- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen si říkám, proč se tyhle vylepšené stroje nikde neprodávaly? A tak to zůstalo až do hořkého konce značky.
Přední vidlice ze 634? Paráda.
Ten byl trochu jiný, tohle vychází z tehdejších soutěžních Jaw, kterým se právě říkalo Banán...
Ach jo, další fachidiot ... "čtyřpístové bubnové brzdy" ???
To je tak těžký si autore zjistit co je to za druh brzd?
Za prvé ty brzdy jsou mechanicky ovládané, takže se žádné "písty" jaksi nekonají a pak se jedná se o tzvn. "dvounáběžné brzdy".
Neboli obě čelisti v bubnu jsou "náběžné" čímž se dá docílít zvýšení účinnosti téměř na dvojnásobek oproti klasickému provedení bubnové brzdy s jednou náběžnou a jednou úběžnou čelistí.
Do sériové výroby toto řešení dostala Jawa s typem 634 a vyráběla jej až do doby než konečně (asi tak o 25 let později oproti zbytku světa) začala používat na předku kotouče.
V hydraulickém provedení tento princip pak využívala na přední nápravě např. Š 1203 nebo rusky uaz.
V konstrukci bubnové brzdy se moc detailně neorientuji. Ale v tvém příspěvku mě zaujalo to, že se tak tvrdě vymezuješ proti autorovi, děláš z něho idiota a přitom mu vyčítáš pojem, který v článku vůbec není. To mi připadá poněkud slušně řečeno pošetilé....
> Například vidlice byla použita sériová z JAWY 634...
Zjistěte si, kdy se začala vyrábět 634ka. Pravda 634ka měla vidlici shodnou s 633kou, ale...
parada zavidim, moc pekny fotky a verim ze uzasny svezeni, nikdy se mi nepostestilo (a Jawa 350/360 z 67 co mam je samo na hony jinde). btw supr taky ta ZX7R, tu radim na prvni misto v designu.