Diskuze

Tip bazarového šmejdila: Honda Accord je nestárnoucí spolehlivka

Stále velice pohledná sedmá řada Hondy Accord prodejní rekordy na trhu ojetin neláme. Díky vzhledu, vlastnostem a spolehlivé technice je však zajímavým tipem na auto za rozumnou cenu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P22e80t60r 30B11á97č50a

9. 2. 2017 14:26

Dobry tip, japan power se nikdy nic nezkazi R^

1 1
možnosti

Dobrý tip? Dobrý vtip...

0 1
možnosti

Přesně jedno z aut, které mám momentálně v hledáčku.

0 0
možnosti

Na tohle auto jsme teď řešili výfuk a poloosu. Druhovýroba neexistuje, sehnat se dají jen originály, výfuk včetně druhé koncovky 25 tisíc a přední poloosa 8500,- Kč. To je fakt výborný tip pro někoho, kdo si jde koupit do bazaru 15 let staré auto za pár korun ;-D

14 0
možnosti

T79o24m66á94š 20F31l34a48i

9. 2. 2017 15:30

dále bych ještě upozornil na korozi podvozku,to je další problém japonských aut :-/

1 0
možnosti

Ten kombik v cerne by byl super pohrebak..

8 0
možnosti

Odbornik z AAA ;-) Zrovna ho vytahli od pretaceni tachometru, aby ho vyzpovidali, chudak..

18 0
možnosti

J69i84r33i 91G14a89z81d78a

9. 2. 2017 7:05

Tak mě se zrovna tato zad hodne líbila a pořád libí :-)

2 2
možnosti

Přesto, že jsem fanda japonských vozů, protože mě přesvědčili, že na rozdíl od evropských vozů stále nevyžadují řešení nějakých obtěžujících závad a Honda je ve spolehlivosti na špici, musím říci, že Honda Accord Tourer, čili kombík VII generace má vysloveně odpudivou záď, i když je to kombíkový stěhovák. Na kombíkové zádi VIII generace už hoši ale zapracovali a je opravdu dotažená do konce i v tomto směru. Ono celkově se Honda dosti odpíchla designem také u revoluční VIII generace Civicu, který byl velmi nadčasový a povedený hatchback a na některé působil spíše jako UFO a některé designové vychytávky, jako třeba vyústění výfuku jsou pro mnohé automobilky stále inspirací. Nicméně i Japonci občas šlápnou vedle a nevím sice jak Accord VII a VIII gen., ale třeba Civic 1.8 hatchback VIII gen., který jsem měl půjčený měl až nepříjemně přeposilované a citlivé řízení, což mě na něm neskutečně vadilo a po přesednutí do svého Subaru Legacy IV v kombíku jsem si nastavení hydraulického posilovače řízení doslova užíval. Asi nejpěknější japonské kombíky v době Accordu VII generace byli právě Subary Legacy IV a Mazda 6, ostatní byli už spíše taková ošklivá kombíková káčátka.

11 1
možnosti

P30e22t74r 37P61r35u88s

9. 2. 2017 8:56

Ta zad je opravdu otresna a v realu je to jeste horsi. Na druhou stranu sedan vypada fakt spickove.

Accord se mi tenkrat hrozne moc libil a prave na nem si dnes uvedomuju, jak rychle a jak moc tento libivy design starne...

8 0
možnosti