Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyřkolková rolba vyřízne krásnou stopu, sněžné kyblíky jsou na nic

Když se v běžkařské stopě ozve burácení terénní čtyřkolky a z dálky jsou vidět gejzíry sněhu od pásů, většina běžkařů se pohoršeně ohlédne a začne hartusit, kdo to tady dělá kravál? V okolí krušnohorských Klínů turisté na lyžích naopak na čtyřkolky v lese nedočkavě čekají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a96k63u23b 82K23r96o49u75p21a 5324537258743

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
14.3.2017 19:18

E62v52z37e65n 76S72o71u55k30u18p 1947264766338

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
13.3.2017 18:57

J55i88ř52í 51K20o56c51u84r15e96k 6335494505598

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
13.3.2017 20:09

E62v97z73e23n 44S69o80u34k97u24p 1297424736938

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
13.3.2017 21:37

J30i89ř50í 36K91r87a53u58s 2446983971356

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
13.3.2017 11:57

P31a20v42e79l 23S90o67b74o32t80k66a 5450634

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
13.3.2017 2:16

P77a58v41e54l 82J70e84ř57á37b65e71k 7321382284597

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
13.3.2017 8:45

J18a36k16u84b 69Š84a34f81a36n72d91a 7185987921791

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
13.3.2017 9:18

R39a32d75e13k 20V30o18k93á66l 1490658797484

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
13.3.2017 12:32

J49o57s31e85f 35Š94o51l92t62e17s 8374378700733

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
13.3.2017 21:02

P71a68v57e87l 58J84e44ř56á72b39e58k 7871372414327

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
13.3.2017 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.