Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První rande s italskou sexbombou: Alfa Romeo Stelvio v akci

Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami. Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté historii, je živočišné jak jen alfy umí být. Vyzkoušeli jsme ho jako první z Česka a rovnou v klikatých stoupáních národního parku Stelvio.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K25a64r48e35l 52R48e47j17h97o53n 8973489227615

Auto nádherný, ale psát o Stelviu jako o řidičské nirváně? Možná na motorce ve směru od Bormia, jinak teda je to spíš za trest, na některých vracečkách se ani nedá vytočit, furt se stojí, dává pozor na cyklisty.....!!

0/0
31.3.2017 12:49

M35a21r39e27k 63M73a18l91ý 1482578781240

Já jen, že to trochu vyznělo, jako srovnání Alfa Romeo a Škoda. Protože třeba u Kodiaqa jsem podobnou poznámku o aerodynamice SUV od vás nečetl. Protože z vašich příspěvků cítím, že Škoda je vám blízká :-)

0/0
29.3.2017 22:46

M19a32r98e29k 56M64a69l64ý 1352928651670

Sakra... špatně zařazeno :-(

0/0
29.3.2017 22:47

J30i64ř76í 12S48c86h49w34a87c51h 8298194478926

;-)

0/0
30.3.2017 9:44

T42o11m76á17š 68Z21e77m39a25n 3175778954435

Škoda té mezinápravové spojky.. tomu by tak slušel samosvor (torsen) a trvalý pohon..alespoň v té verzi V6 a nejlépe s namuálem.

+1/0
29.3.2017 21:23

T77o56m36á41š 55T71a96t98í96č15e52k 5600172540358

Prej sexbomba. Kliknu na článek a vono je to vo plechovým vajíčku. :-(

0/0
29.3.2017 0:05

M32a88r22t61i35n 23L62a92c56o 7653806868

Zaujímavé, pre mňa je Stelvio toto:

https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_Stelvio

Dočkám sa motorky BMW R 1200 Panamera? Alebo JAWA 350 Octavia?

0/0
28.3.2017 23:56

J38i14ř56í 97S16c14h19w92a96c55h 8958564228486

pěkný příklad "aerodynamické efektivity karoserie SUV":

stejný motor 206kW jako v Superbu (stejná hmotnost), ten zvládne maximálku 250 (možná jen 250 díky omezovači?) Stelvio jen 230.

Stelvio s dieselem 210 koní, maximálka 215, v Civicu (ano je o něco lehčí) stačí na stejnou maximálku jen 140 koní....

Při provozu typu "německá dálnice" to auto v benzínu sežere nejen trávu ale i stromy okolo....;-)

0/0
28.3.2017 23:33

P94e37t57r 25M10a23r84e55č49e13k 1553521829798

To snad každému dojde, jak rozdílné síly působí při působení proudícího vzduchu na hranu nebo plnou plochu desky 1x1m :-)

+1/0
28.3.2017 23:49

J84i10ř69í 60S67c43h91w51a98c98h 8478514248566

Bohužel, při pohledu na papírovou spotřebu to naprosté většině potencionálních kupců nedojde....

0/0
29.3.2017 12:25

M79a35r42e98k 22M40a84l14ý 1772558521940

Myslím, že i průměrně inteligentnímu člověku je jasné, že sedan a SUV o stejné hmotnosti a se stejně výkonným motorem budou mít jiné parametry maximální rychlosti, akcelerace a spotřeby právě kvůli aerodynamice... ne?

Úplně stejně by dopadlo srovnání Kodiaq vs. nějaký podobný sedan od konkurence, nebo ne?

0/0
29.3.2017 12:39

J40i87ř11í 11S55c32h34w34a91c36h 8948384238306

samozřejmě že by to dopadlo stejně. Jak jsem uvedl je to jen jeden konkrétní příklad o "efektivnosti" karoserie SUV, který platí naprosto obecně napříč značkami v době, kdy se tolik "tlačí" na jakékoliv emise....;-)

0/0
29.3.2017 20:27

J95a94k38u20b 72S85e65k15e30r17a 6136420216965

No jo, kdyz velke mnozstvi zakazniku/nic prahnouci po tomto segmentu neumi ani zaparkovat do vymezeneho prostoru, tak nejake veci nad ramec designu a konektivity bych uz radeji neresil :-)

0/0
29.3.2017 22:39

R75a16d53e27k 64F36a54k89t50o53r 7754237271317

pokud by tam byla nafta V6 - 3.0 od VM motori (jako v jiných FCA autech) +8kvalt ZF, tak bych o tom přemýšlel. Takhle to je opět jen "naturbená" leštěnka....

