Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Úpravy jsou ovšem jen mírné. Pod kapotou zůstávají atmosferické litrové tříválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O29l79d37ř97i86c79h 46S48m75u25t83n91ý 2370952154905

Na co TSI ? Vždyť těch 55 kW na takovou nákupní tašku stačí. A jezdí spousta jedničkových oktávek s 1.6 55 kW :D

+1/0
10.2.2017 22:38

J68i79ř98í 14S83c27h70w33a19c40h 8558254188456

nějakej koník navíc, třeba při předjíždění se vždycky hodí, zvyšuje to aktivní bezpečnost.

0/−1
10.2.2017 23:58

V73o42k79o79u91n 51V25l67a40d43i97m40i44r 8362968539168

Dnes jsem kolem ni sel. Jen se jmenovala SEAT.

+1/0
9.2.2017 21:08

M85a58r48t15i79n 73K42a71r48á80s32e24k 9698193228388

No az tam casem nacpou elektromotor a baterku za rozumnou cenu, tak bych to i koupil...

0/0
9.2.2017 17:34

J44a68k67u83b 91S31e71k21e88r86a 6576870256865

Dyt si to uz muzete takhle koupit v kazdem hrackarstvi :-)

0/0
9.2.2017 23:10

P36e35t78r 95B29á28č64a 8385876835415

jak si tuhle nezajimavou nakupni tasku za takovy penize muze nekdo koupit, to mi hlava uplne nebere.

+1/−3
9.2.2017 14:25

J73i22ř76í 81S95c90h62w75a26c74h 8268834248716

bohužel to je problém tvé hlavy a lidi co si ty tašky kupují, tvé problémy až tak nezajímají, oni mají dost svých....;-)

+3/−2
9.2.2017 16:23

J26a89k64u23b 58N11o31v82á60k 8330433970822

Tady s tím vidím jenom vozit pizzu.

0/0
10.2.2017 8:30

P81e86t59r 48B48á49č28a 8625436875795

Asi tak :-)

0/0
10.2.2017 13:17

T24o74m 79K15l29í94č73n58í62k 5300124435495

Jistá automobilka ze severu Moravy by to jistě měla snahu označit za prostorný rodinný vůz...

Ale jo, po faceliftu je ten čumák dynamičtější, líbí se mi.

+2/−5
9.2.2017 12:34

J66a70k92u75b 60S63e75k60e22r39a 6386410276905

Pletete si diskuzi

0/0
9.2.2017 12:59

Z43d95e63n32e76k 49Z45a59j24í22c51e67k 1851536372777

Myslíš velkého , nejlepšího výrobce nejprostornějších, vozů Hnůjdaj??????

0/0
10.2.2017 19:59

T86o18m37á96š 27R45a16d77n94i71c 2943138634211

mě spíš překvapuje, že právě u lehkého miniauta do města netlačí mild hybrid. Umím si představit, že 5kW elektromotor, co by rekuperoval brzdění a pomáhal v rozjezdech, by přidal autu pořádně na dynamice i atraktivitě.

+2/0
9.2.2017 12:30

R13u54d16o65l44f 27P44e39k68á46r84e44k 9922531409103

Hm, a za dvojnásobnou cenu byste pak do kufru nacpal už jen notebook a malou PETku...

+6/0
9.2.2017 12:39

T48o63m18á53š 53R84a13d48n13i35c 2673668154401

tak ne nutně. Mild hybrid nebo micro hybrid se dá realizovat posíleným startérem nebo eventuelně zástavbou malého elektromotoru do převodovky (na tom myslím koncern stejně pracuje) a malými bateriemi. Teoreticky, pro správnou funkci městského KERSu, by vám stačila taková kapacita, aby pobrala celé elektro brzdění z 80 na 0 a pak ho uměla dát zase ven. Takže prakticky i baterky 5ti násobné kapacity pořád neváží nic moc a asi by nestály nic moc.

0/0
10.2.2017 8:39

M43a66r63t51i27n 48K14a74r49á81s71e31k 9728203628878

No to asi pridal, ale cenovka by tu atraktivitu nejspis vymazala...

+4/0
9.2.2017 13:27

D76a68v92i60d 78H50o71l62m71a49n 5464610217

Atraktivitě ? Jezdí to za 5L a je to jednoduché. Po Vaší úpravě, eko-dotaci kterou zatáhnou jiní, mne to bude stát o 100 litrů víc a budu jezdit možná za 3L/100km. Fakt "dobrá" myšlenka.... 8-o

+2/0
9.2.2017 14:03

J58i23ř94í 35S42c77h28w38a61c20h 8728454958456

to "nenáviděné turbo" by Citigu "slušelo".

Na druhou stranu Up ho nabízí jen s nejvyšší výbavou, "jen" 66kW za cenu takřka stejnou jako Fabia 1.2/TSI 81kW, tedy se stejnou dynamikou. To ztrácí na atraktivitě.

Jo kdyby za tutéž cenu byla klidně nižší výbava, ale TSI/85kW, to by byla mnohem zajímavější "kombinace".;-)

0/−1
9.2.2017 12:24

L68i49b78o45r 31M76a81l61í57č14e27k 6638735736132

To se prostě nebude prodávat.

0/0
9.2.2017 13:54

D72a75v76i50d 12H98o45l19m19a24n 5954660617

S TSÍčkem bych si to v životě nekoupil. To by postrádalo vzhledem k určení smysl a vzhledem k pohrkávání po městě i problémy se zanášením motoru. V tomto případě rozhodně platí, že v jednoduchosti je krása.

