Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její české ceny začínají zhruba o 100 tisíc níže než konkurenční Ford Mondeo nebo VW Passat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L68u36b57o48s 20K60o97c91m86a56n 4668412524402

Taky tam vidíte Mazdu 6? I ta barva :-)

0/0
24.3.2017 6:38

J30a76n 72D12l41o52u91h48ý 7964799360749

Motorova nabidka v duchu bruselu. Na operak je to cloveku jedno, jako auto na 10 let s moznosti prestavby je to neprodejne. Zbyvaj dneska v podstate akorat japonci... a nebo dovoz z usa.

0/0
23.3.2017 7:06

J34i24ř17í 40S83c68h77w43a94c15h 8488174838296

soustavná propagace amerik od někoho, kdo i Agilu má předělanou na LPG mě vždycky pobaví....;-)

0/0
23.3.2017 9:06

J39a11n 59D89l98o74u36h82ý 7564989220889

Vadi ti snad ze jezdim za "americke ceny"? Prave tak se pozna kvalitni motor, ta agila bez jedine zavady na motoru protocila 200 000km na LPG a stale toci dalsi!!! S Fordem jezdim na LPG za 5,6L na 100km - take neprimo-vstrik. Nevidim sebemensi duvod koupe motoru s primym vstrikovanim v podobe benzinu. Mimo jine staci se podivat k VW jak dopadly primo-vstriky tovarne postavene papajici CNG. Jeden velkej pruser za 150 000kc / 1 auto.

0/−1
24.3.2017 8:24

V56o55k71o70u55n 31V72l84a46d89i61m13i86r 8872968579358

Jo USA,

v testech techto aut se velice casto vyskytuje v kolonce kvalita zpracovani odpoved: se nekona.

0/0
23.3.2017 13:22

P81e69t88r 81N12ě50m41e58c 4970153980907

Zadní pohled na kombíka a vidím Alfu. Jinak moc pěkný.

0/0
22.3.2017 23:50

J77o24s93e50f 36B23a16b72k48a 3820749312477

Však oni to Francouzi zase ozdobně upraví vykrajovanými světly a jinými vychytávkami ala háčkovaná dečka.;-)

0/−1
22.3.2017 23:02

P39a76v96e72l 11M11a26t11o11u85š20e39k 4858160244

Konečně francouzské auto, které nevypadá dvakrát laciněji, než kolik stojí a u kterého by mohly kontrolky svítit jen když opravdu svítit mají...

+1/0
22.3.2017 21:15

J23i71ř49í 31H81a17v31l95í20č76e73k 6804346186515

Loni jsem si koupil Astru, a myslím že je to lepší než nejziskovější albánsqá vesnice

0/0
22.3.2017 19:19

M17a47r50t52i34n 53H67o56u96b87a 1975890913143

sorry, ten bonmot je prilis inteligentni. nepochopil jsem

0/0
22.3.2017 21:17

J63i64ř29í 97S91c10h97w60a92c24h 8268424668296

to je bonmot na to jak "pejsek a kočička vařili dort".

0/0
22.3.2017 22:08

J97i29ř76í 17T58e92p47r 4687860615625

Vystvětlení té "albánské vesnice"

--------------

Yetíka na podzime přejmenují podle albánské vesnice

http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-karoq-02w-/automoto.aspx?c=A170321_113748_automoto_fdv

0/0
22.3.2017 22:36

M55a66r74t61i33n 90H24o26n41s55a 8568746883342

Já ten váš příměr pochopil... ale těžko odsuzovat něco co ještě nedorazilo.

0/0
24.3.2017 10:21

J20a89n 23M33a33c19h67á33č 3697366293792

Prej mondeo nabídne ,,silnější" motor....jenže se pořád bavíme o 1,5 litr motorech,kde nějakej kW moc nerozhoduje.V takhle velkým autě je to pořád bída.Dvoulitr je O.K.,škoda že nenechali pro Evropu 3,6 l V6 s Commodoru.To by byla pecka.

