- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč radši neudělají hybridního YetihoTo by bylo superauto pro (nejen) český trh
ty koncepty jsou krasny a nadcasovy. bohuzel mnoho z tech prvku a designu se nikdy vydani nedocka a misto toho si neustale jedou tu svou mdlou linii a nekdy dokonce udelaji krok zpet jako je treba nejnovejsi facelift
Krok zpět teprve bude následovat. Až se vrátí ke kulatým tvarům
Tak ať si chystá, pod vlivem ideologie prodělá a s ní i všichni dělníci ve Škodovce. Neříkám, že elektromobilita nemá budoucnost, ale musí přijít spontánně. Musí být zajištěna dostatečná kapacita energetických zdrojů a samozřejmě úplně nový, revoluční typ baterií, které umožní elektromotorům konkurovat spalovacím motorům, které v současnosti nemají konkurenci. Pokud tyto technické inovace půjdou cestou ideologie a nikoliv užitečnosti, nemá to naději.
Nevím, proč pořád opakujete slovo ideologie. Spalovací motory už nemají co nabídnout. Kromě emisí. Celá ta kauza kolem VW, Fiatu, Renaultu jasně ukazuje, že jsme za limity a dál to prostě nejde. Spalovací motor nebude mít reálně 45% účinnost, jak se nám někteří výrobci snaži namluvit. To je také ideologie.
Kdo denně najezdí více než 100 km? Když odmyslím firmy. Velká část populace jezdí do práce a zpět do 50 km, tak proč si nemohou pořídit elektromobil, v noci nabijí a mají klid přes den. A když chtějí sem tam jet dál, vždy se jiné řešení najde, stačí jen chtít.
Jo hlavne ti,co bydli v panelaku a parkoviste maji 100m od bytu.Natahnou si el.snuru a budou dobijet.
Elektromobil jako auto na jízdu kolem komína bych pochopil. Ale elektrické SUV je nesmysl.
No ona spousta lidi i tim SUV jezdi "kolem komina"
Teda ta kombinace je divná - samo o sobě : suv pro Čínu: Skvěle. Elektro pro Čínu? Inovativní, ale budiž. Elektro SUV? Na rozvoz děcek z fotbalu asi dobrý, i když drahý. Ale dohromady je to prostě maglajz.
Krok špatným směrem se stále se může zdát jako dobrý nápad, ale bez radikální změny strategie váhy vozu, tj. poměr váhy vozidla ku přepravovanému nákladu, nemá šanci na přežití. Nebezpečná lehká přepravovátka (díky těžkým a rychlým vozům) mohou rychle nahradit světový vozový park směšně úsporná vozítka s hmotnostmi karbonových byciklů.
Ano, pokrok nastane až s nějakým revolučním objevem baterie. Dnes zhruba platí, že na 1 km dojezdu je potřeba tak min. 1 kg baterek
https://elektrickevozy.cz/clanky/baterie-elektromobilu-mate-predstavu-o-velikosti-muzeme-ji-nahradit
Skoda uz predstavu "cosi elektrickeho" jiz asi pet let. A stale nevidim produkcni vuz...
Náhodou... elektroautem se dá jet i na dovolenou do Španělska:
http://elektromobily.webnode.cz/news/elektromobilem-6600-km-k-mori-do-spanelska-a-zpet-za-1300-kc/
To je vtip, ne? Připadá měto jako dokument o nabíjecí anabázi.
To aby v Číně postavili nové "Tři soutěsky"