Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat

Škoda 22. února oficiálně zahájila prodej modelu Kodiaq, auto šlo ovšem už dlouhé týdny dopředu objednávat. V tomto týdnu by se měly dostat vozy k prvním zákazníkům. Důležitý moment však narušila nečekaná patálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46i62r87o12s18l57a75v 16M68a78c67h94á28č64e17k 4763634707970

Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...

0/0
10.3.2017 7:02

J73a47r17o96s89l60a61v 62M11o54u92č22k35a 3627267118489

Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.

Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.

0/0
8.3.2017 1:18

T17o62m54á48š 75V40e96l62č15o54v96s10k51ý 4593828349898

Jistě, BMW nutně potřebuje know how Škody R^;-D;-D

0/0
8.3.2017 19:31

K32a91r39e64l 96F51i56l94i73p 3618745650410

Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?

0/0
7.3.2017 23:01

L42u12k63á68š 69S11e25d59l96á16č19e44k 1843167637610

Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. ;-D A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.Rv

0/−5
27.2.2017 17:51

K59a93r20e87l 44F39i34l70i83p 3198205970520

Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.

0/−1
7.3.2017 23:09

P12e78t31r 95Č72e22r94m46á82k 9898805199400

A co má co plat dělníka v čr dělat s platem dělníka v d? Jiné země, jiná životní úroveň, jiné náklady...

+1/0
7.3.2017 23:34

R34i84c29h29a22r45d 92N42o24c66a63r 7775957125762

ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů Rv

+1/−1
27.2.2017 17:30

L91a84d59i89s27l16a94v 37M86a47t21u92l67a 3251759130392

Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.

+2/0
27.2.2017 19:59

P77e14t14r 49S51k63á96c74e14l 6204879219

Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.

+2/0
26.2.2017 23:17

J67i28ř75í 19S28c53h97w40a89c91h 8338394568416

to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc ;-)

0/0
4.3.2017 10:20

D81a10v51i35d 27Š47a62f34r98á91n97e37k 5507314617253

Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.

Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.

+1/0
26.2.2017 20:17

T22o95m17á25š 29V28a44l83d49e70r 7773720489

Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě? :-)

0/0
26.2.2017 18:46

J85o80s74e91f 19K80o95m33á78r92e49k 5584422294839

A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)

0/−1
24.2.2017 21:17
Foto

M21i89r12o75s77l74a79v 36S32t41e21i62n65e66r 6848554683885

Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.

0/0
25.2.2017 22:43

J84i23ř21í 32S45t41e49j65s90k42a13l 8662669858983

Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.

+11/0
24.2.2017 9:56

J59a72r58o68s12l94a73v 16K53o51h59o96u28t 7401653925

Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:

https://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/skoda-rapid-intro.jpg?itok=wO2wFHa0

https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg

+1/−6
25.2.2017 10:27

J47i80ř68í 57S15t72e87j53s70k36a21l 8822469338643

Rapid byl slepá ulička. Myslím, že projekt upadl manažerskou chybou - nasazením cen. Dovedl bych si představit, že to bude šlágr. Mazdy se mi vždycky líbily, sám jsem měl dva Xedosy. Ale říct, že Škodovky jsou designově 100 let za opicema hodně smrdí antipatií. Mazdí šestka byla obdivuhodná, když byla nová. Dneska je designově passé. Tu blbě nafocenou Oktávku jste musel hledat dlouho. Mně se práce toho pána prostě líbí.

+7/0
25.2.2017 16:10

L74u35k62á15š 93S35e86d66l92á21č16e66k 1803857437310

No nevím, ale Rapid měl být původně auto pro Indický trh. Až potom si někdo rozmyslel, že by se to mohlo prodávat i v Evropě.

+1/0
27.2.2017 18:02

P34e35t48r 64Č85e96r38m92á86k 9848155969750

Kdepak, v Indii se sice prodává Rapid, ale nemá s tím evropským nic společného, je to polo s jiným předkem. Evropský Rapid vznikl jako nástupce octavie tour, kterou z mnoha důvodů nechtěla škoda dále vyrábět.

