, což ta kupa elektroniky těžko bude chápat.

Takže Rv já raději zůstanu u toho hipísáckého originálu R^

+3/−1
14.1.2017 1:23

L23i27b38o97r 59M14a93c28h95a27l67e61k 1874885185528

Svata pravda, taky si nedokazu predstavit dat speka s autopilotem.

0/0
14.1.2017 7:38

P28a96v27e27l 40J62e87ř69á82b12e90k 7691862964477

Tam potom nezbyde, aby dali do auta biomotor.

Není to drahé - vyhodí se sedačky, namontují rámy kol se sedadly a přes pedály se bude pohánět přední či zadní kola.

+1/0
14.1.2017 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.