- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ta firma ještě stále nevyhlásila insolvenci?
proč by měla jestli na tom přes miliardu vydělala tak pokuta pro ně nebude takový problém
Takže Takata zaplatí za zatajovaní problémů s airbagy, které se týkali 42 milionů aut prodaných v USA a prokazatelně zabili minimálně 11 lidí, pokutu 1 mld. dolarů, zatímco Volkswagen za čachrování s emisemi u 0,5 mil. aut prodaných v USA pokudu 4,3 mld. dolarů. Není to trochu nepoměr?!
To je těžko srovnatelné. Airbag za 1000 $ a s rizikem vs auto se 100% jistotou, že není určeno k provozu.
V té souvislosti mě napadá, že mám americké auto, které má najeto 10x kolem světa a má původní zavěšení a proti tomu evropská auta nevydrží ani 20.000 km bez výměny či oprav toho samého. Dokonce neuznají vyteklé tlumiče. Prostě v USA držáky a u nás kurvítka.