Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné vejce, kterým Ferrari pohrdl, míří do dražby

Giannino Marzotto, ve své době populární závodník a dědic textilních továren, měl tolik odvahy, že o tehdejších Ferrariho výtvorech veřejně řekl, že jsou příliš těžké a mají špatnou aerodynamiku. Pro stavbu svého vysněného závoďáku si však nakonec vybral právě jeden z nich. Enzovi Ferrarimu se výsledek vůbec nelíbil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D52r44.11m74e91d24.94d95e67n87t38. 94J79i98ř90í 85W27. 49P21o65l98l38a58k88, 43s52c37. 2686755727466

Ošklivá rarita, a má spoustu bratrů a sestřiček i obdivovatelů, např. která vzácná bugatka je opravdu hezká? gustibus non est disputandum...

0/0
24.2.2017 8:41

J89o98s53e10f 32N25o26v82á89k 2962589573899

Vypadá jako z boků slisované. Rozšířit to tak o 30 cm a trochu snížit, tak by z toho mohlo být pěkné auto.

0/0
20.2.2017 21:22

J74o83s73e95f 75N23o65v22á76k 2142199233859

No vlastně by z toho Ferrari 212 :-)

0/0
20.2.2017 21:26

L22a41d48a 86N35o30v94a50k 4482953367

co je na tom krásného...? Vypadá to jako nějaký mutant....;-)

0/0
20.2.2017 0:05

M98i68c70h11a65e30l 67P49r79i68n23c 7595785400925

V něčem je to hezčí než Ferrari 212, v něčem je to horší. Možná to chtělo s commendatorem ještě přepracovat. ;-)

0/0
19.2.2017 22:44

M62i17c34h22a94l 43J85a46r13o84š 7434130712385

Jako unikátní rarita je to výborné, ale polosériová výroba by z toho udělala kandidáta na nejošklivější sporťák.

0/0
19.2.2017 22:04

M62i48l36a87n 47N96ě17m52e64c 1555550466686

Commendatore měl pravdu. Tohle je vážně spíš zvláštní než krásné.

+6/0
19.2.2017 14:58

M42i26l97a80n 69P55o42k66o86r25a 6369102914222

U spousty aut je lepší je vidět na živo, protože ve skutečnosti mnohdy vypadají lépe, než na fotkách. Tohle na fotkách vypadá dost divně. ;-)

+1/0
19.2.2017 14:56

L32i66b25o31r 27M95a20c27h29a86l70e40k 1434855195518

tvar je to krasny, skoda, ze ho tak nesikovne rozbiji ta dvoubarevna kombinace. Ta tmava barva je opravdu takova zlamujici v puli. Pripomina mi to jednu sochu v Plzni na sidlisti Bory. Byla tam takova naha zena, ktera byla posazena na podstavec na zadek a vypadala, jako kdyz dela nekonecnou sklapovacku. Vzdycky jsem s ni citil, kdyz jsem jel kolem autobusem.

0/0
19.2.2017 14:53

R77i65c57h73a53r29d 14K13o73v56a38n71d74a 9326102865540

Designersky opus přátele

0/0
19.2.2017 12:33

J83i83ř85í 48V33o38g50e58l 6252962216208

Ferrarimu se vůbec nedivím. Tuzing existoval už před 70 lety.

+2/0
19.2.2017 8:50

J38a22n 56D56l45o47u69h51ý 7274689130619

Takove "prefouknute" ferrari. I na dnesni dobu to auto vypada "divne". Ne ze by bylo osklivy, ale divny proste je.

+2/0
19.2.2017 7:56

Z22d57e70n66ě48k 52D95u85b82e85c58k11ý 3337124540378

Škoda, že chybí fotka motoru. Zajímalo by mně jak vypadá dvanáctiválec o objemu 2,6. Zvukový projev musí být krásný

+2/0
19.2.2017 4:22

M17a25r38t32i92n 92C44e43r80n24y 2398842398443

Dnes mame auta "skoro" dokonala. Neskutecne mnozstvi asistentu, pomocniku a radcu kteri nam maji "pomahat" a udelat z nas lepsi ridice. Mozna se nekoho dotknu a urazim jeho ego, ale ta skutecna auta, ktera mela jen ctyri kola, volant a tri pedaly uz jsou jen pisni davne historie. Nechci aby to znelo tak, ze mam nejake vyhrady okolo vyvoje nebo vylepsovani aut. To vubec ne. Jen si myslim, ze auta ktera mela jak se rika "koule" a chtela za volantem skutecneho ridice, se dnes uz nevyrabeji.

