Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen zkřížil superb s panamerou, vznikl arteon

Volkswagen CC je mrtev. Na jeho místo nastupuje arteon, který je dle slov automobilky pětidveřovým gran turismem postaveným nad passatem. Design tohoto modelu je nezvykle blízko konceptu, který se v Ženevě představil před dvěma lety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F64r80a80n13t86i35š97e32k 38N97e94v24a95ř43i38l 7473139887595

Nějak mě ty bulvární zavádějící NADPISY prakticky všude začínají štvát.

0/0
20.3.2017 15:08

F20i91l72i62p 17K87r83a62j12č37o68v53i89č 5121637797699

prvni CC bylo (je!) nadherne, druhe uz o neco horsi a ackoliv se mi design VW celkem libi, tak nejak nevim no... z obrazku moc nadseny nejsem

0/0
14.3.2017 16:03
Foto

L73u85b63o48s 26K84o90c43m65a30n 4608242384452

Čtu Panamera a očekávám základ motorizace ještě o něco málo výš než začíná ten jejich top motor o ono ejhle 1.5 TSI Evo ... Jinak bych si ten článek ani neotevřel ... Chjo

+1/0
11.3.2017 7:13

J80a88r86o28s69l72a17v 27Z95a97j50i45c30e11k 6394511337927

Je docela mozne, ze aerton vznikl z wartburgu. Ma rovnez ctyri kola, motor, volant a nejen ve smeru jizdy vpred, dokonce i ve smeru jizdy vzad ma jak ne leve tak i na prave strane dvoje dvere, umoznujici do nej vstoupit a nasledne z nej i vystoupit.

0/0
11.3.2017 2:41

M79i58l76a39n 12L94i70n74h87a71r73t 8324626117866

Warťas byl ale o krok napřed, s tím tříválcem...;-)

+2/0
12.3.2017 10:32

V97a32c71l11a25v 44V19a96v65r67a 3677504745497

VW je především majitel továrny na Superby.

Když jste Němčourům prodali vaši Škodovku, tak držte krok. To ostatní podle uvážení. Po revoluci jste si VY SAMI zničili nejen celý průmysl, ale i veškeré strojírenství. Dnes se chlubíte s CNC technikou kterou objevili Amíci v padesátých letech minulého století.

Před 25 lety jsem učil programovat obsluhy CNC fréz a soustruhů, protože to je umění tak pro školáky. Chlapi si tak vydělávají o chlup víc.

Později jsem dostal životní job. Programování poněkud složitější a moc ale moc jsem se musel učit.

0/−5
11.3.2017 1:25

J69a41n 36M78a37l31ý 3582862132595

Váš příspěvek vzhledem k článku moc nechápu. Co tím chcete říct?

+3/0
11.3.2017 19:16

J84i33r97k96a 29B55l32a74h87i43č 9424121169782

Nic, to je obecně známý troll ... žijící v US, kde je vše růžové a nedostižné.

+1/0
14.3.2017 13:04

J32a77n 44P48r79i72c43h37y30s10t48a11l 8411958833

Proc by auto s LED svetlomety nemohlo mit i multifunkcni volant a naopak? Ja se domnivam, ze jsou to na sobe nezavisle konstrukcni celky, takze nechapu proc si pan autor mysli, ze auto bude mit jen jednu z nich.

Vyrobce tvrdi opak. Podle vyrobce bude mit kazdy arteon LED svetlomety i multifunkcni volant. A vyrobce tomu snad rozumi lepe. Opravte si to.

0/0
10.3.2017 22:14

P73e64t49r 45S68e51d40i21v20y 6987468225447

Vidim mnoho spolecnych prvku s Talicmanem. Treba bocni dvere s ozdobou prechazejici do blatniku, ci predni linie.

0/0
10.3.2017 17:42

P74e85t15r 36V39l29a98d15i53m23í47r 33Č85e50r95m77á96k 8793537895774

Nechápu!