0/−1
22.3.2017 18:31

P48e95t53r 44H76o13r66á52k 1359343469374

To je nějaká odvážná teorie, že nerozhodují kilowatty motoru. To bude asi pěkný blábol.

+1/−1
22.3.2017 19:04

O11n98d10ř11e21j 71F33r40a51n96c 4689791248

Pár jednotek opravdu nerozhoduje. Důležitější než špičky je jak u výkonu, tak točivého momentu průběh jejich křivek v závislosti na otáčkách.

+3/0
22.3.2017 19:07

J45i76ř92í 38S85c39h54w80a83c93h 8708804638526

no jsem rád, že to tak zdůrazňuješ, protože průběh těchto křivek je u 1.5T obdobný jak u atmosférické 2.5 ;-)

0/0
22.3.2017 19:21

J89a32n 62D98l72o62u21h33ý 7324189560609

Jenze ta atmo 2.5 bude mit lepsi zvuk, zadne NOx, zadne saze v motoru a jeste to pujde prestavet treba na LPG a to vse za "hubicku" toho kolik stoji ten "radoby" eko turbo motor s radoby mensi spotrebouR^

0/−1
23.3.2017 7:01

J46i94ř76í 82S79c26h38w98a10c19h 8378664948786

Jenže to nic nemění na tom, co jsem napsal....

+1/0
23.3.2017 8:42

V64o52k17o38u29n 46V68l81a10d77i52m33i16r 8672898229678

Jak pro koho. Kdo se vyzna, kouka spis na tocivej moment a jeho prubeh.

0/0
22.3.2017 20:11

P46e77t48r 44H76o97r14á77k 1419803639424

Kdo se vyzná, tak ví, že sám kroutící moment nic neznamená.

0/0
22.3.2017 20:24

V61o64k66o29u18n 19V14l94a13d71i87m77i45r 8262348589728

A proto ten znalec jezdi nadupanym pionyrem.

+1/0
22.3.2017 23:35

P58e47t85r 41H71o59r27á60k 1119663479384

Jasně, znalec jezdí na traktoru, ten má krouťák jako hrom. ;-D

+2/0
23.3.2017 17:41
Foto

M95i47r81o35s30l45a20v 32S25t95e62i94n18e95r 4580102130276

Trochu méně přeplňovaný dvoulitr nemá problém s NOxx, i benzinové motory tohoto typu vyhovují. Dvoustupňový kompresor a downsizing narazí právě na ty dusičňanany a to i u benzinových motorů, dokonce začne za těch vysokých teplot i benzin vyrábět jemný dehet.

Dospěli jsme ke konci vývoje spalovacích motorů, další přiškrcování norem se už nepodaří dostat do sériové produkce.

CO2 se už o mnoho zredukovat nedá, běžné auto s 5 osobami pod 5 litrů čehokoliv nepojede. Kyselina dusičná pak vadí hlavně ve velkoměstech při inverzním počasí- pak je třeba bez velkého bádání jednoduše spustit závoru před středověkým centrem. Všechno nahnat do metra.

Realističtější, než nové emisní normy jsou parkoviště u konečných metra, tramvají a autobusů.

+1/0
22.3.2017 20:00

J52o48s40e29f 93N94o31v69a11k 5468162276508

Souhlas. Jen by na magistrátu musel velet někdo inteligentnější než Krnda.

0/0
24.3.2017 23:28

V70a74c98l65a88v 61M56e10d15e11k 5431752945525

tak nevím, ale mám pocit, že design, se kterým přišla v roce 2013 Mazda6 okopírovali úplně všichni (kromě VW goup)

+5/−1
22.3.2017 15:55

J77a45n 23B59u24b42i58k 9272161192127

No, Němci na svých odborných webech tvrdí, že Opel v zásadě skončil. GM si prý vyhradilo používat patenty Opelu i nadále, naopak svoje si odnese do USa. PSA které nemá silnou posici na východě (Němci píší Ostern, aniž by specifikovali, zda tím myslí střední Evropu či Rusko) si s Opelem kupuje trh. Sami Němci předpokládájí, že Opel nejdříve i přes sliby Merkelové zruší pár fabrik (Eisenach nejdříve, Maďarsko poté) a za pár let zanikne......

