Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hogo-fogo citroeny mění plán: DS nabídne SUV s kamerou hledající díry

Stávající počínání značky DS, což je luxusní divize Citroënu, po impozantním startu zásadní úspěchy nepřineslo. Francouzi proto mění směr a velí: SUV do každého segmentu!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K75a57r23e89l 61V85a86c87h40u74t 9533872419653

Francouzská auta prý nejčastěji trpí elektrickými zkraty a nenadálými požáry. 8-o;-(

Nebude to stejné i u DS? 8-o:-/

+1/−5
8.3.2017 10:48

J74i68r75i 62F41i41n14k 6717399317808

Prý...

A nějaký podklad ("Pepa v hospodě říkal.." se nepočítá) by nebyl?

+4/0
8.3.2017 13:14

V92l74a63d55i83m41í25r 55F13i23b56i84g48e56r 5824341681594

Za 9 let mi krom pár žárovek kterým skončila životnost žádný problém s elektroinstalací nebyl. Citroen C4 Coupé

+2/0
8.3.2017 13:30

P38a66v39e57l 50H72o83d69r 8879139667

Pokud ten systém na díry nebudou testovat tady v Čechách, tak bych si to nikdy nekoupil...

+1/0
8.3.2017 10:19
Foto

L17u43k52á51š 59N40o15v92o22t76n29ý 6696567268198

Doufám, že ta kamera bude pro zaostalé trhy jako je ČR nabízet i inverzní režim. Tj. bude hledat silnici mezi dírama. :-P

+10/0
8.3.2017 9:48

M70i55c29h76a91e83l 30K47a70d71e52r36a45v15e14k 8201564558674

Fakt dělo,jdu se napsat do pořadníku........ ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
8.3.2017 9:31

M98a56r49e51k 94M15a33l92ý 1632658251880

No já nevím... může to vypadat jak chce, ale pořád je to "jenom" Citroen. Kupovat auto v této kategorii a ceně, tak dnes určitě dám přednost Q5 nebo BMW 3. Možná za 10 let bude DS jako značka vnímána jinak, podobně jak je na tom Lexus. Někdo ani neví, že je to vlastně Toyota :-)

+2/−9
8.3.2017 8:54
Foto

M19i87c93h56a74l 97J42a83n88o24v58á31č 8147876685613

Audi je VW, navic to vsecko vypada stejne blbe, to vubec. BMW je fajn, ale jizdnim komfortem se Hydractivu nevyrovna ani nahodou. A jsme u toho. Bez Hydractivu opravdu nevidim duvod si kupovat jakekoli DS. A to sem mel dycky francouzske auta.

0/0
8.3.2017 13:33

M65a76r71e25k 58M98a70l51ý 1712978791350

Nejde ani tak o jízdní komfort. Jde o to, jestli člověk je ochoten zaplatit za obyčejný Citroen tolik peněz co za Audi nebo BMW. Není to racionální, jde o to, že za ty peníze může zákazník mít "prémiové" auto a ne nějaký Citroen. A někteří to tak prostě berou, tak to je. Jak jsem psal, možná za 10 let už bude mít DS srovnatelnou pozici (jako Lexus), ale dnes je to prostě "jenom" Citroen, nic víc.

+1/−1
8.3.2017 13:47

J95i78r96i 53F16i15n37k 6467359267208

Koupit si premiovku není nikdy racionální..

Racionalita hraje roli maximálně při výběru firemní flotily pro obchoďáky..

+1/0
8.3.2017 17:17

M63a81r56e34k 25M66a34l91ý 1732108441340

Ano. A proto platí, co jsem napsal... že koupí toho BMW, Audi nebo Mercedesu, Lexusu si člověk kupuje prémiovku, nebo pocit, že má něco víc, což u tohoto Citroenu, podle mě, ten pocit nemá. Alespoň já bych teda neměl ten pocit...

0/0
8.3.2017 17:25

J12a98r47o27s93l39a93v 84K32a36d43l13e62c 5271789342591

Všechny mají stejné tlamy... a fotograf se stal fotografem protože neumí udělat fotku...:-P

+1/0
8.3.2017 7:56

J80a62r34o29s51l54a14v 93L26e24b27e55d40a 3556439327780

http://auto.idnes.cz/modelky-autosalon-zeneva-0yf-/automoto.aspx?c=A170308_150622_automoto_fdv ?

0/0
9.3.2017 8:30

J61i28r14i 15F88i28n40k 6867269787598

Jsem zvědavý na to odpružení. Ač jsem takřka militantním zastáncem Hydry, tak musím uznat kvality adaptivních tlumičů a ve spojení s jakousi predikcí děr a připravením tlumiče to může fungovat...

Jinak za tohle DS chválim - design dává najevo že to není běžný mainstream a přitom jení zaměnitelný s D3.

Interiery uměl DS už v předchozích modelech, například design kůže sedadel byl perfektní, ale přece jen zbytek modelů je už za zenitem a zoufale potřebuje novou generaci...

0/0
8.3.2017 7:20

S29t89a22n14i16s22l48a49v 62R71o76s79e95c72k88ý 9445769701159

U nás se díry hledat nemusejí, máme jich všude dost.

+2/0
8.3.2017 5:41

M80i13c56h29a93e10l 72K41a76d57e45r10a20v67e87k 8251664938364

Jestli to bude upozorňovat pípnutím na každou díru tak to můžou rovnou vypnout jinak to bude vzhledem ke stavu našich vozovek pořád aktivně pípat.

0/0
8.3.2017 9:33

V43l36a48d30i83m38í97r 56F37i35b91i55g50e51r 5484171541484

DS sice vypadá pěkně, ale uvnitř je poskládáno ze stejných komponent jako ostatní Citroeny s tučnou přirážkou. Nová C3 mi přijde zajímavější než zastaralé DS3 o 1/4 dražší s 8 let starým designem.

+1/−1
8.3.2017 4:19

J86i64r83i 22F21i75n18k 6857249417798

Možná by stálo za to si najít foto jak vypadá interier - http://www.autoweb.cz/fotogalerie-ds7-crossback-chce-byt-luxusnim-suv-ma-i-hybridni-ctyrkolku-2017/4/

Myslím že ze stávajících DS, natož Citroenů, tam není vůbec nic. Vše mi přijde nové..

+1/0
8.3.2017 7:10

M84i15r10e29k 20G76a77j46e75r 5181976209710

Vypada z venku pekne. O uspechu ci neuspechu rozhodne cena (ne te verze s motorem ze sekacky), spotreba a rychlost, s jakou vychytaji zavady prvni generace. S cenou pres 900 tisic Kc budou mit velke problemy kvuli konkurenci, obzvlaste s pouhou predokolkou.

0/0
8.3.2017 2:38

M74a83r49c32e52l 53S69t25a49r17ý 9228544493779

francouzi jsou holt chaotický střelci. anebo je to nějaká geniální strategie: nasekat 10 modelů a zkalkulovat, že na černý čísla stačí prodávat jen 4....

+1/0
8.3.2017 0:10

M51i36c19h18a29e21l 42K94a54d17e50r49a31v37e40k 8751124208554

;-D;-D;-D;-D;-D máte velké plus za velkou pravdu .

0/0
8.3.2017 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.