Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda do tří let představí až další tři SUV, letos dorazí yeti

Kodiaq je jen začátek. Ještě letos Škoda začne prodávat novou generaci modelu Yeti a během dalších dvou let by měla v Evropě představit ještě dva modely SUV. V rozhovoru pro iDNES.cz to naznačil šéf českého zastoupení Luboš Vlček, který již čtvrtým rokem vede zastoupení Škoda Auto pro český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L97u72k21á60š 86S28k42o22p87a64l 9426398275141

Nejrychlejší, možná, ale pořád je to strašná sr*čka ... za ty peníze tím spíš.

0/0
25.3.2017 19:36

H98y82n16e92k 24M20r92t13v83ý 2790917379271

jenom 3? a není to málo? :-)

+1/0
15.3.2017 14:54
Foto

M36i33c15h83a59l 14K92a59r61a71f18a 1649942146279

chapu to dobre, ze pan rika, ze po modelu Kodiaq a Yeti, budou mit celkem 3 nebo 4 SUV na trhu. takze Kodiaq, Yeti + jeden nebo dva dalsi modely ?

A autor clanku opet fantasticky titulek Skoda predstavi az 3 dalsi SUV .. coz by bylo Kodiaq, Yeti + 3 = 5 ,.., ;-O

+1/0
15.3.2017 11:45

M60a72r44t94i75n 70K87o71l54a94c81e47k 6195939874410

No spíše Kodiaq+(Yetti II+2)=4

nebo také kodiaq +3=4

0/0
18.3.2017 18:24

V68e58n10d15u87l81a 79F81a34i34f54e47r20o96v38á 4298161743529

Netvrdím, že to musí být zrovna SUV/menší SUV, ale každopádně jim v nabídce chybí auto "na vyšší noze", nepříliš dlouhé. Fabie jsou moc nízké.

0/0
15.3.2017 8:43

L20a44d95i61s55l48a61v 60K87a76l66o82u64s 7725406491150

Já nevím,jak to v té Škodovce dělají,ale ani jeden model/kastle, ani motor se mi nelíbí. Přitom jí fandím.

0/0
15.3.2017 8:17

R93a98d38e77k 91R61a69i50d26a 5507602569

Do parkovacích pruhů se má obvykle problém vejít i běžné auto. Bohužel se u nás stále malují na normu "Škoda 100".

+2/0
15.3.2017 8:05

M66a62r40e43k 51J77a96n71e96č54k66a 1367316913151

Záleží jak kde, tohle je spíše specialita marketů a obchodních center a starší zástavby. V naší obci se třeba před cca. rokem stavěla nová parkovací místa ze zámkové dlažby a jak na délku, tak na šířku jsou až nezvykle velké a třeba menší hatchback je tam doslova utopený.

0/0
15.3.2017 14:41

P67a50v89e73l 79Z56a32j35í17č45e73k 8274810356210

Skvely motor 1.0 jsem mel moznost nedavno uzivat. Me pocity jsou ze odezva na plyn je pomerne hoodne lina. Proto jsem to mimo mesto docela tocil. Spotreba papirova ani nahodou. Navic ten motor je slvele vyvazeny pri pohledu jak dava zabrat ulozeni. Proste neco co bych si nikdy dobrovolne nevybral.

+1/0
15.3.2017 7:57

J38i97ř10í 13S30c24h35w49a22c94h 8438774188486

Tak je logické, že tvoje požadavky na minimální výkon 250 kW, něco co má jen 70-80 kW, splnit nemůže, i kdyby to byla V12....

0/0
15.3.2017 9:35

L41a12d56i10s56l12a98v 36K75a80l10o43u37s 7335966771590

Jednou jsem použil Fabii 1.2 HTP. A při vyjíždění, s plným obsazením, v podzemní garáži, to vypadalo, že někdo bude muset vystoupit, stoupání bylo příliš příkré. U těchto kubatur by se měl uvádět údaj stoupavosti se studeným motorem.

