Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crossland X je další opel do městského terénu

MPV už nefrčí, nahrazují je auta na zvýšeném podvozku. Velmi povedenou a v druhé generaci nedoceněnou Merivu nahradí v nabídce Opelu SUV jménem Crossland X. Premiéra je naplánovaná na 1. února do Berlína.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43a28n 51E59n75t19e62r 5404395284597

Ta kočárová chromovaná linka táhnoucí se od přední kapoty až po zadní sklo, tak to je tedy hnus velebnosti ... ;-)

0/−2
19.1.2017 3:16

O40n46d85ř78e41j 15B51u22c71h52t32a 9534739550

Hlavně se těším až uvidím další blondýnu z "mothergangu" až sotva uvidí přes volant....díky, díky....

0/0
18.1.2017 22:40

M80a96r23t17i90n 20H71o61u10b74a 6183471269648

V rychlostech od 5 km/h do 30 km/h systém snižuje nárazovou rychlost případné kolize se zpomalením 0,9 g

Zdroj: http://auto.idnes.cz/opel-crossland-x-0kc-/ak_aktual.aspx?c=A170118_110608_ak_aktual_fdv

fakt nechapu. zpomaleni(zrychleni) vzdy bylo v ms^(-2)

+1/−2
18.1.2017 21:01

M75i61c37h43a55l 24F71r44ý79d27a 1512179493602

A já furt co mi tam nesedí... zpomalení 0,9 gramu;-D;-D;-D

0/0
18.1.2017 21:10

J69i17ř68í 71S69c61h61w12a70c30h 8668664598656

Pokud se mluví o zrychlení (zpomalení) tak g je tíhové zrychlení a to se uvádí v m/s2, Tíhové zrychlení vynásobeno bezrozměrnou konstantou 0,9 dá výsledek opět v m/s2.;-)

+3/0
18.1.2017 21:27

Z37d48e62n76ě38k 89P84o38l95á17š80e39k 1748635553161

jen se ptám, ale nepíše se tíhové zrychlení náhodou s velkým G?

0/0
18.1.2017 22:38

P67a40v49e64l 91V37a14n55ě84č23e93k 4554933691821

Ne.

+2/0
18.1.2017 22:54

R89o85m33a80n 13F87o60j32t20í63k 4621359398965

Další model pro blondýny a blonďáky aby když už neuměj řídit se cítili bezpečněji ;-D

nakonec takovýchto aut je v případě kalamity (1mm sněhu) nejvíc po příkopech.....Rv

+7/−1
18.1.2017 18:55

P16e15t55r 44H40o79r12á74k 1319613819624

Takhle pěkně napsané jsem to snad ještě neviděl. ;-DR^

+1/0
18.1.2017 21:29

M48a81r81t95i24n 55N16e30b56e57s71k75ý 7946820577752

Za chvíli budou mít všichni vysoká auta, tak se maminám pro "pocit bezpečí" vymyslí ještě vyšší.....

Nakonec nejníže budou sedět řidiči autobusů, protože musí být bezbariéroví.

Ten se pak bude koukat nahoru na řidičku vedle a ptát se: "prosím vás, podívejte se, odkud se ozývá ta sanitka, já ji přes vás nevidím."

+7/0
18.1.2017 18:17

J86a38n 61S40t96a49r38ý 8787620752915

Témata: H-System, Opel, Opel Astra

Smetka koupil Opel?

0/0
18.1.2017 18:05

J94i60ř37í 14Č69á42p 7308153638186

Proč to má tak malý kufr ? Chtělo by to aspoň 550 l pro rodinu.

+2/−1
18.1.2017 16:12

J64i56ř41í 78S80c34h40w20a71c85h 8648914728226

....tak rodině bude lépe na sedačkách ;-)

+7/−1
18.1.2017 16:58

M90i63c41h33a68e29l 16K14o28n93e77č25n86ý 6252503699409

Pěkný jako většina OpelúR^R^R^

+3/−1
18.1.2017 16:05

A74n92t28o54n59í80n 15S66e39b66e91r97a 7823288810699

Tak je to jen o 4 cm širší než Fabia III, tak to není taková parkovací katastrofa....

