- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přesně jedno z aut, které mám momentálně v hledáčku.
Na tohle auto jsme teď řešili výfuk a poloosu. Druhovýroba neexistuje, sehnat se dají jen originály, výfuk včetně druhé koncovky 25 tisíc a přední poloosa 8500,- Kč. To je fakt výborný tip pro někoho, kdo si jde koupit do bazaru 15 let staré auto za pár korun
dále bych ještě upozornil na korozi podvozku,to je další problém japonských aut
Ten kombik v cerne by byl super pohrebak..
Odbornik z AAA ;-) Zrovna ho vytahli od pretaceni tachometru, aby ho vyzpovidali, chudak..
Tak mě se zrovna tato zad hodne líbila a pořád libí :-)
Přesto, že jsem fanda japonských vozů, protože mě přesvědčili, že na rozdíl od evropských vozů stále nevyžadují řešení nějakých obtěžujících závad a Honda je ve spolehlivosti na špici, musím říci, že Honda Accord Tourer, čili kombík VII generace má vysloveně odpudivou záď, i když je to kombíkový stěhovák. Na kombíkové zádi VIII generace už hoši ale zapracovali a je opravdu dotažená do konce i v tomto směru. Ono celkově se Honda dosti odpíchla designem také u revoluční VIII generace Civicu, který byl velmi nadčasový a povedený hatchback a na některé působil spíše jako UFO a některé designové vychytávky, jako třeba vyústění výfuku jsou pro mnohé automobilky stále inspirací. Nicméně i Japonci občas šlápnou vedle a nevím sice jak Accord VII a VIII gen., ale třeba Civic 1.8 hatchback VIII gen., který jsem měl půjčený měl až nepříjemně přeposilované a citlivé řízení, což mě na něm neskutečně vadilo a po přesednutí do svého Subaru Legacy IV v kombíku jsem si nastavení hydraulického posilovače řízení doslova užíval. Asi nejpěknější japonské kombíky v době Accordu VII generace byli právě Subary Legacy IV a Mazda 6, ostatní byli už spíše taková ošklivá kombíková káčátka.
Ta zad je opravdu otresna a v realu je to jeste horsi. Na druhou stranu sedan vypada fakt spickove.
Accord se mi tenkrat hrozne moc libil a prave na nem si dnes uvedomuju, jak rychle a jak moc tento libivy design starne...