0/0
22.3.2017 15:45

G21e50o15r63g 33K50o26m85b56e51r32e72c 9684331636651

Němci píší Ostern... 8-o8-o8-o to jsem z toho jelen. Co maji Velikonoce spolecnyho s auty?

0/0
28.3.2017 21:31

V60á35c73l18a75v 74S40v45o50b70o31d98a 3381779980240

jako nejsem fanoušek Opelu, tak tohle se mi líbí, toho kombika bych bral hned

+5/0
22.3.2017 15:32

M91i20c20h63a74l 38Z69e65m44a26n 2783409644

Az donedavna se mi to na fotkach moooc libilo. Ted uz to pro me ovsem ma jednu neprijemnou pachut - uz je to francouzsky auto:-)

+1/−1
22.3.2017 15:07

M73i49r92e27k 43G38a47j92e96r 5211526989410

Jeste ne. Ted je spravna doba pro koupi Opla.

+2/0
22.3.2017 15:12

J95i45r81i 20F78i52n46k 6187309707818

Myslím že např. nad konstrukční spolehlivostí dieselů HDi může celý koncern VW jen skřípat zuby závistí...

+3/0
22.3.2017 19:07
Foto

M73i88r30o45s92l56a45v 16S39t46e70i69n57e94r 4400282510296

Při těch miliónech motorů a převodovek, které vyrábí ročně V.A.G. je poměr těch vadných k dobrým minimální. U Opla bývaly problém kuličková a válečková ložiska, kavalita těch VW byla vždy snad nejlepší. Nesrovnatelně horší byly ale ložiska z Francie a Itálie. Panda mé dcery měla po 56 tisích veškerá ložiska v kolech na výměnu.

0/0
22.3.2017 20:07
Foto

P67a86v64e55l 88K92a76l40u83s 6964766126412

Tak to jste v omylu. Prakticky každý motor od VW měl konstrukční vady. Jeden vedle druhého. A nezapomeňte kde všude PSA Hdi jezdí. Vedle Peugeota, Citroëna je to Ford, Suzuki, Volvo a to jsem ještě něco zapomněl. Určitě ho nebrali proto, že je špatný.

0/0
22.3.2017 20:55
Foto

P12a66v29e38l 23K92a53l45u61s 6144236626702

A vlastně, v Ženevě už teď byly vystaveny dva nové Oply, převlečené Peugeoty, samozřejmě s Hdi...

0/0
22.3.2017 20:58

J35i87ř85í 78S60c11h27w50a42c16h 8368834948526

problémy se nevyhýbají téměř žádnému motoru, ani HDI ;-)

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/48835-16-hdi-nemazou-umiraji-amen/

0/0
24.3.2017 10:46

K14a19r59e67l 14Č96e43r13n50ý 6285813462731

Tady je otázka, co PSA vlastně koupilo - motor dost možná zůstává ve vlastnictví GM a jeho použití může být v rámci PSA omezeno. Podobně jiné technologie.

0/0
22.3.2017 15:05
Foto

M15i66r62o73s12l83a63v 15S89t61e32i95n59e60r 4980952400446

Podívejte se na ty auta pořádně zespodu. Na frantících vidíte tyče, táhla, bowdeny, na Škodovce krásně uklizený a rovný spodek. Dobře dimenzované brzdy, čepy, vše citlivé zapouzdřené a chráněné před solí. Ftancouzi i Italové s tou solí nezápasí, nemusí ty vozy chránit. Po třech šumavských zimách jsou také už na odpis.

0/−2
22.3.2017 20:12
Foto

P42a69v88e44l 85K92a98l25u28s 6674846686142

Peugeot že je po třech zimách na odpis?? Spadl jste? Vy jste ještě neslyšel, že již cca 30 let má Peugeot nejlepší antikorozní ochranu? Zvedněte si někdy Octavii II, ať víte co je kára na odpis...