+1/0
15.3.2017 13:02

K24a45r85e26l 68F36r28a70n89ě41k 3118763777465

Viděl jsem ten Kodiaq vystavený u Auto-porsche a třebaže je to docela pěkné auto, předem lituji lidi, kteří budou chtít něco uložit na střechu. To aby měli jeřáb nebo alespoň štafle.;-)

0/−2
15.3.2017 7:40
Foto

I78v24a85n 74K43o27p27t34a 5337212121317

Otevřou dveře a stoupnou si na práh? SUV prostě nemá výšku do 1,7m.

+1/0
15.3.2017 13:30

J28a13r86o86s12l52a44v 44P28e41l32d32a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.3.2017 7:25

V72l75a37d38i66s70l97a58v 96B43u30r29y50š58e62k 1599422897224

všechno by šlo, oni se ale snaží dělat auta o která je zájem, aby se jim to dobře prodávalo, mohli by dělat i auta, o které by zájem nebyl, ale dříve či později by zkrachovali a to nechtějí

+1/0
15.3.2017 7:29

J73a23r46o17s25l83a13v 39P58e42l42d28a

Uživatel požádal o vymazání
0/0
15.3.2017 9:46

J47i91ř63í 12S67c88h87w67a61c22h 8528334838816

Jen další dukaz toho, že by se to skodovce nevyplatilo....i tak má problém s výrobní kapacitou.

+1/0
15.3.2017 10:03

P67e45t53r 88H83o12r38á29k 1579183359674

Jestli opravdu prorazí třikrát lepší baterie, tak už toho nemá cenu moc představovat.

0/0
15.3.2017 7:07

M22a54r62e41k 49M26a63l25ý 1812368861560

A kdy to má být? A v jakém smyslu "třikrát lepší"? Kapacita na 1kg hmotnosti, dobíjecí čas...?

0/0
15.3.2017 8:02

P94e70t53r 31H59o60r69á23k 1329423269674

Včera o tom byl článek, že na to ujedou až 1000 km.

0/0
15.3.2017 9:00

M85a68r57e40k 88M27a44l54ý 1752108751430

A kde? Nějak jsem nezachytil. To jako, že auto, které dnes najede cca. 300 km, by s těmi lepšími baterkami ujelo cca. 1000 km?

0/0
15.3.2017 9:12

P14e30t72r 36H68o68r10á40k 1579953929224

Děj do googlu goodenough baterie.

0/0
15.3.2017 9:15

M58a16r68e95k 47M22a44l79ý 1372948541790

Jo, díky. Tak snad to do pár let dají na trh, protože nedostatečné akumulátory (cena, hustota energie, rychlost dobití) jsou hlavní překážkou většího rozmachu elektroaut.

0/0
15.3.2017 9:21

P67a33v36e64l 91V41a79l94e94n19t27a 7381861437543

Good enough. dobrý jméno. Dostatečně dobré baterie pro revoluci v automobilovém průmyslu? že by? :-)

0/0
15.3.2017 10:37

J63a42r85o19m88í75r 45Č80e82c58h 1473178637642

Dotaz musite smerovat ekoteroristum v Bruselu.Skoda by jiste nemela problem s 3 L.Bohuzel nesmyslne smernice EU to omezuji.

+2/−6
15.3.2017 7:00

M94a16r18t74i92n 68C44e42r44n47y 2268262978273

A proc nemaji problemy jine automobilky s motory ktere maji vetsi pocet valcu i zdvihovy objem??

+1/−1
15.3.2017 7:13

F48r87a39n18t14i67š79e47k 51S85o65b14o32t52k52a 1157543344260

Když stále čtu o výborných a ještě lepších třívalcových motorech tak mě napadá, že mám na chalupě starou jednoválcovou sekačku na trávu, taky se tak třese a taky je výborná. Ten třes omezí další protizávaží, více pérových zavěšení a další silnější gumové podložky. Můžu ji dát konstruktérům zdarma k obšlehnutí, stejně k tomu směřují.....