V titulku se naznačuje křížení superbu, z textu vyplývá, že je to odvozeno z pasátu8-o

0/0
10.3.2017 12:24

R14o69m77a62n 70Š20e79s46t33á37k 5794369303913

Trocha vysvětlení k long-life motorovým olejům a celoživotním náplním převodovek.

Long-life motorové oleje začaly automobilky doporučovat, protože značnou část aut nakupují firmy do svých flotil, které zajímají celkové náklady na vlastnictví (TCO). Do těchto nákladů se zahrnuje nejen rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou, ale také náklady na údržbu a opravy. Pokud firma dostane nabídku na auta, u kterých jsou náklady na údržbu nižší (díky prodlouženým intervalům výměny motorového oleje), má to značnou váhu při rozhodování, která auta koupit. Služební auta dnes najezdí 50-70 000 km ročně a firmy je obvykle po 3 nebo 4 letech prodávají. Nájezd cca 200 000 km ty auta obvykle vydrží i s takhle ošizenou údržbou.

Automobilkám v podstatě nic nehrozí (myšleno nespokojený zákazník), protože 2letou záruku auto přežilo a 4 roky staré auto s 200 000 km u druhého majitele už automobilku nezajímá.

Pro celoživotní náplně převodovek platí obdobné, jde především o peníze (TCO).

Doporučení je tedy následující:

Pokud chcete autem jezdit déle než 3-4 roky a najezdit víc než 200 000 km, měňte motorový olej po 15 000 km a převodový olej po 60-80 000 km (platí pro automatické i manuální).

Pokud kupujete auto nové a je vám jedno, v jakém stavu bude po 3-4 letech, protože ho stejně prodáte, klidně měňte motorový olej třeba po 30 000 km a na převodovku se vykašlete úplně. Auto to obvykle vydrží, a jen když budete mít smůlu (v jednotkách procent), tak dojde k nějaké vážné závadě už u vás jako prvního majitele.

+4/0
10.3.2017 11:11

P54e23t43r 73Č12e76r83m67á21k 9358965449650

Opět by pro začátek neškodilo zjistit si co LL vlastně znamená. Není to prodloužený interval, je to variabilní interval. Ano pro firmy šitý je - umožňuje za určitých podmínek provést výměnu oleje nikoliv pouze dle stavu km ale dle jeho skutečného opotřebení. To se ale nedá předem nijak určit.

Proto také auta se skutečným LL najezdí bez větších problému statisíce km R^

0/0
10.3.2017 14:07

R88o24m42a12n 65Š68e53s95t81á45k 5584769583873

Škoda tomu například říká "prodloužený servisní interval". ;-D

0/0
10.3.2017 15:33

P34e16t89r 20Č53e58r29m14á33k 9838465789870

Škoda tomu říká "proměnlivý servisní interval" ;-) Ale vzhledem k úrovni některých dealerů je klidně možné všechno.

0/0
10.3.2017 16:28

R11o29m11a66n 36Š72e75s24t57á18k 5944779693613

Kdepak, přímo stránkách skoda-auto.com je "prodloužený". ;-D

+1/0
10.3.2017 16:51

P47e57t40r 96Č25e34r28m94á43k 9148455869900

Nikoliv, škoda zná jenom "proměnlivý" viz. http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/servisni-intervaly

Proudloužený interval se může týkat pouze servisní prohlídky, né intervalu výmněny oleje ;-)

0/0
10.3.2017 17:22

P16e68t20r 18H27o29r88á65k 1949613449914

Liju tam už deset let a 220.000 km long life po 30.000 Km a nemám žádný problém a ani ho nečekám.

0/0
11.3.2017 22:22

P49a84v22e19l 58R80e24z74n87i66c66e74k 3525484634622

kdyz pisou ze 5ti dverove gran turismo, zajimalo by me proc tam neni fotka s otevrenymi patymi dvermi ... pac dle dostupnych fotek to nevypada ze by se tomu mel otvirat cely kufr tedy vcetne zadniho okna...

