Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Opelu mohla být lidová Tesla, s Francouzi přijde o oblíbenou Zafiru

Šéf Opelu Karl-Thomas Neumann pracoval před převzetím firmy koncernem PSA na nové plně elektrické strategii. Z Opelu mohla být lidová Tesla.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H22y82n55e60k 98M95r79t36v43ý 2800757109521

no, lidová tesla.. myslim, že o dojezd a rychlost tankování jde i běžnému lidu a nelze to vnímat jako požadavky na luxus.

dokud tohle nebude ok, tak masy nepřesvědčí

+1/0
17.3.2017 10:40

J67i27ř24í 28D87e14š83t 5215884858650

Prodej nových aut v Evropě v únoru

12.Citroen 46 092

5.Peugeot 68 422

4 .Opel 70 130R^

0/0
17.3.2017 5:26

Z53d37e20n91ě91k 46A65n90t66o12ň 9570197543475

Mám Zafiru Tourer a v rodině je to už desátý Opel. Obávám se, že poslední. Sebestřední nafoukaní frantici si jenom čistí prostor pro svoje francouzský krámy... R.I.P. Opel.

+2/0
17.3.2017 0:16
Foto

J55i62ř73í 18D98v17o81ř70á32k 5355629540128

Lidová Tesla ? A čím ? Cenou kolem miliónu ? Nebo TEchnicky SLAbé ?

+1/0
16.3.2017 19:45

E97m56i91l 44F11a93t68k94a 1540683690431

pamatuju vectru a astru, každej podnikatelíček český to chtěl...aby se mohl ukazovat dělníkům na co mu vydělali

+1/0
16.3.2017 12:34

J50a44k20u19b 84Š65a68f15a73n50d58a 7305467801851

To si pletete s Omegou, ne?

0/−1
16.3.2017 13:21

J57i70ř65í 86K66o38c91u62r92e19k 6195234175608

Protože bez něj by si dělníci vydělali monohem víc. On když si podnikatel vezme 10 % ze mzdy, tak je to vykořisťovatel. Ale že si stát bere 4x tolik?

+1/0
16.3.2017 16:06

M77i60l18a15n 48N64ě66m47e60c 1235490966846

Jo, postavit budoucí strategii na elektromobilech v okamžiku, kdy pro ně chybí reálně použitelné technologie a infrastruktura potřebná k jejich provozu, tomu říkám nápad. Spojení s PSA je pro Opel nakonec asi poslední šance, ať už pak budou vyrábět sebehorší plečky :)

+1/−3
16.3.2017 11:39

M96a34r16t43i23n 64K23a81r46á83s12e81k 9768213518578

No ono kdyby se kazdy budouci plan stavel jen na tom co se pozuiva uz dneska a jeto osvedcene a funkcni, tak bychom se moc neposunuli ze...

+1/0
16.3.2017 14:16

J26o74s56e55f 96U22l71m96a22n 8400410318905

Ta nová Insignie vypadá skvěle. Zrovna teď když nová Insignia mohla pozvednout značku. A nová Astra taky nevypadá špatně.

+3/0
16.3.2017 11:28

P32e15t73r 26K41r16á64t67k13ý 5759986526471

Tak zrovna zafira bylo povedené auto, rozhodně nesrovnatelně kvalitnější než nějaké picaso. Obzvláště poslední generace je vynikající, byt uz je ve stínu módy suv. Osobně jsem zastánce mpv a suv móda se mi příčí (když velke auto, tak ať to má nějaký praktický smysl...), bohuzel už zůstává z použitelných pokud nebude ani zafira snad jen s-max.

+10/0
16.3.2017 10:46

T94o23m34á13š 65Ž86i54t95n13ý 6961730501391

jojo, moje řeč...

No to že je zafira lepší, může být příčina, proč ji zaříznou :-)

+1/0
16.3.2017 12:16

M98i21c43h45a11l 33F80r60ý55d60a 1952189593792

Může mi někdo vysvětlit, proč se v Německu říká: "Nur ein Trottel fährt mit Opel."

Vždyť podle diskutujících zde jsou to skvělé vozy.

0/−4
16.3.2017 10:36

P44e91t57r 71P80r55o54k74e76š 1831875371754

Protože je tu spousta lidí, kteří odmítají "koncernové vozy" (VW) a myslí si, že Opel je kdo ví jak německá a kvalitní značka. Normální šmejd to je. Nic víc. Máme firemní Opely a naposledy když jsem s ním měl někam jet jsem si vzal radši svojí Octavii na vlastní náklady, než tohle.