Nicméně jako správná Alfička hezká.

+1/0
28.3.2017 23:14

J30a84n 96Š28á78l26e44k 8565933148695

VM Motori? To myslíte vážně?

0/0
29.3.2017 11:32

R85a89d20e80k 97F67a43k35t57o27r 7484197391117

zcela vážně. Kdo si myslíte, že vyrábí naftové motory pro koncern FCA? A je potřeba si neplést starou 2.8 (ano, ta byla přímo děsivá) s novou 3.0 V6. Mám s ní dobrou zkušenost - najeto 170t a 110t. Nicméně pokud bych neměl takový nájezd kilometrů co jezdím, tak bych bral benzin.

0/0
29.3.2017 17:08

P67e39t55r 51M62a95r55š64á45l29e33k 9875342264759

VM Motori vyrábí pro FCA pouze varianty V6 3,0. Menší si Fiat dělá sám. Jinak VM Motori je už nějaký ten pátek vlastněný FCA, takže je to vlastně jedno.

+1/0
30.3.2017 9:16

P49e81t12r 82M40a73r26š73á91l82e19k 9495652104819

Tak ještě můžete mít Levante s V6 multijetem.

0/0
30.3.2017 9:17

K20a54r94e60l 48B69a92r93t96a57k 9156501695856

Píšou

A tak má i SUV v jejím podání famózní řízení a charakterní motor uložený podélně a zadní náhon.

Já hlupák myslel, že tam konečně dali R6 cca 3,6l a transaxle. Takže další konfekce o ničemRv

0/0
28.3.2017 16:38

J92a72k50u66b 84F75e24i64f77a65r 7849939476719

První a asi i poslední SUV, které se mi líbí.R^

+2/−1
28.3.2017 16:15

J41i22ř40í 55S81v34o74b38o37d85a 3569827556

Pěkné,ale drahé, za tu cenu si mohu jít koupit třeba Jaguar F-PACE.

+2/0
28.3.2017 15:15

P83e54t77r 89M14a39r80š28á42l51e63k 9885842264429

F-Pace je taky přímý konkurent.;-)

+4/0
28.3.2017 16:16

R88o20b65i10n 96Ž60i81ž66k12a 2328254936576

Teda udělat řidičské auto i z SUVčka, to fakt umí jen Alfa :-)R^

Možná škoda, že tam není nějaká "ovladatelnější" převodovka, ale to už bych chtěl asi moc:-)

0/0
28.3.2017 14:59

P64a86v93e83l 39Š90e69d86l86b60a54u23e28r 7398881572505

Ještě to umí Subaru, s Boxerem to úžasně "sedí" ns cestě.

+1/0
29.3.2017 19:50

T69o65m91á85š 27Z70e84m58a32n 3735278514555

Jo, už starý Forester bylo auto, které umělo potrápit silniční konfekci v zatáčkách a i leckteré vyšší SUV v terénu..

0/0
29.3.2017 21:20

T74o19m80á25š 41D47v67o34ř96á25k 7395556377641

Ošklivé to není, to nemohu říct. ;-)

0/0
28.3.2017 12:22
Foto

D52a81n 67R70u33b25í41n 4663333189

No konečně auto, který neřeší nějakou spotřebu a jiný eko kecy. Prostě pořádný počet koňských sil, válců a jedéééééém R^

+6/−1
28.3.2017 10:58

J39i92ř11í 45P60e65l73n27á41ř 6215513726979

Co konečně? Vždyť je to čtyřválec a těch 280 koní taky není žádná sláva. To už lidi tak zblbli, že tohle považují za pořádný počet válců? :-P

+3/0
28.3.2017 13:25

P86e90t30r 33M53a54r35š45á57l62e28k 9135892604499

Tak můžete koupit i s V6.;-)

+1/0
28.3.2017 13:54

J11i20ř87í 50P10e50l31n39á12ř 6165673336979

Čímž bych si ovšem opět o dva válce pohoršil. Výkon by sice zůstal, ale i tak - děkuji nechci. S neprobádanou půdou jsem to zkusil posledně a nadšený z toho tak úplně nejsem...