+1/0
10.3.2017 10:52

J82a34n 66M61a90l85ý 3832182872975

Jedny z nejprodelecnejsich aut v historii

0/0
10.3.2017 6:51

J86a59n 50M72a80l62ý 3782622322845

Jj... Žlutá barva

0/0
10.3.2017 6:49

P42e81t33r 55G63a71z25d27a 6128532429747

výměna oleje po 30 000. To může lákat jen někoho, kdo o motorech neví nic. A to že to automobilka ještě propaguje dává jasně najevo, jakým spotřebákem se stalo osobní auto.

+2/0
9.3.2017 20:40

P79e34t12r 21Č37e76r40m58á97k 9388115699820

To láká většinu zákazníků co si to auto koupí jako nové R^

0/0
9.3.2017 20:45

P37e25t47r 93G84a22z73d85a 6418772499517

long life nemusí motor vydržet ani 80k, a to někdo najezdí za rok ..... o tom to není jestl je nové, ale o tom, zda jsem vlastník já nebo leasingovka.

+3/−1
9.3.2017 20:51

P42e15t36r 23Č67e90r85m53á53k 9838695479780

To jsou akorát hospodské povídačky, motor samozřejmě nemusí vydržet asi 10tis, ale to je chyba někde jinde. S tím kdo to provozuje to nemá co dělat, jde právě o to v jakém stavu to kdo kupuje. U nového auta není s long lifem problém, u ojetiny s půlmilionem na hrbu už to pochopitelně je jiné. R^

+1/0
9.3.2017 21:55

P50e50t84r 90G35a44z53d32a 6848792449107

Kdyz nic nevis nic neprispivej, ja jsem se aspon problematikou motoroveho oleje aspon seriozne zabyval a za svym tvrzenim si stojim

0/−2
10.3.2017 7:30

P78e17t68r 30Č11e93r92m33á71k 9848435349310

Ty se seriozně zabýváš akorát tak možná trollením, každý kdo se v tom trochu pohybuje ví že to je nesmysl aby motor odešel po 80tis kvůli LL ;-) Stát si za tím samozřejmě můžeš, ale to na věci nic nezmění.

+2/0
10.3.2017 10:57

P83e69t19r 83G38a83z40d76a 6558152719327

Tak ono rozepisovat se tu o problematice long life oleju pocinajici uz slozenim a rafinaci oleju samotnych se tu proste neda ..... ale pokud budes otevreny teto moznosti tak odborne informace si najdes sam. Da se to shrnout asi takto ..... nejprve prestane plnit funkci olejovy filtr cca 6000km a pote olej prijde o sve mazaci schopnosti. kdy se tak stane zalezi od stylu jizdy, ale vetsinou je olej po 10k jiz nepouzitelny. A dalsi si uz domyslis sam, pokud teda uvazovani neni tvou slabou strankou.

https://www.youtube.com/watch?v=WmMvjiUzPM0

0/0
10.3.2017 12:35

P10e49t52r 15Č97e20r29m56á78k 9678215779840

Evidentně nechápeš o co jde, jde o ekonomickou rovinu - můžeš klidně měnit olej po 5tis km, ale nikdy neušetříš za následný servis tolik co tě stály ty výměny oleje nad rámec doporučený výrobcem. A právě naopak - peníze ušetřené za ty nadbytečné servisy zpravidla bohatě pokryjí servisní náklady vzniklé v důsledku nadměrného opotřebení, které navíc může nastat i z jiných důvodů.

O tom to je R^

0/0
10.3.2017 13:50

P32e82t75r 54G54a77z65d50a 6668132599827

Prokazal jsi ze o olejich nevis nic a svym komenfarem jsi to dorazil :-)

0/−2
10.3.2017 7:32

P22e11t50r 60Č69e12r61m62á57k 9788925529800

Právě naopak ;-)R^

0/−1
10.3.2017 10:58

P66e86t33r 14G74a15z11d97a 6158532609567

a cim placnim nesmyslu?

