Diskuze

Nejsilnějšímu motorkářskému SUV moderní elektronika skvěle pomáhá

Stejně jako u aut je i u motorek stále vyhledávanější kategorie SUV, které se ovšem v jednostopém světě říká „cestovní enduro“. Jenže u motorek místo downsizingu naopak probíhají neustálé závody ve zbrojení a na trh jdou stále větší objemy a maximální výkony.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Proč článek o 2 roky staré motorce, když právě vyšla řada SA1290S, případně SA1290R.

0 0
možnosti

Vždyť to má jen jeden výfuk :O

0 0
možnosti

Paradox až na půdu je, že to je furt: asistent tohoto, asistent támhletoho, rozjezdy, svícení, prokluzy. .. A když přijede borec co tohle všechno ještě zvládá sám s poctivým kusem železa, tak je mezi lakýrkama za exota. Dodatek: asistent rozjezdu do kopce na motorce ... mě drbne. na GoldWingu nebo RŤáku jakš takš pochopím, ale .. jsem asi starej

1 0
možnosti
Foto

Největší a nejsilnější cestovní enduro na trhu nabízí KTM. Rakouská značka do vysokého cestovního korábu osadila rovnou třináctistovku vyladěnou na sto šedesát koní.

Zdroj: https://auto.idnes.cz/ktm-1290-super-adventure-0bo-/motorky.aspx?c=A170301_093217_motorky_fdv

A není to málo ?

0 0
možnosti

Konečně motorka pro vysoké pány. Motor musí bý skvělý. Elektronickým hračičkám jsem ale nepřišel na chuť. Jednou si motorku nastavím, doladím a jezdím. A kdo se sám nerozjede do kopce, ať jezdí raději na kole.

3 0
možnosti

před rozjezdem změřit: teplotu, vlhkost, rosný bod a podle toho nastavit trakci, provést analýzu povrchu terénu trasy a nastavit tlumiče, zvážit sebe, užovku a zavazadla pro nastavení správné mapy vstřikování a podle nálady či požadovaného dojezdu nastavit režim automatické převodovky a můžete vyrazit přece.

1 0
možnosti

Kde je rozum a hlavně krasa symetrie-proc je mohutny vyfuk na prave strane a na leve prazdny prostor nad retezovkou.Vzdycky komplikace jak pro spolujezdce tak i pro kufry- Ach jo,zlata devadesata

1 0
možnosti

Druhý výfuk = +15 kg. Časy Benelli Sei sú preč.

0 0
možnosti

Vtipný jak se všichni snažej nahnat výkon, a přitom přes polovinu prodejů drží BMW GS "enom" se 120 koníky. Důkaz toho že s velkým endurem stejně na běžný silnici víc než 120 koní nikdy nedostaneš.

0 0
možnosti

nikdy? kdykoliv. GS drzi pres pulku kvuli necemu jinymu.

0 0
možnosti