Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat

Škoda 22. února oficiálně zahájila prodej modelu Kodiaq, auto šlo ovšem už dlouhé týdny dopředu objednávat. V tomto týdnu by se měly dostat vozy k prvním zákazníkům. Důležitý moment však narušila nečekaná patálie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M24i82r90o83s22l62a18v 27M51a75c25h31á74č81e92k 4843724687120

Je-li pravda, že takového odborníka Škoda vymazává ze své historie, je to velká ubohost. To je hodno tak komunistů nebo Zemana. Měl jsem dosud o značce Škoda to nejlepší mínění, z tohoto počínání je mi nevolno...

0/0
10.3.2017 7:02

J12a79r76o77s91l45a48v 62M90o20u70č85k30a 3657287898799

Tak tenhle borec zná všechna strategická tajemství Škodovky na minimálně 10 let dopředu. Jasně, podepsal při odchodu držhubnou smlouvu a za to dostal balík odstupného, ale vzhledem k tomu, že jde ke konkurenci, tak přestože o svých znalostech nebude mluvit, bude své kroky v nové práci automaticky řídit podle informací, které má, aniž by vysvětloval, proč se tak rozhoduje.

Takže se nedivme, že ve Škodě je na jeho odkaz uvaleno moratorium.

0/0
8.3.2017 1:18

T98o15m92á43š 14V73e28l29č28o46v29s37k29ý 4193888959288

Jistě, BMW nutně potřebuje know how Škody R^;-D;-D

0/0
8.3.2017 19:31

K40a27r47e15l 97F47i73l98i27p 3168805880940

Mne například Škodovka nesmí překročit už práh dojezdíme Octu I co nám na firmě zbyla a jdeme do jiné značky. Důvod přístup obchodníků a servisu. jarov přijeli jsme vyměnit zámky na celém autě kvůli vytržení 1 zámku z dveří. auto přivezli zkásli tuším 6000 Kč a předali nám klíče od auta, původní. Na termín výměny čekám už 3 roky. Auto Branka objednání termínu na nějakou běžnou údržbu. Zdůrazněno, že vozidlo je CNG. Termín další týden. Po příjezdu na servis oznámí technik, že vozidlo nevzeme, protože jezdí na CNG. Paradox autu vyměnili olej, filtry a spol za cenu o málo nižší než v škodáváckém v servisu Fiatu :). Auto Elso upadlý silenblok motoru. Reklama Škody nabízí prověření stavu vozidel koupených v bazarech a z dovozu. Na servisu nejenže nepoznali špatně zapsaný VIN v OTP a TP, ale za celou tuto akci která měla být dle reklamy zdarma si naúčtovali 4500 Kč. Pokud pak zavoláte do Škodovky tak je vše v pořádku a nikdo se Vám ani neomluví. Nedávno mne asi 2x volal člověk jestli by jsme neměli zájem o řešení flotilovým způsobem. Co myslíte jaká byla asi odpověď?

0/0
7.3.2017 23:01

L64u55k91á22š 84S66e74d67l97á15č57e57k 1723987297340

Kdyby jen tvůrce přestal pro Škodovku existovat, ale pro ní už neexistuje ani zákazník, co si takové auto koupí. ;-D A vedení ve Wolfsburgu si rozdává stamilionové odměny a to i přesto, že podvádí, zatím co dělníci ve Škodě můsí držet hladovku kvuli nízkým mzdám, proti kolegům v Německu.Rv

0/−5
27.2.2017 17:51

K70a10r80e89l 11F34i10l52i74p 3108675290430

Nechápu za co ty mínusy. Pravda je, že plat v Škodovce i u pasu je nad průměrem platů v Čechách, ale pravda je i to, že oproti Něměckům kolegům je plat dost úsměvný.

0/−1
7.3.2017 23:09

P85e67t47r 40Č33e81r72m45á16k 9348325309600

A co má co plat dělníka v čr dělat s platem dělníka v d? Jiné země, jiná životní úroveň, jiné náklady...

+1/0
7.3.2017 23:34

R42i22c88h57a35r48d 54N74o55c16a98r 7985927395542

ANO, zbavit se toho, kdo škodovce pomohl a to dost velkým dílem. Tak se vedení škodovky staví k lidem, kteří pro ni něco dokázali...znám to z vlastní zkušenosti...určitě přijde nějaký kamarád, ale ten buďto bude muset dělat ze škodovek F1, nebo velorexy...tak jak bude požadovat VW..dál to netřeba komentovat, je to k pláči... ubohost vztahů Rv

+1/−1
27.2.2017 17:30

L48a47d84i98s55l33a21v 47M20a27t49u26l55a 3871649750582

Škoda že se ho zbavila? Kabaň odešel sám, a za lepším.

