Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dieselgate: německá policie nenechá opravit svá cinknutá TDI

Němečtí řidiči, kteří nenechají ze svých volkswagenů odstranit podvodný software, riskují, že neprojdou STK. Bavorská policie se však se svými 500 hlídkovými passaty odmítá svolávací akce zúčastnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P50e46t72r 75M91i33c41h60a18l 2160404491322

Vím, proč jsem upgrade toho softwaru odmítl.

+1/0
28.2.2017 16:25

K87a21r98e32l 39V48a66c91h64u14t 9133352519703

Pěkné, moc "pěkné"! - v USA vyměňují kromě SW taky katalyzátor + nějaké další díly... Zatímco u nás (ČR) chce VW motoristy uspokojit pouze výměnou SW + nějakého korunového plastového dílu... :-/Rv

+1/0
28.2.2017 11:52

P79e30t46r 90Č59e96r70m74á37k 9248305739720

Tak logicky, v EU nic neporušili tak proč by utráceli peníze za něco když je k tomu nic nenutí...

+1/0
28.2.2017 12:17
Foto

M57i34r95o39s34l31a48v 97S75t72e60i16n38e54r 6858424683505

Před rokem 2013 se ekologové soustřeďovali hlavně na jemný prach. Že při jízdě z kopce, kdy je nadbytek vzduchu a málo paliva dochází k syntéze NOx se zjistilo poměrně pozdě, ale na VW se z toho udělalal pogrom.

Však také VW patří už roky mezi 3 největší výrobce na světě, konkurence mu musí přistřihnout křídélka.

Co uděláme ale s vozy s normou E4? Těch jezdí ještě snad milióny po celé Evropě.

0/0
27.2.2017 23:58

V49á62c55l79a86v 69K49o89v34á26ř 1462711177184

S E4,3,2, neuděláte nic. Pokud spl|ňují normu, pro kterou byly vyrobeny, jsou v pořádku a není co řešit. Mimo to, požadavky "odborníků" z EU komise hraničí se zákony fyziky.

0/0
1.3.2017 19:58

J74a92k43u39b 17K72o11s 3306312870134

Neskutečné do jakých rozměrů tahle pseudokauza dokázala vyrůst.

+3/−1
27.2.2017 21:40

A56n85t83o31n52í83n 41S67e73b79e21r27a 7763468360899

Diesly samozrejme maji za dusledek zvyseni spotreby i benzinovych motoru. Totiz kdyz jedu za dieslem, to je takovy smrad, ze ho musim okamzite predjet. Na vnitrni okruj se da jet je par minut nez se udusite. Predjeti sezere mnoho benzinu a vyrobi mnoho emisi. Takze rozhodne jsem proti nafte...

+4/−6
27.2.2017 21:15

J44a96k31u60b 14K65o51s 3416442200554

Ale no tak, za moderním dieslem není cítit vůbec nic.

+3/−1
27.2.2017 21:42
Foto

M34i95r48o29s40l67a75v 40S82t64e68i81n42e14r 6138424373625

Nostalgie, za Avií nebo V3S.

+5/0
27.2.2017 23:59

M75a66r92c80e81l 66S32t98a36r98ý 9908434523859

nesmysl

+1/0
28.2.2017 8:33

P41e37t17r 71V34o60j80t59a 4104161523355

Pořád jsem nepochopil, čím je poškozený majitel auta a za co má dostat odškodnění?

Já chci taky odškodnění, protože ta auta pouští (pouštěla) čmoudíky a ty mě zabíjí. Majitel auta jim ujede :-)

0/0
27.2.2017 19:58

A75n24t88o55n10í32n 24Š78v68i53h62n52o23s 8818957401402

Kateřino, zapomněla jste na poslance, těm za jeden rok stouply příjmy daleko více!

0/0
27.2.2017 18:52

A76n49t49o21n81í50n 14Š96v41i17h76n81o26s 8658857381552

Pardon, patří jinam.

0/0
27.2.2017 18:53

P89e17t20r 79Č97e67r29m73á27k 9868745639570

Takhle slabý a nesmyslný článek už tu dlouho nebyl... Proč si autor alespoň něco o tématu nezjisti??

