Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Francouzi nakoupili dobře, nový Opel Insignia se povedl

Kdyby koncern PSA koupil Opel jen kvůli nové generaci Insignie, udělal by dobře. Nová vlajková loď Opelu nejen skvěle vypadá, ale i slušně jezdí. Navíc její české ceny začínají zhruba o 100 tisíc níže než konkurenční Ford Mondeo nebo VW Passat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L84u71b81o83s 85K74o13c19m13a34n 4678752424182

Taky tam vidíte Mazdu 6? I ta barva :-)

0/0
24.3.2017 6:38

J28a29n 72D70l80o38u56h22ý 7314689130749

Motorova nabidka v duchu bruselu. Na operak je to cloveku jedno, jako auto na 10 let s moznosti prestavby je to neprodejne. Zbyvaj dneska v podstate akorat japonci... a nebo dovoz z usa.

0/0
23.3.2017 7:06

J24i39ř26í 40S34c30h31w88a48c55h 8438264698606

soustavná propagace amerik od někoho, kdo i Agilu má předělanou na LPG mě vždycky pobaví....;-)

0/0
23.3.2017 9:06

J53a29n 36D56l72o54u47h21ý 7744519980759

Vadi ti snad ze jezdim za "americke ceny"? Prave tak se pozna kvalitni motor, ta agila bez jedine zavady na motoru protocila 200 000km na LPG a stale toci dalsi!!! S Fordem jezdim na LPG za 5,6L na 100km - take neprimo-vstrik. Nevidim sebemensi duvod koupe motoru s primym vstrikovanim v podobe benzinu. Mimo jine staci se podivat k VW jak dopadly primo-vstriky tovarne postavene papajici CNG. Jeden velkej pruser za 150 000kc / 1 auto.

0/−1
24.3.2017 8:24

V65o34k20o21u11n 10V55l39a62d80i49m98i58r 8532468269768

Jo USA,

v testech techto aut se velice casto vyskytuje v kolonce kvalita zpracovani odpoved: se nekona.

0/0
23.3.2017 13:22

P93e98t50r 81N42ě82m22e95c 4610183590557

Zadní pohled na kombíka a vidím Alfu. Jinak moc pěkný.

0/0
22.3.2017 23:50

J86o81s52e85f 85B18a56b46k48a 3790769902597

Však oni to Francouzi zase ozdobně upraví vykrajovanými světly a jinými vychytávkami ala háčkovaná dečka.;-)

0/−1
22.3.2017 23:02

P48a52v29e80l 26M20a72t96o21u25š97e62k 4588870404

Konečně francouzské auto, které nevypadá dvakrát laciněji, než kolik stojí a u kterého by mohly kontrolky svítit jen když opravdu svítit mají...

+1/0
22.3.2017 21:15

J20i70ř28í 67H71a27v65l29í41č49e13k 6654636736905

Loni jsem si koupil Astru, a myslím že je to lepší než nejziskovější albánsqá vesnice

0/0
22.3.2017 19:19

M17a89r93t44i92n 13H44o14u11b68a 1175350163653

sorry, ten bonmot je prilis inteligentni. nepochopil jsem

0/0
22.3.2017 21:17

J41i22ř88í 95S40c48h85w30a87c60h 8488774338606

to je bonmot na to jak "pejsek a kočička vařili dort".

0/0
22.3.2017 22:08

J18i98ř54í 53T64e71p22r 4417980845965

Vystvětlení té "albánské vesnice"

--------------

Yetíka na podzime přejmenují podle albánské vesnice

http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-karoq-02w-/automoto.aspx?c=A170321_113748_automoto_fdv

0/0
22.3.2017 22:36

M32a30r75t83i74n 68H81o60n27s71a 8428766583962

Já ten váš příměr pochopil... ale těžko odsuzovat něco co ještě nedorazilo.

0/0
24.3.2017 10:21

J42a77n 28M92a62c95h16á82č 3567536623902

Prej mondeo nabídne ,,silnější" motor....jenže se pořád bavíme o 1,5 litr motorech,kde nějakej kW moc nerozhoduje.V takhle velkým autě je to pořád bída.Dvoulitr je O.K.,škoda že nenechali pro Evropu 3,6 l V6 s Commodoru.To by byla pecka.