0/0
18.1.2017 14:53

K73a72r45e72l 11C97e59r88n69y 2775260919657

Meriva byla zlatá,mel jsem obe a je mi lito ze ten koncept Opel dal nerozvijel.Tohle vypada taky dobre ale myslim si, ze Meriva nabidla vnitrni komfort za mensi vnejsi rozmery

0/0
18.1.2017 14:28

J83i69ř79í 96S92c45h46w22a41c85h 8958124668756

Toto SUV má sice papírově základní kufr o 20 litrů větší, ale max velikost prostoru po sklopení sedaček je o 250 litrů menší než u Merivy....Rv

+1/0
18.1.2017 14:47

K30a32r84e45l 33V14a51c50h51u49t 9703792859323

Městský terén ... ;-D ... termín se mi líbí, je takový "zvláštní" ... Že by pro jízdu na travnatá basketbalová hřiště a pak zas zpátky domů, do paneláku? ;-)

+5/−1
18.1.2017 13:59

P49e38t67r 24D31r95a58p69a97l 3625468163505

ve městě je to samý retardér, propadlý kanály, vedlejší komunikace si kvalitou nezadají s poslední okreskou v pohraničí

+1/0
19.1.2017 8:33

L82u76d70v78í96k 80G75a73j52d45o73š73í50k 2235443974982

Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta.

Podmínkou ale je, že se přitom nesmí zvyšovat spodní hrana oken a naopak se musí zvýšit i střecha. Jinak to celé ztrácí smysl.

+2/−1
18.1.2017 13:25

M20a70r95e17k 53J26a64n10e52č96k76a 1677856783941

"Vysoký posez je jistě velmi důležitý parametr pro výběr auta." Tohle bych opravdu nepaušalizoval ;-)

+1/0
18.1.2017 15:10

L50u36d80v71í54k 67G94a16j42d85o74š64í26k 2105853964592

OK. Každý je jiný. :-) Pro mě osobně je to jeden z nejdůležitějších parametrů. Důležitější než třeba motorizace, nebo do značné míry i značka vozu.

0/0
19.1.2017 9:41

A58n37t66o38n61í33n 28S76e27b80e29r23a 7883938570949

To mně taky štve že ve vyšším autě neudělají vetší okna. Pak je stejně prd vidět i když jste vysoko.

0/0
18.1.2017 22:10

T47o91m78á68š 75Ž13i92t77n84ý 6301520371251

MPV už nefrčí... místo toho přišly SUV - auta na nic. Z venku velký, zevnitř malý.

Buď velký auto nepotřebuji a koupím si normální, nebo ano a pak pořádný MPV nic nenahradí...

+12/−2
18.1.2017 12:50

L12u92d48v49í11k 57G27a70j31d58o62š89í34k 2545153214842

Redaktor ovšem milně předpokládá, že Meriva bylo MPV. Přitom to byly spíš zmenšenina MPV.

0/0
18.1.2017 13:20

L89u37d72v47í41k 20G93a66j80d51o45š85í33k 2175503744342

pardon - "mylně" :-/

0/0
18.1.2017 13:25

M42a79r22t41i75n 85K73a87r39á88s44e31k 9968803918948

Proste male MPV na to neni nic spatneho ne? Maly hatschback nebo male SUV je taky "zmensenina hatchbacku a zmensenina SUV?"

Zrovna tahle velikost auto (meriva, ix20 apod) je docela v pohode - je male a levnejsi nez nizsi stredni trida, pritom ma podobny vnitrni prostor a slusny kufr a variabilitu interieru. Pokud clovek chce levnejsi nove auto pro mensi rodinu tak za me dobra volba....

+2/0
18.1.2017 14:32

M92a78r89e83k 67J17a36n66e97č64k71a 1927626803821

Malé MPV přece nebylo nic neobvyklého a mnohdy i přes svou menší velikost strčili do kapsy vnitřním prostorem i větší vozy, např. taková Honda Jazz se svým velmi variabilním a poměrně velkým vnitřním prostorem.

+1/0
18.1.2017 15:14

M54a42r73e44k 97J26a48n43e57č95k88a 1957846873551

Bohužel je tady další aspekt, který SUV dosti nahrává a tím je mnohdy dravější a pro mnohé daleko atraktivnější vzhled a ten u mnohých často vítězí právě před MPV, i když je to MPV z hlediska ekonomických a užitných vlastností lepší. Nicméně Crossovery (zmenšenina SUV) jsou daleko pro provoz v městě smysluplnější než SUV, nicméně se obávám, že vnitřním prostorem na tom budou vždy hůře, než MPV.

