Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Hvězdou ženevského autosalonu je hot-rod budoucnosti

Nejšílenější kreace vozí na autosalon do Ženevy, který právě v neděli 19. března končí, tradičně Franco Sbarro. V expozici slavného designéra, který dnes provozuje školu pro stylisty, byl letos hlavní hvězdou futuristický hot-rod jménem Mojave.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S23t83a57n35i73s33l16a89v 96N25ý40v56l12t 2784815953

Opacnym smerem se otevirajici dvere, se rikalo v usa sebevrazedne dvere.

0/0
19.3.2017 14:03

M11i23l29a31n 87N80ě35m82e92c 1135490786606

Kdepak, tohle pořád hot-rod minulosti. Hot-rod budoucnosti bude mít pod tou dlouhou kapotou pořádně svalnatý server a někde v zadní kapse 1.0 TSI :)

0/0
19.3.2017 13:23

J28i10ř41í 69S95c44h79w97a29c18h 8828114288896

je to celkem možné, když už dnes si tříválec 1.5 v i8 vytře s tímto osmiválcem pozadí....

0/0
19.3.2017 14:32

M57i55l81a47n 17N13ě73m10e14c 1395820326866

Vytře pozadí, jo? I když tam kromě něj nebude ten elektromotor? Heleďte, když hodím motor z Jawy Pionýr v tašce do kufru BMW M5, taky pak můžu v tomto slohu tvrdit, že si vytře zadek s kdejakým osmiválcem :)

0/0
19.3.2017 14:59

J10i63ř32í 33S54c55h70w96a83c70h 8598674988836

jo vytře pozadí,

A nějaká "když .... kdyby pes nes*al, dál by doběhl" jsou poněkud irelevantní.

A ten tvůj příklad s motorem babety v kufru tuplem.

0/0
19.3.2017 16:33

M75i92l39a27n 12N96ě33m79e10c 1555940466146

Když už si tykáme milý Jiří, tak Ti musím jako kámoš sdělit, že v tomhle případě argumentuješ ve prospěch svých milovaných tříválců stejně pitomě, jako jindy někteří zapálení příznivci velkých atmosféráků, přesvědčení, že existují lepší a horší newtonmetry :)

0/0
19.3.2017 16:42

J59i23ř70í 58S46c18h43w25a74c94h 8638364408316

já nijak neargumentuji ve prospěch toho či onoho, reagoval jsem jen naprosto pravdivým argumentem, kam směřuje vývoj, na rádoby "ironickou" poznámku svého předřečníka. Můj argument byl na rozdil od toho tvého zcela relevantní, protože naprostá většina energie v i8 pochází ze spalovacího motoru (ano když může, tak prostě dobíjí baterii a ta mu zase pomůže při akceleraci), na rozdíl od toho tvého z Pionýra, nikoliv tedy Babety (to byl jediný můj omyl) v kufru M5. ;-)

0/0
19.3.2017 17:55

M16i85l94a24n 47N33ě36m79e70c 1865360846986

Argumentoval jsem sice ještě blbějc než Ty, ale zcela záměrně, což jsi jako inteligentní člověk správně pochopil. Jen Ti asi nedošlo, proč jsem to dělal.

Schválně, co se stane, když se všechna ta vychytaná elektrika dá dohromady s tím předpotopním osmiválcem? Ten snad nemůže dobíjet baterky? Čímž jsme podle mě zpátky u porovnání dvou spalovacích motorů :)

0/0
19.3.2017 19:01

J17i10ř18í 37S86c49h95w56a35c34h 8338504338836

ale znovu to "když, kdyby...

samozřejmě, že i osmiválec může dobíjet baterky (Lexus LS, tedy ten co se už nebude vyrábět), ale znovu musím odkázat na kontext tohoto vlákna. V jeho úvodu jsi nemluvil o nějakém osmiválci ale o zcela konkrétním tříválci (1.0TSI) a já se jen držel tématu "budoucnosti" a "malý tříválec" a porovnal jsem možné existující řešení s konkrétním osmiválcem o kterém je v článku řeč a ten tam (bohužel) žádné baterky nedobíjí. ;-)

0/0
19.3.2017 19:45

P18a80v39e12l 86Z80a90j46í83č84e18k 8714190336880

neni to tak jednoduche pokud bude mit baterky dobijene jako v f1 tak bude motoricky stracet na ten 8V ale bude taky zalezet na profilu trati. Pokud bude jako motorgenerator a dopnovat velke baterky... tak tak maly obem nebude moci pohanet dostatecne velky zdroj energie tak aby dokazal dobijet baterie v nejakem primerenem cas. Nevic je tam pomerne hodne ale... ale proudy potrebne k poradnym motorum, ale proudy potrebne k dobijeni ale dlouhodobe zahrivani baterii... mimochodem velky problem I dnes je zapojeni baterii potykani se s vyrovnavacimi proudy. Prozatim vzdy vyhraje podle me V8 nad 1.0 s pomoci elektromotoru. ale jsme prozatim v plenkach...

0/0
20.3.2017 0:21

P36a43v73e47l 11Z43a17j47í17č23e40k 8824940806610

jeste bych dodal ze koncepce s elektromotry ma pro sportovni jizdu problem s vyvazenim a celkovou hmotnosti... zvlaste pokud ma velke bateriove sety. Takova V8 nebo 12 v prostred auta ma proste porad navrch... I dotankovani je dneska porad rychlejsi nez dobijeni... a jeste me napadlo hmotnost ani v8 na to neni idealni ale koncepce s bateriemi je pomerne tezsi... takze brzdy no... protoze na okruhu se auto pozna hlavne podle brzd... a totez by platilo i mimo okruh... navic me napada ze kdyby pribrzdovali elektromotory coz lze tak nemuzou rekuperovat ;)

0/0
20.3.2017 0:28

J54i90ř62í 24K55o50c67u98r55e92k 6615324245108

Po hodině závodu na okruhu?

0/0
19.3.2017 19:24

J65i77ř25í 17S29c91h60w85a49c89h 8768694728256

ne po hodině závodu na okruhu začne ztrácet....

ale to už bude mít takový náskok, že mu stihnou při tankování v depu vyměnit baterku...;-)

0/0
19.3.2017 19:56

P71a13v85e19l 83Z39a93j54í56č63e82k 8304360866790

asi tezko :D kdyz postavim formuli 1.0 i s nejakou formou kers... tak prohraje z 3l v10

0/0
20.3.2017 0:38

J84o77s28e16f 81B39a97b33k62a 3120299752147

Opravdu flexibilně užitečné auto;-)

0/0
19.3.2017 11:17

J11a85r54o82s35l94a95v 69K83a77d92l30e54c 5191239422851

Trochu Velorexovatí... zaspali nás...:-P

0/0
19.3.2017 8:43

J92i14ř80í 10K70o70c69u87r42e27k 6475504825898

A Porsche 911 je vlastně taková Škoda 120.

0/0
19.3.2017 19:27

M17i34c91h68a11l 79F56i34n40s27t95e17r84l96e 7619720263648

Po mnoha letech snad první věc, která se mi od Sbarra i docela líbí...R^

0/0
19.3.2017 7:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.