Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D71a25v75i73d 10H85u68r68k53a 3770883241861

Co furt mate vsichni proti prevodovkam CVT? Prvni Hondu s cvt jsem mel od 2007, najeto 170.000 km bez problemu, od 2009 mame Hondu Jazz a manzelka ma najeto 190.000 km, bez problemu. Ja mam XV od 2013 s cvt a najeto 120000 km. Na cvt je treba si zvyknout, ale mi to vyhovuje.

+1/0
23.3.2017 20:54

M41a40r90e48k 69K96l63u51f70a 3938384894816

Já chci zpátky starého Forestera! ;-(;-(

0/0
23.3.2017 16:47

J80a45r69o28s87l43a25v 96D50r13o15z88d 6273109230387

Za mne super, vydali se cestou jemné evoluce, zlepšili interiér, charisma se nikam nevytratilo. Pokud ještě zvětšili kufr, bude se to blížit dokonalosti.

0/0
23.3.2017 11:59

M48a78r60e77k 94J80a30n22e95č19k22a 1557506103311

Jemné evoluce? Řekl bych, že to byl řádný přetřes a díky tomu je jeho dřívější charisma spíše v háji a tak jak dříve šlo Subo rozeznat už z dálky, dneska člověk přemýšlí jestli je to v dáli vlastně Subaru.

0/0
23.3.2017 14:26

L47i83b27o14r 33M97o35u89č54k97a 1888907375842

zepredu bych rekl .. Suzuki

0/−1
23.3.2017 11:03

J59a52r96o49s22l32a25v 76D21r86o10z25d 6563319770317

A přitom to je Subaru jak řemen. Asi se moc v autech neorientujete.

0/0
23.3.2017 11:55

M69a56r49e80k 66J14a10n94e89č40k22a 1877166783151

Bejvávalo :-/

0/0
23.3.2017 14:27

J89a92r37o46s66l24a15v 37D77r16o70z71d 6403149170507

Nevim proc bejvavalo. Ma to boxer, nejlepsi CVT prevodovku na trhu (ktera byla sice driv dost kritizovana novinari, ale je to navykova zalezitost), system eyesight, symmetricalAWD a opravdu skvely podvozek, tedy v komplexu skutecne unikatni techniku, vse vlastni vyvoj Subaru.

Navic je s tim Subaru i velmi uspesne, nezivori, ale naopak ma jasne definovanou a stabilni poziic na trhu. Vic takovych automobilek.

0/0
28.3.2017 23:51

P14e21t33r 38P42r50u55s 7287545519122

Kdyz XV prisel, tak se mi nelibil, ale postupne se mi zacal libit vic a vic. Je to paradni kara. Jen jako nahrada za zakladni imprezu je dost drahy.

+1/0
23.3.2017 9:02

L59a81d20i36s70l41a80v 19K32a29l84o21u16s 7635296701740

Impreza je,akorát se neprodává v ČR. Ono celé zastoupení SUBARU je nějaké divné.Reklamace neuznávají,přestože se jedná o konstrukční chyby.

0/0
23.3.2017 19:05

J95i41ř68í 89B81á88r17t75ů 7822504729483

Nějak mi tam chybí stálé 4x4 a manuál. To už nebude?

+1/0
23.3.2017 8:42

M46a19r90t24i22n 55T54e67p79l10a40n 9587940845313

Minimálně AWD si myslím, že to bezesporu bude. Spíš je to podle mě tak samozřejmé, že to ani nezmínili.

+2/0
23.3.2017 9:27

J28i10r26i 73G22a79z79d31a 8234823224764

awd to je stale

0/0
23.3.2017 10:02

J92a12r59o86s90l17a70v 84D20r93o95z92d 6173749130947

Pan Bártů asi naráží na to, že Subaru dnes mezi nápravami u modelů s automatickou převodovkou už nemají klasický diferenciál, ale spojku, což u některých vyvolává mylný dojem, že je to to samé, jako systém haldex v Octavii.

Realita je taková, že elektronicky řízený pohon 4x4 v podání Subaru je už dnes tak dobrý, že zkrátka klasický diferenciál v některých situacích zaostává.

Ostatně jediná automobilka, která se pokud jde o kvality pohonu 4x4 může se Subaru měřit, tedy Audi a jejich quattro, postupně také diferenciál opouští a přechází na mezinápravové spojky. Vývoj je nezastavitelný...

+2/0
23.3.2017 12:04

J95i11n20d94ř96i66c88h 75M65i75t60t68e65r 6864775411106

A co X-Drive u BMW ?