+1/0
18.1.2017 15:25

M52i16c43h33a81l 66F97r74ý80d56a 1692819323912

Přesně tak, zákazníci vždy (a pro mne zcela nepochopitelně) preferují vnější design před ergonomií a užitnou hodnotou. Auto se musí líbit je důležitější, než v autě se musím dobře cítit.

+3/0
18.1.2017 15:40

V59l39a97d26i39s81l72a84v 13B62u75r33y43š42e26k 1169102717494

přesně najdou se dokonce lidi, kteří nekoukají na to, aby oblečení bylo teplé a aby se v něm dobře cítili, normálně koupí třeba bundu, která se jim líbí a tu pohodlnější, pracovní vatovaný kabát ne a co je horší, někteří si vybírají i boty podle toho, jaké se jim líbí, lidi jsou divní, místo dacie logan koupí zcela nepochopitelně nějakej crossland x či co

+2/0
18.1.2017 15:52

M76i97c69h12a45l 13F55r56ý95d39a 1442149323922

jojo, móda je prevít, snaží se mi diktovat, co musím a vůbec ji nezajímá, co chci

+1/0
18.1.2017 16:07

M92a87r70e59k 26J13a29n82e27č55k21a 1137246803771

Ono, kdo je otrokem módy, je to pouze jeho osobní problém. V mládí byl asi málokdo jiný, ale s věkem člověk na to již většinou přijde sám a to, že užitnou a ekonomickou hodnotu věci, žádný high-tech design prostě nenahradí a že mnohdy novější, neznamená automaticky lepší.

0/0
18.1.2017 18:45

M48i10c82h74a24l 94F56r93ý94d69a 1812849433502

Moje řeč, vždyť jedno životní moudro praví: "kdo chce kam,,,"

jen mi vadí, že je ta móda tak nějak stále agresivnější

0/0
18.1.2017 19:49

V98l39a82d39i54s71l66a89v 96B52u66r76y31š86e66k 1879632347174

užitnou hodnotu řeší ten, kdo potřebuje autem převážet lešení, skříně či hospodářská zvířata, někomu stačí auto na to, aby jel se psem na výlet či na nákup do tesca, ekonomickou stráhku zase řeší ten, kdo nemá dostatek peněz u mě je to naopak, když jsem byl mladý, tak jsem řešil užitnou a ekonomickou stránku, ale na trhu byl výběr ze škody 105 a 120 v provedení S a L, stavění baráku a chov hospodářských zvířat jsem časem ukončil a tak můžu dnes jezdit se psem klidně s SUV, které má kufr menší než meriva, prostě peníze a užitnost neřeším

0/0
20.1.2017 8:40

T56o22m63á30š 19Z75e97m97a27n 3875748824615

Jels někdy SUV?

V Tuaregu je mnohem víc místa naž v stejně velkém (půdorysem) Passatu.

MPV jsou naopak auta za trest - hrozné jízdní vlastnosti, hrozné sezení - jako na trestné lavici a nikam to nevyjede..

+1/−2
18.1.2017 20:43

M30i52c44h25a65l 41F56r90ý80d95a 1432169533372

Tak určitěěě

0/0
18.1.2017 20:47

P37e68t39r 69H62o35r71á78k 1309883639834

Už jsi seděl na trestné lavici? ;-D

+1/0
18.1.2017 21:32

T40o36m82á91š 16Z44e31m23a42n 3155308344405

Skoro - a dokonce několikrát Tranzit, Vivaro a Meriva.. hrozný krámy.

0/0
18.1.2017 23:20

M72a53r20e23k 16S20l91a80b17i68h38o63u61d12e14k 7418411882603

Vás vozej po stavbách Merivou?

0/0
19.1.2017 8:26

M84a39r57t64i83n 46N73o29v73o48t16n13ý 8379654267524

Nebo velký auto nepotřebuju, ale nechci malé auto kde sedím na úrovni chodníku, chci pohodlně nastupovat. Pak je tohle přesně pro mě

0/0
19.1.2017 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.