Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P71e82t55r 18S84p89a48t53z37i57e81r15e41r 7844432565344

chtěl bych poukázat na to, než tu někteří jedinci a slintavci nad koncernem budou říkat jak ty auta jsou držáky a jak žádná jiná značka by tohle nevydržela....poukázat na jeden i v článku zmiňovaný fakt.....to auto jezdilo hlavně po dálnicích, nikoliv ve městech a jezdilo neustále.....takže pokud přesně ten samý režim dáte i jiné značce...tak to ujezdí taky....a to včetně toho servisu. Těch oprav nebylo málo a většina hlavních dílů mimo válců a pístů je prakticky vyměněná...když i Peugeotu nebo Hyundai dáte tolik nových dílů a bude mít takový provoz, tak věřím, že to bez problému ujezdí taky. Ale tedy mnoho lidí jezdí jen město a max 15 km od města, kde ty auta dostávají víc na frak a pak se tu zmůžou jen na to to pohanit, protože to auto nedá to co ta fabie....samozřejmě že nedá....ale to by nedala ani ta fabie, kdyby jezdila to co 90% běžných lidí.

+43/−4
doporučit
11.7.2017 6:44

Z62d16e65n96ě96k 35H13a77n88z67l 1621696702164

Tady bude těch rekordmanů víc,aniž by o tom věděli,hlavně majitelé naftových aut

+23/0
doporučit
11.7.2017 8:24
Foto

J21a80n 20D94v89o87ř12á19k 8349627721446

v článku ten mechanik říká, že o generálce by nemluvil. Ale pozor, na tom motoru je prakticky všechno vyměněno. Hlava (ventily vč zdvihátek), turbo, vstříky, klika, ojnice, lágry. Původní je pouze blok a písty! Takže zase takový divadlo to není, jak se tu píše.

+32/−2
doporučit
11.7.2017 8:28

J50a96r56o16m50í98r 70K71r22á57l 4540819744569

U 1,9 TDI to myslím není takový zázrak. Až někdo najede milion s nějakým tím "superturbo" tříválcem, pak to bude senzace dne.

+19/0
doporučit
11.7.2017 8:06

Ř51e40h94o31ř 85K83r66á51l69í33č30e88k 5527671319528

Takových rekordmanů a rekordmanek napříč všemi značkami jezdí na našich silnicích určitě víc, je to jejich aktuální majitelé často ani nevědí ;-D

+16/0
doporučit
11.7.2017 15:49

M80a12r33t62i84n 16K30r82o27u62p98a 2981923639360

Když budu měnit díly do zblbnutí tak auto bude jezdit do zblbnutí a životnost je omezena pouze tím do kdy se mi to vyplatí. I ty zkorodovaný díly lze měnit. Nějak v tom nevidím ten zázrak. Jiná by byla kdyby v něm neměnili kromě pneumatik a ostatního běžného spotřebáku nic. Taky byl plíživým způsobem vyměněn takřka celý motor.

No a to že někdo jako servisní auto používá někdo takový střep je trestuhodné. Servisní auto musí do místa určení dojet ať se děje co se děje a ne doufat. A to nemluvím o unavenosti a bezpečnosti posádky v autě určeném na krátké cesty.

+16/−2
doporučit
11.7.2017 9:08

J38i30ř42í 46P71o23s12p76í88š76i98l 8362330846618

Kdy bude inzerát v Ačkách. Fabie po prvním majiteli 125 000 km, pravidelný servis v autorizovaném servisu. Velmi dobrý stav :)

+13/−2
doporučit
11.7.2017 7:57

F56r12a49n68t75i52š57e21k 71K44u20b22á14s32e84k 7669578152969

Fábie jsou držáky celkově. Když se člověk stará, tak ty 1. a 2. vydrží statisíce bez vážné závady.

+13/−2
doporučit
11.7.2017 0:07

P91a67v20e31l 59N39o77v34á43k 2845847792962

V dálničním režimu, navíc hodně mimo ČR, to by dalo kde jaké jiné auto taky.

Překvapuje mě jen 8 sad stěračů, já měním po roce s daleko menším nájezdem.