+4/0
22.3.2017 21:07

D41a85v94i59d 86H67o13l51m30a89n 5624520857

Je to už déle, ale někde jsem četl, že např. Peugeot 301 vykazoval již po třech letech celkem značný výskyt koroze na podvozku. Frantíci obecně z hlediska antikoroze bývali na špici, ale je otázkou, jestli úspory nepronikly již i do této oblasti. Je fakt, že jsem ještě nikdy neviděl např. shnilou Thalii, která se vyskytuje od přelomu tisíciletí.

0/0
23.3.2017 13:53

M62a18r53t97i46n 71H16o85u22b57a 1385280723623

tohle uz je za hranu zdraveho rozumu. chapu, ze ne vzdy se na autech neco nepodari, tohle zcela nekriticke hodnoceni vw produkce vuci zbytku sveta uz hranici s marketingovym vyplachem mozku

+4/0
22.3.2017 21:24

J58a82k26u78b 46S85e29k45e10r98a 6726400926885

Pokud ty podvozky navrhoval Kubane, tak to musi byt 100% :-P

0/0
22.3.2017 21:33

J23i52r16i 45G58a33z84d55a 8264813944774

soucasen opely jsou paradni. nova insignie, skvela zafira, mokka, nova astra. velmi povedene modely

+10/0
22.3.2017 14:50

V82o90k83o57u75n 85V34l19a30d35i51m52i76r 8332498619188

Vypada sice dobre, ale jen aby to nebylo se spolehlivosti podobne jako s omegou.

+2/−3
22.3.2017 14:42

J79i67r53i 82G92a42z15d21a 8794943874174

omega? to je hodne let zpatky:-) posledni opely , potazmo buicky, na tom nebyly rozhodne hur jak VW, spise naopak...to je hrozne tyhle stereotypy.

+8/−1
22.3.2017 14:49

M41i11r30e10k 62K93o45v87a33c22i48k 5301721621707

Auto není rohlík, když jsem měl s opelem před lety problémy já i moji rodiče, tak má prostě Opel smůlu. Já nebudu za několik set tisíc zkoušet, jestli to už je ok...

+1/−2
22.3.2017 15:11

J98i39r22i 18G70a75z74d58a 8374213844494

me by spis zajimalo s kterym autem problemy nejsou:-)

+2/−1
22.3.2017 15:18

F85r71a76n80t97i26š77e28k 14S50o89b81o87t60k37a 1957413474800

Pane Gazdo, s Toyotami! Yaris 1.3 benzin (má dcera), Avensis a Verso nafta(má je syn se snachou), novou Corollu 1.6 benzin má zeť a já si do penze koupil fotrovské Verso 1,8 benzin. To je současný stav tak tři roky. Musím zaklepat, absolutně bez problémů.

V minulosti to bylo obdobné - jen Toyoty. Kromě několika škrabanců a ťuknutí zezadu jsme v posledních 10 letech neměli jediný technický problém. Ovšem všichni jezdíme na servisní prohlídky do Toyoty v předepsaných intervalech a to je snad prý o trochu dražší (než soused se Škodovkou). No a zjevem jsou trochu fádní, obyčejné, ale spolehlivé....

0/0
22.3.2017 16:07

V30o31k42o74u97n 71V34l21a41d82i72m19i25r 8232188729218

Avensis take uz neni to, co byvala. Soucasna T29 ma hodne nepodarenou elektroniku.

0/0
22.3.2017 19:00

J52i24r31i 51G53a58z29d19a 8574343564424

tak jistě , to byla nadsázka :-) míval jsem take corollu v 1.6 a žádný problém. ale nezdá se mi , že by obecně kvalita aut šla nahoru , respektive, aby byly stavěny na velkou nálož kilometrů. ..

0/0
22.3.2017 21:39



Najdete na iDNES.cz