Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její české ceny začínají zhruba o 100 tisíc níže než konkurenční Ford Mondeo nebo VW Passat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L69u54b59o78s 61K97o19c57m48a20n 4278902974392

Taky tam vidíte Mazdu 6? I ta barva :-)

0/0
24.3.2017 6:38

J80a92n 54D29l43o91u93h58ý 7464769770289

Motorova nabidka v duchu bruselu. Na operak je to cloveku jedno, jako auto na 10 let s moznosti prestavby je to neprodejne. Zbyvaj dneska v podstate akorat japonci... a nebo dovoz z usa.

0/0
23.3.2017 7:06

J94i22ř92í 37S77c90h56w49a35c19h 8528604558416

soustavná propagace amerik od někoho, kdo i Agilu má předělanou na LPG mě vždycky pobaví....;-)

0/0
23.3.2017 9:06

J24a60n 26D42l91o66u76h77ý 7194429370779

Vadi ti snad ze jezdim za "americke ceny"? Prave tak se pozna kvalitni motor, ta agila bez jedine zavady na motoru protocila 200 000km na LPG a stale toci dalsi!!! S Fordem jezdim na LPG za 5,6L na 100km - take neprimo-vstrik. Nevidim sebemensi duvod koupe motoru s primym vstrikovanim v podobe benzinu. Mimo jine staci se podivat k VW jak dopadly primo-vstriky tovarne postavene papajici CNG. Jeden velkej pruser za 150 000kc / 1 auto.

0/−1
24.3.2017 8:24

V96o21k29o33u76n 81V59l65a84d26i29m70i28r 8702518729308

Jo USA,

v testech techto aut se velice casto vyskytuje v kolonce kvalita zpracovani odpoved: se nekona.

0/0
23.3.2017 13:22

P37e42t97r 87N29ě40m76e25c 4530203100497

Zadní pohled na kombíka a vidím Alfu. Jinak moc pěkný.

0/0
22.3.2017 23:50

J84o79s64e59f 80B78a36b26k57a 3360919932697

Však oni to Francouzi zase ozdobně upraví vykrajovanými světly a jinými vychytávkami ala háčkovaná dečka.;-)

0/−1
22.3.2017 23:02

P24a93v89e96l 71M50a93t55o50u75š43e49k 4578650444

Konečně francouzské auto, které nevypadá dvakrát laciněji, než kolik stojí a u kterého by mohly kontrolky svítit jen když opravdu svítit mají...

+1/0
22.3.2017 21:15

J13i78ř65í 80H20a79v15l60í69č89e48k 6434346246925

Loni jsem si koupil Astru, a myslím že je to lepší než nejziskovější albánsqá vesnice

0/0
22.3.2017 19:19

M45a48r37t72i34n 50H78o53u13b26a 6543981199458

sorry, ten bonmot je prilis inteligentni. nepochopil jsem

0/0
22.3.2017 21:17

J25i11ř24í 44S33c47h91w55a81c23h 8648624338986

to je bonmot na to jak "pejsek a kočička vařili dort".

0/0
22.3.2017 22:08

J58i38ř25í 78T61e14p36r 4157750335245

Vystvětlení té "albánské vesnice"

--------------

Yetíka na podzime přejmenují podle albánské vesnice

http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-karoq-02w-/automoto.aspx?c=A170321_113748_automoto_fdv

0/0
22.3.2017 22:36

M64a59r75t48i35n 20H70o68n45s68a 8748146203862

Já ten váš příměr pochopil... ale těžko odsuzovat něco co ještě nedorazilo.

0/0
24.3.2017 10:21

J31a47n 62M35a72c20h11á51č 3307256863462

Prej mondeo nabídne ,,silnější" motor....jenže se pořád bavíme o 1,5 litr motorech,kde nějakej kW moc nerozhoduje.V takhle velkým autě je to pořád bída.Dvoulitr je O.K.,škoda že nenechali pro Evropu 3,6 l V6 s Commodoru.To by byla pecka.