Jednak neexistuje nic jako podvodný sw, existuje jen verze sw s inkriminovanou funkcí která analyzuje zdali není vozidlo v nedc cyklu.

Systém svolávacích akcí je sice skutečně po legislativní stránce ošetřen jinak než u nás a dá se tedy říct že jsou povinné, ovšem absolutně nijak nesouvisí s homologací! Homologace není něco co by se nějak obnovovalo či potvrzovalo, ta je pouze získaná a platná, a německá homologační autorita KBA jasně potvrdila že homologace jsou získané v souladu s předpisy a tedy zcela platné i s původní verzi sw. Naopak ta úprava kde se krom jiného sw (což by schválení KBA nepodléhalo, update sw je bežná servisní akce) instaloval i usměrňovač vzduchu prošla KBA až napodruhé.

Každopádně platí že homologaci mají a budou mít jak auta s původní verzí sw tak po úpravě. R^

+6/0
27.2.2017 18:51

K52a63r49e28l 33V66a13c23h92u73t 9843582679243

Každopádně platí, že ani němečtí policisté nechtějí své vozy připravit o VÝKON.

0/0
28.2.2017 11:49

P46e96t51r 87Č75e24r67m90á87k 9308595779800

Tak o výkon je to připravit ani nemůže, to je deklarovaný parametr který se nesmí změmit.

0/0
28.2.2017 12:16

J29i47ř64í 62K38o42c83u64r23e41k 6965414295348

Občané! Někteří z vás jsou si rovnější!

0/0
27.2.2017 18:46

A41n96t43o34n31í40n 52Š81v75i74h97n97o48s 8888607741282

"Hrozí jim totiž, že neprojdou na technické prohlídce a že jejich vozidlu bude odebrána homologace."

Mám dojem, že nedávno média uváděla, že na STK - měření emisí podvodný SW nemá vliv.

0/0
27.2.2017 18:42
Foto

J68i54ř84í 82D75v38o21ř55á25k 5835599330648

Nejde o STK, ale o SME. Tam se nyní připojují na SW ECU.

0/0
27.2.2017 18:48

P54e56t55r 89Č35e93r54m94á37k 9478385469700

Přestně tak, s homologací to nemá co dělat, v článku uvedená informace je blud.

0/0
27.2.2017 18:52

R88o64m40a93n 93V14o48c22e38t85k44a 9503651686328

Byl jsem na sevisu 90.000km, zeptali se, já odmítl a vyloženě do objednávky napsal - Nezasahovat do SW. Následně jsem byl na STK, zeptal jsem se zda se něco děje, prý nic..... Jinak 2 dopisy už VW mi zaslalo, ale jasné info žádné, tak asi tak.

Jestli v USA odškodňují a vyměňují díly na autech, je asi pro nový SW potřeba něco udělat a ne jen nahrát data......

0/0
27.2.2017 18:08

J78i15n56d92ř58i21c30h 51Š52k58o63p65e29k 4335401170565

je to nesmysl celý. Pokud je v pořádku udávat spotřebu a emise na základě simulace nereálného provozu, tak proč je najednou problém, že si výrobci pomohli takhle

+5/0
27.2.2017 18:17
Foto

J45i14ř48í 55D25v31o88ř54á84k 5515269690218

Znovu. Ani na STK,kde emise neměří, ani na SME u naftových aut nic nepoznají. U naftových aut je měření emisí komparační. Porovnávací.Na základě empirických měření je stanoven tzv. Koeficient absorpce K na -1.Porovnává se barva kouře . Ledka o určité vlnové délce a na druhé straně senzor..Měří se koeficient absorbce, ne přímo látky ve splodinách.A kupodivu NOx jsou bezbarvé.

P.S. Někdy kolem roku 2 000 testoval jeden výrobce nákladních aut, mimi jiné patří pod VW,přídání 5 % MĚŘO ( řepky) do nafty. Vozy EURO II., nezvládly limity na NOx ani pro EURO 0.

