Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vylepšený rapid je venku: tříválcové TSI a internet na palubě

Rapid se po pěti letech dočkává faceliftu. Škoda představuje oficiálně první fotky a informace. Obě karosářské verze rapidu liftback i spaceback (hatchback) dostávají novou výbavu. Největší změnou je nahrazení původních čtyřválcových motorů 1,2 TSI agregáty o válec menšími.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D63a14v16i20d 66H54o75l95m55a95n 5944910387

A ještě Fordy, Oply, Hyundaie, Kii, BMW, renaulty, Citroeny a další...

0/0
27.2.2017 15:06

V12í57t 44K43o84u42b62a 6136360894638

aha, hlavní změna spočívá v tom, ža za stejnou cenu dostanete pouze 3 válec a za 4 válec si připlatíte 45 klapáků. To je za pár diodek ve světlech docela dost

0/0
26.2.2017 11:03

M49a97r78t85i87n 78K14o90n37e96č74n58ý 3880934249855

Internet na palubě je tam z důvodu, abyste rychle našli nejbližší odtah a jízdní řády vlaků a autobusů? ;-D

0/0
24.2.2017 18:01

H70y66n83e60k 18M80r46t62v58ý 2330627259601

nj funkce.. ale ten facelift nevidim :-)

0/0
24.2.2017 13:33

P73a36v30e51l 12Š83e75d90l35b97a76u20e17r 7238331212305

Možná měli místo nové okrasné lišty vymyslet pohodlná sedadla, měl jsem Rapida jako náhradní auto 1 den od operativního leasingu a za 15 km mě bolela záda, i když s nimi jinak potíže nemám. Byl jsem překvapený, jak hodně nepohodlné auto to je. Mám sice 2 metry, ale v jiných malých autech mě záda nebolela, ta auta nebyla ovšem z tohohle koncernu. Passat je to samé, nepohodlný.

+2/−2
23.2.2017 17:10

J47i68ř36í 53S67c87h50w29a95c65h 8468704158516

Passata si zřejmě proto kupují miliony sado-masochistů ;-)

+1/0
23.2.2017 19:24

T55o67m73á80š 23P83r61c73h72a82l 1868893913340

Ono celkově, opravdu pohodlná sedadla jsou v trochu vyšší relaci. Například Volvo je umí dost dobře.

0/0
24.2.2017 7:32

J20a13n 35U55l45m 7980519946232

nebo S-klasse R^

0/0
24.2.2017 8:13

D15a10v76i82d 23H42o56l94m69a60n 5164150647

Problém není ve kvalitě těch sedadel, ale v jejich natvarování. Měřím též dva metry a natvarování je tak hloupě vymyšlené, že každou osobu nad 180cm tlačí hrana nad prohlubní do lopatek. V oblasti bederní páteře je to též hloupě vyklenuté. No prostě a jednoduše : naprostý souhlas s p. Šedlbauerem. Ani v Citigu se mi nejelo tak špatně jako v RAPIDU.

0/0
24.2.2017 11:11

M96a77r53e56k 65M54a52l90ý 1932258661410

Je to samozřejmě i otázka ceny. Pokud by měl člověk na "lepší", tak si nekupuje Passata :-)

0/0
24.2.2017 10:18

M15a72r21t59i11n 25B69ř19e67z31i85n10a 8778615950882

A při příštím vylepšení se dočkáme x-krát přeplňovaného dvouválce.:-)

+1/0
23.2.2017 12:04

V69á54c42l96a64v 58P96a30v89e47l30e97k 1480566596574

1,2 HTP strašný motor. 1,2 TSi také bída. Takže 1,0 TSi asi nebude žádný zázrak. Ale kupce si to najde. Já jen děkuji Toyotě, že aspoň ona ponechala i klasickou atmosféru u Corolly.

+2/0
23.2.2017 12:04

M84a87r96t75i25n 88K96o48v55á14ř 2491370679846

Znám několik majitelů 1,2 TSI a nenadává ani jeden, protože předem věděli, do čeho jdou... S ostatním souhlas.

0/0
23.2.2017 22:41

P34e79t54r 73Č39e97r35m96á86k 9718745569100

Asi tak, jde také o to jaký pohled se použije, pro majitele fabie to byl po 40let starém OHV škodováckém motoru a nebo sekačce htp snový motor R^

+1/0
23.2.2017 23:49

J13a93r79o71s46l33a47v 52L27e14b21e11d71a 3776279177660

Čemu všemu se dá říkat "vylepšený" je až facinující...