+2/0
27.2.2017 19:59

P68e50t90r 87S62k27á74c29e74l 6684409619

Mě by jen zajímalo, zda se Škodovka hlásí k autorce proslulých názvů Felicia, Octávia. Jde o paní Zošu Kinkorovou, která prý za svoje návrhy tenkrát obdržela 2 000,- Kč.

+2/0
26.2.2017 23:17

J47i41ř40í 51S28c95h68w48a32c74h 8368314748786

to tenkrát nebylo až tak málo, moje babička měla tehdy důchod cca 500 Kč, ne za "slovo" ale za měsíc ;-)

0/0
4.3.2017 10:20

D40a85v31i97d 85Š89a39f50r39á51n47e66k 5857304197793

Být designérem aut je trochu nevděčná práce, protože v každé éře vypadají všechna auta víceméně stejně, obzvlášť pak škodovka nikdy moc nevybočovala.

Ten člověk ovšem působí velmi sympatickým dojmem. Přeju mu další úspěchy. Kdyby polovina lidí měla jeho odhodlání, vize a pracovní nasazení, to by se tady žilo asi jinak.

+1/0
26.2.2017 20:17

T80o64m80á84š 71V84a18l73d37e91r 7953360359

Jak banálně ukazovat svou tupost. Šéfdesigner je strategická pozice ve firmě, tak proč ji vymazávat, když byla i marketinkově využívána. Jednoduší je: dělal pro nás, děkujeme. Vážíme si jeho příspěvku (práce) pro firmu. A nechat informace jak byly i za jeho funkce ve firmě. Nebo byl sabotér a proto je potřeba smazat jeho stopu ve firmě? :-)

0/0
26.2.2017 18:46

J93o24s69e22f 83K86o88m96á75r81e49k 5314962114879

A má fakt tak velkou zásluhu? Vždycky mi nové škodovky přišly hodně podobné předchozí řadě VW a Kodiaq je zase obšlehnutý Range Rover. Faktem ale je, že předchozí Fabie nebo ten "asijský" facelift Octavií bylo něco šíleného, takže současný design je super(b) :)

0/−1
24.2.2017 21:17
Foto

M14i60r20o47s38l52a92v 70S50t88e16i54n76e56r 4700932930136

Máte jenom částečně pravdu, Škodiak má také čtyři kola, motor vpředu, řidič sedí ale vpředu vlevo, v Anglii vpravo. Takže i zde jsou rozdíly.

0/0
25.2.2017 22:43

J25i44ř36í 77S53t11e42j30s81k15a82l 8402639748823

Škodovka nikdy neměla hezčí auta, než od tohoto pána. Měli by mu postavit sochu.

+11/0
24.2.2017 9:56

J29a69r75o80s57l96a81v 11K53o29h33o76u41t 7221493145

Podle me skodovka nikdy nedelala vylozene hezky auta. Napriklad ted rapid, to Vam prijde jako pekne auto? Me teda vubec, podle me je to snad nejvetsi hnus co jsem videl. Auto absolutne o nicem, jediny co s tim dokazali, tak "zajimave to nastrikat strechu" ale to auto absolutne neni pekny. Designove jsou skodovky 100 let za opicema, ale je to dany tim, ze skodovkyk kupuji hodne konzertvativni lidi, cesi. Jim se proste libi ta "jednoduchost" designu, me ale ne. Podle me napriklad toyota nebo mazda dela ted designove mnohem hezci auta, jen srovnejte:

https://images.cdn.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/skoda-rapid-intro.jpg?itok=wO2wFHa0

https://carsoid.com/wp-content/uploads/2016/06/2017-Mazda-6-1-750x497.jpg

+1/−6
25.2.2017 10:27

J87i54ř27í 81S66t60e36j17s18k15a18l 8702879868193

Rapid byl slepá ulička. Myslím, že projekt upadl manažerskou chybou - nasazením cen. Dovedl bych si představit, že to bude šlágr. Mazdy se mi vždycky líbily, sám jsem měl dva Xedosy. Ale říct, že Škodovky jsou designově 100 let za opicema hodně smrdí antipatií. Mazdí šestka byla obdivuhodná, když byla nová. Dneska je designově passé. Tu blbě nafocenou Oktávku jste musel hledat dlouho. Mně se práce toho pána prostě líbí.