0/−1
22.3.2017 18:31

P91e93t81r 40H49o77r10á78k 1729703529294

To je nějaká odvážná teorie, že nerozhodují kilowatty motoru. To bude asi pěkný blábol.

+1/−1
22.3.2017 19:04

O71n51d95ř27e64j 33F54r27a38n56c 4249511118

Pár jednotek opravdu nerozhoduje. Důležitější než špičky je jak u výkonu, tak točivého momentu průběh jejich křivek v závislosti na otáčkách.

+3/0
22.3.2017 19:07

J42i64ř32í 72S44c44h88w12a43c25h 8888384948906

no jsem rád, že to tak zdůrazňuješ, protože průběh těchto křivek je u 1.5T obdobný jak u atmosférické 2.5 ;-)

0/0
22.3.2017 19:21

J74a34n 46D26l78o27u90h83ý 7764919450279

Jenze ta atmo 2.5 bude mit lepsi zvuk, zadne NOx, zadne saze v motoru a jeste to pujde prestavet treba na LPG a to vse za "hubicku" toho kolik stoji ten "radoby" eko turbo motor s radoby mensi spotrebouR^

0/−1
23.3.2017 7:01

J75i96ř58í 88S77c52h80w96a83c55h 8368444378816

Jenže to nic nemění na tom, co jsem napsal....

+1/0
23.3.2017 8:42

V50o85k56o61u66n 31V72l58a30d79i22m77i95r 8602268659728

Jak pro koho. Kdo se vyzna, kouka spis na tocivej moment a jeho prubeh.

0/0
22.3.2017 20:11

P85e54t68r 47H40o22r64á71k 1189403219454

Kdo se vyzná, tak ví, že sám kroutící moment nic neznamená.

0/0
22.3.2017 20:24

V47o88k18o43u38n 40V44l31a19d69i72m68i54r 8262468219808

A proto ten znalec jezdi nadupanym pionyrem.

+1/0
22.3.2017 23:35

P91e63t41r 21H68o81r75á89k 1519373319834

Jasně, znalec jezdí na traktoru, ten má krouťák jako hrom. ;-D

+2/0
23.3.2017 17:41
Foto

M53i36r20o37s20l40a71v 77S48t64e26i94n56e12r 6238854233305

Trochu méně přeplňovaný dvoulitr nemá problém s NOxx, i benzinové motory tohoto typu vyhovují. Dvoustupňový kompresor a downsizing narazí právě na ty dusičňanany a to i u benzinových motorů, dokonce začne za těch vysokých teplot i benzin vyrábět jemný dehet.

Dospěli jsme ke konci vývoje spalovacích motorů, další přiškrcování norem se už nepodaří dostat do sériové produkce.

CO2 se už o mnoho zredukovat nedá, běžné auto s 5 osobami pod 5 litrů čehokoliv nepojede. Kyselina dusičná pak vadí hlavně ve velkoměstech při inverzním počasí- pak je třeba bez velkého bádání jednoduše spustit závoru před středověkým centrem. Všechno nahnat do metra.

Realističtější, než nové emisní normy jsou parkoviště u konečných metra, tramvají a autobusů.

+1/0
22.3.2017 20:00

J93o10s82e79f 53N98o98v75a65k 5228282916118

Souhlas. Jen by na magistrátu musel velet někdo inteligentnější než Krnda.

0/0
24.3.2017 23:28

V19a59c76l81a59v 44M57e24d54e67k 5721252755675

tak nevím, ale mám pocit, že design, se kterým přišla v roce 2013 Mazda6 okopírovali úplně všichni (kromě VW goup)

+5/−1
22.3.2017 15:55

J84a18n 55B94u62b69i57k 9362471132987

No, Němci na svých odborných webech tvrdí, že Opel v zásadě skončil. GM si prý vyhradilo používat patenty Opelu i nadále, naopak svoje si odnese do USa. PSA které nemá silnou posici na východě (Němci píší Ostern, aniž by specifikovali, zda tím myslí střední Evropu či Rusko) si s Opelem kupuje trh. Sami Němci předpokládájí, že Opel nejdříve i přes sliby Merkelové zruší pár fabrik (Eisenach nejdříve, Maďarsko poté) a za pár let zanikne......

