Diskuse k článku

První jízda s Japoncem z Itálie. Honda SH potěší vychytávkami

Itálie je zemí skútrům zaslíbenou a spousta z nich se tam také vyrábí. Je to také země proslulá pro našince někdy těžko pochopitelným dopravním chaosem. Asi není lepší příležitost, jak sáhnout testovanému skútru až na dno jeho schopností. Novou Hondu SH 125 jsme proto otestovali právě tady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a11n 98Z20í67m34a 3573985793267

Kdyb páni redaktoři nebyli hloupí, věděli by, co na motorkáře platí, a pustili by tam ten přenádherný zvuk motoru téhle Hondy.

Jenže....!!

0/0
2.3.2017 21:46

P50e57t64r 97N54e50c56h48a64n20i32c45k27ý 7133986428480

"Nerovnosti, hrubou dlažbu, propadlé nebo naopak vystouplé kanály a obrubníky si můžete dovolit velkopansky přehlížet. Esháčko je polyká s naprostou samozřejmostí vycházející z letité praxe." - tohle u své SH125 úplně říct nemohu. Jo žádná díra nerozhodí řízení, ale do zadku se přenese všechno. Tlumiče jsou dost tvrdé. Na kvalitní silnici však jezdí jako pán. R^

+1/0
27.2.2017 12:44

P37a42v24e69l 75Š71ť13a75s41t20n58ý 6284298964248

Kolik asi je reálných těch 115 km/h tachometrových...

0/−1
27.2.2017 8:54

R48o49m20a48n 75Č83e49s83l95á68r 6721594551130

Popravdě je to asi úplně jedno.

Cílovou skupinou jsou hlavně mladí a pak řidiči osobních aut, znudění postáváním v kolonách, toužící zažít nějaké" moto-vzrůšo" bez nutnosti návštěvy autoškoly. U této cílové skupiny není tak podstatná maximální rychlost, jako spíše dynamika 0-80, obratnost a náklady na dopravu. Používat se bude primárně pro přepravu po městě (domov ->práce->škola->domov). Tohle prostě není dálniční křižník nejenom motoricky ale i konstrukčně..

+4/0
27.2.2017 12:26

P83e94t20r 34N85e29c66h65a55n74i84c60k31ý 7233396978290

Dálniční křižník to není, ale když dokážete držet krok s autobusem nebo kamionem, tak těch 30km po dálnici není větší problém

0/0
27.2.2017 12:45

R44o22m18a96n 76Č92e60s66l64á86r 6571274111120

Asi ano, ale přeci jenom je to jen 125cm3 s měničem, člověk od toho nemůže chtít zázraky. S něčím tak lehkým a bez výkonové rezervy bych se já osobně na dálnici bál, při tom jaké piloty F1 občas potkávám, se bojím i v autě..

+1/0
27.2.2017 14:42

P21e57t72r 56N25e48c93h43a76n56i82c93k45ý 7623256628350

Mě přijdou nebezpečnější dlouhé silnice I. třídy (např. I/35,13,55,38,6). Tam totiž jezdí ti samí střelci a jezdí dost rychle a vrhají se do předjíždění i v místech, kde to je o hubu. Na dálnici mají aspoň místo a motorka má solidní odstavný pruh.

0/0
27.2.2017 14:46

R53o97m48a37n 46Č46e16s16l12á58r 6671304421180

Já se nebráním motorce na dálnici, jen konkrétně malý a lehký skútr s výkonem 9kW při 8500ot./min mi tam prostě nějak nepasuje a je jedno jakou má maximální rychlost.

0/0
27.2.2017 14:56

P47e54t72r 73N12e58c66h24a58n35i11c44k60ý 7233826578970

To tam opravdu pocitově nepasuje, jen narážím na to, že co do bezpečnosti to závratný rozdíl není. Problém je naše silniční kultura. Ale nemůžeme jezdit po okolí v tanku Abrams.

0/0
27.2.2017 14:58

V51l12a61d14i29m62í73r 73F20i66b50i22g89e35r 5224441481444

Já bych na dálnici asi nejel ani se svým 14,5KW skůtrem Mám naměřeno, že se mnou jede něco přes 110km pravejch cca 120 tachometrových a na předjíždění to není ani na obyč silnici. Alespoň ne u nás s tím provozem co tu je. Ale bude brzy silnější skůtřík:-)

0/0
27.2.2017 16:39

I48v72a87n 22M14i68n38á48ř 7222364127851

Na takovémto skútříku je člověk i na okreskách vystavován neustálému předjíždění automobilistů - protože, podvědomě vás chce mít již každý za sebou. Je-li silnice příliš frekventovaná, radost z jízdy se trochu vytrácí.