+7/0
25.2.2017 16:10

L34u41k70á56š 86S94e22d45l15á42č43e82k 1573297337100

No nevím, ale Rapid měl být původně auto pro Indický trh. Až potom si někdo rozmyslel, že by se to mohlo prodávat i v Evropě.

+1/0
27.2.2017 18:02

P18e42t10r 94Č85e45r92m26á67k 9428675729520

Kdepak, v Indii se sice prodává Rapid, ale nemá s tím evropským nic společného, je to polo s jiným předkem. Evropský Rapid vznikl jako nástupce octavie tour, kterou z mnoha důvodů nechtěla škoda dále vyrábět.

+1/0
28.2.2017 18:07
Foto

M88i21r23o65s19l97a45v 70S64t61e19i74n18e22r 4480332770776

Jste si jistý, že ty návrhy pocházejí výhradně od Josefa Kabaně? Jak znám ty konstrukční kanceláře, je tam dost velký tým a Kabaň spíš jenom vybíral ty nejlepší nápady.

Ostatně, dřív, než za dva- tři roky to nebude možné posoudit.

0/0
25.2.2017 22:47

J86i83ř14í 98S38t86e91j33s88k48a53l 8872539368483

To já samozřejmě nevím, většinou auta bývají prací týmů. Ale on je pod tím podepsán. Chápu, že nevytvářel držák baterie. Ale pokud se o něj přetahovaly takové automobilky, nebude se jednat jen o "vybírače". Nechápu, co by se mělo posuzovat za dva-tř roky? Je to jako s módou: Co platí teď, pozďěji může být passé.

+1/0
26.2.2017 1:57

J92a26n 31S29t27e48h31l87í39k 1529799896294

Tak to je zase moudro. Samozřejmě, že s jiným šéfem budou jiné výsledky. Šéf určuje směr a potom "jenom vybírá ty nejlepší nápady".

0/0
28.2.2017 8:34

K76a33r53e92l 89N64o80v87o48t88n82y 2351725859190

Docela se divim, ze takto dulezita osoba nemela v pracovni smlouve konkurecni dolozku... Myslel jsem, ze v tehle branzi je to bezna praxe.

0/0
24.2.2017 9:08

J96i26ř76í 18S82t35e25j94s27k13a60l 8392659958733

Tam je to jako u fotbalistů.

0/0
24.2.2017 9:57

P56e57t96r 72T56y64č93k60a 6975882559602

Konkurenční doložka je běžná maximálně u Českých drah. Člověk o kterého stojí kde kdo na to nepřistoupí a když už tak za pěkně mastný zlatý padák. A jak jsem pasl níže. Těžko lze předpokládat, že ho BMW přatáhlo kvůli tomu aby z něj tahalo knowhow Škody.

+4/0
24.2.2017 18:19

J54i37ř47í 93S53t62e22j89s22k75a71l 8162929608373

U Českých drah konkurenční doložku chápu. Jejich know-how se penězi nedá zaplatit.

+2/0
25.2.2017 16:12
Foto

A36n88d39r35e25a 90Š73r42e34t37r10o38v53á 7121655780298

;-DR^

0/0
5.3.2017 20:42

R37o74b70e67r78t 18S16e75d52l15á61r 4797852

Konkurenčná doložka by snáď mohla platiť vtedy, keby ku konkurencii odišiel....ale on ku konkurencii neodišiel :-P

+1/0
4.3.2017 8:07

E89v78a 94B37e67r70a67n62o39v68á 3792947236655

přesně tak ;-D

0/0
7.3.2017 15:33

L53u33b68o87š 56B96ř52e78z28i89n69a 2562803330581

Já myslel, že je to Tonda Blaník.

+1/0
24.2.2017 8:39

L71u85c22i61a48n 46P31a43p26a44z93i20a65n 5964157891715

Škoda, že mu škodovka nemohla nabídnout lepší pracovní podmínky včetně odměny za jeho práci. Jistě i to bylo důvodem odchodu ke konkurenci, která platí jako v Německu.

0/0
23.2.2017 23:34

P65e51t62r 52Č83e27r15m81á43k 9218595149660

V tom problém nebyl, ve škodovce byl ohodnocený jako král. Limitem byla seberealizace - člověk jeho charakteru (mj. Bugatti Veyron) se zkrátka nesmíří s tím že může navrhovat jen rodinné kombíky a SUV.

