- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes jsem náhodou navštívil předváděcí akci firmy SsanYong. Je to korejská automobilka které používá motory a převodovky Mercedesa.
Mohl jsem se posadit do nového Rextona, opravdu náročný vnitřek, ale o pár centimetrů výše, než Yeti, kožené sedačky- no krása, ale na mém velouru sedím příjemněji. Kolena mají v té obrovské kisně méně místa, i když je to 7 sedačkové auto, vevnitř mi připadá dost stísněné. Vzadu je rezervní kolo, 18 palců, proto je dno zavazadelníku dobře o 20 cm výše, než u Yeti. Na boku má stupačky, hodně chromu.
Praktická úvaha: servisy SsangYong jsou opravdu vzácné, náhradní díly výhradně od SsanYongu. Spotřeba už podle papírů o dva litry na stovku větší. Zaparkování i přes senzory vpředu i vzadu obtížnější, má rozměry Mercedesa GLK prodlouženého o píď. V podstatě je to bratříček Kodiaku.
V akci je nabízen místním zástupcem v nejvyšší výbavě za 30 tis EUR. To asi Škoda nedokáže podbídnout.
Verze Scout má samozřejmě estetický smysl. Jiná věc, byť subjektivní, je celkový design. Nejsem fanoušek designu koncernu. Zatímco např Superb se mi líbil, tak Kodiaqa považuji za nepovedený designový kus. Zejména zadní partie je nedomyšlená. Když to člověk vidí na živo, je to ohromný kus jednolité plochy, kterou Kabanovy trojúhelníky nerozbijeji, nýbrž zvýrazňují.
Vypadá to výborně, jak ve verzi Scout tak sportovní verze.
Krásný a dobře udělaný auto
Když si Němci šetří silnější motory pro svá Audi nebo VW, ať si strčí Kodiaqa za klobouk. Rozhodl jsem se pro "baby Rovera"
Tento Kodiaq vypadá na fotkách pěkně, asi je to i barvou. Nedávno mě jeden na dálnici předjížděl, byl v tmavé barvě, měl nějaké zimní plecháče - a připadal mi takový obyčejný, ničím nezajímavý, prostě v duchu jsem si říkal : Tohle má být ten Kodiaq, to co v rámci studie bylo loni v Ženevě? Velké zklamání, taková šedá myš a ne kodiak.
Mám ten samý dojem, ničím zvláštní, design nic zvláštního.
Technika jako asi dobrá to jo.
Opravdu mám dost, tomuhle se člověk musí jen smát, ty kecy tady, to snad dokážou jen Češi, samá závist lidí kteří jezdí starou plečkou a o novém autě se jim snad jen zdá.
A názory na auta?Jeden blbec vedle druhého...
Jojo kazdej vam zavidi tu cernou popelnici na fotce
Se proberte zavcas.
I Yeti se dělá ve dvou verzích. Touareg má také variantu určenou do terénu.
U Kokodáku to také není nesmysl protože většina dnešních SUV jsou spíše zvýšené kombíky.
Prostě ještě teréňákovatější teréňák
Skoro všechna tato vylepšení mám už i na Yeti. Poslední pořádná chromovaná maska je na tom yeti z r. 2013, před modernizací. Nerezové kryty bočních zrcátek pasují od Tiguana, dají se koupit v Číně, asi 50 EUR vč. porta. Nerezový práh zadní hrany kufru mám z Polska, chromované kliky také z Číny. Umyté auto s elektrony z Audi Allroad (přesně pasují) vypadá opravdu slušně.
Yeti a vypadat dobre
Horsi krabice uz je snad jenom Duster.
na fotkach dobre naaranzovany ale kdyz to potka clovek na silnici tak si toho pomalu ani nevsimne. Proste jenom jedno z dalsich tuctovych aut v tyhle kategorii.
tohle není Lamborghini ani Rolls Royce. Účelem není, aby se za vámi otáčel každý na ulici.