0/0
23.3.2017 12:42

J78a60n 65N29o22v48á50k 6337980218343

béčková záležitost, zvláště u pětkové řady;-)

0/0
23.3.2017 16:10

J13i32n66d47ř76i84c35h 21M71i27t79t36e22r 6834315251566

Tak podle tohoto odkazu to tak nevypadá, Audi dostává napráskáno.

http://autotrip.cz/srovnani-quattro-vs-xdrive-kdo-je-vitez/

0/0
23.3.2017 16:16

J12a28r33o26s64l92a38v 23D46r74o82z61d 6683709960557

Teren je presne situace, kdy ma elektronicke reseni navrch oproti mechanickemu. Naopak pri sportovni jizde po zpevnenem povrchu se zhorsenou adhezi (namrzla silnice, sotolina, apod.) jsou prodlevy elektroniky pro ridice neprijemne a delaji chovani vozu obtizne citelne.

Proto sportovne zalozeni ridici voli BMW vzdy s pohonem zadnich kol, xdrive nikdy.

+1/0
25.3.2017 12:05

J63i71n42d19ř22i90c80h 60M65i68t82t97e34r 6524455901336

Ano zadokolka je skvělá, měl jsem BMW 650i. Jízda parádní, ovšem na gumy šířky 275 mm jsem nasehnal řetězy a několikrát jsem uvízl pod kopcem. Jednou cestou do Zermattu, podruhé do Alta Badie. Na sněhu to bylo utrpení, široké gumy, velký výkon, motor vepředu, je jasné že trakce nic moc. Tak jsem ji prodal a šel do BMW 535d xdrive. Zatím spokojenost. Zadokolka ano, ale jen na léto nebo jako druhé auto do rodiny.

+1/0
25.3.2017 14:49

J92a31r80o87s18l48a39v 37D34r39o20z51d 6583129550827

S 650i jsem nemel tu cest, ale asi tam bude uz vykonu na jednu hnanou napravu fakt moc. Ja mam momentalne ctyrkolku s 220 koniky a prijde mi to quattro zbytecne, taham sebou cca 100kg hmoty, zvysuje mi to spotrebu a realny prinos nevidim, priste pujdu zas do zadokolky.

0/0
28.3.2017 23:46

J79i58n21d87ř15i44c20h 47M71i59t94t19e40r 6874935381916

Bydlím v Šumperku a do Jeseníků jezdím na lyže. Výjezd na Paprsek se zadokolkou a bez řetězů je zážitek. Raději jsem koupil xdrive, i když ta váha navíc je znát. Jinak ta 650i měla 367 koní , hrabalo to i na mokru. Za sucha parádní jízda. A když se vypnula stabilizace, dalo se skvěle driftovat. Měl jsem z toho obavy, ale chovalo se to nezáludně, smyk přišel naprosto plynule a předvídavě, stačilo dát kontra a krásně to šlo do zatáčky. Ale moc jsem to nedělal, zadní guma za 6000 se mi nechtěla ničit. Když tak na sněhu, to šlo.

+1/0
28.3.2017 23:55

L38a75d49i26s67l55a32v 13K80a87l61o69u18s 7165656371250

Pokud to nebude v manuálu, tak to je špatné. CVT je sice pěkné, ale s krátkou životností, další past na zákazníka. Třeba Toyota používá e-CVT, což je variabilní převod na základě planetové převodovky(bez třecích elementů). Mě vadí zpackané nafťáky a nevýkonné benziňáky. Jinak podvozek, jízdí stabilita, je na celkem dobré úrovni. K těm motorům, je jen 1.6 , 2.0 a nic jiného, pak až podobné WRX STI.(z extrému do extrému).

0/0
23.3.2017 13:32

A54n93t33o12n27í58n 20S42e25b57e52r29a 7963468450809

A takto, mile deti, se z designove unikatniho Subaru stal tuctovy vuz. Pohadky je konec.

0/−1
23.3.2017 7:19

M59a30r36e16k 66J22a12n88e83č34k56a 1587766623531

Nový design se Subaru moc nepovedl a to napříč jejich modely. Asi nejpěknější byly modely v letech cca. 2004 až 2009. Nyní je to vše taková obtloustlá tuctovka, i když se skvělou a spolehlivou technikou (až na výjimky v podobě CVT převodovky a diesel motorů). Snad jedinou výjimkou je ještě Levorg, který právě vychází z designově hodně povedeného Legacy IV.

0/0
23.3.2017 14:15

J38a81r24o43s10l15a89v 21D26r38o82z51d 6963799820837

Za me je hodne povedeny i Outback, XV, BRZ, STI a Forester... takze vlastne vsechno. :) Subaru bylo s designem na mrtvem bode u minule generace Legacy/Outback, ty se moc nepovedly...

0/0
28.3.2017 23:55







Najdete na iDNES.cz