+2/0
27.2.2017 18:43

J48a69r35o32m26í32r 90K44r87á59l 4680229864449

Auta byla schválena k provozu za určitých podmínek, které VW splnil. Nevím, co tedy chtějí řešit.

+13/−1
27.2.2017 18:05
Foto

J40i48ř28í 88D96v78o87ř15á61k 5295759630838

Podvodem.

+3/−6
27.2.2017 18:49

P67e48t73r 69Č13e81r40m20á93k 9408955169180

Nikoliv.

+7/−2
27.2.2017 18:53

M26i21c57h53a78l 43P37l85e57š16t65i61l 2285901325

Aha, tak jsem asi udělal blbost, když jsem si to nechal přehrát. :-/

0/0
27.2.2017 17:22

L43a17d16i56s62l47a33v 95Z24o89c65h 8402568344468

Ovšem pouze cizozemských.

0/0
27.2.2017 17:19

L18a31d82i88s61l75a56v 17Z49o42c35h 8962198414178

Sorry vole, ERROR! Patří jinam.

0/0
27.2.2017 17:20

J17a84k90u18b 76S85e33k49e53r69a 6926250436635

Myslim, ze pisete ve spravne diskuzi;-D

0/0
27.2.2017 22:47

P12e80t61e21r 97N43e78š38v38a55r85a 8988656242367

Mám nepříjemný dojem, že tlak na likvidaci dieselových osobních vozů má nějaké jiné pozadí. Dovolil bych si například spekulaci, že - pokud se u osobáků vrátíme stoprocentně k benzínu - tak se rozejde spotřební daň za naftu a za benzín. Kdyby se dnes výrazně zvýšila daň za benzín, tak si každý koupí diesela. A výrazně zvýšit daň za naftu by byl průšvih pro nákladní dopravu, který si stát nemůže dovolit. Takže bych si tipnul, že plán je následující - zlikvidovat odobní diesely přes ekologii a potom ždímat a ždímat řidiče osobáků přes daně na benzín. Únik do dieselu mít nebudou, zbude jen plyn (LPG nebo CNG) nebo elektroauta. A to je přesně to, co ekoteroristi chtějí. Nahnat část běžného obyvatelstva, která si nebude moci dovolit nehorázně zdaněný benzín, do hromadné dopravy a bohatší zbytek ždímat z peněz, aby panstvo (co se jim benzín do služebních limuzín bude platit z daní těch blbců, co je platí a budou muset jezdit) mohlo jezdit po prázdných silnicích bez dopravních zácp ve svých limuzínách.

+10/−2
27.2.2017 16:52

M50a23r63t16i81n 79M49o47t57y59č83k81a 6381297687604

to je hodně velká fantasmagorie:-) Nehledal bych za ekoteroristy nějaké velké plány... historie ukazuje, že nevidí dál než za první smrk...

+5/−2
27.2.2017 17:07
Foto

J22i53ř35í 39D54v45o97ř43á73k 5385559610618

Tak velká fantasmagorie, že je to demagogie.

0/0
27.2.2017 18:47

T89o85m67á35š 27L29u78d60v37í80k 1420627424142

Zas tak chytré úředníky nemáme :) Stačí si jen všímat na článků co denně vychází na idnes a ten tlak je na likvidaci celé osobní automobilové přepravy.

+3/0
27.2.2017 17:13
Foto

J60i24ř61í 50D19v68o94ř73á55k 5395849800158

A co takhle Chemtrails, Prý ti bohatí tímto chtějí pozabíjet chudé ? Nebo to očkování, ....

0/0
27.2.2017 18:52

T25o29m41á53š 34R86a85d66n73i25c 2553208984881

no, já si pamatuju, že ještě před 15 lety se řešil problém, že v ropě není dost veliký podíl benzínu pro flotily osobních aut a bylo potřeba draze situaci řešit. A záhy po tom přišly diesely a po pár letech zažily obrovský rozmach a u některých modelů tvořily až 80% všech prodejů. Třeba jsme zase najeli do druhého extrému, kde není v surové ropě dost veliký podíl složek nafty. Jsou to tak tři, čtyři roky zpátky, co se do menších aut začaly zase tlačit menší ale výkonné benzínové motory a potom přišel dieselgate.

