Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seat chce být digitální jedničkou koncernu Volkswagen, začne příští rok

Španělské automobilce se po řadě slabších let konečně docela daří a výrazně roste a i finanční výsledky jsou mnohem optimističtější než v minulých letech. Seat, který se v rámci koncernu VW dlouho hledal a hledal i svou roli, se snad konečně našel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P89e69t40r 28B85á39č36a 8465306755945

Ja na vsechno tohle mam mobil, nepotrebuju tyhle nesmysly v aute.

0/0
19.3.2017 8:48

I21v77o 50B41o36u58r46a 7715565608604

Treba vyhledavani vozu pres GPS pres telefon nebo info o aute mam uz nyni v telefonu... njn Mercedes je Mercedes ;)

0/0
9.3.2017 21:26

J46a76k75u70b 87N51o86v87á33k 8500343140152

To nemusíte mít Mercedes, stačí jakékoliv auto s portem OBD II a může to za pár korun umět.

0/0
10.3.2017 13:53

L75i50b32o96r 76M89o46u49č49k10a 1228967555702

tak Seat je hlavne uplne v haji .. mel by prestat brecet, ze je Skodovka moc levna a delat neco sam se sebou

0/0
9.3.2017 10:18

M18a44r32e30k 88P90o29s81p87í40š97i15l 2855225251

No auto nabité elekonikou je zhouba! Co všechno potřebuje běžný řidič. Standartní ovládání. Ostatní hovadinky jen rozptylují pozornost.

+1/0
9.3.2017 7:09

J70a29n 70M54a53l64ý 3462222962315

VW roky toužil po Alfa Romeo, avšak SM vždy Piecha odpálil. Sportovní značka tak koncernu chybí. Může tuto roli zastávat SEAT? Možná ano...Ale Cupra je málo. Převléknout koncernový vůz a dát mu logo nestačí. Toledo/Rapid. K naplnění tohoto bude muset SEAT dostat to nejlepší z koncernové techniky a vlastní svébytný design = více jedinečných dílů = vyšší náklady a vyšší prodejní cena. A je otázkou jestli na toto je koncern v době škrtání nákladů připraven a jestli zákazníci SEAT přijmou jako synonymum sportovních vozů...

0/0
9.3.2017 6:47

K55a47r62e89l 15M66a36z64a30č 3967963146679

Ale jste minimálně 16 let pozadu v hodnocení. VW tohle vyhlásil už někdy kolem roku 2000 a první vlaštovkou tehdy byla 1. gen. Leonu (Leon Cupra, Leon 4). Takže to sportimage budují už cca 16 let. :-P

0/0
9.3.2017 8:22

J45a72n 16M70a64l20ý 3802162702755

A že jim to budování jde;-D;-D;-D

0/0
9.3.2017 8:33

J93a95k45u74b 84N58o48v62á95k 8690403830332

Blbost, Volkswagen Group jako koncern má tyto značky: Volkswagen, Audi , Bentley, Bugatti, Porsche, Lamborghini, MAN, Scania, SEAT, Škoda Auto, Volkswagen Užitkové vozy a Ducati.

Opravdu v tom chybí sportovní značka?

+1/0
9.3.2017 9:37

J91a26n 67M42a11l10ý 3272752512635

To se zeptejte důchodce Piecha, proč po AR toužil. Ovšem nechcete mi namluvit, že Lambo či Porsche je sportovní značkou napříč segmenty za dostupné ceny....

0/0
10.3.2017 6:31

J57o16s44e72f 57N75o46v12a35k 5208712766408

Na dálku si zaplatit parkovací senzory i přes to, že jsou v autě namontovaný? Takovejhle nesmysl mě fakt nenaláká.

To už je jen krůček od toho, aby se za ty senzory platilo každej měsíc.

+3/0
9.3.2017 6:42

P66a14v39e94l 89S23o72b22o50t77k40a 5150694

jj, Skoda ztrácí.

0/0
9.3.2017 1:20

K46a43r38e52l 22M68a58z33a86č 3987473556239

Já už to ani celý nečtu. Pokud se bude dávat důraz na nějaké nesmysly, místo abychom se věnovali především podstatě auta, jako stroje, tak je to o ničem. Na co je mi hafo elektroniky, kterou vlastně vůbec nepotřebuju, když to má motor na h..., jízdní vlastnosti nic moc a ve finále do toho po třech letech budu sypat, protože kvalita chybí.

+8/0
9.3.2017 0:26
Foto

R51o34m91a98n 27V29i61e30t76z28e 9371862759970

Jenže lidi jako Vás ubývá, jsou víc a víc hračkové, kteří tyto funkce chtějí

+1/0
9.3.2017 6:38

J21a57n 87M68a10l43ý 3152632762525

Už se těším na hlášky typu : connection lost , system failure apod.

+3/0
9.3.2017 6:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.