- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Homer Simpson je volný, to je vizionář.
Každý je nahraditelný.
Kabaňovy škodovky se mi většinou líbily. Zas přijde někdo jiný a tým pojede dál.
Já bych to tak nehrotil.
Novou Octavii považuju z hlediska Škodovky za výborný tah. Geniálně se vyřešila problematika přechodu na novější model a tím pokles poptávky po dobíhajícím modelu. Ba právě naopak, dost lidí raději ještě sáhne po starším modelu, protože nový je kontroverzní. Část lidí už sáhne po novém, protože je prostě nový. Lepší řešení v podstatě vymyslet nešlo. Stejně tak to bylo u faceliftu O2, Kabaň na to jednoduše navázal. Vskutku majstrštych
Autor tohoto článku v iDnes dne 22.února fabuloval, že prý Josef Kabaň přestal pro značku existovat :"Tvůrce designu moderních Škodovek přestal pro značku existovat" ...
A najednou sám velký šéf Škodovky v Ženevě vypráví, jak Josef Kabaň připravil budoucí tvary a návrhy a kolik let ještě bude z Kabaňovy práce Škodovka čerpat.
Ani se u psaní tohoto článku Dvořák zřejmě nezačervenal, natož pak, aby se omluvil za svoje kydy, staré jen nějaké dva týdny.
Opět práce na úrovni Blesk.cz, čili bulváru...
Tak design určitě nedělá jeden člověk, možná navrhne základní linky, ale je to týmová práce hromady lidí. Takže já bych se nebál budoucnosti. A těším se i na nová auta. Dneska jsem viděl na živo novou octavii, červenou. A není to vůbec špatné. Půjde o zvyk, to auto prostě už působí moderně a pokud si Škoda dovolí takovéto výstřelky, je to jasný důkaz toho, že patří mezi TOP značky a může si dovolit už experimentovat a jít si vlastním směrem a dělat si věci po svém. A to se cení. Už to nejsou prostě jen "obyčejné" nudné škodovky...
Dvořákova hysterická fascinace Kabaňem díl 48,5
ať zajdou na úřad práce, tam jich je plno
jasně a taky pár michelinských šéfkuchařů a pilotů formule 1
Tak Kabaň škodovku určitě posunul, dokázal skloubit detail s celkem, což škodovce chybělo, ale že by vytvořil něco jedinečného, to tedy asi ne. Výsledek sice rozhodně neurazí, ale určitě taky nenadchne. Doufám, že škodovka angažuje někoho trochu odvážnějšího.
Octavie III i Fabie III se mu vyloženě povedly, i Superb III je (hlavně zezadu) pěkné auto.
Představa, že Škodovka bez designéra je zmatená a na lopatkách je velmi lichá...
Škoda má lidi, které podléhali šéfdesignérovi, nemá aktuálně osobnost designu, manažera, ale rozhodně tací lidé neodcházejí z takových pozic bez souhlasu vedení a klasicky již před měsíci odchod schválili nebo mu expirovala klasicky smlouva.
Nepřišel v pondělí ráno a neřekl, zítra už nepřijdu... dokončil etapu, skončil kontrakt. Je to stále jen manažerské místo i když s nutnou dávkou směru a představ. Případně pokud si jej nechali utéct bez náhrady, je to selhání vedení a představenstva. Což se tedy málokdy na takové úrovni stane...
Odchází se z jakéhokoliv místa , pokud dostanete lepší nabídku , nemyslím finanční.
Prý si nesedl s šéfem co přišel s Německa měl slíbenou pozici šéf designer ve VW ,ale sešlo z toho a BMW využilo rozkolu Kabaně přetáhli.
Čtyři páry předních světel? Tak to bude teprve nářez, už ty dva celkem stačí :)
Taky mě to trklo. Autor má asi problémy s počty.