+4/−2
15.3.2017 6:43

J40i98ř13í 19S62c93h74w19a31c96h 8478914718766

Opravdu si myslis, ze jednovalec se třese úplně stejně jako tříválec? Zajed s tím napadem do BMW, třeba ho tam dají do své i8.....

0/0
15.3.2017 9:40

F27r41a93n28t38i13š95e83k 57S63o31b19o88t45k91a 1887393924900

Vzpamatujte se, pane Schwachu, a přečtěte si něco o tom, co je to ironie a přehánění.

0/0
16.3.2017 6:00

J98i67ř28í 45S78c75h24w38a57c58h 8508144938926

Vzpamatujte se pane Sobotka, ironie může být inteligentní nebo taky jen hloupá.... prohlásit za "ironii a přehánění" lze třeba i to, že 1 švestka + 1 banán = 5 hrušek....

....a že, vy takový "satirik a humorista" byste nepochopil tu moji ironii?

0/0
22.3.2017 23:14

T36o14m20á58š 86K25u31c30h55a50ř 3497861538151

Majitelé SUV krabic už se začali u oblíbených Lídlů fackovat, protože na střídačku s klasicjými auty se do parkovacích pruhů vejdou (za cenu, že vytlačují ostatní), ale tři SUV vedle sebe už ne. ;-)

+7/−5
15.3.2017 5:57

L38u27b42o67š 53H10o71l19í98k 5957240512240

Tak u Lidlu bych se nebál, ale ve starších garážích jako jsou třeba v Praze pod Národním divadlem se těžko vedle sebe vejdou i Oktávky...

+4/0
15.3.2017 6:16

P73e47t35r 16D59r37a26p62a40l 3805408513775

sedněte k netu, vyhledejte 10 nejprodávanějších SUV, a porovnejte jejich plošné rozměry s oktávií, mondeem nebo jiným "klasickým" vozem a schválně, kolik z nich bude mít ty rozměry o tolik větší, aby to bylo reálně omezující při parkování

+5/0
15.3.2017 7:22

T69o78m21á76š 95K90u32c18h98a40ř 3257821598921

Podívejte se na reálné parkoviště. Dvě SUV vedle sebe už stojí tak, že z vnějšku mají kola na čáře a omezují ostatní.

0/0
15.3.2017 8:56

P30e26t15r 24D43r44a10p57a82l 3305448883595

ale to je dáno normami na velikost boxů na parkování, když tam budou stát vedle sebe dva superby, tak to bude stejný. Samozřejmě, dva amaroky vedle sebe toho místa zaberou hodně, ale většina SUV je na platformách klasických vozů

+1/0
15.3.2017 9:10

R37a51d97e46k 12H25o75l40í92k 1978314100336

Hmm ... bez Kabáně.....jestli to bude takový paskvil jako Fabia 2 nebo Romster...hmm...kdo to bude kupovat...

+1/−3
15.3.2017 5:25
Foto

I29v15a73n 17K19o33p10t44a 5947452341657

Za dva roky, to znamená ze auto uz je nakresleny, schvaleny a chysta se výroba.

+2/0
15.3.2017 6:41

R95a17d76e22k 95H90o42l16í41k 1948664110926

platforma, pohony, motory asi jo, ale linie auta určitě ne.....to jsou věci, které se doladují do posledních chvil ......

0/−1
15.3.2017 9:33
Foto

I23v67a82n 62K37o28p83t24a 5207242941827

A výrobní zařízení postaví a odzkouší kdy? Včetně externích dodavatelů. A to neberu v potaz že formy na lisování plechů za pár dnů také neuděláte a že stojí pěknej balík na to aby je měnili do posledních chvil.

Crossover je hotovej a pomalu se začíná chystat technologie výroby.

První auta z linky obvykle sjíždějí, pochopitelně v jednotkách kusů za den, i víc jak rok před zahájením sériové výroby. A to už s liniemi neuděláte prakticky nic.

