- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to v podstatě stále stejný sen, jaké lidé měli již v roce 1900 (něco se splnilo):
Možná vypadá reálněji, ale do praxe to má stále hodně, hodně, hodně daleko.
To bude super až mi dojdou baterky v letu protože jsem zatopil... Jedině se záložním spalovacím motorem..
To vám nedovolí, neboť půjde o autonomní systém. Vy jen zaplatíte a necháte se odvézt.
Připadá mi, že autor článku tenhle koncept zbytečně a rádobyvtipně shazuje. Technicky to je, když už ne přímo reálné, tak přinejmenším zajímavé. A třeba výtka toho, že v kabině jsou jenom dvě místa, je úplně mimo. Velká část lidí dnes cestuje v automobilu osamoceně, což je jeden z hlavních problémů s mobilitou ve velkých aglomeracích.
Mně se to líbí. Technicky to určitě utopie není, možná legislativně a finančně, ale to je asi obecný problém masově automatizované mobility.
Jedinou záhadou je kdo tyhle fyzikálně technické nesmysli financuje a proč se o tom pak vůbec píše?
Karskému kdo někdy slyšel o fyzice musí byt jasné, že to je nesmysl, který se nikdy nemůže masově rozšířit.
Samozřejmě. Jízda vlakem velkou rychlostí byla také svého času fyzikálním nesmyslem.
Líbí se mi, že se snaží vymyslet nové koncepty přepravy lidí. Protože je pravda, že ve městech s desítkami milionů obyvatel (za 10-20 let) bude doprava zásadní problém. Využití třetího rozměru se při dopravě vysloveně nabízí.
Když teď máme potvrzeno nade vší pochybnost, že je možné auto ovládat na dálku (motor a brzdy), řekl bych, že trend "chytrých aut" bude klesat.
tak az vam někdo na dalku vypne vrtule nebo presmeruje kapsli nekam do ... ..
To jsou utopie. Všechno je to energeticky náročné, neskladné a drahé. Dneska nejsme schopni zautomatizovat ani provoz po kolejích natož po silnici!