+7/0
19.2.2017 2:03

M36i24c80h33a35l 75R67e82j20z71e10k 5346367525631

Ale porad se daji jeste koupit. A levne. Treba Skoda Felicia

+1/0
19.2.2017 13:28

J55i32ř42í 92P42e44l12n40á79ř 6685293236369

Tímhle ani tenkrát nikdo denně do fabriky na šestou nejezdil, takže pokud to chceš srovnávat s dnešními auty, tak musíš ve stejné třídě. A s kolika takovými jsi jel, že si troufáš tvrdit, že nemají koule? :-P

0/0
19.2.2017 13:58

T84o33m22á21š 56T47a58t43í29č10e75k 5770682340148

Ať si dnes koupíš co chceš, obsluhuješ počítač, ne auto.

0/0
20.2.2017 0:01

L65i32b67o65r 91M79a35c90h95a91l95e10k 1344835105648

Martine, ja to citim podobne. Jenze vsechno ma svuj duvod. Vune benzinu je krasna ve velmi malem mnozstvi. Dnes je tolik aut, ze kdyby nebyla bezpecna, recyklovatelna, usporna, tak uz tu nejsme my, ale jenom auta. Ale uspech Dacie je prave v tom, co pisete, volant, pedaly a ctyri kola, je to ale takove vyklestene.

0/0
19.2.2017 14:48

J16i62ř41í 96K85o59c87u76r87e92k 6295354325658

Kdysi se jezdilo třeba Škodou 120. Až se divím, že tehdy bylo jenom 1000 mrtvých ročně. Dle vašeho vyjádření by totiž měl dřív nebo později umřít při bouračce každý. Bylo jich vyrobeno cca jeden milon. A některé neměly ani posilovač brzd. Vlastně podle všech těhcto pouček jsem dávno mrtvý a nejen já.

0/0
19.2.2017 15:13

L24i73b19o96r 74M57a10c62h30a55l59e42k 1254285605478

Kdepak, ja naopak bych bral kdyby auta mela 4 kola a volant. Spotreba pohonnych hmot jen od roku 1990 znasobila 2,5 x a auta jsou uspornejsi. Mrtvych je na silnici mene nez polovina. Nebyl by mrtvy kazdy, ale 5 az 10 x vice nez je to dnes, pokud by se jezdilo tehdejsimi auty. Muj nazor je, ze bezpecne auto ma pevny podvozek, silne brzdy, dobre gumy a motor s velkym M. Airbagama se bezpecnost auta uz moc nedozene.

0/0
19.2.2017 20:12

F33r59a28n44t69i25š37e36k 28I16n43g89r 6772970597

..jenom 1000 mrtvých ročně? Vzhledem k hustotě provozu je to dost vysoké číslo.. dnes je to při mnohonásobně vyšším počtu aut na silnicích kolem 700 mrtvých ročně. V letech 90-95 cca to bylo 45 mrtvých na 100.000 vozidel, dnes kolem 10 na 100.000 vozidel..

0/0
19.2.2017 20:23

L98i67b40o77r 31M90a36c18h52a63l52e41k 1844475525438

Take je treba zohlednit, kolik tech 100 000 vozidel najezdi kilometru. To zlepseni bezpecnosti je mnohem vetsi.

+1/0
19.2.2017 22:00

F69r25a50n68t69i17š87e94k 97I45n82g78r 6682240207

..nepopiratelně. A dle mého názoru se statistiky budou zlepšovat se vzrůstajícím zastoupením autonomních vozidel v provozu. Pokud je tedy zákonodárci ve svém hlubokém osvícenství nezatrhnou. Pak to nebudou stovky ročně, ale jen desítky a i to budou z velké části podnapilí cyklisté, co se rozplácnou někde cestou z hospody. A těch pár mrtvých, které bude mít na svědomí selhání programu autonomního vozidla je třeba brát jako neveselou daň za ty ostatní stovky ušetřených životů. A jestli je mi souzeno zabít se v autě, spíš bych vsadil na to, že mě sestřelí trouba co přehlédne stopku nebo idiot co předjíždí v zatáčce, než že by tak fatálním způsobem selhalo autonomní vozidlo..

+1/0
19.2.2017 22:40

J84a32n 94Š59l73é84g50l 8382550958503

Kupte si Ameriku... to jsou auta jak mají být :-)

0/−1
19.2.2017 19:15

J75i79ř27í 83S52c87h74w71a73c73h 8368384898916

to je tak vošklivý až je to krásný.

ale ta rezerva na tom řemínku ve výši hlavy....;-)

+8/0
19.2.2017 0:46



Najdete na iDNES.cz