Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Modernizovaná Škoda Citigo: jemné retuše a stále bez TSI

Nejmenší škodovka je jediným evropským modelem značky, který se nevyrábí v Česku. Citigo se dočkalo faceliftu po pěti letech. Má novou kapotu, masku chladiče, nárazníky, mlhové světlomety a zadní svítilny. Úpravy jsou ovšem jen mírné. Pod kapotou zůstávají atmosferické litrové tříválce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O61l91d46ř32i71c88h 86S83m88u62t25n30ý 2220512964525

Na co TSI ? Vždyť těch 55 kW na takovou nákupní tašku stačí. A jezdí spousta jedničkových oktávek s 1.6 55 kW :D

+1/0
10.2.2017 22:38

J40i11ř53í 98S72c12h91w46a50c84h 8678884768346

nějakej koník navíc, třeba při předjíždění se vždycky hodí, zvyšuje to aktivní bezpečnost.

0/−1
10.2.2017 23:58

V64o74k22o13u88n 58V67l68a59d27i46m35i35r 8242168659178

Dnes jsem kolem ni sel. Jen se jmenovala SEAT.

+1/0
9.2.2017 21:08

M83a90r11t59i48n 49K86a23r61á28s44e40k 9348473128258

No az tam casem nacpou elektromotor a baterku za rozumnou cenu, tak bych to i koupil...

0/0
9.2.2017 17:34

J10a85k89u64b 47S39e93k62e81r43a 6836490556655

Dyt si to uz muzete takhle koupit v kazdem hrackarstvi :-)

0/0
9.2.2017 23:10

P66e20t36r 78B12á81č91a 8435626245725

jak si tuhle nezajimavou nakupni tasku za takovy penize muze nekdo koupit, to mi hlava uplne nebere.

+1/−3
9.2.2017 14:25

J62i12ř44í 15S49c25h85w21a86c32h 8978164798266

bohužel to je problém tvé hlavy a lidi co si ty tašky kupují, tvé problémy až tak nezajímají, oni mají dost svých....;-)

+3/−2
9.2.2017 16:23

J28a52k71u65b 85N67o53v38á22k 8720773730242

Tady s tím vidím jenom vozit pizzu.

0/0
10.2.2017 8:30

P20e33t23r 27B92á55č12a 8325656415595

Asi tak :-)

0/0
10.2.2017 13:17

T47o37m 43K34l68í53č78n86í38k 5710314645735

Jistá automobilka ze severu Moravy by to jistě měla snahu označit za prostorný rodinný vůz...

Ale jo, po faceliftu je ten čumák dynamičtější, líbí se mi.

+2/−5
9.2.2017 12:34

J89a90k58u86b 94S57e15k92e76r46a 6226960766985

Pletete si diskuzi

0/0
9.2.2017 12:59

Z84d87e85n70e26k 30Z15a33j35í29c26e94k 1871136342947

Myslíš velkého , nejlepšího výrobce nejprostornějších, vozů Hnůjdaj??????

0/0
10.2.2017 19:59

T36o81m60á90š 62R29a65d20n72i78c 2463118414441

mě spíš překvapuje, že právě u lehkého miniauta do města netlačí mild hybrid. Umím si představit, že 5kW elektromotor, co by rekuperoval brzdění a pomáhal v rozjezdech, by přidal autu pořádně na dynamice i atraktivitě.

+2/0
9.2.2017 12:30

R66u86d56o56l11f 87P52e83k44á93r56e68k 9852341619743

Hm, a za dvojnásobnou cenu byste pak do kufru nacpal už jen notebook a malou PETku...

+6/0
9.2.2017 12:39

T41o20m14á73š 22R27a70d93n48i93c 2343668144151

tak ne nutně. Mild hybrid nebo micro hybrid se dá realizovat posíleným startérem nebo eventuelně zástavbou malého elektromotoru do převodovky (na tom myslím koncern stejně pracuje) a malými bateriemi. Teoreticky, pro správnou funkci městského KERSu, by vám stačila taková kapacita, aby pobrala celé elektro brzdění z 80 na 0 a pak ho uměla dát zase ven. Takže prakticky i baterky 5ti násobné kapacity pořád neváží nic moc a asi by nestály nic moc.

0/0
10.2.2017 8:39

M56a36r86t33i87n 80K37a10r56á76s92e48k 9388753558688

No to asi pridal, ale cenovka by tu atraktivitu nejspis vymazala...

+4/0
9.2.2017 13:27

D71a95v34i47d 27H71o68l31m39a92n 5744380857

Atraktivitě ? Jezdí to za 5L a je to jednoduché. Po Vaší úpravě, eko-dotaci kterou zatáhnou jiní, mne to bude stát o 100 litrů víc a budu jezdit možná za 3L/100km. Fakt "dobrá" myšlenka.... 8-o

+2/0
9.2.2017 14:03

J16i49ř58í 58S77c88h50w22a59c47h 8378854598816

to "nenáviděné turbo" by Citigu "slušelo".

Na druhou stranu Up ho nabízí jen s nejvyšší výbavou, "jen" 66kW za cenu takřka stejnou jako Fabia 1.2/TSI 81kW, tedy se stejnou dynamikou. To ztrácí na atraktivitě.

Jo kdyby za tutéž cenu byla klidně nižší výbava, ale TSI/85kW, to by byla mnohem zajímavější "kombinace".;-)

0/−1
9.2.2017 12:24

L14i26b44o34r 31M65a71l47í65č93e18k 6808185186252

To se prostě nebude prodávat.

0/0
9.2.2017 13:54

D63a65v51i44d 35H27o90l85m97a78n 5264770787

S TSÍčkem bych si to v životě nekoupil. To by postrádalo vzhledem k určení smysl a vzhledem k pohrkávání po městě i problémy se zanášením motoru. V tomto případě rozhodně platí, že v jednoduchosti je krása.

