- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ještě Fordy, Oply, Hyundaie, Kii, BMW, renaulty, Citroeny a další...
aha, hlavní změna spočívá v tom, ža za stejnou cenu dostanete pouze 3 válec a za 4 válec si připlatíte 45 klapáků. To je za pár diodek ve světlech docela dost
Internet na palubě je tam z důvodu, abyste rychle našli nejbližší odtah a jízdní řády vlaků a autobusů?
Možná měli místo nové okrasné lišty vymyslet pohodlná sedadla, měl jsem Rapida jako náhradní auto 1 den od operativního leasingu a za 15 km mě bolela záda, i když s nimi jinak potíže nemám. Byl jsem překvapený, jak hodně nepohodlné auto to je. Mám sice 2 metry, ale v jiných malých autech mě záda nebolela, ta auta nebyla ovšem z tohohle koncernu. Passat je to samé, nepohodlný.
Passata si zřejmě proto kupují miliony sado-masochistů
A při příštím vylepšení se dočkáme x-krát přeplňovaného dvouválce.
1,2 HTP strašný motor. 1,2 TSi také bída. Takže 1,0 TSi asi nebude žádný zázrak. Ale kupce si to najde. Já jen děkuji Toyotě, že aspoň ona ponechala i klasickou atmosféru u Corolly.
Znám několik majitelů 1,2 TSI a nenadává ani jeden, protože předem věděli, do čeho jdou... S ostatním souhlas.
Čemu všemu se dá říkat "vylepšený" je až facinující...
Než ptákoviny na palubce, které akorát kradou pozornost, bych ocenil motor, co jede i do kopce s 3 chlapama a nalítá v pohodě půl míče.
Na takové cestování ale není rapid určený. Je to více-méně auto do města a okolí nebo jako rodinné auto pro nenáročnou rodinu s omezeným rozpočtem. A těm vyhoví a s nájezdem kolem 20t jim bude v pohodě sloužit 10 let.
Navic dle meho u tohoto motoru vznika prostor na budouci hybrindni technologii.. zabira mene prostoru, vejde se i elektromotor