Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda s Japoncem z Itálie. Honda SH potěší vychytávkami

Itálie je zemí skútrům zaslíbenou a spousta z nich se tam také vyrábí. Je to také země proslulá pro našince někdy těžko pochopitelným dopravním chaosem. Asi není lepší příležitost, jak sáhnout testovanému skútru až na dno jeho schopností. Novou Hondu SH 125 jsme proto otestovali právě tady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a19n 34Z80í52m61a 3543965283887

Kdyb páni redaktoři nebyli hloupí, věděli by, co na motorkáře platí, a pustili by tam ten přenádherný zvuk motoru téhle Hondy.

Jenže....!!

0/0
2.3.2017 21:46

P42e47t34r 65N13e83c22h41a60n89i50c88k86ý 7713236968550

"Nerovnosti, hrubou dlažbu, propadlé nebo naopak vystouplé kanály a obrubníky si můžete dovolit velkopansky přehlížet. Esháčko je polyká s naprostou samozřejmostí vycházející z letité praxe." - tohle u své SH125 úplně říct nemohu. Jo žádná díra nerozhodí řízení, ale do zadku se přenese všechno. Tlumiče jsou dost tvrdé. Na kvalitní silnici však jezdí jako pán. R^

+1/0
27.2.2017 12:44

P93a65v82e39l 93Š81ť84a43s28t67n33ý 6134178724478

Kolik asi je reálných těch 115 km/h tachometrových...

0/−1
27.2.2017 8:54

R30o54m55a23n 47Č56e79s13l36á97r 6631604431390

Popravdě je to asi úplně jedno.

Cílovou skupinou jsou hlavně mladí a pak řidiči osobních aut, znudění postáváním v kolonách, toužící zažít nějaké" moto-vzrůšo" bez nutnosti návštěvy autoškoly. U této cílové skupiny není tak podstatná maximální rychlost, jako spíše dynamika 0-80, obratnost a náklady na dopravu. Používat se bude primárně pro přepravu po městě (domov ->práce->škola->domov). Tohle prostě není dálniční křižník nejenom motoricky ale i konstrukčně..

+4/0
27.2.2017 12:26

P30e46t18r 39N63e98c13h61a16n12i52c51k80ý 7693646538180

Dálniční křižník to není, ale když dokážete držet krok s autobusem nebo kamionem, tak těch 30km po dálnici není větší problém

0/0
27.2.2017 12:45

R56o81m77a50n 66Č27e66s82l17á47r 6841784121950

Asi ano, ale přeci jenom je to jen 125cm3 s měničem, člověk od toho nemůže chtít zázraky. S něčím tak lehkým a bez výkonové rezervy bych se já osobně na dálnici bál, při tom jaké piloty F1 občas potkávám, se bojím i v autě..

+1/0
27.2.2017 14:42

P27e33t98r 88N47e85c93h77a18n48i26c91k49ý 7203946148980

Mě přijdou nebezpečnější dlouhé silnice I. třídy (např. I/35,13,55,38,6). Tam totiž jezdí ti samí střelci a jezdí dost rychle a vrhají se do předjíždění i v místech, kde to je o hubu. Na dálnici mají aspoň místo a motorka má solidní odstavný pruh.

0/0
27.2.2017 14:46

R43o71m53a55n 14Č61e60s78l78á89r 6711794901640

Já se nebráním motorce na dálnici, jen konkrétně malý a lehký skútr s výkonem 9kW při 8500ot./min mi tam prostě nějak nepasuje a je jedno jakou má maximální rychlost.

0/0
27.2.2017 14:56

P75e36t10r 56N34e56c69h75a16n31i61c13k68ý 7113496358270

To tam opravdu pocitově nepasuje, jen narážím na to, že co do bezpečnosti to závratný rozdíl není. Problém je naše silniční kultura. Ale nemůžeme jezdit po okolí v tanku Abrams.

0/0
27.2.2017 14:58

V72l22a42d85i45m40í51r 71F29i47b37i67g16e14r 5164381561614

Já bych na dálnici asi nejel ani se svým 14,5KW skůtrem Mám naměřeno, že se mnou jede něco přes 110km pravejch cca 120 tachometrových a na předjíždění to není ani na obyč silnici. Alespoň ne u nás s tím provozem co tu je. Ale bude brzy silnější skůtřík:-)

0/0
27.2.2017 16:39

I26v22a20n 47M79i51n73á95ř 7472334517571

Na takovémto skútříku je člověk i na okreskách vystavován neustálému předjíždění automobilistů - protože, podvědomě vás chce mít již každý za sebou. Je-li silnice příliš frekventovaná, radost z jízdy se trochu vytrácí.