0/−2
10.3.2017 12:28

P11e10t59r 92Č66e58r82m48á54k 9248965289160

Nesmysly tu zatím plácáš jenom ty, motor co kvůli LL odejde po 80tis, filtr co vydrží jenom 6tis, olej 10tis... kam na ty pohádky chodíš, to výrazně překračuje i tu hospodskou úroveň bájí ;-D

+1/0
10.3.2017 13:52

P27e97t19r 26V31a74c14l81a12v73i21k 4776273615382

.. dejte si facky ... :-P

0/0
10.3.2017 22:23
Foto

I54v80a24n 94K95o10p22t11a 5607132631227

V cem je problém? Praktikuju to u Octavie a naprosto bez problému s motorem jsem najel pres 500.000 km.

+1/0
13.3.2017 6:46

I43g69n41á22c 72M35r85k68v86i13č88k88a 2318842529285

jen ten název je odpornej... jo a tak pěkný auto bez třílitru... no

0/0
9.3.2017 18:22

P97e85t81r 87Č41e30r20m10á42k 9828335199270

Když žádnej třílitr kterej by tam mohli dát nemají, tak to je pak těžký :)

+1/0
9.3.2017 20:46

K85a18r65e28l 20N90o48v41o42t98n15ý 4906750695665

Nejen CC, ale i Phaeton je zřejmě mrtev...

+2/0
9.3.2017 18:06
Foto

M77i34r16o74s24l68a81v 62S27t80e33i12n48e31r 6228394523615

Před 50 lety bych ho bral. Měl jsem tehdy vínově červené auto Ford Taunus, bylo to dvoudveřové kupé s 1,6 l a tehdy výkonným motorem 72 HP.

Dnes mám trochu tuhou páteř, nasoukat se do takových saní by mi dělalo potíže.

+2/0
9.3.2017 18:06

A59l69e27š 80J32e13t74m61a79r 1659525823814

No to je ingot.

0/−1
9.3.2017 18:03

J49a54n 50T42o64n 9576272436123

Moc se mi to nelíbí, je to jak ze sci-fi filmu 80. let

0/0
9.3.2017 18:01

J26a35n 13Z11a38j66a45c 2929215869752

Opravdu někdo zaplatí jeden a půl milionu za auto, aby na něm měl logo VW?

+1/−1
9.3.2017 17:59
Foto

M48i23r20o95s59l53a82v 71S49t17e12i95n73e97r 6518624923795

VW je dnes největší výrobce na světě, samozřejmě ti druholigoví stále útočí.

+2/0
9.3.2017 18:03

J78a73n 93Z43a25j66a10c 2549295119452

Marně ve vašem příspěvku hledám odpověď na svou otázku.

+1/−1
9.3.2017 18:34

R93o43m71a41n 95P16o10l40á40č45e14k 5136449715

Evidentně ano ;-D;-D

0/0
9.3.2017 21:12

J62o19z32e16f 37H40r25i82c98i40š17i11n 4543790930386

Nechápu když chtěli dát aby kapota zasahovala opticky do masky proč ji rovnou neprodloužili.

Mně se ten forek nelíbí a s tím rozdělením už duplem ne.

Že by pojistné společnosti a náklady při čelných ťukancích.

+1/−1
9.3.2017 17:47

M58a98r62t69i13n 22F68r33a41n11t44i61š62e49k 7425690893985

4 kola :-)

0/0
9.3.2017 17:43

M14i90c32h23a72l 14N78o60v72a11k 7879156557601

dyt je to jen Audi A7 s trochu jinym designem a cenovkou ..,..

+3/0
9.3.2017 17:26

I45g17n54á14c 80M12r58k95v63i81č95k38a 2798302469895

koncern... i superb by se svažitým zadkem vypadal stejně

+1/0
9.3.2017 18:24

O74s41k64a79r 51K34o67v76a49ř95í97k 1439180602392

Paráda

0/−1
9.3.2017 17:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.