+1/0
28.2.2017 18:07
Foto

M82i89r68o29s86l84a71v 64S34t71e66i59n24e74r 6468984153175

Jste si jistý, že ty návrhy pocházejí výhradně od Josefa Kabaně? Jak znám ty konstrukční kanceláře, je tam dost velký tým a Kabaň spíš jenom vybíral ty nejlepší nápady.

Ostatně, dřív, než za dva- tři roky to nebude možné posoudit.

0/0
25.2.2017 22:47

J67i37ř14í 86S57t96e67j78s76k95a69l 8272189308883

To já samozřejmě nevím, většinou auta bývají prací týmů. Ale on je pod tím podepsán. Chápu, že nevytvářel držák baterie. Ale pokud se o něj přetahovaly takové automobilky, nebude se jednat jen o "vybírače". Nechápu, co by se mělo posuzovat za dva-tř roky? Je to jako s módou: Co platí teď, pozďěji může být passé.

+1/0
26.2.2017 1:57

J90a20n 30S47t47e92h10l71í66k 1989629806144

Tak to je zase moudro. Samozřejmě, že s jiným šéfem budou jiné výsledky. Šéf určuje směr a potom "jenom vybírá ty nejlepší nápady".

0/0
28.2.2017 8:34

K71a31r91e93l 81N77o46v69o70t95n41y 2701605189170

Docela se divim, ze takto dulezita osoba nemela v pracovni smlouve konkurecni dolozku... Myslel jsem, ze v tehle branzi je to bezna praxe.

0/0
24.2.2017 9:08

J74i94ř17í 62S46t70e33j64s25k60a67l 8232669658473

Tam je to jako u fotbalistů.

0/0
24.2.2017 9:57

P86e94t26r 62T17y54č14k74a 6455402829292

Konkurenční doložka je běžná maximálně u Českých drah. Člověk o kterého stojí kde kdo na to nepřistoupí a když už tak za pěkně mastný zlatý padák. A jak jsem pasl níže. Těžko lze předpokládat, že ho BMW přatáhlo kvůli tomu aby z něj tahalo knowhow Škody.

+4/0
24.2.2017 18:19

J29i23ř88í 75S85t84e92j95s71k91a98l 8442439488663

U Českých drah konkurenční doložku chápu. Jejich know-how se penězi nedá zaplatit.

+2/0
25.2.2017 16:12
Foto

A75n42d23r63e79a 14Š33r19e46t54r96o10v61á 7691295700318

;-DR^

0/0
5.3.2017 20:42

R62o50b13e50r36t 84S80e37d73l68á74r 4937942

Konkurenčná doložka by snáď mohla platiť vtedy, keby ku konkurencii odišiel....ale on ku konkurencii neodišiel :-P

+1/0
4.3.2017 8:07

E80v29a 67B87e37r41a31n76o13v25á 3952147516305

přesně tak ;-D

0/0
7.3.2017 15:33

L88u83b40o35š 51B31ř76e80z91i44n25a 2492573420361

Já myslel, že je to Tonda Blaník.

+1/0
24.2.2017 8:39

L16u44c57i24a51n 72P77a41p73a41z86i48a54n 5594357171465

Škoda, že mu škodovka nemohla nabídnout lepší pracovní podmínky včetně odměny za jeho práci. Jistě i to bylo důvodem odchodu ke konkurenci, která platí jako v Německu.

0/0
23.2.2017 23:34

P83e63t91r 52Č42e42r32m71á27k 9108365339710

V tom problém nebyl, ve škodovce byl ohodnocený jako král. Limitem byla seberealizace - člověk jeho charakteru (mj. Bugatti Veyron) se zkrátka nesmíří s tím že může navrhovat jen rodinné kombíky a SUV.

+5/0
23.2.2017 23:46

L87u83c88i49a96n 79P47a88p10a57z20i51a66n 5924647821325

U BMV bude dělat to samé co ve škodovce, tedy rodinné kombíky a SUV. To by musel jít jinam. Ale máte pravdu, že pro seberealizaci u konkurence udělala škodovka dost ač mohla udělat méně.

0/0
23.2.2017 23:54

A31n66t37o77n65í92n 50S82e72b12e35r51a 7333728510189

Opravdu? A další verzi BMW i8? To už je zajímavé....

