- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vypoada to pekne, jen vzadu se nic nevejde. I kdyz na fotce ma prostor pro nohy pusobit tak, ze je prostorny, uzke a vysoke dvere prozrazuji skutecnost. Ja si zamiloval nove Renaulty, ty jsou ted velika pecka!
Hyundai ani zadara.
Kamoska mala este pred par rokmi Getza, po 40 tis.kilometroch jej odisla spojka, po 70 tis.jej odisli kladky, dalo ho do origos servisu, kde ani po niekolkych pokusoch neboli schopny tie kladky dat dokopy a stale je to kvililo.
Nakoniec ho niekomu pichla a kupila si Polo a ma pokoj...
Co je to za blbost, že se auto po nastartování zamkne. To aby v případě havárie bylo složitější se dostat ven?
ne, to aby se v případě havárie mohlo zase automaticky odemknout
Podobný článek vychází o každé nové generaci...
Každá značka má svou strategii a Hjundajka jde cestou lepší výbavy a nižší kvality zejména věcí, o kterých běžný uživatel ani neví, že v autě sou... tak to prostě je. Proto jako nové dobré, ale jako jeté, s 5 a více lety na bedrech problém...
Mám v nich najeto desítky tisíc kilometrů (začínal jsem v Getzovi - ten byl na svou dobu skoro nej) a zlepšení je mezi generacemi vždy... ale na druhou stranu to zlepšení jde prostě jen s dobou... nic víc.
Prostě levný auto na úrovni např. francouzů...
Nabídněte prosím normálnímu smrtelníkovi něco gramotného do českých poměrů. Vše je přetechnizované a neskutečně drahé.
tak to bych pro Vás měl ideální nabídku. Žádnou VUT ani MIT to nevyžaduje, je to za pár korun a přitom je to světoznámá značka Porsche!
... slátanina několika typických znaků různých automobilek.
ta fordí mřížka je skoro na žalobu. něco tak vokatýho..
Ten trcici displej je hnus - tady stejne jako u Audi nebo Mercedesu. To je vazne takovy problem to zapracovat do palubky a nejak upozadit treba vydechy klimatizace?
Zbytek ale vypada slusne
Ve sve tride si to zajemce najde , ale co me na Kia/Hyundai stve (mam 8 let starej Ceed) je spotreba. Jezim 1.6 za 7-8l/100, v teto tride by prave spotreba mohla byt mensi.
Jinak spokojenost.
Tak to můžu doporučit i20 s obsahem 1,25 benzín. Tam to je min. 2 až 3 litry dolů.
Čím dál horší. Všechno ty motory pod tlakem a to čím dál větším, až se to potom celé rozpadá. Životnost poloviční.
Teď jsem jel s normálním atmosférickým motorem 1.25, výkon dostatečný, úspora paliva náramná, diesel už zbytečnost. Vůbec nechápu, proč jít do přeplňovaných sraček, které jsou dobré akorát na závodní okruhy.
Jo , poděkovat můžete těm "expertům" v Bruselu. Kteří si myslí že pomocí EU směrnic změní fyzikální zákony.