To, že spojka vydržela 900.000 km svědčí o tom, že auto vážně jezdilo "jen" dálnici, tolik by normálně samozřejmě nevydržela.

Auto je z venku pěkné, ale podvozek je dost KO, tam se nějaká ochrana podvozku neaplikovala, jinak by takto strašně nevypadal...

+8/0
doporučit
11.7.2017 8:26

B96o65h16u95m58i33l 87V82a79n19ě69k 5112605112976

Dostal jsem kdysi u jedné firmy s velkým autoparkem jako náhradní vozidlo Favorita s najetýma 600 tisíci kilometry. Byl to sice v interiéru značný děs, to auto každou chvilku používal někdo jiný, bylo hodně ošuchané a hlučné, ale dojel jsem s ním spolehlivě z Olomouce do Prahy a zpět.

V té firmě si ho drželi jen proto, že všechny opravy zvládli mechanici v běžném nijak moc vybaveném autoprovozu. Novější modernější auta se opravovaly v servisech.

+8/0
doporučit
11.7.2017 2:11

V53l14a20d50i31m35í92r 92Z45a79u88š39k96a 5271242357853

Nepřekvapivé. Navzdory různým legendám a zaručeným zprávám o limitované životnosti, vydrží dnes auta mnohem více, než si lidi představují. Proto je taky 2/3 aut v bazarech stočeno a úspěšně se prodávají jako mnohem zánovnější než jsou.

Švagr koupil OII před FL se "serviskou" na 360 tis. km po 5 letech, v zpětném zrcátku v paměti pak po najetí dalších 150 tis. km v servisu odečetli 960 tisíc... Interiér zachovalý, ani automechanik nic nepoznal- až když se pro problémy s padáním do nouzáku rozebral motor- tam bylo karbonu... Problémy se pak kupili a auto se stalo nerentabilní opravovat, muselo pryč. Nicméně najelo téměř milion. Je to jen o stylu použití a pečlivém servisu.

Firemní vozidla dle způsobu užití celkem běžně jezdí kolem 8 tis. km měsíčně. Za 5 let tak mají kolem půl milionu km, stočí se na 231 tisíc a se zachovalým interiérem prodají někomu, kdo pak nadává, že "ta moderní auta nic nevydrží"

+7/0
doporučit
11.7.2017 10:19

M64a23r24e48k 26H87r17u33b27y 6237212581498

Chudak, ktery musel takovou dobu sveho zivota stravit ve Fabii, by si zaslouzil metal. A nebo alespon prispevek na rehabilitaci zad ;-)

+9/−2
doporučit
11.7.2017 15:26

P29e97t37r 79M80i38c74h44a57l 2700144711702

Problémem většiny soukromých majitelů aut je, že jim auto sejde stářím, nikoli najetými kilometry.

+5/0
doporučit
11.7.2017 10:59

O26n69d92r89e65j 65K82a82l46m47a85n 1580376264122

No asi bych v takovém autě nechtěl takovej nájezd udělat. 5 kvaltů, na dálnici rachot jako prase a bůh ví jestli má tempomat. Ale jinak je to samozřejmě úctyhodný výkon o tom žádná.

+6/−4
doporučit
11.7.2017 7:19

T27o13m22á80š 43J94a59n89í11r26e46k 8840607516169

"tipuji, že je načipovaný. Ale profesionálně" .... profesionalni ciptuning (cili zjevny oxymoron) a dal uz ten blabol radsi ani nectu .... profesionalne to cipujou pouze v automobilce a uvedou udaje o vykonu do velkeho technicaku .... tyhle jakoze ciptuningy delane nejakym lojzou, co si koupil za dva dolary kabel z ciny a zkousi zmenit nahodne nejake parametry, tomu jsem se kdysi smal, dnes uz mi to prijde spis k placi, ze se tim jeste nekdo v inzeratu treba chvali, kdyz by to mel zamlcet ....