0/0
24.2.2017 9:57

P11e53t12r 59Č14e61r54m69á57k 9838165809100

Ale nebude, BMW má to spektrum daleko širší - od sporťáků, kabrioletů přes sedany vyšších třídy až po luxusní limuzínu...

0/0
24.2.2017 13:16

J74i48ř67í 88J94a77n68o95t93a 2319905473

no co na to říct? prostě škodovka si nevidí na špičku nosu Rv

+2/0
23.2.2017 20:53

K66a33r77e22l 46K75o83š68ť43á65l 8497611330275

Neblázněte, pokud měl našlápnuto do Audi, tak pro Škodu už byl stejně "mrtvý". Tyhle opatření budou mít původ ve vedení VW, kde zuří, že člověk, profesně spjatý s koncernem, odešel úplně mimo.

0/0
25.2.2017 10:08

J68a21n 67D30u81d86e69k 2810972627663

Kdyby byli chytří tak toho využijí. Teďka můžou říkat, že Škoda má design by BMW :)

0/0
23.2.2017 20:14

P62e38t94r 81U22t17ě31k21a21l 9470388768

Obráceně.

+1/0
24.2.2017 7:50

J57i21ř17í 31N21o66v18o98t16n65ý 6775187576386

"Kubisticky čistý design" anebo škodovácká designová nuda?

+1/−4
23.2.2017 20:03
Foto

M72i49r14o77s84l34a25v 54S83t46e88i86n30e58r 6278494213785

Král je mrtev,

ať žije král!

0/−1
23.2.2017 18:58

K40o44n19r19a73d 64S57l24a88d62e60k 3957608859332

To jste ale napsal jenom aby řeč nestála.

+2/0
23.2.2017 21:06
Foto

J83a43r81o17s42l62a13v 60B12e36ň69o 2416347457590

Favorit=Bertone

Yeti a Kodiaq=Kaban

S tym nic nenarobia. Aj Ivana Lendla vymazali z fotky Davis cupu... a predsa bol za jeho uspechom.

+1/0
23.2.2017 17:57

O81n65d53ř97e76j 22R28a63i75s 3488303694458

Všichni dobře víme, že pan Kabaň nenavrhnul celý design sám. Je tam tým lidí na který všichni zapomínají. Ach jo. To je v každé firmě stejné. Vždycky je vidět jenom ta persona co umí dobře povídat na veřejnosti a s managementem a majiteli, ale lidi, kteří opravdu pracují a vymýšlí dostanou jako benefit za dobře odvedenou práci jednu stravenku navíc.

+5/−1
23.2.2017 17:26

P62e93t86r 85Č12e62r46m24á45k 9428775269360

Což je v pořádku, funkční systém potřebuje oba prvky. Kdyby nebyl ten kdo to umí řídit, vést či dobře prezentovat a prodat, tak ani ten zbytek týmu není tak kde je a kreslí krabice na boty.

A vzhledem k tomu že i dělník u pásu má ve škodovce bonusy v řádech desítek tisíc korun, nemějte obavu že by se designerský tým nechal odbýt stravenkou ;-)

+1/0
23.2.2017 21:36

L82u17d81v13í33k 32G78a39j79d93o51š61í19k 2205653794152

Tenhle slovenský Dalibor Janda to jistě sám nenavrhl, ale nepochybně rozhodl o výsledku. JEHO vkus, intuice a zkušenost určili, která varianta bude nakonec zvolena. Jednotlivá dílčí řešení zpracovávali jiní. ON ale musel rozhodnout, jestli tak jak to udělali je to v pořádku nebo ne.

0/0
23.2.2017 23:59

J67i22ř92í 67S97t17e48j83s38k70a98l 8442469338743

Proč je "slovenský Dalibor Janda"?

0/−1
24.2.2017 7:52

J81a49n 39Š20e80s72t25á96k 3898169819104

asi že má podobný harizony jako Janda v osmdesátkách;-D

0/0
24.2.2017 9:42

J45i33ř92í 51S79t44e39j74s65k33a68l 8832989428283

Tvl!

0/0
24.2.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.