+2/0
23.2.2017 11:58

R20o51b26e49r20t 62V22i23l75i14m82o55v89s71k78ý 1389275314918

Než ptákoviny na palubce, které akorát kradou pozornost, bych ocenil motor, co jede i do kopce s 3 chlapama a nalítá v pohodě půl míče.

+9/−1
23.2.2017 8:55

M54a10r54e56k 94M48a11l41ý 1122558351860

Na takové cestování ale není rapid určený. Je to více-méně auto do města a okolí nebo jako rodinné auto pro nenáročnou rodinu s omezeným rozpočtem. A těm vyhoví a s nájezdem kolem 20t jim bude v pohodě sloužit 10 let.

0/0
24.2.2017 10:20

M34a34r18c54e66l 88K89u60r77k39a 6616837205339

Navic dle meho u tohoto motoru vznika prostor na budouci hybrindni technologii.. zabira mene prostoru, vejde se i elektromotor

0/0
23.2.2017 7:42

J75o22s30e64f 20Č10v98a87n89č45a27r96a 2262939623661

I slapadla.

+3/0
23.2.2017 8:00

M73a22r44c12e36l 30K13u46r53k30a 6716647125639

Tyto porce km zvladlo jen nekolik velkych motoru i kdysi... jinak se delala generalka, ale lidi to brali jako normalni. Pokud neni v motoru extra velka konstrukcni chyba, ujede taky dve ste tisic km. Pokud ale nekdo koupi zakladni motor, dava mu sodu protoze ob vlastne prekvapive jede a nechova se k tomu, tak jak dnesni technologie potrebuje, tak to klekne.. to same.. stare mobily taky vydrzi vic a modernejsi se rychleji rozbijou...

0/0
23.2.2017 7:41

J48a76r27o43m64í89r 18K35r42á14l 4310239344189

Vám připadá 200 tisíc jako dost ?

+3/−1
23.2.2017 9:19

P65e75t53e71r 63P61a44u97c26o 7454212415191

mne rozhodne ano kedze mam 1,2tsi ako sukromna osoba nie na firemne ucely a realne dam 12-15k za rok takze auto s tym motorom ratam ze vydrzi 12-15rokov. (ak nema skryty defekt od vyroby)

+2/0
23.2.2017 10:26

J92a44n 17U62l55m 7670279796242

Kdo jezdí ročně 15 tisíc tak si snad koupí auto s motorem, ne?

+2/−1
23.2.2017 12:14

D35a38v36i55d 21H91o65l51m91a11n 5624870707

Hodně hloupý příspěvek...

+1/0
24.2.2017 11:13

V75a64c55l30a59v 34M76e94d35e84k 5481192825965

většina domácností to neujede za 10 let. A pro firemní auta tohle motor není.

+1/0
23.2.2017 12:53

M93a80r77t98i86n 63K77a79r45á67s59e27k 9388933268428

No pro zakladni motorizaci je opravdu dost, pokud autem najedete 50 - 100 tisic rocne, tak si nebudete kupovat ten nejslabsi motor, site co nabude asi takova katastrova jako kdysi obchodaci s fabkama HTP, ale na to ten motor preoste neni uplne staveny...

0/0
23.2.2017 13:38

J30i55ř43í 97S16c12h96w88a39c86h 8288314408326

samozřejmě, na malé motory do cca 1,6 litru je to naprosto průměrná hodnota, na každý motor, který tuto hodnotu překonal byl minimálně jeden co se jí nedožil....;-)

0/0
23.2.2017 19:22

J85a96n 47U98l20m 7180719796152

Škoda, že neudělaji něco fakt hezkýho.. :-/

+4/−1
23.2.2017 7:33
Foto

M56i25c13h70a25l 39N95a92j82m34a68n 7649853876980

Tady všichni naříkají, jako by je někdo nutil auto s motorem 1.0 TSI kupovat.....

..... bohudík, je na současném trhu možnost si vybrat cokoli jiného.

+5/0
22.2.2017 22:33

S18e62i83d89l 93P18e39t49r 1901821905724

Ok, tak mi tedy prosím doporučte co mám koupit v kategorii min. 2,5 litru bez turba, start stopu, EBD a e-callu ...

Děkuji za tip.

+1/0
22.2.2017 22:56

J84i75ř92í 19S20c95h84w72a34c43h 8448934878296

Subaru Outback

+2/0
22.2.2017 23:15

P25e25t71r 94D85r60a38p81a22l 3315188623275

to vám asi neporadí nikdo, start stop musí mít všechna nově vyráběná auta

0/0
23.2.2017 7:19

M31a66r30t94i41n 74P48l23z12á20k 2497929718754

Start-stop se dá vypnout a díky jemu tam máte větší baterku a silnější startér, takže defakto pozitivní věci :-P

0/−1
23.2.2017 8:51

R77o13b33e89r58t 55V59i23l51i29m75o66v28s76k97ý 1249645374968

spíš těžší

+2/0
23.2.2017 8:56

S73e75i19d17l 22P77e73t91r 1871491765584

3 válce? A není to nějak moc Antone Pavloviči? ...:-)

+3/−1
22.2.2017 21:37

R91i75c20h44a20r46d 53T15o39m36e72č21e70k 7816885556711

Je, už se pracuje na jednoválci 350 s obřím turbem.