+5/0
23.2.2017 23:46

L20u89c44i13a67n 82P67a42p73a29z31i89a52n 5534627861855

U BMV bude dělat to samé co ve škodovce, tedy rodinné kombíky a SUV. To by musel jít jinam. Ale máte pravdu, že pro seberealizaci u konkurence udělala škodovka dost ač mohla udělat méně.

0/0
23.2.2017 23:54

A80n22t10o96n90í38n 69S16e86b67e17r79a 7143358700389

Opravdu? A další verzi BMW i8? To už je zajímavé....

0/0
24.2.2017 9:57

P58e34t13r 75Č61e39r32m31á39k 9908325409610

Ale nebude, BMW má to spektrum daleko širší - od sporťáků, kabrioletů přes sedany vyšších třídy až po luxusní limuzínu...

0/0
24.2.2017 13:16

J41i73ř52í 94J56a40n47o14t68a 2289605733

no co na to říct? prostě škodovka si nevidí na špičku nosu Rv

+2/0
23.2.2017 20:53

K96a79r24e60l 61K69o92š60ť60á92l 8297581210335

Neblázněte, pokud měl našlápnuto do Audi, tak pro Škodu už byl stejně "mrtvý". Tyhle opatření budou mít původ ve vedení VW, kde zuří, že člověk, profesně spjatý s koncernem, odešel úplně mimo.

0/0
25.2.2017 10:08

J51a89n 77D67u10d16e39k 2530552937643

Kdyby byli chytří tak toho využijí. Teďka můžou říkat, že Škoda má design by BMW :)

0/0
23.2.2017 20:14

P57e93t33r 33U88t15ě51k11a64l 9580178708

Obráceně.

+1/0
24.2.2017 7:50

J76i31ř38í 78N11o47v54o92t83n32ý 6885567366116

"Kubisticky čistý design" anebo škodovácká designová nuda?

+1/−4
23.2.2017 20:03
Foto

M27i54r43o52s33l30a95v 76S21t97e37i36n13e23r 4160192680916

Král je mrtev,

ať žije král!

0/−1
23.2.2017 18:58

K81o16n89r78a76d 59S52l17a49d70e11k 3347158759962

To jste ale napsal jenom aby řeč nestála.

+2/0
23.2.2017 21:06
Foto

J87a86r96o66s21l34a86v 74B98e19ň39o 2516737447400

Favorit=Bertone

Yeti a Kodiaq=Kaban

S tym nic nenarobia. Aj Ivana Lendla vymazali z fotky Davis cupu... a predsa bol za jeho uspechom.

+1/0
23.2.2017 17:57

O86n73d63ř95e73j 29R20a48i77s 3838103254798

Všichni dobře víme, že pan Kabaň nenavrhnul celý design sám. Je tam tým lidí na který všichni zapomínají. Ach jo. To je v každé firmě stejné. Vždycky je vidět jenom ta persona co umí dobře povídat na veřejnosti a s managementem a majiteli, ale lidi, kteří opravdu pracují a vymýšlí dostanou jako benefit za dobře odvedenou práci jednu stravenku navíc.

+5/−1
23.2.2017 17:26

P35e75t86r 92Č60e39r24m35á19k 9518565669940

Což je v pořádku, funkční systém potřebuje oba prvky. Kdyby nebyl ten kdo to umí řídit, vést či dobře prezentovat a prodat, tak ani ten zbytek týmu není tak kde je a kreslí krabice na boty.

A vzhledem k tomu že i dělník u pásu má ve škodovce bonusy v řádech desítek tisíc korun, nemějte obavu že by se designerský tým nechal odbýt stravenkou ;-)

+1/0
23.2.2017 21:36

L41u90d68v46í17k 77G72a18j82d36o70š18í12k 2765773474282

Tenhle slovenský Dalibor Janda to jistě sám nenavrhl, ale nepochybně rozhodl o výsledku. JEHO vkus, intuice a zkušenost určili, která varianta bude nakonec zvolena. Jednotlivá dílčí řešení zpracovávali jiní. ON ale musel rozhodnout, jestli tak jak to udělali je to v pořádku nebo ne.

0/0
23.2.2017 23:59

J82i21ř18í 16S49t33e32j46s90k43a29l 8142779318163

Proč je "slovenský Dalibor Janda"?

0/−1
24.2.2017 7:52

J39a78n 87Š29e78s41t75á31k 3528719519484

asi že má podobný harizony jako Janda v osmdesátkách;-D

0/0
24.2.2017 9:42

J25i83ř57í 61S46t86e89j68s45k57a87l 8912669468983

Tvl!

0/0
24.2.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz