Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ANALÝZA: Ženevský autosalon je přehlídka SUV, supersportů a politiky

Velké autosalony jsou dobrou nápovědou, jaké trendy hýbou světem čtyř kol. Vedle odhalení hlavních automobilových novinek na nejbližší měsíce tak můžeme odtušit, v čem automobilky momentálně spatřují největší tržní potenciál.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P33e34t56r 89B40á90č58a 8345526765125

Elektromobilita slepa vetev, proc by taky mela mit nejaky vyrazny prostor.

A snizovani emisi si taky nechte vite kam...

+2/0
6.3.2017 14:49

M42a50r80e24k 82J35a61n26e65č68k48a 1347626863161

Úpadek automobilismu má hodně příčin, mimo jiné to, že výrobci chrlí jeden model za druhým a z auta se tím stala naprosto spotřební věc, akorát proti takovému mobilu citelně dražší. Dále nezájem mladých o auta jako takové a rovněž díky diktování a kecání EU do všeho a magickému slůvku ECO, tlačení na pilu ve všech směrech, aniž by se to vždy setkávalo s přáním zákazníka a ceny vs. kvalita a užitná hodnota automobilů jako takových. Navíc standardní karoserie vozů začínají být spíše okrajová záležitost a v neposlední řadě protlačování aut na elektřinu i s jejich značnými nedostatky. Přesto, že mám auta rád, nové evropské vozy díky výše uvedenému už mě taky nějak nelákají a raději půjdu na výstavu za chvíli spíše rarit a veteránů.

+1/0
6.3.2017 14:13

J62i76ř52í 42S77c51h27w12a89c75h 8828814448326

jakýpak "úpadek automobilismu", aut rozhodně neubývá a výroba neklesá. Pod pojmem "úpadek" si představuji něco úplně jiného. A "standardní" karosérie stále zaujímají nějakých 60-75% tomu bych okrajová záležitost také neříkal.

+2/0
6.3.2017 14:53

L51a49d60i30s26l62a12v 22K62a48l33o50u50s 7345856841980

Mě připadá, že nastal úpadek automobilismu. Byl jsem za to kamenován. No a teď vyšla zpráva, kdy Bill Gates prohlásil, že kdyby se automobilismus vyvíjel tak, jako třeba SW, tak by třeba GM musel vyrábět auta za 50 $, a na galon by auto ujelo 100 mil.

0/−1
6.3.2017 13:39
Foto

R92a13d33e37k 81D80o20m98i60n24i47k 90Š47e10f52r26á92n23e28k 7868134462349

Bill Gates? Kdyby auta fungovala jako jeho Windows, asi bychom se hodně divili. Zkusme vzpomenout na Win95, Milenium, Vista, atd. Buďme rádi, že ten do toho může jen kecat.

+3/0
6.3.2017 13:54

L14a50d23i13s18l36a11v 92K26a15l76o88u78s 7215936681680

Třeba myslel aplikace, ne ten jeho "operační systém". Na druhou stranu mě opravdu připadá, že nastal úpadek. Motory se rozpadají, vydrží někdy jen 100 tis. km. Spotřeba se nesnižuje, díky tlaku na emise. Kvůli dodržení emisí se do toho cpe čím dál více "kurvítek" , + chemikálie typu add blue. Aby to tolik nežralo, tak z toho udělali HYBRID, t.j. navíc baterie, + kilogramy navíc. Nafťáky více méně končí, a i automobilky o dalším vývoji moc neuvažují. Řada měst zakáže vjezd naftovým motorům. Přímovstřikové motory se po 100 tis. km karbonují a i ty budou muset mít DPF. Takže pokud majitel není jen v roli designového setišisty, tak žádný velký pokrok vskutku není.

0/0
6.3.2017 14:36

J50a31n 64D47l64o31u25h48ý 7804339560209

Teda nevim jake SUV mate na mysli, ale filozofie SUV je v kufru "na vejsku". Ja narvu sebe, matku dite a do kufru kocarek + kramy sebou do auta jako je Opel Agila. A to jsem si myslel, ze to tam v zivote nemuze vejit :-D nez jsem to tam skutecne nalozil. Cili si nedokazu predstavit jake SUV nezvladne nalozit kocar, kdyz se kocar vejde do mini-MPV.

0/0
6.3.2017 13:36

A67n96t94o56n77í29n 86S67e76b11e71r59a 7303318850709

Mám kombíka střední třídy. No řekl jsem is ok, mrknu jestli by to šlo nahradit nějakým SUV. No nešlo. Ve všech směrech je SUV horší. Jako auto do kterého mi nejvejde ani kočárek a dva kufry, to si můžete.........

+7/0
6.3.2017 13:28

J21i73r15i 97G53a58z45d81a 8804853484284

mozna nevejde, ale mam jej radsi;-) kazdopadne se velmi tesim na novou CX5

0/−2
6.3.2017 13:31

P97e64t37r 12B53á82č57a 8175806425105

Doufam, ze ten kombik stredni tridy neni oktavka ;-D

+1/−3
6.3.2017 14:50

P90e17t11r 91H49o59r15á27k 1439453539374

Tam se vejde kočár a deset kufrů.

+3/0
6.3.2017 15:36

J17á28n 57K65o18t60ú23č 2746914798686

Plne súhlasím. Malý kufor, menší priestor v kabíne, vyššia spotreba, zákonite horšie jazdné vlastnosti na normálnom asfalte (aj ked asistenty sa snažia to vylepšiť), drahšie všetko (hlavne kolesá), nedostupná strecha, vyššia poistka...

A plusy? Okrem objektívne lepšieho nastupovania a priechodnosti terénom (ktoré ale pre človeka s normálnou pohyblivosťou a pre človeka, ktorý s tým nejazdí na chalupu, nemajú význam) je to jedine ego a imidž... nič viac.

+2/0
6.3.2017 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.