Diskuze

Škoda představila v Ženevě nejrychlejší octavii a upravila i ostatní modely

Ženevský autosalon odstartoval. V úterý dopoledne byla na programu i tisková konference Škody Auto. Česká značka na rozdíl od předchozích ročníků nepřivezla koncept naznačující vzhled připravovaných škodovek. Na nejdůležitější evropské přehlídce představila nové a vylepšené verze aktuálních modelů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

k čemu jim je rychlý auto, když se stejně ani na semaforu neumí rozjet na zelenou...

0 0
možnosti

Na první pohled mi to přejde jako krok Škodovky zpět.

1 0
možnosti

Možná na první a hodně povrchní krok ...

0 0
možnosti

třeba toyota m auris kombík za 400 tis. rovných a má to benzínovou 1.6, jakous takous výbavu - u škodlivky doplácíte i za volant pomalu...

1 1
možnosti

ale prdlajs, žiješ v minulém století.....

a za druhé, že si například můžu vybrat nejvýkonnější motor aniž bych k tomu musel kupovat nejvyšší výbavu, to je jenom výhoda škodováckýho konfiguračního modelu.

0 0
možnosti

Tak jak se mi poslední Superb líbí tak tahle nová Octavia to fakt není hezký :-(( škoda

0 0
možnosti

P80a22u37l 54J27a68r66o57s

8. 3. 2017 7:20

Nevim,na co nejrychlejsi Oktavie.Kde se tady v CR da rychle jezdit?

0 0
možnosti

Kdekoliv. Ale stojí to dost peněz, někdy i řidičák. :-)

5 0
možnosti

Kamnový předek které zoufalství ty světla vypadají jako když si je nějaký Kutil přiřízl do masky Sám doma ty měli držet linii se světlem a ne s maskou odděleny být mohli

0 0
možnosti

Ta špatná i tam skočila proto že to píšu přes diktafon

0 0
možnosti

Pane jo, litrový tříválec, to je bomba. A prosím mohl bych k tomu dostat 4x4?

Ať jdou do háje, to musel vymyslet nějaký dederón, protože to je jako Trabant.

1 0
možnosti

Už je dávno rozhodnuto že od malých turbomotoru se bude opouštět ale ale v koncernu se to stále do nových modelů zavádí

0 0
možnosti

S94e66i76d16l 52P16e92t95r

7. 3. 2017 23:33

Jistě pro někoho kdo najezdí max. 15000 km ročně jsou ty downsizy řešením asi tak na úrovni "nářadí" z lidlu pro kutila co jej použije párkrát za rok ..

Ale pokud potřebuji / musím najet 30-50 k km ročně tak méně než 2-2,5 litru je jednak ekonomický nesmysl a o míře osobního "pohodlí" ani nemluvě ..

2 0
možnosti

Najedu ročně cca těch 15 tisíc a do litru nebo 1,2 bych taky nešel. Pokud bych měl najet těch 30 - 50 tisíc, nešel bych asi ani do Oktávky. Ale na ten střední nájezd (do 20 tisíc) by mohla stačit klidně 1,4 s turbem. Výkon by stačil, kroutící moment taky a ani to až tak moc nežere.

1 0
možnosti

Je mi... no rekneme, ze smutno, z toho, jak to vypada... fakt to neni hezke.

5 0
možnosti

Automobilky za to nemuzou.Podekujte EKOTERORISTUM z Bruselu.

0 1
možnosti
Foto

Za ten volkswagenský exhalační průšvih v USA může bruseláci, jo? ;-D

1 0
možnosti