0/−1
22.3.2017 18:31

P82e74t97r 65H85o68r33á34k 1289163869444

To je nějaká odvážná teorie, že nerozhodují kilowatty motoru. To bude asi pěkný blábol.

+1/−1
22.3.2017 19:04

O90n37d28ř11e49j 85F48r27a92n35c 4929391448

Pár jednotek opravdu nerozhoduje. Důležitější než špičky je jak u výkonu, tak točivého momentu průběh jejich křivek v závislosti na otáčkách.

+3/0
22.3.2017 19:07

J81i11ř52í 28S13c36h22w86a67c85h 8358164648806

no jsem rád, že to tak zdůrazňuješ, protože průběh těchto křivek je u 1.5T obdobný jak u atmosférické 2.5 ;-)

0/0
22.3.2017 19:21

J58a12n 60D40l55o19u94h68ý 7444889290479

Jenze ta atmo 2.5 bude mit lepsi zvuk, zadne NOx, zadne saze v motoru a jeste to pujde prestavet treba na LPG a to vse za "hubicku" toho kolik stoji ten "radoby" eko turbo motor s radoby mensi spotrebouR^

0/−1
23.3.2017 7:01

J64i26ř43í 89S43c87h58w48a92c42h 8408944828346

Jenže to nic nemění na tom, co jsem napsal....

+1/0
23.3.2017 8:42

V84o91k71o33u91n 87V61l27a61d91i85m70i21r 8792428319698

Jak pro koho. Kdo se vyzna, kouka spis na tocivej moment a jeho prubeh.

0/0
22.3.2017 20:11

P96e19t18r 67H77o97r48á48k 1699893319904

Kdo se vyzná, tak ví, že sám kroutící moment nic neznamená.

0/0
22.3.2017 20:24

V24o23k11o91u62n 76V64l72a60d63i43m55i92r 8912518119818

A proto ten znalec jezdi nadupanym pionyrem.

+1/0
22.3.2017 23:35

P69e95t55r 16H71o28r24á50k 1129243949624

Jasně, znalec jezdí na traktoru, ten má krouťák jako hrom. ;-D

+2/0
23.3.2017 17:41
Foto

M25i33r20o62s78l23a32v 95S49t30e65i28n29e76r 4430412520936

Trochu méně přeplňovaný dvoulitr nemá problém s NOxx, i benzinové motory tohoto typu vyhovují. Dvoustupňový kompresor a downsizing narazí právě na ty dusičňanany a to i u benzinových motorů, dokonce začne za těch vysokých teplot i benzin vyrábět jemný dehet.

Dospěli jsme ke konci vývoje spalovacích motorů, další přiškrcování norem se už nepodaří dostat do sériové produkce.

CO2 se už o mnoho zredukovat nedá, běžné auto s 5 osobami pod 5 litrů čehokoliv nepojede. Kyselina dusičná pak vadí hlavně ve velkoměstech při inverzním počasí- pak je třeba bez velkého bádání jednoduše spustit závoru před středověkým centrem. Všechno nahnat do metra.

Realističtější, než nové emisní normy jsou parkoviště u konečných metra, tramvají a autobusů.

+1/0
22.3.2017 20:00

J27o43s14e91f 75N96o78v88a41k 5528142456568

Souhlas. Jen by na magistrátu musel velet někdo inteligentnější než Krnda.

0/0
24.3.2017 23:28

V14a46c57l20a60v 28M60e39d76e27k 5901292905815

tak nevím, ale mám pocit, že design, se kterým přišla v roce 2013 Mazda6 okopírovali úplně všichni (kromě VW goup)

+5/−1
22.3.2017 15:55

J33a19n 32B96u58b31i82k 9472601302717

No, Němci na svých odborných webech tvrdí, že Opel v zásadě skončil. GM si prý vyhradilo používat patenty Opelu i nadále, naopak svoje si odnese do USa. PSA které nemá silnou posici na východě (Němci píší Ostern, aniž by specifikovali, zda tím myslí střední Evropu či Rusko) si s Opelem kupuje trh. Sami Němci předpokládájí, že Opel nejdříve i přes sliby Merkelové zruší pár fabrik (Eisenach nejdříve, Maďarsko poté) a za pár let zanikne......