0/−9
16.3.2017 11:21

P44e46t36r 12R75o52m90á76n65e56k 8694397964284

Takže to stejně ve finále bylo prašť, jako uhoď :-))

+6/0
16.3.2017 11:41
Foto

P65a44v67e72l 16K56a36l74u60s 6204486126682

Protože z každého auta se jednou stane Opel.

0/0
16.3.2017 12:14

J82i54ř45í 66Z61ý22k94a 9149263181330

protože v Německu jezdí "normální" lidé v Mercedesu, BMW, nebo Audi. Ostatní značky jako je Opel, Ford, Škoda, Kia, Hyundai jsou auta pro ty, co jsou na sociálních dávkách.

0/0
16.3.2017 18:29
Foto

J93a41n 17M87a67c36k 5117112502585

R.I.P Opel ;-(

+1/0
16.3.2017 10:30

K35a19r41e25l 24N31o28v17o71t75n90y 4367504312922

Poslední auto značky Opel byl Senátor - dvoukarburátorový třílitr pak už chodily z Gross Gerau jen plečky.

0/−2
16.3.2017 10:02

K20a20r12e77l 83N33o60v28o58t49n21y 4247294852912

Jo vlastně ještě MantaR^

+1/0
16.3.2017 10:03

J83a47n 10D28l34o29u36h34ý 7454979730859

Nesmysl! Opel Agila, Corsa, Omega, Zafira. Pruser byla akorat Astra nebo diesel CDTi (okolo roku 2000-2005).R^

0/0
16.3.2017 10:23

P19a46v56e13l 14R65e65z74n25i89c98e72k 3735124574232

facelift posledni omegy s V6 stal za to :)

0/0
16.3.2017 10:27

T65o73m19á13š 86D84o83m16i88n50i13k 7675905834775

Crossland může být podobně velký jako Corsa, ale o crossover bych při výběru auta ani nezavadil. Vyřadit úspěšnou Corsu by bylo hloupé. Další věc, kterou nechápu, je údajný vývoj nové Corsy na francouzské platformě, když Corsa F už jezdí a uvedení na trh mělo být otázkou měsíců. Obdobně už jezdí nová 508, takže tady v nejbližší době sdílení techniky také nečekám.

0/0
16.3.2017 10:01

J41a85n 58V74á19c21l92a18v19í63k 3292276681579

Podle komentaru hadam, ze brod uz je velmi blizko.

0/0
16.3.2017 9:42

K11a55r60e26l 77K21u78č33e63r81a 7315611723950

??? Neumannova čistě elektrická strategie s jediným benzinovým modelem v r.2030 ???

Tak to asi frantíci Opel zachránili před úplným krachem, takový experimenty by těžko přežil. :-/

+2/−1
16.3.2017 9:37

J25a25n 62P16e33c15h 6307409866526

A Le Fin jako sedan :-D

0/0
16.3.2017 9:29
Foto

P81r14e53m80y11s92l 33K65y65s46e40l49a57k 5175733154669

Opel bude svébytná značka s německými inženýry.. nové modely sdílí komponenty a jsou postaveny na platformě Citorën DS3...? To si nějak protiřečí ne? Ještě s láskou budeme na fotografiích vzpomínat na opravdu německý Opel Blitz... :-)

+1/0
16.3.2017 9:17

R61a61d94i91m 86K59a30l21a93s 2470656202441

Osobně si myslím, že s Opelem bylo nutné "něco" udělat. Měl jsem kdysi tuhle značku velmi rád, pravděpodobně od doby první Vectry a následně Calibry, ale poslední roky ji až na naprosté výjimky ignoruji.

Nikdy jsem se nedostal do stádia, že bych potřeboval praktické užitné auto. Na druhou stranu jsem si všiml, že Meriva nebo Zafira jsou mezi lidmi velmi populární.

Tím spíše nechápu, že Zafira končí, když by se do portfolia PSA svým charakterem hodila.

0/0
16.3.2017 9:04

J52a79k24u72b 72F95e16i35f52a61r 7889969946169

a to je vaše škoda, že jste Opel ingoroval. Byla tu i nepraktická auta jako Speedster nebo GT a úžasné hravá ÓPéCéčka;-)

+2/0
16.3.2017 9:12

V59a84c75l15a98v 58K98u63b78i35s 5571891269937

To jsou prekitovany Lotusy. Platforma Lotus Elise. A myslim ze se pod znackou Lotus budou dat sehnat dal

0/0
16.3.2017 9:58

J60i89ř98í 84Z98ý54k12a 9869693421430

jinými slovy - svébytný Opel skončil, už to bude jen překabátěný frantík. A to si můžete nechat Rv

+2/0
16.3.2017 9:01

T10o19m59á36š 18C42h13r88a64s23t61n18ý 2711604211853

Tak třeba se z Opelu stane francouzské Volvo :-)

0/0
16.3.2017 10:40
Foto

B52o25h45u47m25i16l 89P40r91o71c88h22á95z60k56a 9962159714640

To se snad měli radši vrátit zpátky k šicím strojům :(

+1/0
16.3.2017 8:45

J57a88k14u51b 26F25e85i36f39a46r 7389899236479

Končí Zafira, Meriva. Tato promyšlená auta s obrovskou užitnou hodnotou budou nahrazena žabími podivnostmi. RIP Opel;-(

+16/0
16.3.2017 8:36

J43a25n 44D53l96o95u84h13ý 7694949260699

Osobne se mi nejvice zamlouva prvni generace Merivy. Ta druha uz je takove nafouknute auto...

0/0
16.3.2017 10:25

J24a76r67o62s14l21a65v 88P56e37l63d20a

Uživatel požádal o vymazání
+11/0
16.3.2017 7:54

J92a30n 98Š29m62í11d54a 7435978989582

Moje zkušenosti s Oplem? Jenom ty nejlepší, ovšem pouze v dobách zvučných typů, jež byly pro konkurenci etalony, konkr. Rekord, Commodor, Senator, Manta, Monza, Calibra, Omega A+B, nádherný Opel Aero GT... a šmytec. Od ukončení výroby poslední Omegy hodnotím snažení automobilky jako designové hledání ztraceného času. A spojení s frantíkama to jenom umocní...

+6/0
16.3.2017 7:33

J27i40r62i 61G73a68z72d85a 8444563984544

zafiry bude škoda. jedno z nejlepších aut v segmentu.

+23/0
16.3.2017 7:25

J71a59n 70D82l33o78u56h58ý 7854879790439

Pokud pojedou stylem technologie a vzhled podle PSA s logem opelu, tak to muzou rovnou zavrit! Opely kupuju, ale pokud jde o vzhled a technologie, tak bych si stale citron ani peugeot nekoupil. Ty auta jsou proste "divny".

+11/−2
16.3.2017 7:25
Foto

P14a74v84e82l 16K92a71l36u25s 6774196456722

Vidíte a já to mám přesně naopak. Divný je pro mne Opel. Nevím, co za technologie se vám u Oplu líbí. Vždyť tam je jednou něco z Ameriky, podruhé z Fiatu, potřetí z Renaultu. Co vlastně ta technologie Opla je?

+1/−1
16.3.2017 13:19
Foto

P57a14v25e87l 64K76a74l46u31s 6544576136402

Pane Hluchý, co se vám na tom nezdá ? Ještě připomenu motory z BMW a Isuzu. Prostě co Opel, to nějaká koupená technologie. Ale popravdě si nevzpomínám, že by Opel někdy něco dodal.....nějakou svou technologii. Jen nezmíňujte anglické a australské deriváty.

0/0
16.3.2017 16:00

P70e19t28r 51K10m40í52n81e27k 5687924861123

Škoda, a to byl Opel taková kvalitní a sympatická znacka... :-(

+8/0
16.3.2017 7:08

J37a62n 37Š27v55e80c 4618478606316

Insignie je naprosta pecka, poctive udelane auto. Oni ji jen vycucaji pro svoji 508 a C5.

+14/0
16.3.2017 6:29

J51í43ř97í 33N13o67v67o53t40n35ý 2132625104279

Opel Ende nova znacka od francouzu

+17/0
16.3.2017 6:08

A95l35o19i14s 30S75l86á55m93e76č74k47a 2826922362122

Vyřadit Zafiru je imho pěkná kravina. Ten jejich "Picasso" ji ani náhodou nenahrazuje.

Ale že jsou frantíci škodná v jakékoliv oblasti kromě sýrů a vína bylo jasné hned na začátku.

Takže vzniká značka úplně nová: Škoda Opla... :-/

+30/0
16.3.2017 5:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.