- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo šlohnul ten znak Škoda na krytu motoru?
Kdybych toto pořídil manželce, tak za půl roku budu měnit spojku a když se poštěstí tak i turbo!
Mám takové vozidlo. Letos oslavilo patnáct let. Je to můj miláček. Nejdynamičtější vozidlo, které jsem kdy vlastnil. . Ale Trabant měl také dobrý odpich.
No rekordmanka - milion a čtvrt po všem možném vč. dlouhých štrek po dálnicích. A co takhle MĚSTSKÝ autobus (tedy samý rozjezd, brzdění, popojíždění v kolonách, automatická převodovka) s více než milionem km za necelých 14 let rovněž bez podstatných oprav (a dalších 11 vozů s více 900000km)?
u autobusu za mnoho milionů leckdy ve dvousměnném provozu se nájezd v milionech km očekává zcela automaticky....
Co tak slýchám od kamarádů, co Fabii I měli a sám mám zkušenosti se dvěma kusy v rodině, tak musím napsat, že po motorové stránce to byla spolehlivá auta (motory TDI a MPi), ale zbytek vozu za moc nestál. Čím větší výbava ve voze byla, tím více se to sypalo a co se mohlo pokazit, to se taky pokazilo. Takže ideální je Fabie I ve výbavě holobyt, ale kdo by to zase chtěl.
Třeba my měli v taxislužbě jednu Škodu Octavia z roku 97 s tím neoblíbeným motorem 1.8 bez turba, na LPG a s dobrou údržbou udělala 380 tisíc km. Všecko město. Pak byl motor K.O. Po jeho výměně za jiný repasovaný se vyhoupla na krásných 520tisíc km. Kupující nám to nevěřil, ale koupil. A určitě měnil zase motor. Z bytek auta byl fit.
A co s tim?
Do takove piksle bych nesedl ani kdyby to najelo 10 milionu.
Já měl Citroen ZX a najeli jsme s ním přes 600 tisíc. A měnila se jen po bouračce komplet karoserie, potom jenom celej motor a párkrát komplet zavěšení. A řízení. jinak fakt skoro nic, držák!
Takze zustal puvodni volant a sedadla? Nebo i prevodovka - to asi ne, ze?