0/0
27.2.2017 17:38

V91o33k53o59u26n 28V80l14a27d91i97m98i91r 8902258129688

A kdo s motorkou taky jezdi po dalnici? Ta je ve svem zivlu na klikaty silnici, a skutr je myslenej v prvni rade do mesta.

0/−1
27.2.2017 18:01

V98l87a98d22i77m44í84r 19F39i96b91i74g79e49r 5464711341734

Tipuji max 105 ale spíš kolem 100km. S 9KW to o moc víc nejde. Variátor má velké ztráty.

0/0
27.2.2017 16:41

J27i67ř39í 19K93o63c44u26r55e73k 6885294225528

Mno dal by se udělat srovnávací test: Jawa 350 vs Honda 125

Ale mám jisté pochybnosti, že to ta Jawa vyhraje.

0/0
27.2.2017 18:40

V36l79a22d48i12m72í23r 87F68i49b86i30g87e38r 5474521601364

Jawa 350 je zastaralá a těžká. Maximálku by asi 350 vyhrála, ale na rozjezdy určitě nemá sebemenší šanci.

0/0
28.2.2017 14:01

V66l27a97d43i38m89í93r 45J76o60n87a20s 2301192843482

Jezdím na minulé generaci, SH125i (2013), měla by se od té nové lišit jen elektronikou, kapotáží a možná pár ložisky. V techničáku je max. rychlost 97 km/h. Aby mi radary v obci ukazovaly 50, musím mít na rychloměru asi 56. Když jedu na plný plyn po rovince tak ukazuje 105-110, to bude těch 97 (což je i má hmotnost :-D). Když jedu z kopce ukazuje 120 a občas sebou cukne dozadu, podle mě se motor dostává do omezovače. Když jedu do kopce tak rychlost postupně klesne až na tachometrových 78... což je na devadesátce docela problém, takže na dálnici určitě ne. Od toho tu je SH300i. Ta 125 je do města a občas zajet do sousední vesnice a sám.

0/0
1.3.2017 16:51

P47e98t36r 97N69e60c59h38a98n88i32c72k74ý 7153786138220

Mám model 2016. Do kopce je to spíš podle větru, jinak drží tachometrových 90, už jsem na tom jel po dálnici z Prostějova do Olomouce, protože to vycházelo nejlíp a po dobrém povrchu to tu tacho 100 taky drželo i když na 80 to je opravdu pohodovější pro ten skutr. Takže krátké vzdálenosti po dálnici by problém být neměly. Jeden borec jezdí na PCX z Trnavy do Blavy, to je taky kus cesty a na jednom blogu jsem četl jak na Piaggio Fly jeli na elefant Treffen a Olomouc-Jihlava jeli po dálnici a ještě v zimě. To už i mě přijde šílený.

0/0
2.3.2017 21:03

P61e62t94r 54B92e51l32a53n 3668955629

Ja mam 300cc 07 moc moc spokojenej.Jen by me zajimala cena nove SH 300i

0/0
27.2.2017 0:58

V10l57a29d77i45m49í89r 47F25i62b66i15g66e69r 5434481661304

Mě u SH300 fascinuje že dochází k downrade výkonu. Mívala 20KW a dnes jsou nové na 18KW. Uvažuji výměnu za Runnera, něco silnějšího. Nejvíc se mi líbí 350ccm mltor Piaggio z 24,5KW. Navíc je úsporný, píšou kolem 3-3,5l já teď jezdím kolem 4,5, ale pravda motor nešetřím.

0/0
27.2.2017 5:48

M71o81j83m97í68r 55P89o93p54p 8579147536130

Měl jsem P X10 350 a motor je to skvělý, příjemný zátah a spotřeba 3,2-3,3, na delší trase těsně pod 3. Vloni jsem ho po 3 sezonách prodal. Jinak SH125 opravdu hlavně po městě a blízkém okolí. Kousek dál bych se v této kubatuře pustil snad jen na Forze... ale taky s rozumem :-) Tomu dokonalému "žehlení" nerovností úplně nevěřím. Ale o víkendu v Praze bude na výstavišti třeba k vyzkoušení.

0/0
27.2.2017 15:16

V64l96a37d50i69m54í37r 35F25i41b87i58g93e56r 5374831581124

Já si brousím zuby na P Beverly 350. X10 a podobné křižníky mě moc nelákají, mám raději sportovnější vzhled. Kdyby dělali Runnera s tou 350 jdu do ní. Dnes už Gilera dělá snad jen 50ccm alespoň podle toho co je na jejich italskách strínkách. Mám Runnera 200 z roku 2007. Je fajn, ale výkon mi už moc nestačí, chtěl bych něco živějšího a 200ccm to má jen o 2KW víc než co mám, tak se musí skočit dál.

0/0
27.2.2017 16:45

Najdete na iDNES.cz