+1/0
22.2.2017 22:26

J55a83k42u51b 77S17e48k79e38r56a 6796500436815

S tim jednobuchem by to slapalo mnohem lepe!

0/0
22.2.2017 22:47

S49e58i41d36l 89P69e83t31r 1131291265604

Jj, určitě již nějaká nadkomise podvýboru EU parlamentu pracuje na směrnici o nulaválci jež pohlcuje veškeré emise, která bude závazná pro všechny automobilky od r. 2045 ... ;-D

+1/0
22.2.2017 22:51

J30a69n 79U80l49m 7650129206972

Ten spodek motoru můžou převzít od Jawy

+1/0
23.2.2017 7:35

S93t14a12n18d43a 68C65h13v96o72s76t 1812558

Stejne jako si svoje zakazniky najdou auta s ikssetkonovymi motory, najdou si svoje zakazniky i auta s trivalci a zdaleka nejde jen o Skodu. Nikdo nikomu nic nenuti, kazdy si zaplatpambu muzeme vybrat a koupit si co chceme (a nac mame).

+2/0
22.2.2017 20:46

M76a88r41t40i23n 45F65i24l57i29p73c87z32y29k 3171861105693

Obavam se, ze si vybrat nebudeme jiz zakratko moci.

+3/0
22.2.2017 20:59

J92i25ř46í 48S43c41h84w66a75c87h 8448624238626

kdy bude na výběr něco s tříválcem jako i8, bude to mít jen nepatrně horší vlastnosti a bude to stát do půl mega, já bych do toho klidně šel ;-)

0/0
22.2.2017 21:11

S56t91a96n34d27a 88C22h77v67o79s67t 1452928

Asi vim, jak to myslite, ale i tak je to podle me prehnane tvrzeni.

0/0
22.2.2017 21:12

V84a48c90l25a74v 53M68e94d54e60k 5821732935905

Nenutí? Ale nutí, jediný atmosférický motor je už jen v Citigo. A další automobilky (s vyjímkou Mazdy) jsou na tom dost podobně.

0/0
23.2.2017 12:56

T79o13m79á56š 80P41r39c34h19a65l 1598933123440

Nejakou tu základní atmosféru drží i Focus, Mégane, Tipo, většina Japonců a určitě jsem na někoho zapomnel. Bohužel, kvůli ekobzraci se líp ošvindluje homologacni test s malou turbosekačkou, která při tom nesmyslném testu vykáže nižší spotřebu

0/0
24.2.2017 7:37

P75e36t34r 69M74i61c26h31a82l 2120944701962

S tou jedna čtyřkou, bez start-stopu a zbytečných elektronických lurvítek by to mohlo spoustě rodin posloužit a něco vydržet.

+1/0
22.2.2017 20:40

F13i33l12i78p 65N15e48s82p75o10r 6647647458142

Mel jsem trivalec 1.2 HTP a hruza a bes. Ted mam 1.2 TSI a spokojenost. Nevim jestli bych se chtel k trivalci vratit. Zalezi jak kvalitne bude udelan, ale pravdepodobne ne.

+1/0
22.2.2017 20:38

P17e61t89r 65M87i18c10h52a26l 2170474691312

Strašný motor. Pod 3 tisíce to nechtělo jet a žralo to i trávu kolem cesty.

+1/0
22.2.2017 20:43

J14i51ř62í 35S97c39h43w63a21c77h 8568704108656

1.0 TSI je o něčem jiném, výkonově téměř jako dvě htp dohromady. ;-) A ty tři válce se dají v pohodě zkousnout. A životnost je zatím v hvězdách, nic bych nepředjímal....

Jen někteří ve vracích s 1.4 - 1.6 občas budou skřípat zubama, až jim bude ukazovat zada něco s 1.0 na kufru ;-D

+1/−3
22.2.2017 20:54

F19i30l85i85p 98N60e61s65p46o96r 6877187178312

Ono to neni jednoduchy to zkusit znovu s trivalcem, kdyz s nim ma clovek spatny zkusenosti z minulosti. Treba by me presvedcila zaruka na 7 let, ale ted je trend spis opacny.

0/0
22.2.2017 21:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.