0/0
22.3.2017 15:45

G37e21o61r54g 28K52o84m47b55e65r27e73c 9524771386971

Němci píší Ostern... 8-o8-o8-o to jsem z toho jelen. Co maji Velikonoce spolecnyho s auty?

0/0
28.3.2017 21:31

V75á35c37l67a14v 85S23v89o29b70o58d58a 3441739710550

jako nejsem fanoušek Opelu, tak tohle se mi líbí, toho kombika bych bral hned

+5/0
22.3.2017 15:32

M77i54c47h82a13l 94Z11e82m34a69n 2193509214

Az donedavna se mi to na fotkach moooc libilo. Ted uz to pro me ovsem ma jednu neprijemnou pachut - uz je to francouzsky auto:-)

+1/−1
22.3.2017 15:07

M65i77r66e63k 92G31a97j78e98r 5231236309410

Jeste ne. Ted je spravna doba pro koupi Opla.

+2/0
22.3.2017 15:12

J83i68r93i 49F73i82n19k 6497289147948

Myslím že např. nad konstrukční spolehlivostí dieselů HDi může celý koncern VW jen skřípat zuby závistí...

+3/0
22.3.2017 19:07
Foto

M34i13r73o51s13l96a93v 45S12t34e51i13n93e64r 6228744913565

Při těch miliónech motorů a převodovek, které vyrábí ročně V.A.G. je poměr těch vadných k dobrým minimální. U Opla bývaly problém kuličková a válečková ložiska, kavalita těch VW byla vždy snad nejlepší. Nesrovnatelně horší byly ale ložiska z Francie a Itálie. Panda mé dcery měla po 56 tisích veškerá ložiska v kolech na výměnu.

0/0
22.3.2017 20:07
Foto

P63a41v27e50l 29K35a16l42u60s 6864106106922

Tak to jste v omylu. Prakticky každý motor od VW měl konstrukční vady. Jeden vedle druhého. A nezapomeňte kde všude PSA Hdi jezdí. Vedle Peugeota, Citroëna je to Ford, Suzuki, Volvo a to jsem ještě něco zapomněl. Určitě ho nebrali proto, že je špatný.

0/0
22.3.2017 20:55
Foto

P60a81v41e60l 29K79a94l81u14s 6774216946892

A vlastně, v Ženevě už teď byly vystaveny dva nové Oply, převlečené Peugeoty, samozřejmě s Hdi...

0/0
22.3.2017 20:58

J79i73ř39í 37S97c89h61w85a86c85h 8548154768676

problémy se nevyhýbají téměř žádnému motoru, ani HDI ;-)

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/48835-16-hdi-nemazou-umiraji-amen/

0/0
24.3.2017 10:46

K19a51r20e93l 44Č19e72r69n71ý 6435453422791

Tady je otázka, co PSA vlastně koupilo - motor dost možná zůstává ve vlastnictví GM a jeho použití může být v rámci PSA omezeno. Podobně jiné technologie.

0/0
22.3.2017 15:05
Foto

M20i51r85o29s32l59a49v 60S75t15e61i95n47e24r 6158744363355

Podívejte se na ty auta pořádně zespodu. Na frantících vidíte tyče, táhla, bowdeny, na Škodovce krásně uklizený a rovný spodek. Dobře dimenzované brzdy, čepy, vše citlivé zapouzdřené a chráněné před solí. Ftancouzi i Italové s tou solí nezápasí, nemusí ty vozy chránit. Po třech šumavských zimách jsou také už na odpis.

