Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda představila v Ženevě nejrychlejší octavii a upravila i ostatní modely

Ženevský autosalon odstartoval. V úterý dopoledne byla na programu i tisková konference Škody Auto. Česká značka na rozdíl od předchozích ročníků nepřivezla koncept naznačující vzhled připravovaných škodovek. Na nejdůležitější evropské přehlídce představila nové a vylepšené verze aktuálních modelů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36o79s80e39f 33C43h81o50d48o98u23n20s91k38ý 4961496469590

k čemu jim je rychlý auto, když se stejně ani na semaforu neumí rozjet na zelenou...

0/0
9.3.2017 20:10

Z46d94e53n12ě44k 34B42e44r54á83n86e16k 2668785526952

Na první pohled mi to přejde jako krok Škodovky zpět.

+1/0
8.3.2017 13:57

K94a16r40e14l 65B47l90á96h29a 1255106391569

Možná na první a hodně povrchní krok ...

0/0
9.3.2017 12:20

P80e83t22r 17P58e98t75ř16í91k 3551470931788

třeba toyota m auris kombík za 400 tis. rovných a má to benzínovou 1.6, jakous takous výbavu - u škodlivky doplácíte i za volant pomalu...

+1/−1
8.3.2017 11:36

J58i93ř44í 81S29c70h24w95a31c65h 8458804228556

ale prdlajs, žiješ v minulém století.....

a za druhé, že si například můžu vybrat nejvýkonnější motor aniž bych k tomu musel kupovat nejvyšší výbavu, to je jenom výhoda škodováckýho konfiguračního modelu.

0/0
9.3.2017 20:58

K96a33r85e43l 93J84u62r70d71a 6799561668138

Tak jak se mi poslední Superb líbí tak tahle nová Octavia to fakt není hezký :-(( škoda

0/0
8.3.2017 9:05

P45a13u49l 68J45a34r17o52s 2563258980

Nevim,na co nejrychlejsi Oktavie.Kde se tady v CR da rychle jezdit?

0/0
8.3.2017 7:20

P53e85t43r 35M25i47c41h93a13l 2110514291572

Kdekoliv. Ale stojí to dost peněz, někdy i řidičák. :-)

+5/0
8.3.2017 8:50

P60e61t41r 18Č86e24r86m24á25k 9358205569620

Nejrychlejší neznamená jenom s nejvyšší dosažitelnou rychlosti (ta stejně už nemá moc kam růst, platí usus že omezovače jsou na 250), ale především s největším zrychlením - a to se dá využít všude R^

+3/0
8.3.2017 12:15

K30a20r72e68l 98B81l34á42h57a 1605596471329

aneb jak nejrychleji přijet na další červenou :-)

0/0
8.3.2017 17:43

S40l84a53v64o61m25í54r 87Š16t13ě26p29á38n 1688104822284

Kamnový předek které zoufalství ty světla vypadají jako když si je nějaký Kutil přiřízl do masky Sám doma ty měli držet linii se světlem a ne s maskou odděleny být mohli

0/0
8.3.2017 6:29

S74l86a71v93o37m67í35r 13Š29t27ě86p10á10n 1128934842564

Ta špatná i tam skočila proto že to píšu přes diktafon

0/0
8.3.2017 6:30

P38e43t58r 63M19i64c67h56a26l 2920524401392

Podle slovosledu to spíš vypadá, že to psal tatar pod vlivem. :-)

+2/0
8.3.2017 6:45

P80e50t23r 82K73o86n52í93č71e59k 8494452445375

A neprectete si, že je výsledek je ku hov-u.

0/0
8.3.2017 7:35

Z54d87e14n18e40k 72S98e35i51d29l 6194195280257

Pane jo, litrový tříválec, to je bomba. A prosím mohl bych k tomu dostat 4x4?

Ať jdou do háje, to musel vymyslet nějaký dederón, protože to je jako Trabant.

+1/0
8.3.2017 4:16

S77l43a24v93o72m47í75r 73Š27t35ě24p51á90n 1838774922234

Už je dávno rozhodnuto že od malých turbomotoru se bude opouštět ale ale v koncernu se to stále do nových modelů zavádí

0/0
8.3.2017 6:31

J29i80ř20í 78S52c17h61w79a40c14h 8398314138726

to jsou jen novinářský tlachy na základě toho, že se objevila kupodivu "koncernová" 1.5, co jakože nahradí 1.4.ale taky 1.8 takže žádný opouštění malých motorů se konat nebude.

