Diskuze

Dieselgate: emise klesají málo, majitelé odstraňují upravený software

Německá ekologická organizace Deutsche Umwelthilfe chce žalovat Spolkový úřad pro motorová vozidla. Úprava software u dieselových motorů podle ní není dostatečná. Tuningové firmy mezitím nabízejí její odstranění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P38e93t19r 10H28á45l73a

12. 4. 2017 0:48

Zruste absurdni spotrebni dane na pohonne latky, zruste absurdni limity na CO2, reste jen to co skutecne vadi, tj. NOX, prach a pod. Vysledkem bude navrat k atmosferickym motorum, ktere sice budou mit o neco vyssi spotrebu, ale pri cene 15 Kc za litr to vadit nebude. Vsechno bide ekologicky cistsi a nikdo nebude mit potrebu podvadet.

0 0
možnosti

O11t37o 62P51a27l17d68u79s

21. 3. 2017 23:54

Nedávno jsem četl, že patnáct námořních lodí vyprodukuje tolik zplodin co všechna osobní auta.

0 0
možnosti

No, jo, jenže na moři nejsou pomahači, co by našli vykuchaný DPF a sebrali techničák. Tak se to raději neřeší. Strejda jedoucí na Dušičky je snadněji polapitelný a skásnutelný. :-/

3 0
možnosti

Úchylní ekoteroristi a úchylní politici. Ale fakt je, že nafta patří do náklaďáku.

1 0
možnosti

a benzin do zapalovače.

Takže hurá na koně nebo do aut na dřevoplyn

0 0
možnosti

Dieselgate je uměle vyvolaný problém, který má zajistit, že už se neude řešit nadměrné prdění krav :-P

3 0
možnosti

Jo jo, takove stado krav to uvrhne mesto do smogu jedna basen...

0 0
možnosti

Tak nějak nevím co měl článek sdělit. Že si zas jedna zelená organizace udělala své měření a zjistila jakési "překvapivé" výsledky? No a? Důležité z hlediska odvolávání se na platnou legislativu jsou právě pouze oficielní testy podle předepsané metodiky, tedy v tomto případě nedc.

Zelené mozky evidentě nepochopili že ten nový sw není nic jiného než bežná aktualizace, homologaci má auto s ní či bez ní. KBA naopak dokonce tu "úpravu" vracela na dopracování, protože po její implementaci vozidlo přestávalo plnit paramtery získané homologace.

To že servisy nabízejí zákazníkům i zpětný update na původní verzi není nic špatného, a ani snaha dehonestovat je označením "tuningové firmy" na tom nic nezmění. Mimochodem i samotný chiptuning není sám o sobě nelegální, obzvláště německé firmy jej mají velmi často homologovaný.

Takže ve výsledku článek o ničemRv

8 1
možnosti

Prostě z paliv je po spálení popel. Lhostejno zda velké saze, nebo rozdrobené na mikro nebo nano částečky. Přinejmenším dálkové komunikace by se měly městům vyhýbat, aby to lidé nedýchali.

0 0
možnosti

M76i95r78e50k 64G79a90j12e97r

20. 3. 2017 20:02

A co kdyz palivem je zemni plyn nebo vodik? Evidentne nemate pravdu.

To, ze kamiony projizdeji skrz mesta je samozrejme spatne a je to typicke pro ty zeme Evropy, ktere nepochopily smysl dalnic a vybudovaly je jen nedostatecne a vetsinou bez dalnicnich okruhu kolem mest.

1 0
možnosti

P24e55t39r 52B27á97č59a

20. 3. 2017 17:05

Komedie na pokracovani a neustaly tlak a nesmyslne snizovani emisi, co neresi vubec nic. Jde jen o penize Rv

4 2
možnosti

Co je na snizovani emisi (tj omezovani traveni lidi) nesmyslneho?

6 0
možnosti

Furt se najde nekdo, kto to bude obchazet. Jedine reseni je radikalni reseni, naftu v osobnich vozech zakazat. To ale neni svobodne reseni, takze lepsi bude naftu vic zdanit, ze se vyplati spalovat benzin, jako v US. To ale zase neprojde pres limity CO2 a zdrazi nakladni dopravu. Navrhuji proto kompezovat nakladakum silnicni dan a platbu za dalnice. CO2 limity muzou zustat, zatim to vyresi downsizing, pozdeji hybridizace a potom elektro.

0 7
možnosti

I65v15o 70Ž86i78ž28k46a

20. 3. 2017 17:07

To je nesmyslů v tam málo větách...

1 0
možnosti

Autoři článku dluží čtenářům tu zásadní informaci, že emise NOxů má na svědomí katalyzátor!! = protože jen díky němu dochází (a to až ZA motorem!) k oxidaci neškodného dusíku na ty dusíkové oxidy, které však už lidem i přírodě škodlivé JSOU. :-(!

0 2
možnosti

Katalyzátor tedy plní dvě funkce: jednu žádoucí (spálení uhlíku a oxidu uhlenatého tj. sazí na CO2) a ta druhá jeho funkce je bohužel nežádoucí - ta právě vyrábí NOxy z původně neškodného dusíku, kterého je ve vzduchu přes 70%... :-( ... a o to tu jde.

0 3
možnosti

Tohle máte z těch svých slavných tédéí. Dá rozum, že diesel v autě nedává smysl.

0 2
možnosti

J21a46n 22M93a24l43ý

20. 3. 2017 15:42

Ale pane, si to teda pletete. Prilozte si k výfuku nastartovaneho dieselu s SCR kapesnik a poté k moderním přímovstrikovemu benzínu. Rozdíl poznáte po 60 sekundách....Pak napište áno?

0 0
možnosti