- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je pravdou, že dnes jsou jiná auta, než kdysi. Jsou větší a širší. Srovnávat kdysi běžná auta typu Trabant nebo Š MB nelze. To nejsou jen nevyhovující cesty ale i staré parkoviště na sídlištích. Jak zaparkovat stejný počet větších aut. Sám jsem byl svědkem, jak se řidič Fábie rozčiloval, že dvoudvéřový kabriolet BMW řady 6 stojí špatně a zabírá 1,5 parkovacího místa. Zkuste však otevřít dveře takového vozu.....
tak u kabrioletu snad dveří otvírat netřeba co?
Alespoň Belmondo to nikdy nedělal....
Tak ženský by mělo mít zakázáno SUV vůbec řídit... vzdálenost prostě neodhadnou, nemají na to mozek (nic proti ženskejm)... ale už několikrát jsem se kvůli huse za volantem SUV málem vysekal... protože prostě jela středem jako milostpaní.. a souhlas, lidi jsou hloupější a hloupější, tak si to ego kompenzují většími auty,-))
Velice pravdivý článek Je to vidět i na parkovištích, která jsou navržena na menší auta, než jsou současní moderní.
Moderní auta jsou čím dál tím hloupější, a řidiči též. SUV si nepořizují rodiny kvůli bezpečnosti, ale troubové z frajeřiny.
Nebo v diskusích píší své světonázory omezení zamindrákovaní hlupáci.
na konci videa jede v protismeru nejakej expert, kterej jede metr od kraje silnice, ze se s tezi da vyhnout. Jak neco takovyho mohlo dostat ridicak
Nejlépe je vidět kdo je jaký řidič na úzké vozovce, když jede v zúženém pruhu na dálnici vedle nákladního vozu a na druhé straně betonové svodidlo.
No já víc vidím, že v takovém pruhu najede vedle kamionu a protože se bojí okolo protáhnout, tak jeden za ním celou dobu, než pruh je zas širší. A nezařadí se do pravého pruhu, aby pustil ty, co si troufnou zpětné zrcátko o kamion urazit.
Pokud zúžený pruh je cca 2,2, musí projet každý osobák a i dodávka bez většího problému.
To není o silnici, ani o autech ale o řidičích a ohleduplnosti. V západním Norsku se po užších silnicích běžně pohybují kamiony a autobusy a to bez stříkající krve a zkroucených plechů, někdy i za podmínek ve kterých by český majitel SUV ani nevyjel do Kauflandu na akci :)
nedavno jela zena po D1 od Pruhonic z Prahy, v pravem pruhu a v prostrednim ji dojelo nejake SUV a jelo chvili vedle a pak zacalo na zenu najizdet. ta uhnula na krajnici a pak se vratila kdyz se to SUV vratilo do prostredniho pruhu. za chvili se to opakovalo jeste jednou a to uz myslela ze se nevejde na silnici. pak to SUV nejak predjizdela zleva levym pruhem a kouka - za volantem zenska a cumi dolu do telefonu a na troubeni nezvedne hlavu od telefonu. fakt super. a chci rict, ze takovejch zenskejch co cumi do mobilu a nevejde se do pruhu nejen v SUV potkavam v Praze ci okoli pomerne hodne. takze jestli pak jede takovy SUV rizeny zenskou s telefonem v ruce, tak preju vsem hodne stesti.
... a pak že prej si SUV pořizují kvůli bezpečnosti. Houby, kvůli své pi*omosti.
Kolikrát raději téměř zastavím aby mne borci z protisměru mohli objet...
Život mnohé naučí - pokud jsme měli možnost tu školu přežít.
Na úzké silnici v kterékoliv ostřejší zatáčce je lepší (když vidíme), přibrzdit, aby protijedoucí náklaďák či autobus projel, než se s ním v zatáčce setkat. Protože skoro vždy mu část auta musí přesáhnout střed vozovky.
Pokud je na okraji vozovky štěrk, tak je to dobrá pomůcka. Když štěrk pod koly neslyším, mohu ještě ke kraji, když slyším, tak je to akorát. Pokud mi pravá strana auta skáče, do kabiny se mi cpou větve, dopravní značky apod., - jsem mimo okraj - zpravidla již v příkopu.