0/0
9.3.2017 20:54

P54e71t74r 59M57i64c75h96a67l 2630374611882

Trabant je dvouválec. :-)

0/0
8.3.2017 6:47

V66a49c88l30a42v 37M98e38d98e49k 5721692805445

litrový tříválc byl Wartburg

0/0
8.3.2017 13:26

P63e68t18r 54M69i53c80h52a76l 2400364231262

Já vím, to napiš Seidlovi. :-)

0/0
8.3.2017 14:36

S26e60i26d81l 26P62e50t22r 1901191715124

Jistě pro někoho kdo najezdí max. 15000 km ročně jsou ty downsizy řešením asi tak na úrovni "nářadí" z lidlu pro kutila co jej použije párkrát za rok ..

Ale pokud potřebuji / musím najet 30-50 k km ročně tak méně než 2-2,5 litru je jednak ekonomický nesmysl a o míře osobního "pohodlí" ani nemluvě ..

+2/0
7.3.2017 23:33

P31e74t72r 15M97i14c77h22a11l 2160884221922

Najedu ročně cca těch 15 tisíc a do litru nebo 1,2 bych taky nešel. Pokud bych měl najet těch 30 - 50 tisíc, nešel bych asi ani do Oktávky. Ale na ten střední nájezd (do 20 tisíc) by mohla stačit klidně 1,4 s turbem. Výkon by stačil, kroutící moment taky a ani to až tak moc nežere.

+1/0
8.3.2017 0:02

S82l80a46v88o18m61í17r 25Š21t47ě21p27á32n 1208284682534

Záleží kde ty kilometry jezdíte jestli po městě tak ty Turbo prcci jisté opodstatnění mají ale pokud je to dál a nebo s větší zátěži je to zoufalství

0/0
8.3.2017 6:33

M53i96c16h33a94e79l 74F53l71e61n23d21r 1208372483335

Je mi... no rekneme, ze smutno, z toho, jak to vypada... fakt to neni hezke.

+5/0
7.3.2017 18:03

J97a44r25o61m13í38r 11Č56e89c82h 1623558817872

Automobilky za to nemuzou.Podekujte EKOTERORISTUM z Bruselu.

0/−1
7.3.2017 16:47

J85i19ř68í 57E19r82b88e96n 1133164926277

Za ten volkswagenský exhalační průšvih v USA může bruseláci, jo? ;-D

+1/0
8.3.2017 8:57

M56a48r95t15i83n 98F86r28a87n93t66i64š24e51k 7505250503415

za stanovení norem EURO? Ne to bude Pchjongjang.

+1/0
8.3.2017 9:24

R34i91c65h85a52r53d 62T10o54m58e35č94e38k 7326445566891

Nová Octavia je vzhledově nepodařená čtyřoká zrůda s každým okem jiné velikosti, fakt to není pěkný pohled. Světla Kodiaqu to je jiná káva. Když připočteme hnací agregáty do lepší sekačky, zadní torzku, sílu plechů, je to sešup dolů, tedy kromě ceny.

+5/0
7.3.2017 15:13

P15e51t16r 82M74a37r93e92č29e53k 1543151689668

Vše co jste vyjmenoval jakožto negativa platí současně pro všechny v Evropě prodávané značky.:-) Sekačky se díky Bruseli montují krom Mazdy do všech. Torzní nápravu má stále plno modelů. A síla plechů jde dolů průběžně. Takže? Co doporučujete zakoupit?

+2/0
7.3.2017 15:17

R48i64c77h23a36r40d 14T93o42m14e39č49e61k 7336585706321

Přinejmenším něco levnějšího, pokud možno s čtyřválcovým atmosférickým motorem, nebo turbem nad objemem 1,4 l. Škoda se už orientuje převážně na flotily. Značku kvůli reklamě nechtějte, ale ještě existují.

0/0
7.3.2017 15:24

M18a33r46t98i18n 66N65o96v96o71t66n97ý 7983575410865

Mohl byste poradit model? Já uvažuji o Mazdě 6 s tím atmosférickým 2.5l. Ale ten motor není moc silný a v plné výbavě kulhá i za Octavií. To vše je za 900tis, takže taky žádná láce. Co tedy?

