Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné vejce, kterým Ferrari pohrdl, míří do dražby

Giannino Marzotto, ve své době populární závodník a dědic textilních továren, měl tolik odvahy, že o tehdejších Ferrariho výtvorech veřejně řekl, že jsou příliš těžké a mají špatnou aerodynamiku. Pro stavbu svého vysněného závoďáku si však nakonec vybral právě jeden z nich. Enzovi Ferrarimu se výsledek vůbec nelíbil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D20r21.67m86e62d45.77d30e44n44t69. 76J10i53ř22í 39W50. 55P39o64l57l29a36k48, 24s43c95. 2746845437256

Ošklivá rarita, a má spoustu bratrů a sestřiček i obdivovatelů, např. která vzácná bugatka je opravdu hezká? gustibus non est disputandum...

0/0
24.2.2017 8:41

J18o14s38e56f 29N58o29v81á78k 2322579673679

Vypadá jako z boků slisované. Rozšířit to tak o 30 cm a trochu snížit, tak by z toho mohlo být pěkné auto.

0/0
20.2.2017 21:22

J70o56s10e39f 67N43o79v73á49k 2332529613919

No vlastně by z toho Ferrari 212 :-)

0/0
20.2.2017 21:26

L41a48d47a 11N81o55v59a10k 4542683947

co je na tom krásného...? Vypadá to jako nějaký mutant....;-)

0/0
20.2.2017 0:05

M25i65c20h90a36e56l 84P34r71i67n79c 7535865950445

V něčem je to hezčí než Ferrari 212, v něčem je to horší. Možná to chtělo s commendatorem ještě přepracovat. ;-)

0/0
19.2.2017 22:44

M26i10c44h43a63l 15J13a67r66o87š 7434410312745

Jako unikátní rarita je to výborné, ale polosériová výroba by z toho udělala kandidáta na nejošklivější sporťák.

0/0
19.2.2017 22:04

M22i17l70a12n 41N44ě52m77e69c 1815230756676

Commendatore měl pravdu. Tohle je vážně spíš zvláštní než krásné.

+6/0
19.2.2017 14:58

M36i30l73a67n 93P24o84k20o42r98a 6199342404192

U spousty aut je lepší je vidět na živo, protože ve skutečnosti mnohdy vypadají lépe, než na fotkách. Tohle na fotkách vypadá dost divně. ;-)

+1/0
19.2.2017 14:56

L61i51b34o48r 23M53a13c95h55a71l81e84k 1644105725328

tvar je to krasny, skoda, ze ho tak nesikovne rozbiji ta dvoubarevna kombinace. Ta tmava barva je opravdu takova zlamujici v puli. Pripomina mi to jednu sochu v Plzni na sidlisti Bory. Byla tam takova naha zena, ktera byla posazena na podstavec na zadek a vypadala, jako kdyz dela nekonecnou sklapovacku. Vzdycky jsem s ni citil, kdyz jsem jel kolem autobusem.

0/0
19.2.2017 14:53

R74i61c49h38a45r40d 45K23o75v47a16n89d11a 9746702925160

Designersky opus přátele

0/0
19.2.2017 12:33

J13i43ř25í 27V57o74g62e23l 6332342286948

Ferrarimu se vůbec nedivím. Tuzing existoval už před 70 lety.

+2/0
19.2.2017 8:50

J21a38n 30D20l69o75u43h72ý 7894799260219

Takove "prefouknute" ferrari. I na dnesni dobu to auto vypada "divne". Ne ze by bylo osklivy, ale divny proste je.

+2/0
19.2.2017 7:56

Z87d34e47n16ě95k 15D53u96b21e91c57k95ý 3397174570138

Škoda, že chybí fotka motoru. Zajímalo by mně jak vypadá dvanáctiválec o objemu 2,6. Zvukový projev musí být krásný

+2/0
19.2.2017 4:22

M74a75r31t17i21n 94C79e35r77n68y 2898142938583

Dnes mame auta "skoro" dokonala. Neskutecne mnozstvi asistentu, pomocniku a radcu kteri nam maji "pomahat" a udelat z nas lepsi ridice. Mozna se nekoho dotknu a urazim jeho ego, ale ta skutecna auta, ktera mela jen ctyri kola, volant a tri pedaly uz jsou jen pisni davne historie. Nechci aby to znelo tak, ze mam nejake vyhrady okolo vyvoje nebo vylepsovani aut. To vubec ne. Jen si myslim, ze auta ktera mela jak se rika "koule" a chtela za volantem skutecneho ridice, se dnes uz nevyrabeji.

