- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím proč by mělo mít auto turbo. Automobilky se u výkonných motorů vrací ke klasickým atmosférickým motorům a vědí proč. Turbo si strčte do Oktávky ale ne do Ferrari.
Fuj, iné ako červené Ferrari by ani nemalo vyliezť z Maranella
Pokud cena je to posledni, co by kuoce zajimalo, proc tohle ferrari nenabizi treba za 220 milionu?
A kolik by za to bylo Fábií?
Bez turba to nepojede, to nechci za ty prachy.
S 3 valcem by to svihalo o dost lepe...
už se těším na ty příspěvky ve stylu "ale nemá to vzadu kouli" :-)
Pobavila mne ta suchá hmotnost. To bude asi hmotnost vozu hned po výrobě, tj. než tam nalijí brzdovou kapalinu, olej a palivo.
No, určitě je to lepší údaj, než tzv. užitečná hmotnost - u tohoto údaje mi vždy vrtá hlavou, jak může výrobce dopředu znát hmotnost budoucího řidiče.
Nevím co je na standardním a normovaném hmotnostním udají k pobavení, ale nic jako užitečná hmotnost neexistuje, ta hmotnost se jmenuje užitková a nepočítá se do ní jen hmotnost řidiče, ale hmotnost přepravovaných osob, nákladu, případně i pracovního zařízení namontovaného na vozidle. U hmotnosti osob se vychází z normovaných hmotností průměrného člověka. Světe div se s tím samým normovaným člověkem se počítá i při návrhu velikosti vozu a dalších věcí jako je třeba tvar sedadla atd.
Ferrari to je nádhera. Bohužel auta v této cenové hladině nejsou zrovna moje parketa No a na zdejší tankodromy a neustále uzavírky by mi ho bylo líto.
Ano, nicméně F jsou auta pro zábavu, nikoli na denní ježdění. Kdo si ho koupí, určitě najde i dost času jet s ním někam na okruh nebo třeba alpské klikatice. Pozéry samozřejmě nemá smysl komentovat.