Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D77a69v29i78d 56H87u55r21k15a 3190743131391

Co furt mate vsichni proti prevodovkam CVT? Prvni Hondu s cvt jsem mel od 2007, najeto 170.000 km bez problemu, od 2009 mame Hondu Jazz a manzelka ma najeto 190.000 km, bez problemu. Ja mam XV od 2013 s cvt a najeto 120000 km. Na cvt je treba si zvyknout, ale mi to vyhovuje.

+1/0
23.3.2017 20:54

M90a21r85e44k 74K40l81u54f30a 3848654334106

Já chci zpátky starého Forestera! ;-(;-(

0/0
23.3.2017 16:47

J30a82r78o43s56l31a92v 79D82r14o49z52d 6983829530797

Za mne super, vydali se cestou jemné evoluce, zlepšili interiér, charisma se nikam nevytratilo. Pokud ještě zvětšili kufr, bude se to blížit dokonalosti.

0/0
23.3.2017 11:59

M51a64r69e79k 81J48a61n74e34č14k51a 1787476223461

Jemné evoluce? Řekl bych, že to byl řádný přetřes a díky tomu je jeho dřívější charisma spíše v háji a tak jak dříve šlo Subo rozeznat už z dálky, dneska člověk přemýšlí jestli je to v dáli vlastně Subaru.

0/0
23.3.2017 14:26

L29i57b73o18r 21M63o82u25č94k29a 1348507685852

zepredu bych rekl .. Suzuki

0/−1
23.3.2017 11:03

J61a30r60o39s88l59a14v 83D83r47o55z57d 6743909760827

A přitom to je Subaru jak řemen. Asi se moc v autech neorientujete.

0/0
23.3.2017 11:55

M80a42r63e55k 75J43a87n28e70č63k56a 1447456383221

Bejvávalo :-/

0/0
23.3.2017 14:27

J62a10r54o73s73l61a28v 42D38r61o80z12d 6253439290857

Nevim proc bejvavalo. Ma to boxer, nejlepsi CVT prevodovku na trhu (ktera byla sice driv dost kritizovana novinari, ale je to navykova zalezitost), system eyesight, symmetricalAWD a opravdu skvely podvozek, tedy v komplexu skutecne unikatni techniku, vse vlastni vyvoj Subaru.

Navic je s tim Subaru i velmi uspesne, nezivori, ale naopak ma jasne definovanou a stabilni poziic na trhu. Vic takovych automobilek.

0/0
28.3.2017 23:51

P98e44t61r 65P78r74u34s 7977435599962

Kdyz XV prisel, tak se mi nelibil, ale postupne se mi zacal libit vic a vic. Je to paradni kara. Jen jako nahrada za zakladni imprezu je dost drahy.

+1/0
23.3.2017 9:02

L82a54d24i75s70l30a47v 11K83a11l38o58u49s 7525796811530

Impreza je,akorát se neprodává v ČR. Ono celé zastoupení SUBARU je nějaké divné.Reklamace neuznávají,přestože se jedná o konstrukční chyby.

0/0
23.3.2017 19:05

J59i10ř67í 41B70á28r94t78ů 7662634869643

Nějak mi tam chybí stálé 4x4 a manuál. To už nebude?

+1/0
23.3.2017 8:42

M65a93r75t89i17n 14T66e66p41l43a11n 9417410895373

Minimálně AWD si myslím, že to bezesporu bude. Spíš je to podle mě tak samozřejmé, že to ani nezmínili.

+2/0
23.3.2017 9:27

J58i91r80i 82G34a24z34d39a 8114873774874

awd to je stale

0/0
23.3.2017 10:02

J74a57r21o82s65l80a16v 17D20r31o53z82d 6843489480527

Pan Bártů asi naráží na to, že Subaru dnes mezi nápravami u modelů s automatickou převodovkou už nemají klasický diferenciál, ale spojku, což u některých vyvolává mylný dojem, že je to to samé, jako systém haldex v Octavii.

Realita je taková, že elektronicky řízený pohon 4x4 v podání Subaru je už dnes tak dobrý, že zkrátka klasický diferenciál v některých situacích zaostává.

Ostatně jediná automobilka, která se pokud jde o kvality pohonu 4x4 může se Subaru měřit, tedy Audi a jejich quattro, postupně také diferenciál opouští a přechází na mezinápravové spojky. Vývoj je nezastavitelný...

+2/0
23.3.2017 12:04

J28i67n76d13ř21i35c23h 94M41i48t62t34e64r 6164965121426

A co X-Drive u BMW ?

