Diskuze
Potvrzeno: Benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok
Děkujeme za pochopení.
F15r87a28n70t75a 73Š55e94v92č20í80k
byrokratický odpad evropy v bruselu se úplně zbláznil
L70a98d25i50s86l79a56v 67K73a90l92o58u61s
Řešení je. Místo downsizeingu,upsizeing. Prostě jednoduchý atmo motor 2.5 s kompresí 1:15. Ostatně podobné se používají u hybridů,jako Lexus,Prius,... A nebo reznoucí Mazda se skyactivem.
M73a60r59t82i83n 33K74a60r16á35s82e26k
No bezinak s velkou kompresi je presne ten typ benzinaku, ktery bude mit s emisemi problem...
O30n39d28ř17e23j 95L62o11š84o24t31h
To je najednou překvapení, naštěstí cena není nikterak závratná a pokud kvůli tomu automobilky dramaticky zdraží, tak to bude jen ojeb na zákazníky.
S83t79a82n87i30s56l47a45v 21N39ý65v95l24t
Představa, že budu restaurovat mojí octavii z roku 99 je pořád více reálná.
L65u50k38á60š 59K93m39e56n76t
Tak návrat k nepřímému vstřiku by vyřešil řadu problémů, ale normy Bruselu by se nedaly plnit ani v laborce.
Otázka ale je, co je vlastně lepší. Jestli motor, který v laborce normy plní, ale v reálném provozu je mnohonásobně překračuje a navíc chrlí saze a vysoké množství NOx, které následně ročně zabijí tisíce lidí v celé EU. Nebo zda je lepší motor, který by ty normy nesplnil v laborce, ale v reálu by produkoval minimum sazí a ani ne poloviční množství NOx oproti motoru, co v laborce uspěl?
Z tohoto pohledu bych měl raději motor, co v té laborce produkuje o něco víc CO2, který mi nepoškozuje zdraví. Přímý vstřik je v podstatě způsob, jak veškeré spalovací motory zlikvidovat a s nimi i naše zdraví. Ať žije rudozelená ekologie z Brusele.
J70a85n 63D42l13o91u50h84ý
Stacilo by se vratit k neprimemu vstriku. Ty motory primovstriky jsou dobry tak akorat pro statistiky do brusele... filtr pevnych castic nikdy nebude levna soucastka ( staci se podivat, jak se vyrabi) a vetsina lidi kupuje auto na deset let (fyzicka osoba) a 10 let to bezproblemove fungovat nebude. To nedaj ani dnesni DPF. Bohuzel pro automobilku je konecny zakaznik ve statistikach nevyznamny pocet oproti firmam, co toci auta kazde 2 az 4 roky.
M93a65r64t59i57n 52K55a26r46á91s95e86k
No ty dpf co mame ve firemnich autech problemyu prakticky nezpusobujou, v autech se obcas neco vysype (snazime se je drzet v chodu 10 let), ale dpf problemy prakticky nejsou...
J51a81n 81M88a46l83ý
Součástí EURO norem je i stanovená min. Životnost filtrů a to 150 TKM. Realita je kus od kusu. Jde o celou škálu různých faktorů
V68l20a33d89i26s94l83a69v 47B12u17r34y67š18e19k
životnost je jako u autobaterie, podle zacházeni uživatelam od 3 do 11 let, u DPF od 60 tisíc km do 300 tisíc
P45e89t21r 98M81i32c56h83a97l
A je to tady. Výhody benzínu se nám začínají tenšit. Ale vzhledem k tomu, že nafta do osobáků bude časem zakázaná, může nám to být celkem jedno. :-)
J61a17n 80M47a88l13ý
Zakázaná nebude. Diesely se SCR jsou emisne čistější než jakýkoliv současně jezdící benzín. Ten motor je však drahý, takže větší kubatury. Po honu na diesely přichází hon na benzíny. Co to udělá s jejich cenami se uvidí
P48e64t72r 81M18i24c39h67a37l
Kdepak, poplašná zpráva by to byla, kdyby to nebyla pravda.
J77a42k45u91b 76S47e12k25e22r36a
Smutne na to je, ze 98% zakazniku se o tomhle dozvi az ze servisu a faktury... Vetsina lidi se po tom pidit nebude. Vetsinu zajima neco jineho, ne nasledny servis. A pochybuju, ze v autosalonu bude upozorneni, ze zakoupenim vozidla pocitejte s prekvapenim po ujeti xy km.
J34a38n 18T24a46r79a43b36a
JPP (jednapanipovidala). Máme ve fleetu hafo aut s DPF, řada z nich má 300 000km a více a filtr odešel u jednoho jediného při stavu tachometru 17000, výměna v záruce. U žádného jiného nebyl problém, co odchází naprosto pravidelně, obvykle při ME/STK, jsou čidla tlakové diference. Což je záležitost 1000kč. Když se dožije 100 000km, je to úspěch.
Škoda představila malý elektromobil jménem Epiq. Cenu dostane k 600 tisícům
Automobilka Škoda loni téměř ztrojnásobila provozní zisk na 1,77 miliardy eur. Značka při oznámení...
První jízda novým superbem. Škoda si dala na rozloučení s benzinem záležet
Pokud tedy tímto autem končí éra vozů se spalovacími motory, nemá se Škodovka opravdu za co stydět....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Dotace na elektromobily v ČR oficiálně spuštěny. Připraveny jsou dvě miliardy
Po dlouhém čekání byl v pondělí 18. března spuštěn dotační program na podporu elektromobility....
Nizozemsko může dobíjet elektromobily, nebo domácnosti. Obojí ne, síť nestačí
Premium Kapacita elektrické sítě v Nizozemsku nestačí balancovat elektromobilitu. Omezení provozu veřejných...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Škoda patentuje osobní automobil. Chce posadit dítě na nejbezpečnější místo
Patentový úřad ve středu zveřejnil patentovou přihlášku mladoboleslavské škodovky s neskromným...
Protektorát přinesl jízdu vpravo, která stejně byla v plánu. Už je to 85 let
Diváci filmů natočených za první republiky si určitě všímají, že v době mezi válkami jezdila auta...
Skandál Fordu stál desítky životů, značka o chybě v konstrukci věděla
Stačil menší náraz zezadu, ulomilo se hrdlo palivové nádrže a došlo ke vznícení vytékajícího...
KOMENTÁŘ: Pravda o normě EURO 7. Vondra dosáhl jen Pyrrhova vítězství
Premium Tak prý nám Alexandr Vondra zachránil automobilový průmysl. Heuréka! A jaká je realita? Vondra jen...
Dotace na elektromobily v ČR oficiálně spuštěny. Připraveny jsou dvě miliardy
Po dlouhém čekání byl v pondělí 18. března spuštěn dotační program na podporu elektromobility....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!