Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čtyřkolková rolba vyřízne krásnou stopu, sněžné kyblíky jsou na nic

Když se v běžkařské stopě ozve burácení terénní čtyřkolky a z dálky jsou vidět gejzíry sněhu od pásů, většina běžkařů se pohoršeně ohlédne a začne hartusit, kdo to tady dělá kravál? V okolí krušnohorských Klínů turisté na lyžích naopak na čtyřkolky v lese nedočkavě čekají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a30k68u22b 56K24r27o67u47p89a 5524137718273

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
14.3.2017 19:18

E16v95z86e29n 95S42o59u74k26u68p 1197964256318

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
13.3.2017 18:57

J29i92ř74í 82K38o67c20u17r96e19k 6565194395838

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
13.3.2017 20:09

E11v25z38e55n 77S47o98u36k29u65p 1437184316778

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
13.3.2017 21:37

J14i10ř12í 58K97r94a48u53s 2256693731146

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
13.3.2017 11:57

P17a97v98e76l 72S86o13b75o73t11k39a 5630284

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
13.3.2017 2:16

P77a31v91e73l 18J48e30ř46á41b13e95k 7161972214437

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
13.3.2017 8:45

J44a56k98u68b 80Š73a39f11a37n52d92a 7565147541141

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
13.3.2017 9:18

R12a70d48e39k 29V73o56k79á16l 1300538667754

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
13.3.2017 12:32

J94o12s69e73f 75Š68o40l26t11e69s 8824548480303

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
13.3.2017 21:02

P64a31v25e91l 25J90e36ř10á35b67e67k 7901692874757

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
13.3.2017 1:01







Najdete na iDNES.cz