- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na co TSI ? Vždyť těch 55 kW na takovou nákupní tašku stačí. A jezdí spousta jedničkových oktávek s 1.6 55 kW :D
nějakej koník navíc, třeba při předjíždění se vždycky hodí, zvyšuje to aktivní bezpečnost.
Dnes jsem kolem ni sel. Jen se jmenovala SEAT.
No az tam casem nacpou elektromotor a baterku za rozumnou cenu, tak bych to i koupil...
Dyt si to uz muzete takhle koupit v kazdem hrackarstvi
jak si tuhle nezajimavou nakupni tasku za takovy penize muze nekdo koupit, to mi hlava uplne nebere.
bohužel to je problém tvé hlavy a lidi co si ty tašky kupují, tvé problémy až tak nezajímají, oni mají dost svých....
mě spíš překvapuje, že právě u lehkého miniauta do města netlačí mild hybrid. Umím si představit, že 5kW elektromotor, co by rekuperoval brzdění a pomáhal v rozjezdech, by přidal autu pořádně na dynamice i atraktivitě.
Hm, a za dvojnásobnou cenu byste pak do kufru nacpal už jen notebook a malou PETku...
to "nenáviděné turbo" by Citigu "slušelo".
Na druhou stranu Up ho nabízí jen s nejvyšší výbavou, "jen" 66kW za cenu takřka stejnou jako Fabia 1.2/TSI 81kW, tedy se stejnou dynamikou. To ztrácí na atraktivitě.
Jo kdyby za tutéž cenu byla klidně nižší výbava, ale TSI/85kW, to by byla mnohem zajímavější "kombinace".
No ano, YETI uvolnil své místo v Kvasinách a nyní se vyrábí v Rusku, v Nižním Novgorodu. Nový YETI je shodný se SEATem ATECA a pojede na stejné lince v Kvasinách...
Za mě dobrý. Bylo pěkný před FL, je pěkné i po něm. Kdo v tom jel tak ví, že místa je tam dostatek a svezení solidní. Jen ty ceny vybavenějších verzí moc neodpovídají konkurenci. Asi proto jich jezdí docela málo.
Jojo. Taky mne mile překvapilo to místo, solidní jízdní vlastnosti a hlavně ten slabší motor. Jede to moc pěkně, jen nechápu, proč u primárně městského vozítka jsou tak šíleně dlouhé převody. Na dvojku to jede skoro 80 a na pětku po městě 50kou se s tím jet nedá.