+7/0
19.2.2017 2:03

M42i22c62h98a16l 69R50e25j17z36e28k 5736967105461

Ale porad se daji jeste koupit. A levne. Treba Skoda Felicia

+1/0
19.2.2017 13:28

J40i68ř84í 68P25e14l93n13á75ř 6385663796289

Tímhle ani tenkrát nikdo denně do fabriky na šestou nejezdil, takže pokud to chceš srovnávat s dnešními auty, tak musíš ve stejné třídě. A s kolika takovými jsi jel, že si troufáš tvrdit, že nemají koule? :-P

0/0
19.2.2017 13:58

T46o62m92á26š 42T24a82t75í17č51e43k 5330602240798

Ať si dnes koupíš co chceš, obsluhuješ počítač, ne auto.

0/0
20.2.2017 0:01

L92i30b81o35r 40M95a75c72h34a73l73e96k 1574155125928

Martine, ja to citim podobne. Jenze vsechno ma svuj duvod. Vune benzinu je krasna ve velmi malem mnozstvi. Dnes je tolik aut, ze kdyby nebyla bezpecna, recyklovatelna, usporna, tak uz tu nejsme my, ale jenom auta. Ale uspech Dacie je prave v tom, co pisete, volant, pedaly a ctyri kola, je to ale takove vyklestene.

0/0
19.2.2017 14:48

J21i57ř37í 18K80o20c14u82r14e57k 6405634615428

Kdysi se jezdilo třeba Škodou 120. Až se divím, že tehdy bylo jenom 1000 mrtvých ročně. Dle vašeho vyjádření by totiž měl dřív nebo později umřít při bouračce každý. Bylo jich vyrobeno cca jeden milon. A některé neměly ani posilovač brzd. Vlastně podle všech těhcto pouček jsem dávno mrtvý a nejen já.

0/0
19.2.2017 15:13

L35i90b52o79r 33M81a18c83h53a87l50e85k 1294905675508

Kdepak, ja naopak bych bral kdyby auta mela 4 kola a volant. Spotreba pohonnych hmot jen od roku 1990 znasobila 2,5 x a auta jsou uspornejsi. Mrtvych je na silnici mene nez polovina. Nebyl by mrtvy kazdy, ale 5 az 10 x vice nez je to dnes, pokud by se jezdilo tehdejsimi auty. Muj nazor je, ze bezpecne auto ma pevny podvozek, silne brzdy, dobre gumy a motor s velkym M. Airbagama se bezpecnost auta uz moc nedozene.

0/0
19.2.2017 20:12

F85r27a12n49t50i21š13e86k 71I22n19g77r 6512350477

..jenom 1000 mrtvých ročně? Vzhledem k hustotě provozu je to dost vysoké číslo.. dnes je to při mnohonásobně vyšším počtu aut na silnicích kolem 700 mrtvých ročně. V letech 90-95 cca to bylo 45 mrtvých na 100.000 vozidel, dnes kolem 10 na 100.000 vozidel..

0/0
19.2.2017 20:23

L45i19b72o40r 48M15a14c34h78a20l13e72k 1824295395338

Take je treba zohlednit, kolik tech 100 000 vozidel najezdi kilometru. To zlepseni bezpecnosti je mnohem vetsi.

+1/0
19.2.2017 22:00

F83r91a45n17t53i45š58e92k 83I78n49g92r 6602690977

..nepopiratelně. A dle mého názoru se statistiky budou zlepšovat se vzrůstajícím zastoupením autonomních vozidel v provozu. Pokud je tedy zákonodárci ve svém hlubokém osvícenství nezatrhnou. Pak to nebudou stovky ročně, ale jen desítky a i to budou z velké části podnapilí cyklisté, co se rozplácnou někde cestou z hospody. A těch pár mrtvých, které bude mít na svědomí selhání programu autonomního vozidla je třeba brát jako neveselou daň za ty ostatní stovky ušetřených životů. A jestli je mi souzeno zabít se v autě, spíš bych vsadil na to, že mě sestřelí trouba co přehlédne stopku nebo idiot co předjíždí v zatáčce, než že by tak fatálním způsobem selhalo autonomní vozidlo..

+1/0
19.2.2017 22:40

J15a12n 61Š12l50é20g27l 8372120808233

Kupte si Ameriku... to jsou auta jak mají být :-)

0/−1
19.2.2017 19:15

J76i70ř39í 18S39c14h51w81a84c93h 8598884408906

to je tak vošklivý až je to krásný.

ale ta rezerva na tom řemínku ve výši hlavy....;-)

+8/0
19.2.2017 0:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.