Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tip bazarového šmejdila: Honda Accord je nestárnoucí spolehlivka

Stále velice pohledná sedmá řada Hondy Accord prodejní rekordy na trhu ojetin neláme. Díky vzhledu, vlastnostem a spolehlivé technice je však zajímavým tipem na auto za rozumnou cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e60t30r 50B89á27č46a 8815396455295

Dobry tip, japan power se nikdy nic nezkazi R^

+1/−1
9.2.2017 14:26
Foto

P39a79v50e19l 90K24a77l66u36s 6864786146572

Dobrý tip? Dobrý vtip...

0/−1
9.2.2017 17:56

P15a86v86e29l 60L82a41n92d68a 6949830471914

Přesně jedno z aut, které mám momentálně v hledáčku.

0/0
9.2.2017 11:47

O85n65d15ř42e50j 57F54r78a54n58c 4199581688

Na tohle auto jsme teď řešili výfuk a poloosu. Druhovýroba neexistuje, sehnat se dají jen originály, výfuk včetně druhé koncovky 25 tisíc a přední poloosa 8500,- Kč. To je fakt výborný tip pro někoho, kdo si jde koupit do bazaru 15 let staré auto za pár korun ;-D

+14/0
9.2.2017 11:10

T23o33m79á79š 15F71l82a62i 6234121475421

dále bych ještě upozornil na korozi podvozku,to je další problém japonských aut :-/

+1/0
9.2.2017 15:30

T34o33m58á42š 20L28u67d77v97í55k 1820827874942

To je problém všech aut starších 15 let která se denně používají.

+7/0
9.2.2017 17:07

A91n48t51o72n45í39n 73S81e37b81e82r19a 7353698240229

Ten komb

0/0
9.2.2017 8:25

A16n59t43o58n86í43n 51S40e22b34e85r10a 7353138140229

Ten kombik v cerne by byl super pohrebak..

+8/0
9.2.2017 8:25

P11a16v25e10l 79Z35r17z54a92v81y 3604227128453

Odbornik z AAA ;-) Zrovna ho vytahli od pretaceni tachometru, aby ho vyzpovidali, chudak..

+18/0
9.2.2017 7:07

J45i39r95i 25G45a56z22d73a 8824853874184

Tak mě se zrovna tato zad hodne líbila a pořád libí :-)

+2/−2
9.2.2017 7:05

M23a58r95e32k 50J25a56n96e18č10k66a 1197986143521

Přesto, že jsem fanda japonských vozů, protože mě přesvědčili, že na rozdíl od evropských vozů stále nevyžadují řešení nějakých obtěžujících závad a Honda je ve spolehlivosti na špici, musím říci, že Honda Accord Tourer, čili kombík VII generace má vysloveně odpudivou záď, i když je to kombíkový stěhovák. Na kombíkové zádi VIII generace už hoši ale zapracovali a je opravdu dotažená do konce i v tomto směru. Ono celkově se Honda dosti odpíchla designem také u revoluční VIII generace Civicu, který byl velmi nadčasový a povedený hatchback a na některé působil spíše jako UFO a některé designové vychytávky, jako třeba vyústění výfuku jsou pro mnohé automobilky stále inspirací. Nicméně i Japonci občas šlápnou vedle a nevím sice jak Accord VII a VIII gen., ale třeba Civic 1.8 hatchback VIII gen., který jsem měl půjčený měl až nepříjemně přeposilované a citlivé řízení, což mě na něm neskutečně vadilo a po přesednutí do svého Subaru Legacy IV v kombíku jsem si nastavení hydraulického posilovače řízení doslova užíval. Asi nejpěknější japonské kombíky v době Accordu VII generace byli právě Subary Legacy IV a Mazda 6, ostatní byli už spíše taková ošklivá kombíková káčátka.

+11/−1
9.2.2017 3:25

P27e58t17r 17P44r84u29s 7517345879322

Ta zad je opravdu otresna a v realu je to jeste horsi. Na druhou stranu sedan vypada fakt spickove.

Accord se mi tenkrat hrozne moc libil a prave na nem si dnes uvedomuju, jak rychle a jak moc tento libivy design starne...

+8/0
9.2.2017 8:56

O67n68d81ř15e90j 79F53e66n61c34l 9672156733460

S tim starnutim mate naprostou pravdu. Krasny design, nicmene rychle starnouci. Nic to vsak neupira tomu, ze i dnes ma ten vuz kouzlo.

0/0
9.2.2017 8:57

R63a16d22i93m 24S48v27o37b56o55d63a 9823819446892

libivy design starne, ale hranaty design jako u Accordu starne mnohem pomaleji jako ruzne kulate tvary

+4/0
9.2.2017 9:50

J64i50ř87í 87E64r94b15e71n 1303764976507

Ta záď vypadá tak trochu jako kombinace bočního pontonu z dlouhého meganu, rohů/světel z passatu a kšiltové hrany z C6 break :-)

0/0
9.2.2017 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.