Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat

Škoda 22. února oficiálně zahájila prodej modelu Kodiaq, auto šlo ovšem už dlouhé týdny dopředu objednávat. V tomto týdnu by se měly dostat vozy k prvním zákazníkům. Důležitý moment však narušila nečekaná patálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91i88r32o40s56l13a80v 59M10a12c55h79á18č85e93k 4533634807340

Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...

0/0
10.3.2017 7:02

J38a24r45o20s70l66a44v 94M43o56u85č22k32a 3367697968449

Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.

Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.

0/0
8.3.2017 1:18

T41o65m60á67š 35V60e97l93č65o96v38s44k76ý 4673668579488

Jistě, BMW nutně potřebuje know how Škody R^;-D;-D

0/0
8.3.2017 19:31

K38a68r30e32l 87F44i22l55i94p 3478775750850

Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?

0/0
7.3.2017 23:01

L82u72k54á38š 91S95e55d73l40á29č79e22k 1423327667370

Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. ;-D A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.Rv

0/−5
27.2.2017 17:51

K76a98r46e82l 63F16i47l18i98p 3288195650300

Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.

0/−1
7.3.2017 23:09

P57e84t21r 21Č91e52r10m51á80k 9228925279290

A co má co plat dělníka v čr dělat s platem dělníka v d? Jiné země, jiná životní úroveň, jiné náklady...

+1/0
7.3.2017 23:34

R57i56c87h98a31r17d 45N56o58c63a23r 7695477735722

ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů Rv

+1/−1
27.2.2017 17:30

L35a28d36i74s96l88a28v 17M86a68t41u79l84a 3251839800272

Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.

+2/0
27.2.2017 19:59

P34e17t27r 47S86k91á82c61e17l 6654449259

Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.

+2/0
26.2.2017 23:17

J73i47ř28í 27S80c25h15w24a14c98h 8218704868556

to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc ;-)

0/0
4.3.2017 10:20

D28a45v90i61d 75Š40a38f16r51á98n85e80k 5527654297193

Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.

Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.

+1/0
26.2.2017 20:17

T62o72m53á69š 68V50a60l64d78e10r 7793800159

Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě? :-)

0/0
26.2.2017 18:46

J63o29s71e29f 51K11o31m85á75r37e37k 5734732604479

A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)

0/−1
24.2.2017 21:17
Foto

M74i24r95o95s61l40a54v 51S11t46e93i63n65e89r 4800932350736

Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.

0/0
25.2.2017 22:43

J85i78ř79í 43S79t31e79j52s80k34a98l 8792189308753

Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.

+11/0
24.2.2017 9:56

J45a68r82o48s49l36a62v 61K82o76h64o85u20t 7491913495

Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:

https://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/skoda-rapid-intro.jpg?itok=wO2wFHa0

https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg

+1/−6
25.2.2017 10:27

J62i50ř93í 93S26t67e52j44s52k24a37l 8402749428803

Rapid byl slepá ulička. Myslím, že projekt upadl manažerskou chybou - nasazením cen. Dovedl bych si představit, že to bude šlágr. Mazdy se mi vždycky líbily, sám jsem měl dva Xedosy. Ale říct, že Škodovky jsou designově 100 let za opicema hodně smrdí antipatií. Mazdí šestka byla obdivuhodná, když byla nová. Dneska je designově passé. Tu blbě nafocenou Oktávku jste musel hledat dlouho. Mně se práce toho pána prostě líbí.

+7/0
25.2.2017 16:10

L69u58k94á82š 51S41e66d71l21á13č12e25k 1573687807860

No nevím, ale Rapid měl být původně auto pro Indický trh. Až potom si někdo rozmyslel, že by se to mohlo prodávat i v Evropě.

+1/0
27.2.2017 18:02

P12e28t82r 15Č85e91r62m32á11k 9258675209180

Kdepak, v Indii se sice prodává Rapid, ale nemá s tím evropským nic společného, je to polo s jiným předkem. Evropský Rapid vznikl jako nástupce octavie tour, kterou z mnoha důvodů nechtěla škoda dále vyrábět.