0/−2
22.3.2017 20:12
Foto

P83a60v70e52l 71K20a42l12u31s 6304176406932

Peugeot že je po třech zimách na odpis?? Spadl jste? Vy jste ještě neslyšel, že již cca 30 let má Peugeot nejlepší antikorozní ochranu? Zvedněte si někdy Octavii II, ať víte co je kára na odpis...

+4/0
22.3.2017 21:07

D93a28v79i20d 10H66o63l93m65a25n 5904130897

Je to už déle, ale někde jsem četl, že např. Peugeot 301 vykazoval již po třech letech celkem značný výskyt koroze na podvozku. Frantíci obecně z hlediska antikoroze bývali na špici, ale je otázkou, jestli úspory nepronikly již i do této oblasti. Je fakt, že jsem ještě nikdy neviděl např. shnilou Thalii, která se vyskytuje od přelomu tisíciletí.

0/0
23.3.2017 13:53

M23a56r30t13i97n 42H45o59u83b71a 6363471419528

tohle uz je za hranu zdraveho rozumu. chapu, ze ne vzdy se na autech neco nepodari, tohle zcela nekriticke hodnoceni vw produkce vuci zbytku sveta uz hranici s marketingovym vyplachem mozku

+4/0
22.3.2017 21:24

J27a10k39u41b 30S81e21k43e26r36a 6246470216415

Pokud ty podvozky navrhoval Kubane, tak to musi byt 100% :-P

0/0
22.3.2017 21:33

J69i67r69i 66G62a58z62d22a 8974323864704

soucasen opely jsou paradni. nova insignie, skvela zafira, mokka, nova astra. velmi povedene modely

+10/0
22.3.2017 14:50

V80o20k31o91u41n 77V57l49a62d64i33m94i19r 8912568959298

Vypada sice dobre, ale jen aby to nebylo se spolehlivosti podobne jako s omegou.

+2/−3
22.3.2017 14:42

J16i64r86i 10G75a90z24d14a 8734883774394

omega? to je hodne let zpatky:-) posledni opely , potazmo buicky, na tom nebyly rozhodne hur jak VW, spise naopak...to je hrozne tyhle stereotypy.

+8/−1
22.3.2017 14:49

M28i77r51e69k 48K71o88v50a84c58i66k 5961581761457

Auto není rohlík, když jsem měl s opelem před lety problémy já i moji rodiče, tak má prostě Opel smůlu. Já nebudu za několik set tisíc zkoušet, jestli to už je ok...

+1/−2
22.3.2017 15:11

J72i60r74i 16G61a43z16d42a 8454863944894

me by spis zajimalo s kterym autem problemy nejsou:-)

+2/−1
22.3.2017 15:18

F94r27a28n51t98i27š31e84k 23S63o56b46o13t15k21a 1707483674380

Pane Gazdo, s Toyotami! Yaris 1.3 benzin (má dcera), Avensis a Verso nafta(má je syn se snachou), novou Corollu 1.6 benzin má zeť a já si do penze koupil fotrovské Verso 1,8 benzin. To je současný stav tak tři roky. Musím zaklepat, absolutně bez problémů.

V minulosti to bylo obdobné - jen Toyoty. Kromě několika škrabanců a ťuknutí zezadu jsme v posledních 10 letech neměli jediný technický problém. Ovšem všichni jezdíme na servisní prohlídky do Toyoty v předepsaných intervalech a to je snad prý o trochu dražší (než soused se Škodovkou). No a zjevem jsou trochu fádní, obyčejné, ale spolehlivé....

0/0
22.3.2017 16:07

V33o39k28o62u39n 66V37l44a32d84i41m64i73r 8582758709328

Avensis take uz neni to, co byvala. Soucasna T29 ma hodne nepodarenou elektroniku.

0/0
22.3.2017 19:00

J42i58r48i 75G73a62z81d26a 8234713114504

tak jistě , to byla nadsázka :-) míval jsem take corollu v 1.6 a žádný problém. ale nezdá se mi , že by obecně kvalita aut šla nahoru , respektive, aby byly stavěny na velkou nálož kilometrů. ..

0/0
22.3.2017 21:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.