Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Hvězdou ženevského autosalonu je hot-rod budoucnosti

Nejšílenější kreace vozí na autosalon do Ženevy, který právě v neděli 19. března končí, tradičně Franco Sbarro. V expozici slavného designéra, který dnes provozuje školu pro stylisty, byl letos hlavní hvězdou futuristický hot-rod jménem Mojave.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S49t58a98n23i81s76l28a20v 76N65ý69v23l42t 2394505613

Opacnym smerem se otevirajici dvere, se rikalo v usa sebevrazedne dvere.

0/0
19.3.2017 14:03

M44i70l17a26n 82N98ě89m93e71c 1565460306726

Kdepak, tohle pořád hot-rod minulosti. Hot-rod budoucnosti bude mít pod tou dlouhou kapotou pořádně svalnatý server a někde v zadní kapse 1.0 TSI :)

0/0
19.3.2017 13:23

J92i16ř17í 26S46c59h58w97a91c54h 8288384918746

je to celkem možné, když už dnes si tříválec 1.5 v i8 vytře s tímto osmiválcem pozadí....

0/0
19.3.2017 14:32

M57i23l90a52n 48N54ě68m63e58c 1985530226496

Vytře pozadí, jo? I když tam kromě něj nebude ten elektromotor? Heleďte, když hodím motor z Jawy Pionýr v tašce do kufru BMW M5, taky pak můžu v tomto slohu tvrdit, že si vytře zadek s kdejakým osmiválcem :)

0/0
19.3.2017 14:59

J68i15ř50í 34S40c96h47w82a59c61h 8958944788916

jo vytře pozadí,

A nějaká "když .... kdyby pes nes*al, dál by doběhl" jsou poněkud irelevantní.

A ten tvůj příklad s motorem babety v kufru tuplem.

0/0
19.3.2017 16:33

M62i51l25a88n 86N90ě34m41e79c 1805140966756

Když už si tykáme milý Jiří, tak Ti musím jako kámoš sdělit, že v tomhle případě argumentuješ ve prospěch svých milovaných tříválců stejně pitomě, jako jindy někteří zapálení příznivci velkých atmosféráků, přesvědčení, že existují lepší a horší newtonmetry :)

0/0
19.3.2017 16:42

J13i38ř57í 18S72c34h20w88a92c50h 8298864408546

já nijak neargumentuji ve prospěch toho či onoho, reagoval jsem jen naprosto pravdivým argumentem, kam směřuje vývoj, na rádoby "ironickou" poznámku svého předřečníka. Můj argument byl na rozdil od toho tvého zcela relevantní, protože naprostá většina energie v i8 pochází ze spalovacího motoru (ano když může, tak prostě dobíjí baterii a ta mu zase pomůže při akceleraci), na rozdíl od toho tvého z Pionýra, nikoliv tedy Babety (to byl jediný můj omyl) v kufru M5. ;-)

0/0
19.3.2017 17:55

M90i97l61a93n 57N69ě61m16e21c 1425190666316

Argumentoval jsem sice ještě blbějc než Ty, ale zcela záměrně, což jsi jako inteligentní člověk správně pochopil. Jen Ti asi nedošlo, proč jsem to dělal.

Schválně, co se stane, když se všechna ta vychytaná elektrika dá dohromady s tím předpotopním osmiválcem? Ten snad nemůže dobíjet baterky? Čímž jsme podle mě zpátky u porovnání dvou spalovacích motorů :)

0/0
19.3.2017 19:01

J25i36ř34í 69S30c42h31w43a54c11h 8538334708686

ale znovu to "když, kdyby...

samozřejmě, že i osmiválec může dobíjet baterky (Lexus LS, tedy ten co se už nebude vyrábět), ale znovu musím odkázat na kontext tohoto vlákna. V jeho úvodu jsi nemluvil o nějakém osmiválci ale o zcela konkrétním tříválci (1.0TSI) a já se jen držel tématu "budoucnosti" a "malý tříválec" a porovnal jsem možné existující řešení s konkrétním osmiválcem o kterém je v článku řeč a ten tam (bohužel) žádné baterky nedobíjí. ;-)

0/0
19.3.2017 19:45

P12a68v10e94l 11Z55a45j42í42č28e85k 8554370236960

neni to tak jednoduche pokud bude mit baterky dobijene jako v f1 tak bude motoricky stracet na ten 8V ale bude taky zalezet na profilu trati. Pokud bude jako motorgenerator a dopnovat velke baterky... tak tak maly obem nebude moci pohanet dostatecne velky zdroj energie tak aby dokazal dobijet baterie v nejakem primerenem cas. Nevic je tam pomerne hodne ale... ale proudy potrebne k poradnym motorum, ale proudy potrebne k dobijeni ale dlouhodobe zahrivani baterii... mimochodem velky problem I dnes je zapojeni baterii potykani se s vyrovnavacimi proudy. Prozatim vzdy vyhraje podle me V8 nad 1.0 s pomoci elektromotoru. ale jsme prozatim v plenkach...

0/0
20.3.2017 0:21

P26a24v97e15l 12Z93a61j68í80č98e53k 8194210466960

jeste bych dodal ze koncepce s elektromotry ma pro sportovni jizdu problem s vyvazenim a celkovou hmotnosti... zvlaste pokud ma velke bateriove sety. Takova V8 nebo 12 v prostred auta ma proste porad navrch... I dotankovani je dneska porad rychlejsi nez dobijeni... a jeste me napadlo hmotnost ani v8 na to neni idealni ale koncepce s bateriemi je pomerne tezsi... takze brzdy no... protoze na okruhu se auto pozna hlavne podle brzd... a totez by platilo i mimo okruh... navic me napada ze kdyby pribrzdovali elektromotory coz lze tak nemuzou rekuperovat ;)

0/0
20.3.2017 0:28

J18i69ř85í 11K58o46c21u47r17e20k 6845824935168

Po hodině závodu na okruhu?

0/0
19.3.2017 19:24

J82i73ř15í 17S45c37h86w54a28c67h 8738504108296

ne po hodině závodu na okruhu začne ztrácet....

ale to už bude mít takový náskok, že mu stihnou při tankování v depu vyměnit baterku...;-)

0/0
19.3.2017 19:56

P95a57v46e34l 95Z45a19j25í69č35e63k 8594150756890

asi tezko :D kdyz postavim formuli 1.0 i s nejakou formou kers... tak prohraje z 3l v10

0/0
20.3.2017 0:38

J93o27s21e67f 61B96a34b47k11a 3740189192637

Opravdu flexibilně užitečné auto;-)

0/0
19.3.2017 11:17

J51a27r36o18s46l90a50v 59K73a59d86l58e95c 5661149792531

Trochu Velorexovatí... zaspali nás...:-P

0/0
19.3.2017 8:43

J85i31ř20í 63K33o50c62u81r48e31k 6715194445598

A Porsche 911 je vlastně taková Škoda 120.

0/0
19.3.2017 19:27

M86i35c55h73a51l 97F55i22n24s35t40e30r66l34e 7189640393298

Po mnoha letech snad první věc, která se mi od Sbarra i docela líbí...R^

0/0
19.3.2017 7:28







Najdete na iDNES.cz