Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsilnějšímu motorkářskému SUV moderní elektronika skvěle pomáhá

Stejně jako u aut je i u motorek stále vyhledávanější kategorie SUV, které se ovšem v jednostopém světě říká „cestovní enduro“. Jenže u motorek místo downsizingu naopak probíhají neustálé závody ve zbrojení a na trh jdou stále větší objemy a maximální výkony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P24a49v33e60l 78H67r92a23d36e51k 2724916284312

Proč článek o 2 roky staré motorce, když právě vyšla řada SA1290S, případně SA1290R.

0/0
9.3.2017 15:51

R52o32b69e46r38t 87G14o85r13c 6882543963

Vždyť to má jen jeden výfuk :O

0/0
2.3.2017 12:22

B34o93h63u25s36l93a54v 44D50u96š77e95k 5180135324485

Paradox až na půdu je, že to je furt: asistent tohoto, asistent támhletoho, rozjezdy, svícení, prokluzy. .. A když přijede borec co tohle všechno ještě zvládá sám s poctivým kusem železa, tak je mezi lakýrkama za exota. Dodatek: asistent rozjezdu do kopce na motorce ... mě drbne. na GoldWingu nebo RŤáku jakš takš pochopím, ale .. jsem asi starej

+1/0
2.3.2017 7:49
Foto

J59i77ř96í 62D96v44o74ř77á20k 5515539780438

Největší a nejsilnější cestovní enduro na trhu nabízí KTM. Rakouská značka do vysokého cestovního korábu osadila rovnou třináctistovku vyladěnou na sto šedesát koní.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/ktm-1290-super-adventure-0bo-/motorky.aspx?c=A170301_093217_motorky_fdv

A není to málo ?

0/0
1.3.2017 19:56

J46a44n 16V80a42l97e58n21t25i77n 6467834808

Konečně motorka pro vysoké pány. Motor musí bý skvělý. Elektronickým hračičkám jsem ale nepřišel na chuť. Jednou si motorku nastavím, doladím a jezdím. A kdo se sám nerozjede do kopce, ať jezdí raději na kole.

+3/0
1.3.2017 15:51

B55o53h72u38s35l64a64v 35D35u91š90e98k 5890295844145

před rozjezdem změřit: teplotu, vlhkost, rosný bod a podle toho nastavit trakci, provést analýzu povrchu terénu trasy a nastavit tlumiče, zvážit sebe, užovku a zavazadla pro nastavení správné mapy vstřikování a podle nálady či požadovaného dojezdu nastavit režim automatické převodovky a můžete vyrazit přece.

+1/0
2.3.2017 7:55

L83u50k75á11š 21K59u42b89ů 5374703340897

Však, vždyť dnes je každý se 4x4 a ESP,ABS rally jezdec, řidič rychle ztratí přehled o fyzikálních zákonech.... jen do doby, než se čidlo "rozbije". A tady to může být to stejné. Rychle se na asistenty zvyká, hůře pak je, když o ně přijdeme. Samozřejmě pokrok nezastavíme """"a když to zachrání alespoň jeden lidský život, tak se čidla tlaku v pneumatikach vyplatí."""""" Já si počkám na motorku, která bude mít asistenta vyměšování. Nebaví mě zastavovat jednou za 500km.

0/0
5.3.2017 11:28

K47a62r28e26l 23C62e28r33n47y 2235270239777

Kde je rozum a hlavně krasa symetrie-proc je mohutny vyfuk na prave strane a na leve prazdny prostor nad retezovkou.Vzdycky komplikace jak pro spolujezdce tak i pro kufry- Ach jo,zlata devadesata

+1/0
1.3.2017 15:04

M12a20r52t24i80n 52L77a72c17o 7403366698

Druhý výfuk = +15 kg. Časy Benelli Sei sú preč.

0/0
1.3.2017 17:01

T81o68m94á21š 82H10o63r40s74k86ý 1720724743844

Vtipný jak se všichni snažej nahnat výkon, a přitom přes polovinu prodejů drží BMW GS "enom" se 120 koníky. Důkaz toho že s velkým endurem stejně na běžný silnici víc než 120 koní nikdy nedostaneš.

0/0
1.3.2017 14:21

V36l11a60d66i70s32l62a32v 19N48o88h75e55j28l 7558267408311

nikdy? kdykoliv. GS drzi pres pulku kvuli necemu jinymu.

0/0
1.3.2017 22:35







Najdete na iDNES.cz