- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až ojedu svojí Fabinku Combi 1.2 TSI 66 kW LPG, tak si koupím klidně i tento motor. Dám to do plynu a pohoda. Doufám, že to ministerstvo schválí brzy na hromadnou přestavbu.
Možná už to je.
TURBOMOTOR NA LPG JE BOŽÍ!
Staré dobré pravidlo říká : Objem motoru ničím nenahradíš !!
Pane jo, to je zas věštění jak z křišťálový koule, ty poslední dva odstavce.
ano a Čimelice jsou taky "trochu menší", než New York....
Od kdy se turbo chladí benzínem??
Nechladí se turbo, chladí se spalovací prostor, mimo jiné i kvůli snížení teploty výfukových plynů. Vstřikuje se záměrně více paliva, které se ale nevyužije na produkci výkonu.
Dieter Zetsche im n-tv Interview "Der Diesel hat eine sehr gute Zukunft"
Dieter Zetsche (sef Mercedesu) v n-tv interview " Diesel ma velmi dobrou budoucnost"
Včera mi zrovna kolega říkal, že se mu v 90 tisících vysypal motor na jeho Octávii 1,2
a mě se včera vysypaly drobné z kapsy, ....cca stejně relevantní informace....
Takže je vlastně dobře že 1.2 nahradili 1.0 ne? Třeba bude lepší
Ettore Bugatti: "Objem ničím nenahradíš" ...
tak proč "dnešní" 300-koňové atmosféry nemají objem 13 litrů jako ta jeho?
To jsou koumáci.Konečně je napadlo,že budou-li lhát se spotřebou těchto hvízdajících motorků dále,tak budou muset psát do manuálu k autu,že po ujetí každých 100km vypusťte přebytečné 4 litry benzínu do škarpy....
tohle se servisuje snad v hodinářství s lupou tedy jestli to pod tím plastíkem je motůrek
neboj, třeba takový píst ve formuli 1 je ještě menší než v tomto....