- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Na velkých dodávkách ale Mercedes pracuje s VW."
Jestli se myslí Crafter/Sprinter, tak to už přeci skončilo.
Nějak mi v té analýze chybí ta jediná jasná věc - VW se chystá koupit celý koncern FCA - to si štěbetají vrabci na střechách headquarters po celém světě. Vše ostatní jsou bohapusté prázdné fabulace.
to je analyza?
to jsou smitana fakta a fabulace, kdo a co s kym, franta s markou,pepik s ancou a le obcas si to muzou vymenit a pribrat karla s maruskou
Pane Vokáči, MB a VW už na dodávkách nespolupracují. Nový Sprinter a Crafter už nejsou sourozenci ale rozvedenci.
Já měl za to, že Mazda patří do koncernu Ford (zejména poté, co se z 323 cca okolo 1998 stala krátká a kvalitativně dost hrozná Fiesta), ale automobilovou branži nějak vyloženě zblízka nesleduji, tak jsem se mohl splést.
Fiesta byla u Mazdy 121, další provázanost byla s SUV Mazda Tribute a Ford Maverick někdy před 15 lety..
Článek je to sice zajímavý, nicméně koupě nějakého lepšího auta se pro nás stává čím dál tím méně naléhavá a potřebná - s rostoucím znečištěním moří a přírody vůbec a s rostoucím počtem lidí v Evropě ztrácíme motivaci někam dál jezdit (jak k moři, tak i na ty hory)
Přemístění v rámci republiky o "pár" kolimetrů? = na to nám BOHATĚ stačí jakékoli přemisťovadlo trochu slušné úrovně za pár peněz (i jako dosud věrný zákazník Škody se čím dál více zajímám např. o značku Dácia, vychází z ověřených modelů a to stačí, proč chtít něco víc, že?)
Kromě toho silnice a dálnice = to je čím dál divočejší džungle, prostor, o který se policie skoro nestará a kde se dějou strašné věci. Čím dál horší... Nakonec je v tomto světě vlastně otázkou, zda je (či není?) "lepší" zemřít v pomačkaném plechu, než na rakovinu, že...
No prosím, prý: Duster porazil Yetiho ...
Rošády by francouzům šly. Ještě by to chtělo, aby začali vyrábět pořádná auta.
JJ, hlavně nekupovat auta na F: Fiat, Ford, fšechny francouzský . Ten Ford se do ftipu hodí, jinak peace.
Přijde mi, že když jsou investoři v kopru, tak udělají nějakou tu fúzi a zakryjí neschopnost managementu. Jak může PSA, které je v loji koupit Opel, který je v loji pořád
Je to vcelku očekávaný vývoj. Už dnes je automobilový průmysl až nekutečně propojený - a nejde jen o automobilky jako takové, ale zejména o dodavatele a subdodavatele. Postupem času se stane, že se auta budou lišit jen vzhledem a znakem. Technicky budou totožná. Značka pak bude jen záležitostí marketingu a osobních preferencí zákazníků. Mně osobně se to nelíbí. Bojovat s tím ale nemá cenu