0/0
28.3.2017 14:10

P97e43t85r 90M54a93r75š49á10l71e86k 9405862604769

Jen jsem reagoval na ty čtyřválce.;-)

+1/0
28.3.2017 16:13

J74a97r54o10s26l72a16v 52D69r50o32z75d 6563889230647

Tak ta V6ka je upraveny motor s technickym puvodem z Ferrari California, takze zklamani bych se opravud nebal. :)

0/0
28.3.2017 23:37

T30o56m37á12š 71V70a73l18d24e20r 7493390339

Přeji Vám osmiválec. A gratuluji. Ale určitě to není běžný motor jako 6, nebo 4-valc.

Pokud pominu USA, tak více než 6-ti válcové motory měli vždy pouze výkonné sportovní vozy a limuzíny. Druhý extrém jsou dvouválce a tříválce. :-)

0/0
2.4.2017 21:00

J57i63ř49í 73S56c41h57w16a51c59h 8908554728446

vzhledem k tomu, že použili jenom turbomomotory tak "nějakou spotřebu" prostě řeší.

Jo a že nepoužili dvouválec 0.9 TwinAir? 8-o

Jak je toto možný....to taky nechápu. ;-)

V autě v základu za 1.4 mega.... ;-D

Kdo by potom odolal, že ....

0/−1
28.3.2017 23:09

A68n77t47o86n36í44n 51D40o13u84b87e15k 3100889409

jako vzdy u alfy idealni pro masochisty :-))

+1/−9
28.3.2017 10:47

Z89b76y43n82ě93k 16H11a57l29u24z41a 5173230698652

Běž si koupit fábii.

+3/0
28.3.2017 14:39

J81a39k37u12b 94F70e36i83f14a86r 7929549786609

už má Duster;-D

+2/0
28.3.2017 16:16

P67e55t52r 26M26a74r26š17á60l65e42k 9205582324559

Škoda, že je mimo můj cenový rámec pro nákup auta.

+2/0
28.3.2017 9:57

R28o30m81a74n 30S55t60r13e14j27č13e15k 1713552895487

"karbonový kardan" - no tak ten bude stát milion :-/ Komponenty brzd z hliníku - ty se budou po prosolených zimních cestách sypat jedna radost. Jinak krása, držím AR palce, byl by bez ní ten automobilový svět zase o něco smutnější R^

+1/0
28.3.2017 9:39

O37n49d89ř73e71j 24S90t48a52r57o30c72h 5930903462484

Tohle je první, opravdu krásné SUV.

+14/0
28.3.2017 8:24

J80a64k83u15b 27S33e32k10e64r50a 6346230206125

Druhé,

první je Tucson...

+1/−9
28.3.2017 12:19

T70o26m21á37š 92D30v84o59ř41á37k 7805386267101

Myslíte?

0/0
28.3.2017 12:23
Foto

R81a65d21o67m78í31r 50Š86r50á71m25e14k 4488340326464

ale tak každý má právo na názor... i když s ním bude téměř sám na celém světě :-)

+5/0
28.3.2017 12:26

J10a80k45u81b 41S18e44k11e69r61a 6876490376125

Ee, v Evropě mělo v roce 2016 stejný nároz dalších 150tis lidí :-)

0/−2
28.3.2017 13:05

R75o11b32i50n 44Ž52i82ž55k91a 2698244296536

To je výsledek nějaké ankety nebo jen prodejní čísla? :-)

+1/0
28.3.2017 15:03

J95a33k53u94b 61S23e40k55e45r56a 6836910476645

Jen prodejní čísla... Ale taky ho nevlastním a přesto se mi líbí...

0/0
28.3.2017 15:13

T50o15m90á80š 22V84a74l69d91e63r 7143810499

No právě. Prodejní čísla nemusí korespondovat, zda se jim vůz líbí nebo nelíbí. Taky mám vůz, protože mi vyhovuje. Ale že bych skákal nadšením že se mi líbí ne. Je mi to fuk. Líbí se mi jiné vozy, ale nevyhovují mí v jiných parametrech například.

0/0
2.4.2017 21:05

J90a18k21u30b 62S86e21k21e56r74a 6986740196805

Nerad hodnotím design, protože se každému může líbit něco jiného, ale za mě je Tucson č. 1

0/−4
28.3.2017 12:43

P66e28t27r 40P12e79t11r 8761648208562

za mě je č.1 Mazda CX-5.

+1/−3
28.3.2017 13:22

P39e54t82r 13M68a49r23e22č31e31k 1443241939958

To CX3 je mnohem hezčí-

0/0
28.3.2017 23:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.