0/0
7.3.2017 16:21

M20a69r26t24i94n 13V52o95j71á46č76e42k 9233147451316

ten motor od mazdy je v pořádku mazdu 6 doporučuji -tam neuděláte chybuR^

0/0
7.3.2017 16:30

M95a45r30e68k 68M58a80z97u80c26h 2646733153

Trochu byla chytlavá na rez.To už vychytali?

0/0
7.3.2017 16:59

V94a84c71l51a39v 90M16e44d75e29k 5651372745615

to byla ale první generace před 15 lety

0/0
8.3.2017 13:30

J40i34ř52í 91S61c49h69w62a77c87h 8718384398716

technická:

při porovnání s Mazdou 6 není ekvivalentem od škodovky Octavia ale Superb ;-)

0/0
7.3.2017 17:31

M40a38r46e11k 85M73a34z13u32c96h 2106553763

Design komentovat nebudu.Vlečená náprava vzadu je dle výkonu motoru.Vyšší verze mají víceprvkovou troubo.A malý motor tě nenutí nikdo kupovat.Beztak to je na pos.když vidím někoho se silným motorem a přitom jede jak připos.Neřknuli doprava u nás kde to ani nevyužijeme,ale o tom to není.

+3/0
7.3.2017 15:56

P79e91t92r 17H27o55r55á88k 1639243149524

Vyšší verze s víceprvkem u benzinu znamená jen jeden žíznivý motor 1,8 o výkonu 132 kw.

0/0
7.3.2017 18:15

P26e95t98r 23M98i29c70h46a45l 2890284361872

Měl jsem ten motor v Audi z půjčovny na dovolené a jezdil pod 6 litrů.

0/0
8.3.2017 3:03

V86a16c31l29a94v 61M93e91d82e84k 5931642205825

a z dieselů ji má pouze 2,0 4X4 DSG 135kW, tedy jen jedna absolutně nejdražší varianta

0/0
8.3.2017 13:34

M25i55c43h25a33l 93S83t88e74h20l13í13k 9364631201859

Nebo třeba 1,4 G-tec

0/0
9.3.2017 18:02

F61r65a15n29t20a 34N36u92d12l30i22s 5685403118447

Vtipný je, že u nižších výbav a motorizací jsou ty vnitřní "světla" jen plastový záslepky bez funkce ;-D

+1/0
7.3.2017 16:17

P13e25t13r 24H12o29r66á33k 1529973229944

Když to vidím, tak bych nejradši otevřel motor a ten pásek na světle urval. Otázka je, jak by to po této plastické operaci vypadalo. Hůř ale určitě ne.

+2/0
7.3.2017 18:17

M27a25r67e96k 82S15a30j29d88a 2455980586878

Fotky toho Rapidu jsou uz nekde?

0/0
7.3.2017 15:02

F61r41a93n21t34a 52N86u39d17l87i98s 5215603898297

Něco málo je v sekci Auto na Aktuálně.

0/0
7.3.2017 16:21

G38e23o16r16g 25K17o20m35b14e46r16e48c 9214221976131

na muj vkus je ten predek designove preplacany. Mene je kolikrat vice.

+2/0
7.3.2017 14:45

P66e25t61r 69M35a54r97e98č20e81k 1863391269568

V reálu to prý nepůsobí tak hrozně. Já jsem ovšem ještě neměl tu "čest".

0/0
7.3.2017 15:18

P45e92t84r 91H16o81r38á83k 1509773369374

Viděl jsem to několikrát a uspokojivé je to snad jen zepředu z výšky a trochu z boku. Z čelního pohledu a trochu z dáli je to zase hnus.

0/0
7.3.2017 18:19

V56i15l85é40m 74S41k14á30l83a 1586909647742

Škoda, že to není 4x4. A kupovat si kvůli tomu dieslovou s jedním výfukem opravdu nemá cenu...

0/0
7.3.2017 14:31

L39u23k94á33š 37K77r93e77j67č53í 5305554152398

ty dělený přední světla jsou sexy jako prase!!R^, jak by řekl jeden nejmenovaný český kuchtík...

0/0
7.3.2017 14:02

L69i28b25o46r 35J42a77n48e21č67e45k 4505825185411

Ten clanek psalo dite ze zakladky a fotil nekdo z pomocne skoly. Nulova informacni hodnota textu a fotografii.:-(

0/0
7.3.2017 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.