Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Úpravy jsou ovšem jen mírné. Pod kapotou zůstávají atmosferické litrové tříválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O53l11d16ř81i73c65h 38S33m42u31t21n35ý 2290202464295

Na co TSI ? Vždyť těch 55 kW na takovou nákupní tašku stačí. A jezdí spousta jedničkových oktávek s 1.6 55 kW :D

+1/0
10.2.2017 22:38

J41i71ř24í 39S10c85h95w12a32c25h 8338544758406

nějakej koník navíc, třeba při předjíždění se vždycky hodí, zvyšuje to aktivní bezpečnost.

0/−1
10.2.2017 23:58

V75o24k17o11u26n 59V84l47a10d58i72m12i39r 8782768479668

Dnes jsem kolem ni sel. Jen se jmenovala SEAT.

+1/0
9.2.2017 21:08

M71a64r65t96i55n 26K34a84r57á14s25e79k 9458863668878

No az tam casem nacpou elektromotor a baterku za rozumnou cenu, tak bych to i koupil...

0/0
9.2.2017 17:34

J94a57k54u80b 87S50e27k89e54r37a 6346790286485

Dyt si to uz muzete takhle koupit v kazdem hrackarstvi :-)

0/0
9.2.2017 23:10

P34e52t60r 10B26á90č62a 8185226875775

jak si tuhle nezajimavou nakupni tasku za takovy penize muze nekdo koupit, to mi hlava uplne nebere.

+1/−3
9.2.2017 14:25

J74i11ř36í 67S76c65h67w39a39c32h 8448404628156

bohužel to je problém tvé hlavy a lidi co si ty tašky kupují, tvé problémy až tak nezajímají, oni mají dost svých....;-)

+3/−2
9.2.2017 16:23

J30a47k75u52b 28N91o53v65á19k 8790723290452

Tady s tím vidím jenom vozit pizzu.

0/0
10.2.2017 8:30

P69e74t34r 86B45á66č13a 8235496895315

Asi tak :-)

0/0
10.2.2017 13:17

T15o45m 98K72l59í91č80n57í53k 5740554365145

Jistá automobilka ze severu Moravy by to jistě měla snahu označit za prostorný rodinný vůz...

Ale jo, po faceliftu je ten čumák dynamičtější, líbí se mi.

+2/−5
9.2.2017 12:34

J76a92k89u60b 31S50e73k31e46r31a 6516710786145

Pletete si diskuzi

0/0
9.2.2017 12:59

Z57d42e36n29e51k 67Z85a83j79í89c48e47k 1121246942437

Myslíš velkého , nejlepšího výrobce nejprostornějších, vozů Hnůjdaj??????

0/0
10.2.2017 19:59

T89o47m67á29š 41R97a65d44n35i78c 2333428674231

mě spíš překvapuje, že právě u lehkého miniauta do města netlačí mild hybrid. Umím si představit, že 5kW elektromotor, co by rekuperoval brzdění a pomáhal v rozjezdech, by přidal autu pořádně na dynamice i atraktivitě.

+2/0
9.2.2017 12:30

R56u10d80o86l32f 24P26e54k14á68r27e91k 9232101219823

Hm, a za dvojnásobnou cenu byste pak do kufru nacpal už jen notebook a malou PETku...

+6/0
9.2.2017 12:39

T47o58m35á13š 41R14a13d58n71i59c 2763918934711

tak ne nutně. Mild hybrid nebo micro hybrid se dá realizovat posíleným startérem nebo eventuelně zástavbou malého elektromotoru do převodovky (na tom myslím koncern stejně pracuje) a malými bateriemi. Teoreticky, pro správnou funkci městského KERSu, by vám stačila taková kapacita, aby pobrala celé elektro brzdění z 80 na 0 a pak ho uměla dát zase ven. Takže prakticky i baterky 5ti násobné kapacity pořád neváží nic moc a asi by nestály nic moc.

0/0
10.2.2017 8:39

M43a53r25t65i42n 47K66a25r91á80s26e44k 9428983118488

No to asi pridal, ale cenovka by tu atraktivitu nejspis vymazala...

+4/0
9.2.2017 13:27

D83a64v32i51d 41H74o16l64m81a51n 5964310257

Atraktivitě ? Jezdí to za 5L a je to jednoduché. Po Vaší úpravě, eko-dotaci kterou zatáhnou jiní, mne to bude stát o 100 litrů víc a budu jezdit možná za 3L/100km. Fakt "dobrá" myšlenka.... 8-o

+2/0
9.2.2017 14:03

J71i47ř34í 60S41c35h73w76a56c66h 8728264328656

to "nenáviděné turbo" by Citigu "slušelo".

Na druhou stranu Up ho nabízí jen s nejvyšší výbavou, "jen" 66kW za cenu takřka stejnou jako Fabia 1.2/TSI 81kW, tedy se stejnou dynamikou. To ztrácí na atraktivitě.

Jo kdyby za tutéž cenu byla klidně nižší výbava, ale TSI/85kW, to by byla mnohem zajímavější "kombinace".;-)

0/−1
9.2.2017 12:24

L54i85b95o70r 14M56a32l74í21č68e51k 6408675466602

To se prostě nebude prodávat.

0/0
9.2.2017 13:54

D89a50v44i10d 29H42o91l83m10a73n 5364710367

S TSÍčkem bych si to v životě nekoupil. To by postrádalo vzhledem k určení smysl a vzhledem k pohrkávání po městě i problémy se zanášením motoru. V tomto případě rozhodně platí, že v jednoduchosti je krása.

