- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A není jednodušší oškrábat sklo a pak nastartovat a odjet?
Zajímalo by mne, kde udělali soudruzi programároři řídících jednotek chybu, že nastartování auta pro ně není dostatečný důkaz o tom, že někdo musel otevřít dveře a vlést dovnitř
jsem rad, ze to neni pouze u fordu :D... dlouha leta jsem to tajil, tak ted muzu s klidem priznat, ze se mi ta svinka zamyka tez
Ono svévolné zamykání dveří je už takový zlozvyk převážně starších koncernových vozů. Je to dáno tím, že pokud si třeba omylem dálkačem odemkneme auto a nedojde k otevření dveří, auto se automaticky opět zamkne, což je správně. Nicméně koncern se zase vyznamenal a použil obyčejné mikrospínače, kde často odchází ta vrchní plastová ploška (sešoupe se) a mikrospínač v zámku pak neplní svoji funkci a auto se pak samo po cca. 10-15 sek. opět zamkne stejně, jako by se dveře vůbec neotevřely. Ale konkrétně u starších Škodovek na to existuje jednoduchý fígl, pokud se někomu nechce kuchat přední dveře a měnit mikrospínač u zámku, což je celkem pracné, tak stačí po odemknutí vozu vždy pouze otevřít a zavřít některé ze dvou zadních dveří, protože na těchto dveřích nejsou tyto mikrospínače tak často používány a jsou ještě v pořádku. Dá se to ještě nouzově otevřít i přes plastovou záslepku zámku, která se také často dávala. Stačí ji šroubovákem odloupnout a odstranit kovovou záslepku pod ní a pak pouze šroubovákem lehce mechanismem zámku otočit a je odemčeno a nebo v nouzi nejvyšší natvrdo narváním šroubováku do zámku a protočením celého zámku. Taky jsem tohle musel několikrát absolvovat u Fábie od manželky, než šel ten křáp z domu.
evropská auta možná....americká nikoliv. Jinak by je dávno povolali do servisů.
Ovšem evropská auta na americkém trhu téměř nefigurují., Na Ameriku nemají a v prodejnosti jsou skoro na nule. V tabulce nejprodávanějších 30 aut není ani jedno evropské. To zrovna nesvědčí o konkurenceschopnosti. A na tak obrovském trhu se prodalo loni na 17 milionů aut.
to se mi taky stávalo, v servisu to bylo měsíc na pozorování a pak našli místo v drátech kde to kratovalo při větší vlhkosti, zaizolovali to místo a od té doby nic, takže pokud to někomu dělá, tak vám někde kratujou dráty, nebo spoje, jak to kratuje , tak zámek reaguje zamknutím vozu, pokud to není velký zkrat, to vám pak vyletí pojistka...
V podobném případě nechávám dveře vždy pootevřené -nemůže se mi to stát
Vysklení nejmenšího zadního skla většinou bývá ta nejdražší legrace. V aftermarketu je jich omezený výběr, často mívají z výroby enkapsovaný bauset, který je zdražuje, zadní dveře jsou na rozebírání složitější, než přední...
asi jak u ceho, brachovi se zamkla zafira v chorvatsku, otevrenym okynkem zapl klimu a kdyz z okynka vylezl, auto si okno zatahlo a zamklo, po porade se servisem doporucili trojuhelnikove okynko v zadnich dverich jako nejlevnejsi.
tak neak dvoje klice od auta beru jako samozrejmost.... kdyby se mi to stalo tak s ledovym klidem skocim domu pro druhe klice a auto si normalne odemknu....
a třeba na hory si bereš dvoje klíče?