0/0
22.3.2017 15:45

G38e92o28r74g 31K55o97m69b41e33r75e24c 9414861366161

Němci píší Ostern... 8-o8-o8-o to jsem z toho jelen. Co maji Velikonoce spolecnyho s auty?

0/0
28.3.2017 21:31

V45á16c81l84a41v 45S30v60o97b22o61d31a 3221469810480

jako nejsem fanoušek Opelu, tak tohle se mi líbí, toho kombika bych bral hned

+5/0
22.3.2017 15:32

M98i88c77h80a98l 19Z15e88m97a10n 2263609774

Az donedavna se mi to na fotkach moooc libilo. Ted uz to pro me ovsem ma jednu neprijemnou pachut - uz je to francouzsky auto:-)

+1/−1
22.3.2017 15:07

M21i61r65e34k 54G67a16j72e92r 5641916859450

Jeste ne. Ted je spravna doba pro koupi Opla.

+2/0
22.3.2017 15:12

J88i89r19i 76F18i42n21k 6237929287508

Myslím že např. nad konstrukční spolehlivostí dieselů HDi může celý koncern VW jen skřípat zuby závistí...

+3/0
22.3.2017 19:07
Foto

M54i67r46o27s14l13a41v 36S24t71e10i21n45e70r 4430342290826

Při těch miliónech motorů a převodovek, které vyrábí ročně V.A.G. je poměr těch vadných k dobrým minimální. U Opla bývaly problém kuličková a válečková ložiska, kavalita těch VW byla vždy snad nejlepší. Nesrovnatelně horší byly ale ložiska z Francie a Itálie. Panda mé dcery měla po 56 tisích veškerá ložiska v kolech na výměnu.

0/0
22.3.2017 20:07
Foto

P74a43v20e74l 36K25a50l95u21s 6644366706672

Tak to jste v omylu. Prakticky každý motor od VW měl konstrukční vady. Jeden vedle druhého. A nezapomeňte kde všude PSA Hdi jezdí. Vedle Peugeota, Citroëna je to Ford, Suzuki, Volvo a to jsem ještě něco zapomněl. Určitě ho nebrali proto, že je špatný.

0/0
22.3.2017 20:55
Foto

P43a52v32e22l 40K74a86l32u48s 6964556676412

A vlastně, v Ženevě už teď byly vystaveny dva nové Oply, převlečené Peugeoty, samozřejmě s Hdi...

0/0
22.3.2017 20:58

J84i57ř81í 62S46c42h10w77a32c83h 8268344838706

problémy se nevyhýbají téměř žádnému motoru, ani HDI ;-)

http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/48835-16-hdi-nemazou-umiraji-amen/

0/0
24.3.2017 10:46

K83a92r38e15l 21Č73e75r87n56ý 6185983752891

Tady je otázka, co PSA vlastně koupilo - motor dost možná zůstává ve vlastnictví GM a jeho použití může být v rámci PSA omezeno. Podobně jiné technologie.

0/0
22.3.2017 15:05
Foto

M75i59r62o12s45l87a14v 76S52t49e52i33n51e22r 4850802160896

Podívejte se na ty auta pořádně zespodu. Na frantících vidíte tyče, táhla, bowdeny, na Škodovce krásně uklizený a rovný spodek. Dobře dimenzované brzdy, čepy, vše citlivé zapouzdřené a chráněné před solí. Ftancouzi i Italové s tou solí nezápasí, nemusí ty vozy chránit. Po třech šumavských zimách jsou také už na odpis.

