Diskuze

Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D51a73v19i43d 35H21u72r80k94a

23. 3. 2017 20:54

Co furt mate vsichni proti prevodovkam CVT? Prvni Hondu s cvt jsem mel od 2007, najeto 170.000 km bez problemu, od 2009 mame Hondu Jazz a manzelka ma najeto 190.000 km, bez problemu. Ja mam XV od 2013 s cvt a najeto 120000 km. Na cvt je treba si zvyknout, ale mi to vyhovuje.

1 0
možnosti

M28a54r24e84k 97K49l82u29f72a

23. 3. 2017 16:47

Já chci zpátky starého Forestera! ;-(;-(

0 0
možnosti

Za mne super, vydali se cestou jemné evoluce, zlepšili interiér, charisma se nikam nevytratilo. Pokud ještě zvětšili kufr, bude se to blížit dokonalosti.

0 0
možnosti

Jemné evoluce? Řekl bych, že to byl řádný přetřes a díky tomu je jeho dřívější charisma spíše v háji a tak jak dříve šlo Subo rozeznat už z dálky, dneska člověk přemýšlí jestli je to v dáli vlastně Subaru.

0 0
možnosti

zepredu bych rekl .. Suzuki

0 1
možnosti

A přitom to je Subaru jak řemen. Asi se moc v autech neorientujete.

0 0
možnosti

P26e54t76r 84P94r74u32s

23. 3. 2017 9:02

Kdyz XV prisel, tak se mi nelibil, ale postupne se mi zacal libit vic a vic. Je to paradni kara. Jen jako nahrada za zakladni imprezu je dost drahy.

1 0
možnosti

Impreza je,akorát se neprodává v ČR. Ono celé zastoupení SUBARU je nějaké divné.Reklamace neuznávají,přestože se jedná o konstrukční chyby.

0 0
možnosti

Nějak mi tam chybí stálé 4x4 a manuál. To už nebude?

1 0
možnosti

Minimálně AWD si myslím, že to bezesporu bude. Spíš je to podle mě tak samozřejmé, že to ani nezmínili.

2 0
možnosti

A takto, mile deti, se z designove unikatniho Subaru stal tuctovy vuz. Pohadky je konec.

0 1
možnosti

Nový design se Subaru moc nepovedl a to napříč jejich modely. Asi nejpěknější byly modely v letech cca. 2004 až 2009. Nyní je to vše taková obtloustlá tuctovka, i když se skvělou a spolehlivou technikou (až na výjimky v podobě CVT převodovky a diesel motorů). Snad jedinou výjimkou je ještě Levorg, který právě vychází z designově hodně povedeného Legacy IV.

0 0
možnosti