0/0
27.2.2017 17:38

V91o76k38o64u53n 17V78l31a89d90i68m15i62r 8372318479478

A kdo s motorkou taky jezdi po dalnici? Ta je ve svem zivlu na klikaty silnici, a skutr je myslenej v prvni rade do mesta.

0/−1
27.2.2017 18:01

V24l57a96d40i54m87í19r 15F61i74b62i43g71e44r 5134471761894

Tipuji max 105 ale spíš kolem 100km. S 9KW to o moc víc nejde. Variátor má velké ztráty.

0/0
27.2.2017 16:41

J45i90ř77í 48K62o30c77u39r35e31k 6505424275248

Mno dal by se udělat srovnávací test: Jawa 350 vs Honda 125

Ale mám jisté pochybnosti, že to ta Jawa vyhraje.

0/0
27.2.2017 18:40

V51l57a10d18i93m60í61r 32F50i55b48i54g14e68r 5554291341114

Jawa 350 je zastaralá a těžká. Maximálku by asi 350 vyhrála, ale na rozjezdy určitě nemá sebemenší šanci.

0/0
28.2.2017 14:01

V24l59a40d12i56m46í18r 43J19o76n58a82s 2821202413452

Jezdím na minulé generaci, SH125i (2013), měla by se od té nové lišit jen elektronikou, kapotáží a možná pár ložisky. V techničáku je max. rychlost 97 km/h. Aby mi radary v obci ukazovaly 50, musím mít na rychloměru asi 56. Když jedu na plný plyn po rovince tak ukazuje 105-110, to bude těch 97 (což je i má hmotnost :-D). Když jedu z kopce ukazuje 120 a občas sebou cukne dozadu, podle mě se motor dostává do omezovače. Když jedu do kopce tak rychlost postupně klesne až na tachometrových 78... což je na devadesátce docela problém, takže na dálnici určitě ne. Od toho tu je SH300i. Ta 125 je do města a občas zajet do sousední vesnice a sám.

0/0
1.3.2017 16:51

P29e29t85r 12N38e82c39h82a67n36i91c23k75ý 7723696798120

Mám model 2016. Do kopce je to spíš podle větru, jinak drží tachometrových 90, už jsem na tom jel po dálnici z Prostějova do Olomouce, protože to vycházelo nejlíp a po dobrém povrchu to tu tacho 100 taky drželo i když na 80 to je opravdu pohodovější pro ten skutr. Takže krátké vzdálenosti po dálnici by problém být neměly. Jeden borec jezdí na PCX z Trnavy do Blavy, to je taky kus cesty a na jednom blogu jsem četl jak na Piaggio Fly jeli na elefant Treffen a Olomouc-Jihlava jeli po dálnici a ještě v zimě. To už i mě přijde šílený.

0/0
2.3.2017 21:03

P26e40t12r 63B20e54l53a71n 3848265529

Ja mam 300cc 07 moc moc spokojenej.Jen by me zajimala cena nove SH 300i

0/0
27.2.2017 0:58

V91l72a64d43i71m33í36r 98F47i97b85i75g11e29r 5874191261294

Mě u SH300 fascinuje že dochází k downrade výkonu. Mívala 20KW a dnes jsou nové na 18KW. Uvažuji výměnu za Runnera, něco silnějšího. Nejvíc se mi líbí 350ccm mltor Piaggio z 24,5KW. Navíc je úsporný, píšou kolem 3-3,5l já teď jezdím kolem 4,5, ale pravda motor nešetřím.

0/0
27.2.2017 5:48

M42o13j87m13í80r 93P11o42p64p 8189407586660

Měl jsem P X10 350 a motor je to skvělý, příjemný zátah a spotřeba 3,2-3,3, na delší trase těsně pod 3. Vloni jsem ho po 3 sezonách prodal. Jinak SH125 opravdu hlavně po městě a blízkém okolí. Kousek dál bych se v této kubatuře pustil snad jen na Forze... ale taky s rozumem :-) Tomu dokonalému "žehlení" nerovností úplně nevěřím. Ale o víkendu v Praze bude na výstavišti třeba k vyzkoušení.

0/0
27.2.2017 15:16

V97l22a40d22i44m29í57r 41F11i46b52i12g77e41r 5254871191354

Já si brousím zuby na P Beverly 350. X10 a podobné křižníky mě moc nelákají, mám raději sportovnější vzhled. Kdyby dělali Runnera s tou 350 jdu do ní. Dnes už Gilera dělá snad jen 50ccm alespoň podle toho co je na jejich italskách strínkách. Mám Runnera 200 z roku 2007. Je fajn, ale výkon mi už moc nestačí, chtěl bych něco živějšího a 200ccm to má jen o 2KW víc než co mám, tak se musí skočit dál.

0/0
27.2.2017 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.