- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vím, proč jsem upgrade toho softwaru odmítl.
Pěkné, moc "pěkné"! - v USA vyměňují kromě SW taky katalyzátor + nějaké další díly... Zatímco u nás (ČR) chce VW motoristy uspokojit pouze výměnou SW + nějakého korunového plastového dílu...
Tak logicky, v EU nic neporušili tak proč by utráceli peníze za něco když je k tomu nic nenutí...
Před rokem 2013 se ekologové soustřeďovali hlavně na jemný prach. Že při jízdě z kopce, kdy je nadbytek vzduchu a málo paliva dochází k syntéze NOx se zjistilo poměrně pozdě, ale na VW se z toho udělalal pogrom.
Však také VW patří už roky mezi 3 největší výrobce na světě, konkurence mu musí přistřihnout křídélka.
Co uděláme ale s vozy s normou E4? Těch jezdí ještě snad milióny po celé Evropě.
S E4,3,2, neuděláte nic. Pokud spl|ňují normu, pro kterou byly vyrobeny, jsou v pořádku a není co řešit. Mimo to, požadavky "odborníků" z EU komise hraničí se zákony fyziky.
Neskutečné do jakých rozměrů tahle pseudokauza dokázala vyrůst.
Diesly samozrejme maji za dusledek zvyseni spotreby i benzinovych motoru. Totiz kdyz jedu za dieslem, to je takovy smrad, ze ho musim okamzite predjet. Na vnitrni okruj se da jet je par minut nez se udusite. Predjeti sezere mnoho benzinu a vyrobi mnoho emisi. Takze rozhodne jsem proti nafte...
Ale no tak, za moderním dieslem není cítit vůbec nic.
Pořád jsem nepochopil, čím je poškozený majitel auta a za co má dostat odškodnění?
Já chci taky odškodnění, protože ta auta pouští (pouštěla) čmoudíky a ty mě zabíjí. Majitel auta jim ujede
Kateřino, zapomněla jste na poslance, těm za jeden rok stouply příjmy daleko více!
Takhle slabý a nesmyslný článek už tu dlouho nebyl... Proč si autor alespoň něco o tématu nezjisti??
Jednak neexistuje nic jako podvodný sw, existuje jen verze sw s inkriminovanou funkcí která analyzuje zdali není vozidlo v nedc cyklu.
Systém svolávacích akcí je sice skutečně po legislativní stránce ošetřen jinak než u nás a dá se tedy říct že jsou povinné, ovšem absolutně nijak nesouvisí s homologací! Homologace není něco co by se nějak obnovovalo či potvrzovalo, ta je pouze získaná a platná, a německá homologační autorita KBA jasně potvrdila že homologace jsou získané v souladu s předpisy a tedy zcela platné i s původní verzi sw. Naopak ta úprava kde se krom jiného sw (což by schválení KBA nepodléhalo, update sw je bežná servisní akce) instaloval i usměrňovač vzduchu prošla KBA až napodruhé.
Každopádně platí že homologaci mají a budou mít jak auta s původní verzí sw tak po úpravě.
Každopádně platí, že ani němečtí policisté nechtějí své vozy připravit o VÝKON.
Občané! Někteří z vás jsou si rovnější!
"Hrozí jim totiž, že neprojdou na technické prohlídce a že jejich vozidlu bude odebrána homologace."
Mám dojem, že nedávno média uváděla, že na STK - měření emisí podvodný SW nemá vliv.
Nejde o STK, ale o SME. Tam se nyní připojují na SW ECU.