0/−2
22.3.2017 20:12
Foto

P22a62v51e12l 16K23a22l84u83s 6474566526702

Peugeot že je po třech zimách na odpis?? Spadl jste? Vy jste ještě neslyšel, že již cca 30 let má Peugeot nejlepší antikorozní ochranu? Zvedněte si někdy Octavii II, ať víte co je kára na odpis...

+4/0
22.3.2017 21:07

D87a70v53i53d 69H32o18l35m57a34n 5174800577

Je to už déle, ale někde jsem četl, že např. Peugeot 301 vykazoval již po třech letech celkem značný výskyt koroze na podvozku. Frantíci obecně z hlediska antikoroze bývali na špici, ale je otázkou, jestli úspory nepronikly již i do této oblasti. Je fakt, že jsem ještě nikdy neviděl např. shnilou Thalii, která se vyskytuje od přelomu tisíciletí.

0/0
23.3.2017 13:53

M49a10r43t31i35n 44H32o66u85b88a 1195690683493

tohle uz je za hranu zdraveho rozumu. chapu, ze ne vzdy se na autech neco nepodari, tohle zcela nekriticke hodnoceni vw produkce vuci zbytku sveta uz hranici s marketingovym vyplachem mozku

+4/0
22.3.2017 21:24

J49a92k85u96b 62S40e64k68e84r93a 6686240926445

Pokud ty podvozky navrhoval Kubane, tak to musi byt 100% :-P

0/0
22.3.2017 21:33

J45i68r91i 29G92a79z64d86a 8764133894164

soucasen opely jsou paradni. nova insignie, skvela zafira, mokka, nova astra. velmi povedene modely

+10/0
22.3.2017 14:50

V51o37k66o45u19n 30V13l45a28d26i87m64i67r 8412638639138

Vypada sice dobre, ale jen aby to nebylo se spolehlivosti podobne jako s omegou.

+2/−3
22.3.2017 14:42

J79i89r70i 75G47a71z26d74a 8254343334804

omega? to je hodne let zpatky:-) posledni opely , potazmo buicky, na tom nebyly rozhodne hur jak VW, spise naopak...to je hrozne tyhle stereotypy.

+8/−1
22.3.2017 14:49

M56i73r91e27k 96K52o86v64a94c87i27k 5861361981367

Auto není rohlík, když jsem měl s opelem před lety problémy já i moji rodiče, tak má prostě Opel smůlu. Já nebudu za několik set tisíc zkoušet, jestli to už je ok...

+1/−2
22.3.2017 15:11

J48i88r82i 73G63a76z32d19a 8704353524484

me by spis zajimalo s kterym autem problemy nejsou:-)

+2/−1
22.3.2017 15:18

F56r75a73n42t81i40š28e53k 10S62o41b85o84t89k71a 1847813464820

Pane Gazdo, s Toyotami! Yaris 1.3 benzin (má dcera), Avensis a Verso nafta(má je syn se snachou), novou Corollu 1.6 benzin má zeť a já si do penze koupil fotrovské Verso 1,8 benzin. To je současný stav tak tři roky. Musím zaklepat, absolutně bez problémů.

V minulosti to bylo obdobné - jen Toyoty. Kromě několika škrabanců a ťuknutí zezadu jsme v posledních 10 letech neměli jediný technický problém. Ovšem všichni jezdíme na servisní prohlídky do Toyoty v předepsaných intervalech a to je snad prý o trochu dražší (než soused se Škodovkou). No a zjevem jsou trochu fádní, obyčejné, ale spolehlivé....

0/0
22.3.2017 16:07

V20o51k83o98u86n 87V34l95a41d66i89m27i62r 8302308769938

Avensis take uz neni to, co byvala. Soucasna T29 ma hodne nepodarenou elektroniku.

0/0
22.3.2017 19:00

J69i44r77i 40G59a34z92d65a 8574633304624

tak jistě , to byla nadsázka :-) míval jsem take corollu v 1.6 a žádný problém. ale nezdá se mi , že by obecně kvalita aut šla nahoru , respektive, aby byly stavěny na velkou nálož kilometrů. ..

0/0
22.3.2017 21:39







Najdete na iDNES.cz