+1/0
15.3.2017 13:39

I75v20a20n 88P24e41t16r72í79k 4154173984

K čomu sú dobré auta typu SUV?K ničomu.Do skutočného terénu sa to nehodí na ceste tiež nič moc.Asi len k tomu aby si chudáci čo nemajú na skutočný Offroad naháňali ego.

+3/−18
15.3.2017 4:51

J27i95ř16í 88S92c90h34m48i71d23t 5950653264815

To si nemyslím, hodně lidí si to kupuje, protože je to vyšší a tedy líp se nastupuje a vystupuje, líp se tam manipuluje s dětskou sedačkou i s dítětem. Ostatně to potvrzuje i skutečnost, že se hodně SUV prodává s pohonem jen jedné nápravy a tedy majiteli zřejmě o nějakou jízdu v terénu nejde. Osobně sice SUV nemám, ale šel jsem taky do vyššího auta z těchto důvodů.

+7/0
15.3.2017 7:20

K67a27r50e50l 85B91l80á39h30a 1795316271269

Tak to tedy nevím ... s tím nastupováním ... zkusil jsem v jednom autosalonu vlézt do SUV a musel jsem se na to sedadlo "škrábat" nahoru. A při vylézání ven to bylo zase docela vysoko ... a to měřím kolem 178 cm.

Z hlediska nastupování se mi docela líbilo např. Mitsubishi asx nebo Opel Meriva, kde je ta výška sedadla tak akorát pro nasednutí a vysednutí.

0/0
15.3.2017 18:42

P62e59t38r 22D17r59a83p44a40l 3215938303285

SUV neznamená Ofroad...to je třeba si uvědomit a pak zjistíte, že je celý váš příspěvek nesmysl

+6/0
15.3.2017 7:25

L89u55k20á61š 24K53m71e42n72t 5879317394290

SUV a Offroad nemají nic společného. Zkuste v SUV chvíli jezdit a uvidíte, proč jsou tak populární. Pohodlně se nastupuje a vystupuje, zvlášť lidem, kterým už není 20 let. Je z nich lepší rozhled, protože sedíte výš, máte tak lepší přehled. A dalším aspektem je i bezpečnost. Je tam před vámi prostě víc hmoty pro případ srážky. Navíc díky vyšší světlé výšce se s tím dá bez problémů vjet na polní cestu bez rizika, že se dole něco utrhne.

+5/−1
15.3.2017 7:34

P25e27t87r 75D35r66a75p73a70l 3875428103885

to nejsou jen polní cesty...ve městě je to samej retarder, propadlé kanály, boční ulice jsou v takovém stavu, že připomínají okresku v pohraničí těsně po válce

+5/0
15.3.2017 7:40

P16e42t46r 37P15e55t29r 8661118358282

na tohle je ideální ne SUV ale Citroen C5 s hydropodvozkem.

0/−2
15.3.2017 10:11

K67a65r77e54l 83B88a71r17t82a86k 9436651555636

Dalším aspektem je i bezpečnost?

Víc hmoty při srážce s kamionen, nebo do betonového sloupu?

Nebo tím myslíte, že když díky pocitu bezpečnosti (spíše pocitu nadřazenosti) pojedete jako de..., se vám při srážce s nějakou sockou v menším autě nic nestane?

Blahopřeji a přeji vám raději ten betonový sloup.

0/0
22.3.2017 17:46

M84a37r54e54k 28M67a77l61ý 1352478391940

No tobě je SUV evidentně k ničemu ;-D

+1/0
15.3.2017 8:05

O45n82d74ř19e62j 23K91r69y17š69t88o31f 6893811

-Já chci PICK UP--:-P;-)AMAROK JE MOOC DRAHEJ.

+1/0
15.3.2017 1:14

T26h35e26o11d71o75r 90C72o29l28l74i21n82o 2674504166

Mám 3l bez turba, a ani mi to nevadí...

jestli ji zaplatím na spotřebě, a nebo každých 70tis nový motor :-DDD

+3/−9
15.3.2017 0:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.