+4/0
9.2.2017 14:00

J44i90ř73í 31S27c40h97w27a75c14h 8778224428236

a já klidně ano. Po městě jezdím většinou MHD a můj obvyklý jízdní úsek měří cca 30 km.

0/0
9.2.2017 14:06

J91a27k53u80b 29S23e21k97e45r98a 6426330686915

Ten cvrcek turbo nepotrebuje... To je vuz pro nezne pohlavi a pizzare... Obzvlaste pizzare je potreba drzet na uzde :-/

0/0
9.2.2017 23:16

J98i75ř46í 84S67c71h47w60a46c64h 8288814988806

nj ale tu pizzu by dovezli teplejší ;-)

+1/0
9.2.2017 23:42
Foto

A54l45e77š 33B36a94l67o96u76n 3115138489185

No ano, YETI uvolnil své místo v Kvasinách a nyní se vyrábí v Rusku, v Nižním Novgorodu. Nový YETI je shodný se SEATem ATECA a pojede na stejné lince v Kvasinách...

+1/0
9.2.2017 10:36

P63e70t59r 20T29. 93D98v83o51ř44á84k 4224658763

A Yeti se vyrábí kde?

+1/0
9.2.2017 10:27

P16a59v80e43l 67R76y55m78e63š 8989612774335

Za mě dobrý. Bylo pěkný před FL, je pěkné i po něm. Kdo v tom jel tak ví, že místa je tam dostatek a svezení solidní. Jen ty ceny vybavenějších verzí moc neodpovídají konkurenci. Asi proto jich jezdí docela málo.

+6/−1
9.2.2017 10:15

D24a75v49i50d 27H69o94l45m57a96n 5564640217

Jojo. Taky mne mile překvapilo to místo, solidní jízdní vlastnosti a hlavně ten slabší motor. Jede to moc pěkně, jen nechápu, proč u primárně městského vozítka jsou tak šíleně dlouhé převody. Na dvojku to jede skoro 80 a na pětku po městě 50kou se s tím jet nedá.

0/0
9.2.2017 10:47

M49a70r35t50i77n 48K83a60r81á83s20e34k 9958883368298

No nevim, ja radsi pojedu po meste na 4ku (ve svem aute musim na 3ku), nez abych pak i na okresce tocil pri stovkce motor do vysokych otacek a pri prilzitostne jizde po dalnici mi motor malem vyletel z kapoty...

0/0
9.2.2017 13:39

D12a82v63i49d 40H98o31l73m20a70n 5464260357

Rozumný toť názor, ale u Citiga je to prostě už moc dlouhé zbytečně. Fakt je ten, že se s tím dá naprosto v klidu valit i po dálnici trvalých 120km bez jakéhokoliv "násilí". Ale pořád zapomínáme na to, že se jedná o vozidlo převážně do města a ta 5ka by tomu při 50km prostě slušela. Další zajímavostí je i to, že verze 55kW má převodovku kupodivu kratší (příjemnější) než 44kW...

0/0
9.2.2017 13:58

M88a88r85t96i20n 78K97a23r51á59s90e51k 9828453368648

No to je asi vas nazor, podle me je jezdeni na petku ve meste blbost (jaka je vyhoda v tom je mestem na 5 misto na 4 pri stejnych otackach? mne teda zadna nepada, ale zatimco z te 4 mate mimo mesto moznost preradit na 5, tak z petky uz nikam nepreradite....

Stejne jako u me mojeho auta nestve ze pri 50ce jedu na trojku a motor toci nejakych 1500 otacek - k cemu by mi pomohlo, kdyby tech 1500 pri 50ce mel na 4ku? jedine efekt by byla jeho nepozutelnost na dalnici, prinos nula...

Mimochodem i predstava toho, ze pri akceleraci z nuly na 50 budu radit celkem 5 stupnu mi prijde spise usmevna nez prakticka...

0/0
9.2.2017 14:02

D89a45v85i84d 21H60o18l30m44a19n 5654160847

Nevidím v tom až tak velký problém. U 1/4 století staré motorky mi motor umožňuje na 5ku plynule zrychlit z 50km na 200km a není s tím naprosto žádný problém. Nevidím důvod proč by Citigo nemohlo z 1900ot. (50km) pružně zrychlit na 4300ot. (130km). Po tom městě a okreskách totiž s tímto vozem budu jezdit z více jak 90%. Pokud chcete jezdit po dálnici, tak doufám, že máte rozum a nepořídíte si Citigo.

0/0
9.2.2017 14:10

M19a78r27t20i49n 21K46a93r97á17s98e50k 9328903148648

No a v cem je teda ta vyhoda ze jedete po meste na 5?

Jinak nevim co je spaneho na citigu a dalnici - z domu to mam do mesta 30 km, z toho asi 10km po dalnici - mam sive vetsi auto, ale nevidim duvod pro by se to nedalo jezdit i malym autem...

Navic pri vasi udajich by i na blbe okresce ten motor tocil 3500 otacek

0/0
9.2.2017 14:21

P36a88v49e40l 31V36a34l20e60n44t52a 7131101847593

Tohle přesně mi vadilo na Nissanu Juke, hrozně nakrátko zpřevodovaný a 5ka už u 90 km/h docela v otáčkách takže i vyšší hlasitost. Na dálnici si to nedokážu představit, při 130 by tam muselo být tak 5000 ot/min

0/0
9.2.2017 13:58

Z69d77i78s42l93a83v 66H72e66c18z54k49o 2331485900220

Ale je to jen Škodovka, tak co chceme.

0/0
9.2.2017 14:09







Najdete na iDNES.cz