+1/0
28.2.2017 18:07
Foto

M61i29r80o22s28l69a13v 68S17t34e77i50n47e91r 4780682970716

Jste si jistý, že ty návrhy pocházejí výhradně od Josefa Kabaně? Jak znám ty konstrukční kanceláře, je tam dost velký tým a Kabaň spíš jenom vybíral ty nejlepší nápady.

Ostatně, dřív, než za dva- tři roky to nebude možné posoudit.

0/0
25.2.2017 22:47

J56i49ř95í 53S35t88e50j28s46k57a78l 8242409338153

To já samozřejmě nevím, většinou auta bývají prací týmů. Ale on je pod tím podepsán. Chápu, že nevytvářel držák baterie. Ale pokud se o něj přetahovaly takové automobilky, nebude se jednat jen o "vybírače". Nechápu, co by se mělo posuzovat za dva-tř roky? Je to jako s módou: Co platí teď, pozďěji může být passé.

+1/0
26.2.2017 1:57

J51a39n 89S82t55e54h10l73í62k 1349769456234

Tak to je zase moudro. Samozřejmě, že s jiným šéfem budou jiné výsledky. Šéf určuje směr a potom "jenom vybírá ty nejlepší nápady".

0/0
28.2.2017 8:34

K17a32r63e60l 53N75o70v65o82t71n77y 2621755709890

Docela se divim, ze takto dulezita osoba nemela v pracovni smlouve konkurecni dolozku... Myslel jsem, ze v tehle branzi je to bezna praxe.

0/0
24.2.2017 9:08

J87i37ř83í 28S35t20e56j18s32k23a97l 8972939258283

Tam je to jako u fotbalistů.

0/0
24.2.2017 9:57

P18e22t81r 27T63y85č13k13a 6525732509422

Konkurenční doložka je běžná maximálně u Českých drah. Člověk o kterého stojí kde kdo na to nepřistoupí a když už tak za pěkně mastný zlatý padák. A jak jsem pasl níže. Těžko lze předpokládat, že ho BMW přatáhlo kvůli tomu aby z něj tahalo knowhow Škody.

+4/0
24.2.2017 18:19

J72i76ř24í 22S64t65e72j88s43k98a66l 8872149838183

U Českých drah konkurenční doložku chápu. Jejich know-how se penězi nedá zaplatit.

+2/0
25.2.2017 16:12
Foto

A64n62d59r60e52a 57Š70r89e60t97r89o66v85á 7441625430848

;-DR^

0/0
5.3.2017 20:42

R61o43b41e94r67t 57S35e18d59l25á61r 4307172

Konkurenčná doložka by snáď mohla platiť vtedy, keby ku konkurencii odišiel....ale on ku konkurencii neodišiel :-P

+1/0
4.3.2017 8:07

E96v18a 98B32e52r52a10n26o79v52á 3222777346545

přesně tak ;-D

0/0
7.3.2017 15:33

L77u30b19o55š 57B47ř32e55z18i25n60a 2392533980441

Já myslel, že je to Tonda Blaník.

+1/0
24.2.2017 8:39

L89u36c62i91a51n 98P66a23p43a44z46i63a42n 5484647171505

Škoda, že mu škodovka nemohla nabídnout lepší pracovní podmínky včetně odměny za jeho práci. Jistě i to bylo důvodem odchodu ke konkurenci, která platí jako v Německu.

0/0
23.2.2017 23:34

P88e36t26r 62Č12e77r38m73á97k 9818575689780

V tom problém nebyl, ve škodovce byl ohodnocený jako král. Limitem byla seberealizace - člověk jeho charakteru (mj. Bugatti Veyron) se zkrátka nesmíří s tím že může navrhovat jen rodinné kombíky a SUV.

+5/0
23.2.2017 23:46

L53u18c19i88a26n 59P70a77p67a40z44i85a72n 5904247971665

U BMV bude dělat to samé co ve škodovce, tedy rodinné kombíky a SUV. To by musel jít jinam. Ale máte pravdu, že pro seberealizaci u konkurence udělala škodovka dost ač mohla udělat méně.

0/0
23.2.2017 23:54

A48n67t36o33n23í90n 96S65e60b62e64r20a 7923408870699

Opravdu? A další verzi BMW i8? To už je zajímavé....