+9/−9
doporučit
11.7.2017 0:38

M51a20r75t54i71n 47J39u36r56e55č75k66a 2823604511311

"Program v telefonu teď tedy dopočítává kilometry podle GPS"

To nemobli udělat nějakou aplikaci, aby to stav km vyčítalo z řídicí jednotky a zobrazovalo... Dopočítávání přes GPS se mi moc tedy neazmlouvá. Těchto aplikací k obd kabelům je celá řada, dovedou zobrazovat i rychlost, teplotu chladící kapaliny a řadu dalších věcí přímo na displeji mobilu přes blutooth verzi obd.

+3/0
doporučit
11.7.2017 15:58
Foto

M52i22c71h26a54l 57N32a38j74m65a78n 7919723296790

Ano, pokud auto jezdí delší cesty ,jezdí s ním jeden řidič, ten řidič jezdí rozumně, autu je dopřáván pravidelný servis, při vyšším nájezdu se nekouká na to, že opravy překračují cenu auta, tak se dá najezdit hdně přes půl milionů kilometrů.

Ale trávit v dnešní době každý den skoro 500 km v jedničkový fabii je troch masochismus. Jezdíval jsem také v jedničkové fabii (2.0 MPI) kolem 60 tis. za rok a nedal na ní dopustit, ale za těch 10 let šel vývoj trošku dál.

+3/0
doporučit
11.7.2017 10:57

V31ě40r39a 94F75o81l81t53ý64n86o75v64á 1358676387769

...stěrače stírají, blikače blikají.

Do prodejny a opravny Škoda, kde jsem před léty pracovala, jezdil služební Favorit na pravidelný servis. Měl najeto 450.000 km bez mimořádných oprav. Na svoji dobu to byl také rekordman a jeho řidič naň nedal dopustit.

+3/0
doporučit
11.7.2017 9:58

L39e59o94p92o71l87d 34P61r92o86k47e79š 8169674477

Za komunistů kamarád jezdil v práci 30 let Barkasem .Nechtěl se ho zbavit , protože doma měl Wartburga a v podstatě všechny náhradní díly pasovali + benzin zdarma. Barkas měl namotáno hodně přes 1,5 milionu. Sice 2 karoserie , asi 10 motorů , ale nikdo o tom nepsal a ani není v museu .

+3/0
doporučit
11.7.2017 7:59

J63a36n 74P53a35v52e64l74k48a 3697681174391

Zato naše nová Octavie najela 230 km a pak se rozsypala automatická převodovka.

+2/0
doporučit
11.7.2017 11:44

D77a92n96i70e45l 87K48r41o76n35e18r 7434154776117

Me by zajimalo, jak je to s tou degeneraci oleje v zavislosti na case. Prece pokud do auta naliju novy olej a necham to auto rok stat, tak po roce s tim olejem nemuze nic moc byt, aby byl na vymenu.

+2/0
doporučit
11.7.2017 9:08

P88e44t11r 47L95a48n22g37e60r 6235135330732

úctyhodné, ovšem velkou roli hraje zde pravidelná a poctivá údržba a způsob provozu

kdo provozuje auto na pojížďkách do 10 km v městkém provozu několikrát denně, tak by neměl šanci např. na výdrž spojky nebo motoru (v testovaném autě vhodně zvolený diesel)

+2/0
doporučit
11.7.2017 7:01

J83a55n 33M13a80c94h82á10č 3897766443272

Jo downshizing je krásná věc.Jestlipak bude někdy test fabie 1,0 TSI alespon s půl milionem kilometrů...

+2/−1
doporučit
11.7.2017 17:21

T29o16m85á11š 66B20a29ř74t62i85p14á67n 6309208893640

To u Mercedesu Sprinter mají ten problém s tachometrem vyřešenej líp - na milionu se vynuluje, takže moje bývalá sanitka pro převozy pacientů ukazuje teď krásných 25k km. Jenom ten volant už asi za chvíli prohmatám skrz naskrz ;-D

+2/−1
doporučit
11.7.2017 11:33

P64a46v56e41l 64R74y56m30e12š 8149612204935

A co na to Báča? Už tady byl hodit jedovatý plivanec na koncernový auta s poznámkou, že ho stejně v jeho 20 let starým bavoráku nikdo nepředjede?

+2/−1
doporučit
11.7.2017 8:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.