Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejsilnějšímu motorkářskému SUV moderní elektronika skvěle pomáhá

Stejně jako u aut je i u motorek stále vyhledávanější kategorie SUV, které se ovšem v jednostopém světě říká „cestovní enduro“. Jenže u motorek místo downsizingu naopak probíhají neustálé závody ve zbrojení a na trh jdou stále větší objemy a maximální výkony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P53a81v50e24l 32H43r48a42d61e56k 2324936454252

Proč článek o 2 roky staré motorce, když právě vyšla řada SA1290S, případně SA1290R.

0/0
9.3.2017 15:51

R86o63b19e67r93t 93G21o47r72c 6402783393

Vždyť to má jen jeden výfuk :O

0/0
2.3.2017 12:22

B95o22h38u28s21l21a62v 37D95u23š57e50k 5980855744725

Paradox až na půdu je, že to je furt: asistent tohoto, asistent támhletoho, rozjezdy, svícení, prokluzy. .. A když přijede borec co tohle všechno ještě zvládá sám s poctivým kusem železa, tak je mezi lakýrkama za exota. Dodatek: asistent rozjezdu do kopce na motorce ... mě drbne. na GoldWingu nebo RŤáku jakš takš pochopím, ale .. jsem asi starej

+1/0
2.3.2017 7:49
Foto

J95i79ř11í 44D98v75o72ř15á67k 5685179290478

Největší a nejsilnější cestovní enduro na trhu nabízí KTM. Rakouská značka do vysokého cestovního korábu osadila rovnou třináctistovku vyladěnou na sto šedesát koní.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/ktm-1290-super-adventure-0bo-/motorky.aspx?c=A170301_093217_motorky_fdv

A není to málo ?

0/0
1.3.2017 19:56

J34a85n 81V90a66l81e61n17t93i36n 6447154188

Konečně motorka pro vysoké pány. Motor musí bý skvělý. Elektronickým hračičkám jsem ale nepřišel na chuť. Jednou si motorku nastavím, doladím a jezdím. A kdo se sám nerozjede do kopce, ať jezdí raději na kole.

+3/0
1.3.2017 15:51

B63o83h28u33s59l91a13v 17D66u38š63e79k 5920835834735

před rozjezdem změřit: teplotu, vlhkost, rosný bod a podle toho nastavit trakci, provést analýzu povrchu terénu trasy a nastavit tlumiče, zvážit sebe, užovku a zavazadla pro nastavení správné mapy vstřikování a podle nálady či požadovaného dojezdu nastavit režim automatické převodovky a můžete vyrazit přece.

+1/0
2.3.2017 7:55

L79u64k88á96š 67K44u22b90ů 5374303110447

Však, vždyť dnes je každý se 4x4 a ESP,ABS rally jezdec, řidič rychle ztratí přehled o fyzikálních zákonech.... jen do doby, než se čidlo "rozbije". A tady to může být to stejné. Rychle se na asistenty zvyká, hůře pak je, když o ně přijdeme. Samozřejmě pokrok nezastavíme """"a když to zachrání alespoň jeden lidský život, tak se čidla tlaku v pneumatikach vyplatí."""""" Já si počkám na motorku, která bude mít asistenta vyměšování. Nebaví mě zastavovat jednou za 500km.

0/0
5.3.2017 11:28

K45a84r12e41l 54C79e84r40n95y 2305540669697

Kde je rozum a hlavně krasa symetrie-proc je mohutny vyfuk na prave strane a na leve prazdny prostor nad retezovkou.Vzdycky komplikace jak pro spolujezdce tak i pro kufry- Ach jo,zlata devadesata

+1/0
1.3.2017 15:04

M93a86r98t21i13n 78L92a56c27o 7363276118

Druhý výfuk = +15 kg. Časy Benelli Sei sú preč.

0/0
1.3.2017 17:01

T52o65m33á16š 94H88o78r24s34k83ý 1380824353214

Vtipný jak se všichni snažej nahnat výkon, a přitom přes polovinu prodejů drží BMW GS "enom" se 120 koníky. Důkaz toho že s velkým endurem stejně na běžný silnici víc než 120 koní nikdy nedostaneš.

0/0
1.3.2017 14:21

V75l49a27d58i83s40l90a94v 58N34o17h25e98j94l 7678877478191

nikdy? kdykoliv. GS drzi pres pulku kvuli necemu jinymu.

0/0
1.3.2017 22:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.