- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak nějak těm autům z koncernu VW něco chybí, aha už jsem si všiml .... je to jeden válec v motoru , že by se vývojáři motorů přestěhovali do Eisenachu?
to by se tam museli přestěhovat vývojáři většiny automobilek, co prodávají v Evropě. A ti od Fiatu do Zwickau.
Pěkná. Ale tím "výběrem" motorů to podělali.
1.5 TSI 110kW nestaci? To pojede hodne dobre
Pěkné, ale normální motor má jenom verze Fr. 1.2 TSI začíná být královský pohon
Překrásný zadek. Skoro jako u Fabie.
Nejvíc se mi však líbí na fotce č. 34 hned první auto nejblíž fotoaparátu.
To se mi zdá, nebo dostaIa Ibiza dvouzónovou klimu?
1.5 TSI Evo 150 koní na takové auto? Tak to se mi líbí motorově i designově...sice bude až na konci roku, ale jezdím 90% času v autě sám do práce a tohle je velmi zajímavá nabídka...navíc Beats Audio...teď mám Leon ST, takže designově se mi nová Ibiza moc líbí......
Obrovský Seat Ibiza - a potom je článek o vozítku velikosti Fabie.
Jen je to vozítko oproti Fabii široké jako Octavia II. To je dosti podstatný rozdíl.
už by ty automobilky konečně mohli dostát toho co se chystá a do aut téhle velikosti nedávat naftové motory. Jak již bylo mnohokrát zmíněno, naftové motory mají ustupovat a dávat se pouze do vlajkových lodí...typu passat, superb.....možná octavia. Ale určitě ne fabia, Ibiza, golf a menší.
No kdyz je lidi chteji, tak je tam logicky davaji.....
Moc hezký auto. "Nepřehlédnutelná" Fabia se může jít zahrabat...
Nová 1.0 TSI sdílí hodně dílů s 1.5 TSI a oba vycházejí z 1.4 TSI s rozvodovým řemenem. Návrh zmíněné 1.4 TSI nedělal WV, ale motorárna Škodovky a podle všeho jde o jeden z nejzdařilejších motorů koncernu v poslední době. Celý koncern postupně vyhazuje starší verzi 1.4 TSI od VW s rozvodovým řetězem, která nebyla zrovna super povedená - rozvody prvních modelů byly docela katastrofa.