- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto nádherný, ale psát o Stelviu jako o řidičské nirváně? Možná na motorce ve směru od Bormia, jinak teda je to spíš za trest, na některých vracečkách se ani nedá vytočit, furt se stojí, dává pozor na cyklisty.....
Já jen, že to trochu vyznělo, jako srovnání Alfa Romeo a Škoda. Protože třeba u Kodiaqa jsem podobnou poznámku o aerodynamice SUV od vás nečetl. Protože z vašich příspěvků cítím, že Škoda je vám blízká :-)
Škoda té mezinápravové spojky.. tomu by tak slušel samosvor (torsen) a trvalý pohon..alespoň v té verzi V6 a nejlépe s namuálem.
Prej sexbomba. Kliknu na článek a vono je to vo plechovým vajíčku.
Zaujímavé, pre mňa je Stelvio toto:
https://en.wikipedia.org/wiki/Moto_Guzzi_Stelvio
Dočkám sa motorky BMW R 1200 Panamera? Alebo JAWA 350 Octavia?
pěkný příklad "aerodynamické efektivity karoserie SUV":
stejný motor 206kW jako v Superbu (stejná hmotnost), ten zvládne maximálku 250 (možná jen 250 díky omezovači?) Stelvio jen 230.
Stelvio s dieselem 210 koní, maximálka 215, v Civicu (ano je o něco lehčí) stačí na stejnou maximálku jen 140 koní....
Při provozu typu "německá dálnice" to auto v benzínu sežere nejen trávu ale i stromy okolo....
To snad každému dojde, jak rozdílné síly působí při působení proudícího vzduchu na hranu nebo plnou plochu desky 1x1m
pokud by tam byla nafta V6 - 3.0 od VM motori (jako v jiných FCA autech) +8kvalt ZF, tak bych o tom přemýšlel. Takhle to je opět jen "naturbená" leštěnka....
Nicméně jako správná Alfička hezká.
První a asi i poslední SUV, které se mi líbí.
Pěkné,ale drahé, za tu cenu si mohu jít koupit třeba Jaguar F-PACE.