Pravdou je, že se z ekologie stává v dnešní době sprosté slovo, přitom skutečně máme v čase nové poznatky a snažíme se situace nějak přijatelně řešit. Může v tom být souhra náhod nebo třeba skutečně tlak ropného lobby. To se ale obávám se, jako u každé konspirační teorie, nikdy nedovíme :-) do té doby je to pravda i není

+1/0
1.3.2017 8:11

D98a84v71i91d 75R22y40c47h29e22t87s45k91ý 9666261390380

Co třeba zabývat se něčím důležitým, třeba přísunem migroteroristů a ne "problémem" co 5 let problém nebyl a dnes to děsí v Německu cca 2-7 nesvéprávných ekopsychopatů.

+10/−1
27.2.2017 16:24

R50a45d24o63v41a94n 37S18ý75k55o46r85a 6974155394200

Bubububu.

0/−4
27.2.2017 18:25

D79a94v87i83d 46R18y68c73h76e10t29s65k88ý 9936291500430

Moc vtipne, kdyby si nekdo z vasi rodiny vyjel na vanocni trhy do berlina tak je v hrobe nebo na voziku..

0/0
27.2.2017 18:30
Foto

J86i15ř73í 84D34v67o88ř44á83k 5985659930608

Počátkem devadesátých let přišlo do Německa asi 2 - 3 000 000 lidí z Ruska.Něco s Jugoslávie, Rumunska, Bulharska ,.... . Kolik z nich bylo migromafiánů ????

0/0
27.2.2017 18:56

T30o16m58á35š 22K71u37c55h90a41ř 3767501858411

Vzhledem k tomu, co těch aut jezdí a lidi to dýchají, by se ty "drahé expertní posudky" snad udělat měly, ne?

+3/−1
27.2.2017 15:40

I74v71a29n 81P36š95e52n21č98í64k 6347540369986

Němci němcům 8-o....eko eko a pak leda h. To samé jak se v Paříži Ti blázni dohodli, že do 2030 vypnou všechny uhelné elektrárny, až na to , že nemají plán jak je nahradit...větrem a sluncem asi těžko..protože nemusí foukat a svítit třeba měsíc

0/0
27.2.2017 15:39

P49e62t18r 13T79y26č78k23a 6175622809572

Na Frantíci ty uhelné nahradí celkem snadno když vyrábí 80% elektřiny z jádra. Ty uhelné pak můžou snadno nahradit i větrnými a FVE.

0/0
27.2.2017 16:02

P22e86t94r 72T96y44č48k36a 6235712649272

A že by nastala kombinace faktorů že by od Atlantiku nefoukalo a zároveň na riviéře nesvítilo slunce je málo pravděpodobné.

0/0
27.2.2017 16:07

M38a96r17t19i16n 92M10o67t44y38č16k38a 6331727697694

základní zatížení musíte mít 100% pokryto ze zdrojů, který fungujou bez ohledu na počasí....

+4/0
27.2.2017 17:06

J61a61r64o65m10í78r 82K64r26á36l 4660899164989

No, ono je jádro ještě víc fuj, takže si asi budou třít ocasy ebonitovou tyčí. ;-D

0/−1
27.2.2017 18:07

M84i76l96o89š 73V81o18n69d16r23u62š23k22a 5835801657494

A pak je ještě výhodně prodají Němcům, kteří se zřekli jádar...

0/0
27.2.2017 16:35

P33e73t77r 74B61á17č97a 8275586245515

Taky bych se na ne vyflakl na ekoposuky.

+1/−1
27.2.2017 15:36

P91e79t36r 19N61o44v53á39k 1405427982875

Oni ale hlavně chtějí odškodnění od VW.

+1/0
27.2.2017 17:45

R60o91m55a50n 13F86o65j98t83í59k 4851429268375

Samozřejmě to se dalo čekat a kdo za to může komunisti = eurohujeřiRv

0/0
27.2.2017 15:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.