0/0
24.2.2017 9:57

P35e34t56r 47Č82e76r85m49á19k 9548505529700

Ale nebude, BMW má to spektrum daleko širší - od sporťáků, kabrioletů přes sedany vyšších třídy až po luxusní limuzínu...

0/0
24.2.2017 13:16

J86i78ř71í 35J39a54n33o55t86a 2559515573

no co na to říct? prostě škodovka si nevidí na špičku nosu Rv

+2/0
23.2.2017 20:53

K36a60r48e76l 47K78o69š19ť60á25l 8537411310805

Neblázněte, pokud měl našlápnuto do Audi, tak pro Škodu už byl stejně "mrtvý". Tyhle opatření budou mít původ ve vedení VW, kde zuří, že člověk, profesně spjatý s koncernem, odešel úplně mimo.

0/0
25.2.2017 10:08

J98a57n 80D82u69d29e20k 2850882377353

Kdyby byli chytří tak toho využijí. Teďka můžou říkat, že Škoda má design by BMW :)

0/0
23.2.2017 20:14

P64e69t83r 10U24t82ě75k30a85l 9440108488

Obráceně.

+1/0
24.2.2017 7:50

J69i49ř45í 88N37o26v55o57t90n35ý 6805737496846

"Kubisticky čistý design" anebo škodovácká designová nuda?

+1/−4
23.2.2017 20:03
Foto

M67i45r64o68s97l35a82v 17S62t78e55i35n83e94r 4660952300426

Král je mrtev,

ať žije král!

0/−1
23.2.2017 18:58

K38o18n45r93a42d 12S63l38a97d11e53k 3907298989422

To jste ale napsal jenom aby řeč nestála.

+2/0
23.2.2017 21:06
Foto

J77a28r17o31s60l60a92v 84B89e92ň20o 2146417587580

Favorit=Bertone

Yeti a Kodiaq=Kaban

S tym nic nenarobia. Aj Ivana Lendla vymazali z fotky Davis cupu... a predsa bol za jeho uspechom.

+1/0
23.2.2017 17:57

O36n58d95ř72e37j 55R52a64i80s 3368693964808

Všichni dobře víme, že pan Kabaň nenavrhnul celý design sám. Je tam tým lidí na který všichni zapomínají. Ach jo. To je v každé firmě stejné. Vždycky je vidět jenom ta persona co umí dobře povídat na veřejnosti a s managementem a majiteli, ale lidi, kteří opravdu pracují a vymýšlí dostanou jako benefit za dobře odvedenou práci jednu stravenku navíc.

+5/−1
23.2.2017 17:26

P90e86t63r 46Č77e17r76m73á16k 9458375569480

Což je v pořádku, funkční systém potřebuje oba prvky. Kdyby nebyl ten kdo to umí řídit, vést či dobře prezentovat a prodat, tak ani ten zbytek týmu není tak kde je a kreslí krabice na boty.

A vzhledem k tomu že i dělník u pásu má ve škodovce bonusy v řádech desítek tisíc korun, nemějte obavu že by se designerský tým nechal odbýt stravenkou ;-)

+1/0
23.2.2017 21:36

L25u35d88v11í52k 15G11a49j14d79o63š73í56k 2765963904472

Tenhle slovenský Dalibor Janda to jistě sám nenavrhl, ale nepochybně rozhodl o výsledku. JEHO vkus, intuice a zkušenost určili, která varianta bude nakonec zvolena. Jednotlivá dílčí řešení zpracovávali jiní. ON ale musel rozhodnout, jestli tak jak to udělali je to v pořádku nebo ne.

0/0
23.2.2017 23:59

J34i78ř68í 15S30t53e25j12s37k67a52l 8232989118573

Proč je "slovenský Dalibor Janda"?

0/−1
24.2.2017 7:52

J75a35n 29Š91e10s37t23á17k 3688799259384

asi že má podobný harizony jako Janda v osmdesátkách;-D

0/0
24.2.2017 9:42

J48i36ř75í 31S36t94e10j32s61k42a10l 8912129488563

Tvl!

0/0
24.2.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz