Diskuze

Škoda táhne zisk koncernu VW, má lepší marže než Audi

Koncern Volkswagen vykázal i přes loňskou kauzu s dieselovými motory lepší výsledky než za rok 2015. Značka Škoda, která loni oslavila 25 let pod křídly německé skupiny, patří k nejvýdělečnějším vůbec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Škoda dává práci desetitisícům lidí přímo i nepřímo.Na české poměry luxusně platí,pomalu největší odvody na daních do státní kasy.A stejně tady bude nablito....

2 1
možnosti
JB

Otázkou je,jestli to náhodou není šikovností Němců.A ono to tak bohužel je.

0 1
možnosti
JB

Aby ne,když tady platí jen půlku mzdových nákladů v porovnání s Německem.Z každé prodané škodovky má Němec velkou radost,není divu.

1 0
možnosti
SN

Škoda táhne i mnoho inženýrů do vývoje a tím nám hodně zvyšuje životní úroveň. Hjondé je jenom montovna, jakých tu je už mraky.

2 0
možnosti
TN

T92o70m 53N71e17m40e70t27h

14. 3. 2017 23:15

Mate bohuzel pravdu, taky pochybuju, ze by Skodovka prezila 90ky v ceskych rukach. Pravdepodobne by padla na dno a po roce 2000 by se davala pomalu dohromady.

1 0
možnosti
MP

Však jsou ty marže taky znát, z kvalitního auta za rozumnou cenu je dneska navoněná bída...

8 3
možnosti
JS

J53a57n 23S97t49e91h34l79i82k

14. 3. 2017 19:42

Aneb levná pracovní síla co dělá za třetinu. Tchesky delnik - dobry delnik ;-D.

A pak ještě nám poví bankovní analitici pohádku o drahé ceně práce.

2 0
možnosti
PT

P36e30t30r 59T17y56č60k80a

14. 3. 2017 19:43

Cena práce u nás prodražují hlavně daně.

2 0
možnosti
PG

P59e52t37r 59G74a62z95d52a

14. 3. 2017 19:14

VW jak slíbil tak učinil ...... prostě nižší kvalita než VW. Cena ale zůstala ... xD

0 1
možnosti
PG

P38e14t64r 92G64a20z22d48a

14. 3. 2017 19:13

Dnes sem nakládal materiál do octavie III combi 2016. Víko kufru vydávalo při otvírání vrzavý zvuk, na vzpěrách jsou pružinky či co to proboha je ... je to tenké jako špejle..... tapec jako z felicie .... a zavírat se to muselo na dvakrát. (Tenký plíšek, nízká váha, proto ty tenké vzpěry, prostě málo materiálu za moc peněz) Výsledný zvuk zabouchnutí dal jasně najevo, kolik materiálu se ve dveřích skrývá. Auta od kabaně i když nejsem příznivce koncernu se mi líbila, ale zjištění, co se opravdu skrývá pod tím povedeným desingem mne vyrazila dech. jestli je zpracování stejně kvalitní jako moje nakládací zkušenost, tak je jasné, že navýšení marže nebránilo nic. Pro mne je to tedy popelnice a o to více si vážím svého vozu.

1 1
možnosti
PP

P22e39t72r 66P48e45t46r

14. 3. 2017 22:27

tak asi radši obětuju trochu vrzání než aby auto vážilo o půl tuny víc jenom proto, že je v karoserii "hodně materiálu" a já jezdil o dva litry na 100km dráž

3 1
možnosti

Úplně nesmyslný titulek, ano Škoda je úspěšná a dokázala výrazně zvednout ziskovost, ale jinak hraje v ekonomice koncernu až druhé housle, VW, Audi i Porsche mají daleko větší obrat i zisk, takže o žádném "táhnutí" zisku koncernu se nedá vůbec mluvit - na celkovém zisku se podílí jen cca 8% a na obratu pak jen 6%... Ale hezké PR.

3 2
možnosti
PH

P53e34t65r 83H26o97r48á45k

14. 3. 2017 19:00

A největší marže je, když přijde prostý občan koupit jedno auto.

0 0
možnosti