+4/0
9.2.2017 14:00

J97i58ř35í 19S18c60h77w85a79c92h 8748914958366

a já klidně ano. Po městě jezdím většinou MHD a můj obvyklý jízdní úsek měří cca 30 km.

0/0
9.2.2017 14:06

J64a18k11u66b 36S25e72k75e32r81a 6316460226925

Ten cvrcek turbo nepotrebuje... To je vuz pro nezne pohlavi a pizzare... Obzvlaste pizzare je potreba drzet na uzde :-/

0/0
9.2.2017 23:16

J21i70ř39í 29S59c48h23w20a26c31h 8588854828966

nj ale tu pizzu by dovezli teplejší ;-)

+1/0
9.2.2017 23:42
Foto

A19l57e69š 17B32a16l37o74u98n 3165988569625

No ano, YETI uvolnil své místo v Kvasinách a nyní se vyrábí v Rusku, v Nižním Novgorodu. Nový YETI je shodný se SEATem ATECA a pojede na stejné lince v Kvasinách...

+1/0
9.2.2017 10:36

P31e36t53r 86T71. 47D84v73o19ř62á54k 4414578223

A Yeti se vyrábí kde?

+1/0
9.2.2017 10:27

P54a91v78e18l 50R42y75m65e73š 8219242234155

Za mě dobrý. Bylo pěkný před FL, je pěkné i po něm. Kdo v tom jel tak ví, že místa je tam dostatek a svezení solidní. Jen ty ceny vybavenějších verzí moc neodpovídají konkurenci. Asi proto jich jezdí docela málo.

+6/−1
9.2.2017 10:15

D65a46v70i33d 29H13o84l91m82a72n 5444850477

Jojo. Taky mne mile překvapilo to místo, solidní jízdní vlastnosti a hlavně ten slabší motor. Jede to moc pěkně, jen nechápu, proč u primárně městského vozítka jsou tak šíleně dlouhé převody. Na dvojku to jede skoro 80 a na pětku po městě 50kou se s tím jet nedá.

0/0
9.2.2017 10:47

M97a33r10t94i24n 75K73a92r81á82s30e96k 9588243868648

No nevim, ja radsi pojedu po meste na 4ku (ve svem aute musim na 3ku), nez abych pak i na okresce tocil pri stovkce motor do vysokych otacek a pri prilzitostne jizde po dalnici mi motor malem vyletel z kapoty...

0/0
9.2.2017 13:39

D61a41v71i58d 42H28o37l48m38a35n 5384720307

Rozumný toť názor, ale u Citiga je to prostě už moc dlouhé zbytečně. Fakt je ten, že se s tím dá naprosto v klidu valit i po dálnici trvalých 120km bez jakéhokoliv "násilí". Ale pořád zapomínáme na to, že se jedná o vozidlo převážně do města a ta 5ka by tomu při 50km prostě slušela. Další zajímavostí je i to, že verze 55kW má převodovku kupodivu kratší (příjemnější) než 44kW...

0/0
9.2.2017 13:58

M71a29r44t31i12n 44K52a65r78á96s48e48k 9218833628508

No to je asi vas nazor, podle me je jezdeni na petku ve meste blbost (jaka je vyhoda v tom je mestem na 5 misto na 4 pri stejnych otackach? mne teda zadna nepada, ale zatimco z te 4 mate mimo mesto moznost preradit na 5, tak z petky uz nikam nepreradite....

Stejne jako u me mojeho auta nestve ze pri 50ce jedu na trojku a motor toci nejakych 1500 otacek - k cemu by mi pomohlo, kdyby tech 1500 pri 50ce mel na 4ku? jedine efekt by byla jeho nepozutelnost na dalnici, prinos nula...

Mimochodem i predstava toho, ze pri akceleraci z nuly na 50 budu radit celkem 5 stupnu mi prijde spise usmevna nez prakticka...

0/0
9.2.2017 14:02

D35a69v87i96d 36H30o41l71m37a15n 5784950607

Nevidím v tom až tak velký problém. U 1/4 století staré motorky mi motor umožňuje na 5ku plynule zrychlit z 50km na 200km a není s tím naprosto žádný problém. Nevidím důvod proč by Citigo nemohlo z 1900ot. (50km) pružně zrychlit na 4300ot. (130km). Po tom městě a okreskách totiž s tímto vozem budu jezdit z více jak 90%. Pokud chcete jezdit po dálnici, tak doufám, že máte rozum a nepořídíte si Citigo.

0/0
9.2.2017 14:10

M65a88r46t11i72n 20K63a84r75á56s79e44k 9978823438338

No a v cem je teda ta vyhoda ze jedete po meste na 5?

Jinak nevim co je spaneho na citigu a dalnici - z domu to mam do mesta 30 km, z toho asi 10km po dalnici - mam sive vetsi auto, ale nevidim duvod pro by se to nedalo jezdit i malym autem...

Navic pri vasi udajich by i na blbe okresce ten motor tocil 3500 otacek

0/0
9.2.2017 14:21

P19a30v43e73l 96V12a64l49e74n92t50a 7871711927953

Tohle přesně mi vadilo na Nissanu Juke, hrozně nakrátko zpřevodovaný a 5ka už u 90 km/h docela v otáčkách takže i vyšší hlasitost. Na dálnici si to nedokážu představit, při 130 by tam muselo být tak 5000 ot/min

0/0
9.2.2017 13:58

Z35d78i69s74l23a81v 59H25e87c92z69k35o 2321715810700

Ale je to jen Škodovka, tak co chceme.

0/0
9.2.2017 14:09



Najdete na iDNES.cz