+4/0
9.2.2017 14:00

J31i83ř73í 10S88c84h19w48a35c75h 8398144638506

a já klidně ano. Po městě jezdím většinou MHD a můj obvyklý jízdní úsek měří cca 30 km.

0/0
9.2.2017 14:06

J76a21k92u82b 80S68e13k50e31r72a 6306180476775

Ten cvrcek turbo nepotrebuje... To je vuz pro nezne pohlavi a pizzare... Obzvlaste pizzare je potreba drzet na uzde :-/

0/0
9.2.2017 23:16

J98i53ř47í 33S85c54h69w85a72c33h 8168174298406

nj ale tu pizzu by dovezli teplejší ;-)

+1/0
9.2.2017 23:42
Foto

A54l27e26š 68B95a22l36o44u31n 3675338939975

No ano, YETI uvolnil své místo v Kvasinách a nyní se vyrábí v Rusku, v Nižním Novgorodu. Nový YETI je shodný se SEATem ATECA a pojede na stejné lince v Kvasinách...

+1/0
9.2.2017 10:36

P61e79t33r 78T26. 63D10v11o56ř75á84k 4654408643

A Yeti se vyrábí kde?

+1/0
9.2.2017 10:27

P31a50v16e19l 56R62y94m31e89š 8279132904785

Za mě dobrý. Bylo pěkný před FL, je pěkné i po něm. Kdo v tom jel tak ví, že místa je tam dostatek a svezení solidní. Jen ty ceny vybavenějších verzí moc neodpovídají konkurenci. Asi proto jich jezdí docela málo.

+6/−1
9.2.2017 10:15

D81a86v26i13d 11H27o31l74m87a21n 5534820387

Jojo. Taky mne mile překvapilo to místo, solidní jízdní vlastnosti a hlavně ten slabší motor. Jede to moc pěkně, jen nechápu, proč u primárně městského vozítka jsou tak šíleně dlouhé převody. Na dvojku to jede skoro 80 a na pětku po městě 50kou se s tím jet nedá.

0/0
9.2.2017 10:47

M12a75r54t25i68n 91K20a55r95á79s98e27k 9268833508978

No nevim, ja radsi pojedu po meste na 4ku (ve svem aute musim na 3ku), nez abych pak i na okresce tocil pri stovkce motor do vysokych otacek a pri prilzitostne jizde po dalnici mi motor malem vyletel z kapoty...

0/0
9.2.2017 13:39

D83a12v88i97d 60H19o32l74m88a68n 5624380467

Rozumný toť názor, ale u Citiga je to prostě už moc dlouhé zbytečně. Fakt je ten, že se s tím dá naprosto v klidu valit i po dálnici trvalých 120km bez jakéhokoliv "násilí". Ale pořád zapomínáme na to, že se jedná o vozidlo převážně do města a ta 5ka by tomu při 50km prostě slušela. Další zajímavostí je i to, že verze 55kW má převodovku kupodivu kratší (příjemnější) než 44kW...

0/0
9.2.2017 13:58

M10a74r27t97i13n 79K66a28r23á72s86e32k 9858703408308

No to je asi vas nazor, podle me je jezdeni na petku ve meste blbost (jaka je vyhoda v tom je mestem na 5 misto na 4 pri stejnych otackach? mne teda zadna nepada, ale zatimco z te 4 mate mimo mesto moznost preradit na 5, tak z petky uz nikam nepreradite....

Stejne jako u me mojeho auta nestve ze pri 50ce jedu na trojku a motor toci nejakych 1500 otacek - k cemu by mi pomohlo, kdyby tech 1500 pri 50ce mel na 4ku? jedine efekt by byla jeho nepozutelnost na dalnici, prinos nula...

Mimochodem i predstava toho, ze pri akceleraci z nuly na 50 budu radit celkem 5 stupnu mi prijde spise usmevna nez prakticka...

0/0
9.2.2017 14:02

D12a10v14i90d 47H22o68l79m49a14n 5244440927

Nevidím v tom až tak velký problém. U 1/4 století staré motorky mi motor umožňuje na 5ku plynule zrychlit z 50km na 200km a není s tím naprosto žádný problém. Nevidím důvod proč by Citigo nemohlo z 1900ot. (50km) pružně zrychlit na 4300ot. (130km). Po tom městě a okreskách totiž s tímto vozem budu jezdit z více jak 90%. Pokud chcete jezdit po dálnici, tak doufám, že máte rozum a nepořídíte si Citigo.

0/0
9.2.2017 14:10

M92a13r51t91i66n 42K98a51r98á85s46e28k 9278823748348

No a v cem je teda ta vyhoda ze jedete po meste na 5?

Jinak nevim co je spaneho na citigu a dalnici - z domu to mam do mesta 30 km, z toho asi 10km po dalnici - mam sive vetsi auto, ale nevidim duvod pro by se to nedalo jezdit i malym autem...

Navic pri vasi udajich by i na blbe okresce ten motor tocil 3500 otacek

0/0
9.2.2017 14:21

P73a85v45e14l 57V47a40l36e46n94t83a 7791841447983

Tohle přesně mi vadilo na Nissanu Juke, hrozně nakrátko zpřevodovaný a 5ka už u 90 km/h docela v otáčkách takže i vyšší hlasitost. Na dálnici si to nedokážu představit, při 130 by tam muselo být tak 5000 ot/min

0/0
9.2.2017 13:58

Z27d24i97s37l92a38v 81H28e48c62z88k13o 2571155140100

Ale je to jen Škodovka, tak co chceme.

0/0
9.2.2017 14:09







Najdete na iDNES.cz