0/0
23.3.2017 12:42

J74a61n 93N33o31v68á83k 6757170418433

béčková záležitost, zvláště u pětkové řady;-)

0/0
23.3.2017 16:10

J81i95n65d61ř97i75c52h 73M78i26t72t29e41r 6264105191186

Tak podle tohoto odkazu to tak nevypadá, Audi dostává napráskáno.

http://autotrip.cz/srovnani-quattro-vs-xdrive-kdo-je-vitez/

0/0
23.3.2017 16:16

J54a37r62o39s81l63a43v 45D93r23o23z79d 6843489160677

Teren je presne situace, kdy ma elektronicke reseni navrch oproti mechanickemu. Naopak pri sportovni jizde po zpevnenem povrchu se zhorsenou adhezi (namrzla silnice, sotolina, apod.) jsou prodlevy elektroniky pro ridice neprijemne a delaji chovani vozu obtizne citelne.

Proto sportovne zalozeni ridici voli BMW vzdy s pohonem zadnich kol, xdrive nikdy.

+1/0
25.3.2017 12:05

J56i34n11d29ř53i77c41h 33M91i27t66t30e32r 6674595691636

Ano zadokolka je skvělá, měl jsem BMW 650i. Jízda parádní, ovšem na gumy šířky 275 mm jsem nasehnal řetězy a několikrát jsem uvízl pod kopcem. Jednou cestou do Zermattu, podruhé do Alta Badie. Na sněhu to bylo utrpení, široké gumy, velký výkon, motor vepředu, je jasné že trakce nic moc. Tak jsem ji prodal a šel do BMW 535d xdrive. Zatím spokojenost. Zadokolka ano, ale jen na léto nebo jako druhé auto do rodiny.

+1/0
25.3.2017 14:49

J79a35r68o54s46l40a50v 62D80r32o37z43d 6953229230147

S 650i jsem nemel tu cest, ale asi tam bude uz vykonu na jednu hnanou napravu fakt moc. Ja mam momentalne ctyrkolku s 220 koniky a prijde mi to quattro zbytecne, taham sebou cca 100kg hmoty, zvysuje mi to spotrebu a realny prinos nevidim, priste pujdu zas do zadokolky.

0/0
28.3.2017 23:46

J34i50n76d28ř87i97c31h 44M44i71t61t40e74r 6844335581436

Bydlím v Šumperku a do Jeseníků jezdím na lyže. Výjezd na Paprsek se zadokolkou a bez řetězů je zážitek. Raději jsem koupil xdrive, i když ta váha navíc je znát. Jinak ta 650i měla 367 koní , hrabalo to i na mokru. Za sucha parádní jízda. A když se vypnula stabilizace, dalo se skvěle driftovat. Měl jsem z toho obavy, ale chovalo se to nezáludně, smyk přišel naprosto plynule a předvídavě, stačilo dát kontra a krásně to šlo do zatáčky. Ale moc jsem to nedělal, zadní guma za 6000 se mi nechtěla ničit. Když tak na sněhu, to šlo.

+1/0
28.3.2017 23:55

L53a26d93i68s36l15a70v 29K95a26l43o45u21s 7775236421780

Pokud to nebude v manuálu, tak to je špatné. CVT je sice pěkné, ale s krátkou životností, další past na zákazníka. Třeba Toyota používá e-CVT, což je variabilní převod na základě planetové převodovky(bez třecích elementů). Mě vadí zpackané nafťáky a nevýkonné benziňáky. Jinak podvozek, jízdí stabilita, je na celkem dobré úrovni. K těm motorům, je jen 1.6 , 2.0 a nic jiného, pak až podobné WRX STI.(z extrému do extrému).

0/0
23.3.2017 13:32

A55n49t71o71n42í44n 90S95e91b16e64r65a 7383318880829

A takto, mile deti, se z designove unikatniho Subaru stal tuctovy vuz. Pohadky je konec.

0/−1
23.3.2017 7:19

M27a11r53e86k 97J62a30n79e12č53k62a 1207666303391

Nový design se Subaru moc nepovedl a to napříč jejich modely. Asi nejpěknější byly modely v letech cca. 2004 až 2009. Nyní je to vše taková obtloustlá tuctovka, i když se skvělou a spolehlivou technikou (až na výjimky v podobě CVT převodovky a diesel motorů). Snad jedinou výjimkou je ještě Levorg, který právě vychází z designově hodně povedeného Legacy IV.

0/0
23.3.2017 14:15

J82a83r34o23s60l26a97v 61D29r12o61z71d 6493429970177

Za me je hodne povedeny i Outback, XV, BRZ, STI a Forester... takze vlastne vsechno. :) Subaru bylo s designem na mrtvem bode u minule generace Legacy/Outback, ty se moc nepovedly...

0/0
28.3.2017 23:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.